Friday 2 November 2012

Fantasi Korporat.

Namaku Daisy. Aku bertugas di sebuah syarikat swasta di ibu negara. Sebagai seorang eksekutif akaun di syarikat tersebut aku disayangi oleh bosku. Kerap kali dia mengajakku keluar bersama dan cuba menggodaku. Namun aku tidak berminat. Perhatianku lebih kutumpukan kepada kerjayaku. Cukuplah pengalaman dikecewakan dua orang lelaki berlainan yang pernah meniduriku. Waktu itu aku terlalu naif, relaku serahkan tubuhku hanya setelah dijanjikan hubungan ke jinjang pelamin. Namun malangnya, setelah tubuhku berjaya dinikmati mereka meninggalkanku untuk berkahwin dengan wanita lain. Aku yang telah ditinggalkan, kini bertekad enggan mengulangi kesilapan yang lalu.

Sudah hampir lima tahun diriku kesepian tanpa kekasih dan belaian dari insan yang benar-benar mencintaiku. Namun ketandusan ini belum lagi meragut impianku untuk berjaya dalam hidup. Siang malam aku berkerja hanya untuk mengumpul wang bagi modal membuka syarikat perakaunanku sendiri. Bukan tiada yang datang memikat, namun mereka semua hampa ditolak mentah-mentah olehku. Segala-galanya berubah apabila seorang akauntan baru masuk ke syarikat itu. Mike namanya. Sejak hari pertama dia berkerja, aku sudah tertarik kepada rupa parasnya, gayanya dan apa yang lebih penting budu bahasanya yang 'gentleman'. Mike bukan seperti laki-laki yang lain. Dia agak lurus dan tak pernah mengambil kesempatan terhadap staf-staf wanitaku yang lain. Hinggakan ada staf-staf perempuan yang rapat denganku, mengandaikan bahawa Mike adalah seorang gay yang gemarkan kaum sejenisnya. Apa tidaknya, Mike jarang menghampiri staf wanita. Tetapi dengan staf-staf lelaki, dia bukan main mesra lagi. Susuk tubuhnya yang tegap dan pemakaiannya yang kemas menguatkan lagi andaian mereka.


Kehadiran Mike di pejabat membuatkanku lebih bersemangat bekerja di pejabat. Mike ditugaskan bersamaku dalam menguruskan hal ehwal perakaunan syarikat. Dia adalah seorang lulusan universiti luar negeri dan memiliki master dalam bidang perakaunan. Dalam diam hatiku mula menaruh perasaan terhadapanya. Hampir tiap-tiap malam aku sering membayangkan tubuhku yang kegersangan ini dibelai dan diteroka oleh sentuhannya. Kerap juga aku berfantasi dan beronani dengan membayangkan tubuhnya yang tegap itu memelukku dan menyentuh kewanitaanku ini. Namun semua perlakuanku ini hanya membakar perasaanku untuk merasai keintiman yang sebenar bersama Mike.


Hari makin hari hubunganku dengan Mike semakin rapat. Tetapi kemesraan ini terbina secara profesional. Sebagai rakan sekerja, kami selesa bekerja bersama dan terasa bagai ada persefahamanan antara kami berdua. Namun aku bertekad biarlah hubungan initidak menjadi sesuatu yang istimewa kerana aku tidak mahu dikecewakan lagi. Suatu hari tanpa disangka-sangka, Mike mengajakku keluar makan malam. Aku yang gugup berhadapan dengan Mike terdiam tanpa memberikan jawapan. Mike sabar menanti jawapanku. Aku yang sememangnya tertarik dengan Mike serba-salah mahu menerima pelawaan atau tidak. Akhirnya aku mengganguk tanda setuju.


"Malam ni pukul 9, I datang ambil ok", kata Mike dengan senyuman gembira.


"Mmm... ok..." aku mengangguk lagi dengan debaran di dada.


Malam itu Mike membawaku makan di sebuah restoran. Itulah kali pertama aku keluar dengan lelaki setelah sekian lama tidak berpacaran. Aku pun tidak faham bagaimana aku boleh menerima pelawaanya sedangkan aku sudah bertekad tidak mahu berpasangan lagi. Mungkin hatiku lebih mengetahui diriku sebenarnya perlukan kehadiran seorang teman yang mampu membahagiakanku dan mungkin Mikelah orang yang sesuai. Malam itu aku agak kaget dan tidak banyak bercerita. Hanya Mike sahaja yang banyak bercerita dan sesekali berjaya membuatkan ku tertawa dengan cerita-ceritanya yang mencuit hati. Semasa menghantarku pulang, di depan bilik apartmenku Mike mencium tanganku dan mengucapkan terima kasih. Debaran hatiku mendesakku supaya berpaut di dilehernya dan memberikan ciuman namun aku kaget.


"Dah larut malam, I minta diri dulu ya Cik Daisy," Mike meminta diri untuk pulang. Esok hari cuti. Haruskah Mike pulang begitu sahaja meninggalkanku. Waktu itu aku terasa ingin menyerah dalam pelukan Mike. Oh Mike, keluh hatiku. Mike hanya memandang kehairanan melihat aku yang hanya berdiri terpaku tanpa sebarang kata-kata.


"...." Kami hanya berpandangan dan tiada ayat keluar dari bibirku. Mike senyum lantas berpaling untuk melangkah pergi.


"Mike..." tanpaku sedar tanganku secara automatik menarik tangannya menahan dirinya berlalu. Mike berhenti lalu berpaling semula kepadaku.


"Mike... jangan pergi... jangan biarkan I sendiri" Aku merayu kepada Mike. Mike mengangguk dan merapatiku. Mike berdiri dihadapanku. Aku yang menginginkan Mike merangkul lehernya lalu mencium bibirnya. Pada mulanya Mike seakan-akan terkejut. Tetapi selepas itu Mike memelukku lantas membalas ciumanku. Nafas kami saling bertemu dan aku hanya memejamkan mata. Tak semena-mena aku tunduk tersipu-sipu malu. Mike tersenyum melihat pipiku yang kemerah-merahan. Aku pun tidak mengerti bagaimana aku boleh tewas dengan desakan hatiku yang meronta-ronta kesunyian. Apa yang pasti dadaku berdebar-debar dengan kencang di saat Mike mencium dan memelukku.


"Jom masuk," aku membuka pintu rumah lalu menarik tangan Mike mengajaknya masuk ke dalam. Setelah menutup pintu rumah serta menguncinya. Malam itu Mike bersendirian bersamaku dirumahku sendiri. Debaran kian terasa bila Mike mengikutku masuk ke kamar tidurku. Malu juga bila Mike melihat bilikku yang berselerak dengan buku-buka akaunku. Aku dan Mike berdiri di tepi katil.


" Bagai tak percaya I boleh berada di sini bersama U" Mike berkata sambil menatap wajahku. Aku yang terpikat dengan kekacakan Mike membalas renungannya dengan penuh pengharapan.


" Owh, kita boleh duduk..." Katilku yang berselerak dengan pakaian membuatkanku sedikit malu. Aku mengumpulkannya lalu menolaknya ke bawah. Kemudian kami duduk bersebelahan di atas katilku. Aku hanya mampu membayangkan diriku berada di dalam pelukan Mike itu. Mike dan aku saling menatap antara satu sama lain. Hanya aku dan Mike... dikamarku sendirian...


Mike memelukku lalu mengucup bibirku dengan lembut. Berdebar-debar dadaku menerima ciuman Mike. Kupejamkan mata merasai dan membalas ciuman Mike. Bibirku dicium berulangkali olehnya. Kehangatan dan kehebatan ciuman Mike membuatkan diriku meronta-meronta mahukan belaian dan sentuhan Mike buat kesekian kalinya. Aku merasai lidahnya merayap di dalam mulutku mencari lidahku yang lembab. Sedap sekali bila Mike menyedut-menyedut bibir dan lidahku membuatkanku turut menyedut bibir dan lidahnya.


Setelah puas berkucup-kucupan dan berpeluk-pelukan, Mike berhenti seketika memandang wajahku dan tubuhku yang mendambakan sentuhan Mike yang seterusnya. Mike memusingkan tubuhku yang sedang duduk disebelahnya. Dia menyingkap blaus merahku cuba menanggalkannya dari tubuhku. Kuluruskan sepasang tanganku membantunya, lantas menzahirkan badanku yang hanya memakai bra berwarna merah. Mike merapati belakangku, memeluk pinggangku lalu mencium bahu kiriku. Sememangnya tidak sabar-sabar lagi mahu menyerahkan tubuhku untuh dijamah oleh MIke. Otakku sibuk membayangkan sentuhan Mike yang seterusnya.


Sambil mencium bahu dan bahagian belakang tubuhku, tangan Mike merayap menyingkap dua tali bra yang tergantung dibahuku. Kemudian Mike mencari kancing bra yang dipakaiku. Setelah kencing braku dilepaskan, Mike terus menggerakkan tapak tangannya mencekup kedua-dua payudaraku dari belakang. Tubuhku meronta-ronta menerima belaian lembut jari-jemari dan kedua tapak tangannya yang kemas memegang buah dadaku yang bulat, kenyal dan besar. Aku pasrah merelakan sensasi melanda tubuhku yang dicium, disentuh dan dibelai olehnya.


Mike semakin rakus membelai dan meramas kulit dan daging tubuhku yang separa bogel. Aku mengeluh kegelian tatkala Mike meneruskan belaiannya sambil mencium serta, menghembuskan nafas suamnya ke sekitar telingaku. Bisikan kata-kata azimat cinta olehnya menyemarakkan lagi kehangatan asmaraku. Aku inginkan sentuhan Mike. Kegersangan ini membuatkanku benar-benar dahagakan air cinta. Telaga ini harus dituangkan air sepenuh-penuhnya.


Aku bangun lalu berdiri di hadapan Mike. Mike yang duduk di atas katil menatap tubuhku tanpa mengerlipkan matanya. Lantas aku menggalkan skirt dan underwear bikini yang dipakaiku malam itu. Mata Mike langsung tidak berkelip. Mulutnya terlopong melihat tubuhku yang kini tanpa seurat benangpun. Aku maju ke hadapan dan membiarkan Mike memelukku. Mike membaringkanku di atas tilamku yang empuk. Aku berdiri terlentang dan Mike pula naik ke atasku. Aku terus merangkul tengkuknya dan mencium dan mengulum mulutnya dengan rakus. Setelah puas berciuman, Mike mencium dan menghisap-hisap puting dan payu dadaku. Aku turut menggoyangkan dadaku dan menggerakkannya berlawan arah dengan mulut Mike, inginkan kesedapan hisapan dan jilatan darinya. "Aaaaahhh..... mmmmmphhh... Oh! Mike..." berulangkali rintihan itu terkeluar dari bibirku.


Seterusnya Mike mengalihkan sasarannya ke bahagian tubuhku yang paling intim yang sememangnya sudah lama tidak disentuh oleh sebarang lelakipun. Debaran di dada semakin kuat membayangkan bibir dan lidah Mike menyentuhku di situ. Aku melonggarkan lurah dan lubuk rahsiaku hanya untuk Mike. "Oh! Mike..." bergetar-getar setiap nadi dan saraf di tubuhku apabila Mike memulakan sentuhannya. Terangkat-angkat punggungku menikmati kesedapan yang maha dahsyat. Tanganku merentap-rentap kain cadar kerana tak tertahan kesedapan. Kakiku pula kurapatkan memeluk badan Mike yang berada di anta dua pehaku. Ciuman demi ciuman, belaian demi belaian, jilatan demi jilatan, serta sentuhan demi sentuhan akhirnya aku tewas. Aku terdiam seketika merasakan sesuatu sedang berlaku pada tubuhku. Seluruh badanku kekejangan. Aku tercungap-cungap menarik nafas. "Aaaaarrgghhhhh.... Mike.... Aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhh!!!". Aku menjerit kenikmatan. Terasa ada pancutan air dari lubang farajku. Habis basah muka Mike akibat semburan air nikmatku. Aku tersenyum kepuasan. Dan mahukannya lagi dan lagi... Oh! Mikeku sayang...


Mike bangun dari katil. Dia menanggalkan baju dan seluarnya. Tubuhnya tegap dan sasa. Aku mengandaikan betapa perkasanya Mike meratah dan menjamah tubuhku lagi. Di perbaringan, Aku melirik senyuman melihat sesuatu di sebalik boxernya yang berwarna hitam. Terbayang kelakiannya yang telah mengeras mencanak di sebalik boxer itu. Mike menyingkap boxernya lalu... Mataku terbeliak melihat saiz kelakian Mike. Teman lelakiku dulu taklah sebesar begini. Bentuk zakarnya tegang dan panjang lebih gagah dari apa yang aku cuba gambarkan sebelum ini. Debaran malam itu kian memuncak apabila Mike naik berbaring di sebelahku, setelah siap membogelkan tubuhnya. Aku membongkok naik di atas tubuh sasa Mike serta merapati kemaluannya. Kehangatan batang zakar Mike amat terasa semasa aku memegangnya kemas. Mike menyandarkan belakang badanya di birai katil.


Aku menatap batangnya yang berada dalam genggaman tanganku. Keperkasaan batang zakar Mike menegak ke atas berada tepat di bawah mukaku. Ku usap-usap batangnya, menyorongkan genggaman tanganku ke atas dan ke bawah. Aku tunduk lalu mencium kepala zakarnya yang kembang bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan. Lembut dan panas. Mike menggetapkan bibirnya menahan rasa sedap. Kujelirkan lidahku menjilat-jilat kepala zakarnya yang licin bersunat. Mike mengerang kesedapan. Kukulum batang zakar Mike hinggga ke kerongkong. Mike mengerang lagi. Kusorongkan mulutku ke atas, ke bawah, dan ke atas berulang kali. Batang Mike memang hebat. Dan sememangnya aku menikmati acara menghisap batangnya walaupun hampir separuh sahaja batangya berjaya kutenggelamkan ke dalam mulutku.


Setelah puas menghisap batang Mike aku meminta Mike memasukkan batangnya ke dalam farajku. Dengan tak sabar-sabar lagi aku naik mencangkung di atas pinggang Mike. Ku pegang batang Mike menghalakannya ke dalam pintu farajku. Ku gesel-geselkan batang Mike ke biji kelentitku. Geli sungguh bila merasakan geseran di biji kelintiku. Farajku semakin basah. Perlahan-lahan ku mainkan batang Mike di sekeliling bibir farajku. "Ssscruuupppp..... sssruup..." Bunyi farajku, biang menggelamkankan batang Mike. Agak sempit lubang farajku gara-gara sudah lama tidak menerima tetamu. Sudah lama aku impikan farajku di isi dengan sebatang zakar seperti batang zakar Mike. Mike memegang punggungku bersedia membantuku menyorong. Ditekan batangnya ke atas semahu-mahunya ke dalam lubang nikmatku. Aku pun kemut zakar Mike. Nikmat sungguh bila kuhenjutkan punggungku di atas Mike.

Pergerakan punggungku sekata dengan gerakan zakar Mike yang menyorong ke dalam dan ke luar.

"Emmmmmm...... Aaaaaaaahhhhh...... Emmmmmmmmhhhhh...... aaaaaahhhhhh!!!!" Aku merintih kesedapan. Mike cuba bertenang mengawal keadaan. Sedangkan aku makin tidak keruan menunggang batang panjang Mike. Ku ayak-ayak batangnya merasai sentuhan zakarnya di setiap bahagian lubang farajku. Kadang-kadang berkerut juga dahi Mike akibat impak henjutanku. Aku kegersangan dahagakan batang mencengkam dan mengemut kelakiannya. Meleleh-leleh air turun keluar dari farajku membasahi kelangkang Mike. Berkali-kali aku klimaks bersama Mike. Batangnya memang tahan lama dan berjaya memuaskanku berulang-kali. Aku sudah kepenatan menunggang batangnya yang makin keras dan menjolok-jolok dinding rahimku. Setelah sekian lama berhempas pulas bersamaku Mike kelihatan mahu klimaks. Sempat dia mengeluarkan zakarnya lalu memancutkan air mani ke atas perutku. Terpancut-pancut air maninya panas membasahi perut dan dadaku. Aku menghempaskan tubuh ke atas Mike. Tercungap-cungap mencari nafas. Mike memelukku dan mencium-cium pipi dan bibirku puas serta membisikkan kata-kata pujian. Aku tertidur di atas Mike dengan senyuman puas. Terima kasih Mike.

1 comment:

  1. lis V V I P ... pilih jer mana yg nak... cantik2 belaka http://bit.ly/1fC7YJZ

    ReplyDelete