Friday 2 November 2012

Dila

Dila ialah cinta pertamaku. Kami pernah berpasangan waktu tingkatan 5 dulu. Habis SPM kami membawa haluan masing-masing.
Hubungan kami berakhir begitu saja. Aku masuk ke matrik dan seterusnya Ke sebuah IPTA tempatan. Dila pula mengambil kursus kejururawatan di sebuah pusat perubatan di KL. Bila aku dah bekerja di KL aku cuba mencari Dila. Menerusi kawan lama di sekolah aku berjaya mendapat nombor handphonenya. Di pendekkan cerita kami berkawan semula tapi masing-masing tak berani untuk ke tahap yang lebih serius. Sewaktu cuti aku mengajak Dila balik kampung. Kampung kami dekat sahaja. Jadi Dila pun mengambil cuti.

Hari itu Dila pakai baju merah n seluar jeans "low cut". Sempat juga aku mengintai punggungnye. Nampaknya Dila dah membesar menjadi
gadis yang cun dan gebu. Kuperhatikan susuk tubuhnya tak tumpah macam Zila Bakarin aktres kegemaranku. Wajah Dila yang putih, bermata galak dan berhidung mancung memang membangkitkan perasaan ghairahku. Namun ku cuba buat macam tiada apa-apa. Kontrol macho lah konon. Aku memandu kereta CRV dengan Dila duduk di sebelah. Sepanjang perjalanan kami berbual-bual mesra. Perwatakan Dila sungguh manis dan menyenangkan. Suara yang lembut merdu keluar dari bibirnya yang sekali-sekala menguntum senyuman kepadaku.

Perjalanan pulang ke kampung seharusnya mengambil masa 4 jam. Hari sudah larut malam semasa kami melalui jalan yang dikelilingi ladang getah. Hendak dijadikan cerita semasa menukar
gear untuk membelok di sebuah simpang, tapak tanganku tersentuh pehanya yang mungil itu. Dila terkejut lalu tersipu malu. Aku pula rasa bersalah dan dengan kelam-kabut meminta maaf darinya.

" Tak apa, awak bukannya sengajakan? Tapi kalau sengaja pun takda masalah...hehe...", usik Dila. Dila memang gadis yang berterus-terang. Semasa kami berkawan dulu Dila lah yang terlebih dahulu menegur aku.


" Nanti kalau
boyfriend awak marah saya yang kena belasah pulak...", usik aku cuba membalas.

" Alah, saya mana ada boyfriend sekarang. Lepas couple dengan awak adalah sekejap tapi dah putus", jawab Dila terus-terang.


" Yeke, macammana boleh putus?" tanyaku pula.


" Sebab saya tak boleh lupakan awak..." jawab Dila membuatkan hati aku kegembiraan.


" Betulke awak..?" tanyaku inginkan kepastian.


" Iye..." Dila menganggukkan kepalanya bersungguh-sungguh.


Aku memberanikan diri mencapai tangan Dila lalu mengengamnya. Dila tunduk kemudian memandangku. Perasaan miangku menyuruh tanganku menyentuh peha Dila yang gebu itu. Dari tadi lagi aku terasa ingin meyentuhnya. Melihatkan reaksi Dila yang bagaikan memberi lampu hijau, aku mula membelai-belainya. Walaupun seluar jeans yang dipakai Dila tebal, kelembutan kulit dan dagingnya dapat kurasakan. Dila melontarkan senyuman dengan
mata yang memberi seribu makna kepadaku. Mataku yang memandang lurus ke arah jalan di hadapanku tidak menunjukkan pemikaranku yang sebenarnya hanya membayangkan perkara yang bakal terjadi malam itu.

"Awak saya rindu sangat kat awak", aku cuba meluahkan perasaan yang tersimpan di hatiku sekian lama.


"Saya pun sama... rindu sangat... Lama tau saya tunggu awak..." Dila pun turut meluahkan perasaannya kepadaku.


"Saya gembira sangat bila awak cari saya..." ucap Dila lagi.


Aku bagaikan tak percaya. Rupa-rupanya selama ini Dila juga mempunyai perasaan kepadaku. Aku tersenyum kegebiraan mahu saja Ku cium pipinya. Dan tak semana-mena aku terasa Dila mendekatkan wajahnya ke arah pipiku lalu mengucupku pantas tapi sekejap. Aku bagaikan tergamam.Tangan kiriku memegang erat telapak tanganya serta mebelai-belai jari-jemarinya. Dapat kurasakan kelembutan jari-jemari dan telapak tangannya yang lembut itu.Aku pun memeluk belakang badannya dengan tapak tangan kiriku mencapai bahunya. Dila tersenyum. Kuberanikan diri menarik tubuhnya merapati bahuku. Badannya kepeluk erat. Ku usap-usap bahu kirinya yang gebu itu. Dila pula menyandarkan kepalanya kebahuku kiriku. Aku memperlahankan kereta dan mneruskan belaian dan pelukanku. Malam itu adalah malam yang cukup bermakna untuk diriku. Sudah sekian lama kuidamkan saat-saat seperti ini. Haruman dan kelembutan tubuh Dila yang cukup mengujakanku. Rasa mahu kulepas sahaja stereng kereta bagi membolehkan Kedu-dua tanganku memeluk erat tubuhnya.


" Saya sayang awak" Bisikku ke telinganya.


" Saya pun sayang awak" Jawab Dila bagaikan hembusan azimat di telinga ku.


Lalu kukucup pipinya. Syahdu sungguh malam itu. Tanganku merayap-rayap ke tubuhnya menggunakan tapak tanganku. Sengaja aku mengenakan tapak tanganku ke arah buah dadanya yang mongel itu.


"Awak", Sapa Dila malu bila buah dadanya dipegangku.Melihat reaksi Dila yang tak membantah, aku terus membelai-belai buah dadanya. Ku selak baju t nya hingga menampakkan buah dadanya yang bercoli hitam. Kuramas- amas buah dadanya.


"Awaaaak...", Dila menyapaku malu.


Tanganku terketar-ketar cuba membebaskan buah dadanya dari colinya itu tapi tak berjaya kerana colinya sendat. Dila macam memahami keinginanku lalu mebuka kancing coli dibelakang badannya. Apa lagi. aku terus menyelak colinya hingga menampakkan kedua-dua buah dadanya yang tersergam indah. Aku tak nampak warna putingnya. Tapi dapat kurasakan putingnya yang lembut sudah mula mengeras. Ku ramas-ramas buah dadanya. Lama kelamaan dapat ku rasakan putingnya semakin tegang dan keras. Buah dadanya juga rasa semakin menegang bulat.


"Awak, awak kan tengah drive... bahayalah awak.." ujar Dila. Aku pun cuba mencari tempat berhenti. Kuperlahankan kereta dan membelok untuk memasuki sebuah lorong yang sunyi di sebuah ladang getah.. Lampu kereta kupadamkan. Aku memerhatikan keadaan sekeling. Sunyi-sepi sahaja. Dila yang sejak tadi diramas olehku hanya memandangku dengan nafas-nafas yang mendesah-desah. Ku dapat rasakan jantungnya berdegup dengan kencang. Aku menurunkan sandar kerusi Dila kebelakang dan menolak larasnya ke belakang. Dila hanya terbaring. Matanya memandangku. Aku merapatinya. Ku tatap wajahnya yang ayu itu. Redup matanya sudah cukup membuatkan jiwaku bergelora. Kuntuman senyumannya membuatku terpaku. Bagaikan dalam mimpi, bisikku.


" I Love U Dila... Love U so much..." Bisikku menatap matanya.


" I Love U too..." Balas Dila dengan suara yang mendesah-desah..


Dila mengiringkan tubuhnya ke arahku dan kemudian menyandarkan kepalanya di bahuku sambil merapatkan lagi tubuhnya ke tubuhku. Perlahan kucium kepalanya. Keharuman rambutnya menusuk jiwaku.Tangannya meramas-ramas tanganku dan tangan kirinya mula memaut pinggangku. Dan perlahan juga bibirku bergerak menelusuri rambutnya.. terus turun ke telinganya.. Aku menjilat perlahan cuping dan daun telinganya.. Dila menggeliat geli sambil mempereratkan pelukannya. Kini kedua tangannya memeluk erat pinggangku dan sesekali mengerang kecil menikmati permainan mulutku yang terus menelusuri pipinya.. lehernya.. lalu naik lagi ke dagu.. "Aaahhhhhh.." Dila mula merintih kecil ketika bibirku sampai ke bibirnya.


Lantas ku kucup bibirnya yang mekar itu. Ketemukan sekejap. Dan ku kucup lagi di bibir bawah dan atas. Dila menutup matanya ketika bibirku menyentuh lembut bibirnya.. Dengan takut takut dia membalas.. mengucup.. menyedut.. . Dengan buas aku mengulum lidahnya yang bergerak lincah di dalam mulutku. Tangan kiriku mula merayap ke atas dari arah pinggang... terus ke perut.. naik perlahan ke buah dada kanan... dengan tapak tangan kiriku, perlahan kutekan buah dadanya sambil memutar-mutarkan tanganku lembut. Dila mula menggoyangkan dadanya dan sesekali menggerakkannya berlawanan dengan arah tanganku. Nafas Dila semakin mendesah ...


Aku memberi isyarat kepada Dila memintanya menanggalkan bajunya. Dila meluruskan tanganya. Aku menyelakkan bajunya dan seterusnya menanggalkannya. Dila masih memakai longgar coli dan berseluar jeans. Ku sentap colinya yang kancingnya telah terbuka tadi. Serentak jantungku berdegup kencang dan mataku terpaku melihatkan kedua buah dadanya yang mekar, montel dan gebu itu. Aku tak pasti saiznya. Mungkin 34C. Putingnya tersembul dan nampak keras. Kedudukan Dila yang berbaring menampakkan lagi kemantapan badannya yang dihiasi buah dada yang kenyal dan tegang itu. Tangan kiriku meramas bahagian kiri buah dadanya manalala mukaku kusuakan ke arah dada kirinya. Ku cium putingnya. "Mmmmph..." Dila mengeluh perlahan. Tangan kananku yang meramas-ramas dada kirinya dapat merasakan getarang jantungnya yang bertambah kencang.


Malam main larut. Kami dikuasai nafsu dan rindu yang telah lama kami pendam. Kami telah bersedia melepaskan tali yang menunda kapal pelayaran kami di pelabuhan. Buah dadanya, putingnya, kukucup mesra, kujilat dan kugigit manja diiringi desahan Dila yang sungguh mengujakan. Batang zakarku menjadi semakin keras mendengarkan desahan nafasnya yang amat memberahikan. Tanganku ku arahkan ke butang seluar jeans Dila lalu kutanggalkannya. Seterusnya aku membuka zipnya. Perlahan-lahan kelonggarkan seluarnya. Dila yang menyedari seluarnya telah kulucutkan hingga bawah paras lutunya, mengeluarkan kakinya satu persatu. Maka lengkaplah persiapan perahu layar untuk malam itu. Mataku naik turun menatap tubuh Dila yang tanpa seurat benang itu. Kubuka mataku seluas-luasnya kerana tak mahu melepaskan peluang melihat susuk tubuh perawan Dila. Di saat itu kubayangkan betapa bertuahnya aku menikmati pengalaman yang terindah ini dengan Dila, cinta pertamaku.


Aku membongkokkan badanku untuk menatap perawan Dila. Ku cium-cium disekitar pubiknya. Tangan kananku membelai-belai pehanya. manakala tangan kiriku meramas-ramas buah dadanya. Dila mebuka kelangkangnya perlahan-lahan. Kedua kakinya dilunjurkan ke atas dashboard kereta. Aku dapat melihat belahan kemaluannya yang licin tanpa sehelai rambut. Keharuman permata kepunyaan Dila menyusup ke hidungku bila kucium dan kuhirup bahagian kewanitaannya itu. Kujelirkan lidahku panjang untuk menjilat segenap bahagian itu terutamanya di bahagian kelentit yang tersembul dan di sekitar bibir dalam.


"Aaaaaaahhh... aaaaaahhhhh.... aaaaaaaaaaaahhh......awaaaaak..." Keluh Dila kesedapan. Dila memeluk erat kepalaku. Bila kusuakan lagi bibir dan lidahku di kemaluanya pelukan itu semakin kuat. Bagai rasa hendak tercabut kepala dari tengkukku.


Awaaaaak.... mmmmnnppphh.... aaaaaaaahhhhh....." Dila jadi semakin tidak keruan. Aku dapa rasakan kemaluanya mengeluarkan cairan jernih. Semakin lama semakin banyak. Lidahku terasa masin dan sedikit payau, tapi harum pula baunya. Tiba-tiba dapat kurasakan kedua-dua kakinya mengejang dan mengepit mukaku di celahan kelangkan. lemas aku di buatnya.


"Aaaarggghhhhhh...!!!!!! mmmmmmmphhhh..... aaaaaarggghhhhhhhhhh!!!!!!!!" Dila mengerang kuat-kuat. Badannya kejang. Aku dapat merasakan pancutan air dari lubang kemaluannya.


Aku bingkas bangun menanggalkan baju dan seluarku. Kemudian kubebaskan batang zakarku dari sarung boxer berwarna hitam. Mata Dila bagai terbeliak melihat kemaluanku buat pertama kalinya. Larasnya yang tebal dan panjang, serta kedua-dua testisku yang bulat menegang. Aku beralih ke seat penumpang dibelakang. Ku tarik Dila kebelakang sekali.Mujurlah aku bawak CRV. Selesalah untuk meneruskan pelayaranku. Aku bersandar di bahagian tepi pintu dan kakiku dilunjurkan melintang. Dila duduk berbogel di atasku. Tangannya terketar-ketar bila kutarik untuk menyentuh batang zakarku. matanya masih terbeliak memdangku. Lalu kupegang tnagan mebuat isyarat supaya memelai zakarku. Mula-mula perlahan saja. Lama kelamaaan Dila melancapkan batang zakarku dengan laju. Bibirku terketap menahan kesedapan. Dila pun tunduk mencium kepala zakarku. Dapat kurasakan kehangatan bibirnya bertemu kehangatan zakarku. Dila mengulum-ngulumnya dan menghisap-hisapnya. Zakarku menjadi semakin tegang. Kepala zakarku tersekat di kerongkongnya. Bibir dan lidahnya mengulum hingga ke bahagian tengan batang zakar. Dapat kurasakan urat-urat dan kulit zakarku di gigit dan di sedut. Aku tak sangka Dila pandai meneroka bahagian kelakianku. Memang bertuah sungguh aku malam itu.


Selesai melayani kemaluanku, Dila duduk di atas pehaku dan kakinya mencangkung. Mata kami saling bertemu. Kupeluk erat tubuhya dan kedua tangan Dila berpaut di tengkukku. Aku mengucup lembut dahinya. Kemudian kedua matanya, hidungnya, kedua pipinya dan seterusnya bibirnya yang mekar itu. Kami saling berpelukan. Kedua-dua buah dadanya tersembab rapat ke dadaku yang bidang. Dila membalas cium di bibirku. Bibirnya mengucup, menyedut dan ku kulum lidahnya. Tanganku merayap-rayap di belakang tubuhnya. Lama kelamaan tanganku merayap di sekitar punggungya yang lebar dan bulat. Sungguh lembut sekali punggung Dila. Ku ampu kedua-dua belah punggungnya dan mengangkatnya lalu kusuakan kemaluannya yang terbuka di celahannya. Aku menyesuaikan punggungku dan kusuakan kepala zakarku ke arah lubang kemaluan Dila. Dapat kurasakan air kemaluan membasahi kepala zakarku. Dila yang sudah tak keruan hanya menurut untuk menerima batang zakarku. Kelopak matanya tertutup rapat. Nafasnya semakin laju bila kugeselkan zakarku di kelentitnya. Tangan Dila berpaut kuat bila ku benamkam zakarku ke dalam vaginanya perlahan-lahan. Zakarku menerobos ke arah pautan rahim yang sungguh lembut dan licin itu. Bila sebahagian batang zakarku ditenggelami, terdapat sekatan di kepala zakarku. Ku cium tengkuk Dila dan Ku cium bawah telinga lalu kubisikkan kata-kata memuja dirinya. Mata Dila hanya tertutup. Tanganku yang memegang erat bawah punggungnya melaraskan kedudukannya ke bawah.


"Aaaaarggghhh" Dila menjerit menahan kesakitan. Dila memeluk erat. Cecair pekat dan panas menuruni batang zakarku. Aku belum sempat memasukkan ke semua batangku ke dalamnya. Ikutkan hati mahu saja aku rodok dan kuhenjut kemaluan Dila laju-laju. Darahnya terus mengalir ke testisku. Aku memeluk-meluk Dila, meramas-ramas punggungnya dan mencium tengkuk dan bahunya. Aku baringkan tubuh Dila ke kusyen. Kakinya kubukakan luas-luas. Aku baring di celah-celah kelangkangnya. Batangku masih lagi menyelam di dalam rahimnya. Aku tunduk untuk mencium dan menghisap buah dadanya yang tegang dan kenyal. Kulanyak-lanyak buah dadanya dengan rakus. Sengaja aku teruskan rangsangan menunggu Dila pulih dari kesakitan. Dila terangsang. Nafasnya mendesah-desah semula. Aku pun memulakan dayungan perlahan-lahan.


"Aaaaaahhhh... aaaaahhhh... aaaaahhh...." Keluh Dila yang semakin biang. Pelukannya semakin kuat, Nafasnya semakin laju. Dayungan ku teruskan. Makin lama makin laju.... Dila mengeluh, bibirnya menggetap kenikmatan. Aku membisikkan lagi kata-kata rangsangan memujuknya supaya berdayung bersamaku. Punggung Dila terangkat-angkat tatkala aku menghenjut batang zakarku ke dalah kemaluanya. Kemaluannya mengemut-ngemut batang zakarku. Aku pun menekan kesemua batang zakarku ke pangkal rahimnya. Mata Dila terbeliak.. Bibirnya terketap-ketap. Kutarik semula batang zakarku lalu kubukakan kelangkangnya luas-luas. Kehenjutkan bertalu-talu hingga Dila terjerit-jerit kenikmatan.


" AAAAAAHHHHHHH!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!" Dila menjadi ganas. Habis belakang badanku di cakar- cakarnya. Kakinya memeluk belakang pinggangku sambil aku meneruskan dayungan. Kami melayari bahtera bersama-sama berdayungan menuju lubuk kenikmatan. Tubuh Dila berkali-kali kekejangan. Habis basah lencun kusyen CRV ku. Aku berasa zakarku tegang sangat-sangat bila disedut-sedut rahim keramat Dila. Bila hampir sejam kami bedayung, akhirnya Zakarku melimpahkan air benih ke dalam kemaluannya. Kemaluan Dila terkemut-kemut menyedut benihku tatkala ia dilepaskan. "Aaaaaarghhh......Bestnya awak....". Zakarku beras nikmat sekali. Kesedapan dan kenmatan itu meresapi ke seluruh urat saraf di tubuhku. Kami sama-sama tercungap-cungap. Aku terdampar dengan mukaku berada di atas kedua buah dadanya. Tangannya membelai-belai rambutku.


" I LOVE U SO MUCH DILA" Ucapku dengan perasaan puas dan bangga.

" I LOVe U TOO SAYANG", jawab dila kepuasan.

Kami menamatkan "Malam" itu dengan berkucupan dan berpelukan mesra. Kusedari air mata kegembiraan mengalir keluar dari matanya. Kami sama-sama tersenyum puas. Cinta yang dulu hilang kini kembali berpaut di hati. Kami tertidur di dalam kereta hingga ke subuh. Selepas subuh kami melakukannya lagi beberapa kali. Bila matahari naik kami pun meneruskan perjalanan pulang ke kampung bersama-sama, kali ini sebagai pasangan kekasih.


Selepas menghantar Dila aku terus balik ke rumah. Sampai di rumah mak aku bertanya kenapa lambat sampai. Aku beri alasan bermalam di rumah kawan. Aku mandi dan terus tidur. Pada sebelah malamnya selepas isyak aku keluar ke rumah Dila. Sempat aku singgah di seven eleven untuk membeli durex. Malam semalam tak pakai pun sebab tak plan pun nak buat. Bila aku sampai di rumah Dila, dia mengajak ku masuk. Kebetulan ibu bapanya tiada di rumah, melawat pakcik yang sedang sakit di kampung. Dila dah masakkan makanan, jadi kami makan di rumahnya sahaja. Sedap juga masakan Dila. Memang beruntung aku dapat si Dila ni. Selepas makan kami menonton televisyen sambil berbual.


Kami duduk di depan tv. Ku peluk bahunya dan ku cium pipinya. Dila senyum padaku riang. Dila yang dipeluk ku membalas ciuman di pipiku. Kami saling berpelukan dan tangan kami mebelai tubuh satu sama lain. Dila berbaju tidur purple paras lutut. Aku meramas buah dadanya. Dila tidak memakai bra malam itu. Ku selak baju tidurnya hingga menampakkan underwear berwarna merah. Dengan rakus aku meraba peha dan celahan kelangkangnya. Dapat ku rasakan underwearnya mula basah. Dia membuka zip seluarku dan menanggalkan seluarku. Dila tersenyum melihat susuk zakarku di sebalik boxer yang aku pakai. Dia pun meramas-ramas batang zakarku yang mula keras dan memanjang. Aku pun menangggalkan boxerku. Dila tersenyum riang bila dia melihat batang zakarku yang tegak dan segak. Dibelai dan diusap-usap lembut zakarku dengan tangannya itu. Zkarku semakin tegang. Aku perasan yang zakarku lebuih panjang jika bersama Dila berbanding semasa aku melancapkannya sendiri. Aku yang duduk di atas sofa hanya mampu menikmati belaian kasih sayang dari kekasihku itu. Dila duduk di atas lantai dia antara celah kangkangku. Dila yang memegang zakarku erat mencium kepalanya manja. Dia memasukkan zakarku ke dalam mulutnya lalu megulum dan menjilat dengan lidah. Ku rasa zakarku disedut-sedut oleh Dila dengan rakus. Sungguh nikmat sekali layanan Dila malam itu. Aku rasa macam nak terpancut tapi kuatur nafasku perlahan-lahan.


Ku tarik tangan Dila dan menyuruhnya duduk di atas ribaku. Dila pun duduk bertentangan di atas ribaku. Aku menanggalkan bajuku dan baju Dila. Kami hanya berbogel semasa bercium-ciuman di atas sofa. Aku mengulum lidah Dila dengan rakus. Dila juga membalas kuluman itu. Aku memaut badan Dila dan tunduk untuk mencium buah danya yang masak ranum. Aku menjilat putingnya dan ku hisapnya. Dila mengeluh,"Aaaahh.... aaaaahh... aaaahhh...". sungguh enak dan lazat buah dada Dila. Habis basah kedua-dua buah dadanya dengan air liurku. Zakarku pula aku gesel-geselkan di kemaluan. Memang Dila terangsang sungguh bila kelentitnya di gosok dengan batang zakarku. Tidak lama selepas itu tubuhnya kejang dan air meleleh keluar dari farajnya.


Dila merayu untuk aku memasukkan Zakarku ke dalam kemaluannya. Aku tak hiraukan rayuannya itu. Sengaja aku menggeselkan batangku tanpa memasukkanya ke dalam farajnya yang telah basah teruk. Aku hisap buah dadanya sambil meramas-ramas punggungnya. Memang gebu badan Dila. Kulitnya putih dan licin. Dila merayu lagi. Aku pun memasukkan zakarku ke dalm farajnya. Dila menyorongkan kemaluannya turun naik. Punggungnya diangkat turun dan naik.


"Aaaaah..... aaaaah... aaaaah..., Bestnya sayang!!!!!" Nafas Dila turun dan naik serentak dengan pergerakan punggung yang berayun di atas ribaku. Kedua-dua tangannya berpaut di leherku. Aku hanya duduk santai memeluk Dila menjadi nakhoda pelayaran. Nampakya Dila menikmati pelayaran kami bagaikan janda yang sudah lama ditinggalkan suami. Habis batang zakarku dihenjut-henjut oleh tubuh Dila. Aku tak pasti berapa lama zakarku dihenjut-henjut oleh Dila. Aku pun tak pasti entah beberapa kali tubuhnya kekejangan tanda inzal. Entah dari siapa Dila belajar teknik itu. Aku mula syak Dila sudah biasa menonoton video lucah. Tetapi apa yang pasti Dila memang hebat. Apa yang berlaku malam itu memang hebat dan mengujakan.


Setelah lama dalam posisi itu, kami pun bertukar posisi. Kali ini kami melakukan doggie. Kini giliran aku pula melakukan dayungan. Zakarku di sorong-sorong ke dalam faraj Dila dengan tangan memegang punggungnya kemas. "Aaaaaarhh!!!!! aaaaargh!!! aaaaaargh!!!!!" Dila berdesah-desah kesedapan. Faraj Dila yang ketat tidak menghalang kelancaran pelayaran kami kerana farajnya banyak air. Berkali-kali air memancut deras dari farajnya. Selepas itu kami melakukan beberapa posisi seks yang berlainan. Di setiap posisi yang berbeza Dila pasti akan inzal beberapa kali. Akhirnya aku betul-betul berada di puncak kenikmatan. Kupancutkan air maniku tepat ke dalam rahimnya. Selepas itu kami hanya berbaring di atas sofa berpelukan dan saling membelai seta memuji antara satu sama lain. Aku tersenyum puas. Tiba-tiba aku teringat yang aku terlupa pakai kondom yang kubeli tadi. Harap-harap janganlah bunting pula si Dila ni.

No comments:

Post a Comment