Friday 2 November 2012

Budak Sekolah

Aku melalui kawasan sekolah menengah untuk mencari rumah pelanggan bagi menghantar set komputer riba yang baru di order. Sedang aku mencari-cari, aku terlihat sekumpulan pelajar perempuan yang lengkap beruniform sekolah berjalan melawan arus jalan raya. Aku tidak pedulikan mereka sebaliknya mata aku terus ditumpukan kepada barisan rumah yang hendak ku cari.

Namun, aku terpandang beberapa meter di hadapan terdapat bonggol di atas jalan. Aku pun memperlahankan kenderaan dan ketika itulah kumpulan pelajar perempuan sekolah yang kulihat tadi semakin hampir. Kerana kereta yang bergerak perlahan, dapat aku lihat mereka sedang leka berjalan sambil berbual-bual tetapi pandangan mataku tertarik kepada seorang budak perempuan yang sedang asyik melihatku di dalam kereta. Terlihat senyuman dibibirnya dilemparkan kepadaku. Pandangan matanya seolah bergaya menggoda. Aku dapat rasakan budak perempuan tu seperti agak so, nak kata bohsia aku tak berani nak tuduh.


Kemudian ketika melalui bersebelahan dengan mereka aku dapat perhatikan tubuh budak perempuan itu memang cantik dan mempunyai sesuatu yang aku geramkan. Bodynya tak lah terlalu kurus, tak gemuk, oklah.. sedang-sedang. Tapi yang menarik perhatian aku adalah pungungnya yang tonggek. Aku terus memberhentikan kereta dan mataku terus memandang budak perempuan itu. Budak perempuan itu pula tersenyum semakin lebar melihatkan aku memberhentikan kereta.


Aku turunkan tingkap dan aku panggil dia supaya datang kepadaku. Dia pun terus menuju kepadaku tanpa disedari kawan-kawannya. Aku cuba memancing dengan bertanyakan alamat rumah pelanggan yang aku cari sambil menghulur kepadanya sekeping kertas yang tertera alamat pelangganku. Dia pun membaca dan mengatakan bahawa dia tahu alamat berkenaan. Kemudian terdengar suara rakan-rakannya memanggil bertanyakan siapakah lelaki di dalam kereta itu. Dia menunjukkan isyarat tangan supaya rakan-rakannya menunggu. Kemudian aku memintanya supaya menunjukkan aku tempat berkenaan dengan mengikutku. Aku menjanjikan akan memberinya upah dan menghantarnya balik serta menyuruhnya memberitahu rakan-rakannya bahawa aku adalah pakciknya yang kebetulan lalu di situ.


Dia pun setuju dan kemudian menuju kearah rakan-rakannya dan dia kelihatan seperti memberitahu sesuatu. Beberapa minit kemudian dia terus menuju ke kereta aku meninggalkan rakan-rakannya yang meneruskan perjalanan ke destinasi yang aku tak tahu.


Ketika masuk kedalam kereta, aku sempat menjeling dia yang menarik baju kurung uniform sekolahnya keatas pinggang hingga aku boleh nampak punggungnya yang tonggek itu dibalut kain kurung biru muda. Selepas dia duduk, aku jeling pula pehanya. Kelihatan pehanya yang gebu itu dibalut kain uniformnya yang sengaja ditarik-tarik agar kelihatan lebih ketat. Aku dapat rasakan nafsu aku semakin mendidih, batang aku yang semakin mengeras sengaja aku biarkan menonjol di dalam seluar. Terlihat ekor matanya seolah menjeling pada bonjolan itu. Ini peluang baik, fikirku.


Selepas aku menyerahkan barang pelanggan aku, aku pun berlalu bersama budak perempuan itu. Kemudian aku berbual bertanyakan latar belakangnya. Bapanya berkerja sebagai operator kilang manakala ibunya berkerja sebagai tukang masak kantin kilang. Dia adalah anak yang ke tiga dari 8 orang adik beradik. Dari apa yang diceritakan aku dapat rasakan dia adalah dari golongan keluarga yang agak susah. Dari gaya cakapnya juga aku dapat rasakan bahawa dia adalah budak yang terlalu so. Perkataan 'celaka', '', 'bodoh' sering keluar dari mulutnya ketika dia menceritakan tentang kawan-kawannya dan perjalanan hidupnya. Aku rasa tak susah nak tackle budak ni. Dah lah so, masih belum matang pulak tu. Baru tingkatan 4.


Kemudian aku membawanya makan tengahari di sebuah restoran dan ketika itu aku bertanyakan kepadanya adakah ibu bapanya tidak kisah jika dapat tahu dia keluar dengan aku. Jawapan yang diberikannya agak menyenangkan hatiku kerana dia mengatakan bahawa ibu bapanya tidak kisah dia nak keluar dengan sesiapa. Malah, kalau tak balik pun dia orang tak boleh buat apa-apa. Setakat dengar mak dia bebel-bebel itu sudah menjadi perkara biasa.


Nampaknya aku sudah menjerat budak yang betul. Aku rasa dia patut dijadikan bahan pemuas nafsuku. Selepas makan, aku mengajaknya pergi ke sebuah taman rekreasi di tepi laut dan dia bersetuju. Dalam perjalanan aku sengaja memegang tangannya dan dia kelihatan membiarkan kelakuanku itu. Sekali sekala aku labuhkan tanganku di atas pehanya dan aku meramas-ramas lembut pehanya namun dia kelihatan hanya membiarkan.


Selepas tiba di taman rekreasi itu, aku mengambil tempat letak kereta yang jauh dari kereta lain dan kelihatan agak tersorok. Kemudian aku memberitahunya bahawa aku akan memberinya RM50 sebagai ganjaran membantuku mencari rumah pelanggan ku tadi dan aku mengenakan syarat jika dia menginginkan ganjaran tersebut. Dia kelihatan sangat gembira kerana bayangan duit RM50 sudah terbayang dimata. Dia menyatakan dia tidak kisah tentang apa syarat sekalipun, yang penting dia dapat duit tu. Hmm, budak sekolah, senangnya nak dapat..


Aku kemudiannya memberitahu bahawa aku akan menyerahkan duit itu selepas aku menciumnya. Dia langsung tidak kelihatan terkejut, malah dia bersetuju. Tanpa berlengah-lengah, aku pun merapati tubuhnya dan mengucup bibirnya. Dia kelihatan membukakan mulutnya sedikit dengan matanya yang terpejam. Aku mengucup mulutnya dan memainkan lidahku di dalam mulutnya. Dia kelihatan mendesah kenikmatan dan tanganku tak henti meraba-raba setiap pelusuk tubuhnya.


Menyedari dia menyerahkan tubuhnya kepada aku tanpa halangan, aku pun memasukkan tanganku ke dalam baju kurungnya dan meramas serta menggentel teteknya yang kecil itu setelah colinya aku selakkan ke atas. Kemudian mulutku turun ke puting teteknya. Aku lihat, wajahnya yang masih bertudung itu seolah berkhayal setelah diperlakukan sedemikian rupa.


Aku menjadi terlalu stim, aku keluarkan batang aku yang sudah keras dari celah zip yang aku buka dan aku letakkan tapak tangannya di atas batangku yang keras itu. Tanpa melihat, dia terus memegang batangku dan melancapkannya lembut. Aku terasa sungguh nikmat batangku dilancapkan sebegitu. Aku kembali mengucup bibirnya dan merapatkan tubuhku ke tubuhnya membuatkan batangku kini dilancapkan di atas pehanya. Kemudian aku melepaskan kucupan aku dan mengambil keputusan hendak melihat aksi-aksi lucah yang aku jalankan dengan mata aku sendiri. Sungguh nikmat aku rasakan bila tangannya yang lembut itu melancapkan batangku, lebih lebih lagi ianya dilakukan di atas pehanya yang berbalut kain uniform biru mudanya itu.


Kemudian aku berkata kepadanya bahawa aku benar-benar tidak menyangka batangku akan dilancapkan oleh budak sekolah menengah yang masih lengkap beruniform dan bertudung itu. Dia hanya tersenyum sambil melihat batangku yang keras itu dilancapkannya turun naik. Aku sedari nafas budak perempuan itu juga semakin laju dan tidak teratur. Manakala genggaman tangannya juga semakin erat melancapkan batangku yang keras berurat itu.


Kemudian dia berkata-kata sesuatu yang lucah kepadaku. Dia memberitahu bahawa batangku keras dan pasti ianya sedap. Selepas itu dia tidak henti henti berkata batangku sedap. Aku yang sudah semakin hampir klimaks itu memberitahunya yang aku akan terpancut, dia semakin melajukan lancapannya dan memintaku memancutkan air maniku secepat mungkin dengan suaranya yang tersekat-sekat dan nafasnya yang semakin laju itu.


Aku semakin hilang kawalan, aku pun terus memancutkan air maniku. Berdenyut-denyut batangku di dalam genggamannya. Berdas-das air mani ku terpancut di atas pehanya membasahi kain uniform sekolah yang dia pakai. Tangannya tak henti-henti melancapkan batangku seolah memerah sehingga tiada lagi air mani yang tinggal. Sedikit air maniku yang membasahi tangannya di lap di pehanya.


Kemudian aku memberinya RM50. Selepas siap mengemaskan pakaian, aku menghantarnya pulang kerumah dan memberinya nombor telefonku untuk dihubungi. Dia dengan gembira mengambil nombor telefonku dan terus berlalu menuju kedalam rumah.

No comments:

Post a Comment