Friday 2 November 2012

Pengalaman di hospital XXX

Pengalaman ini berlaku kira-kira dua tahun yang lalu, iaitu semasa aku dimasukkan ke wad pembedahan kelas dua. Tujuan pembedahan tersebut hanyalah untuk membuang satu ketumbuhan di kakiku yang semakin serius. Di wad itu aku mengenali seorang nurse yang comel bernama Shima. Shima ialah seorang nurse muda yang berkulit putih dan berbadan langsing. Shima ditugaskan di wad aku. Dialah yang selalu menjagaku dan menyediakan ubat untukku. Aku memang cukup tertarik dengan perwatakannya yang ramah dan mudah tersenyum. Sejak hari pertama lagi Shima selalu datang berbual denganku dan kami menjadi mesra.

Kisah yang hendak aku ceritakan ini berlaku pada malam kelima, iaitu malam terakhir sebelum aku dibenarkan pulang. Malam itu aku tidur awal sebab kebosanan. Dari pagi lagi kelibat Shima tidak kelihatan menyebabkan aku tiada teman berbual. Yang ada hanyalah beberapa orang nurse tua yang sudah 'expired' dan tidak menarik minatku langsung. Tepat pukul 12 malam Seorang nurse datang ke bilikku. Aku yang dalam keadaan separuh lelap, terdengar ada suara merdu memanggil namaku berulang kali. Aku rasa ada tangan yang menggerakkan bahuku.


"Encik Hariz... bangun encik..." suara yang merdu itu kedengaran lagi di telinga. Aku pun cuba memegang tangan yang menyentuh badanku. Lembut sunguh tangannya.


"Hariz... bangun Hariz...." suara itu kedengaran lagi. Aku memegang tangannya erat. Kutarik tangannya dan bagaikan dalam mimpi aku mencium tangannya. Baunya sungguh harum. Nurse tersebut hanya membiarkan telapak tangannya dicium. tatkala aku seronok menikmati kelembutan dan keharuman tangan itu kurasakan pipiku dicubit. Aku yang kepedihan terus tersedar dari lena. Kubuka mataku perlahan-lahan dan menyedari Shima sedang berdiri di tepi katil memerhatikanku.


"Encik Hariz mimpi apa tadi? Seronok je nampak," Usik Shima tersenyum. Aku yang sedang memegang tangannya bingkas melepaskannya. Aku bangun bersandar di birai katil lalu cuba mengingati apa yang sebenarnya terjadi tadi.


" Eh, cik Shima, saya mimpi rupanya," jawabku lambat.


"Apalah Encik Hariz ni, mimpi sampai terpegang tangan saya pula" usik Shima.


"Tangan Cik Shima ye.. Patutlah lembut je..." ujarku dengan nada bergurau.


"Ruginya saya tak dapat sambung mimpi tu tadi" tambahku lagi.


"Encik Hariz mimpi pegang tangan siapa malam ni?" usik Shima lagi.


"Tangan cik Shima la. Lembutnya... wangi tau." pujiku cuba memasang umpan.


"Hehe... mengada-mengadalah awak ni," ujar Shima kepadaku.


Shima yang berdiri di sebelah katilku membawa alat menguji tekanan darah dan termometer. Dia menyuruhku membuka mulut dan memasukkan termometer ke dalamnya. Tanganku ditarik lalu dibalutkan dengan alat menguji tekanan darah. Selesai merekodkan bacaan, Shima pun meminta diri.


"Nantilah dulu cik Shima..." rayuku.


"Ada apa Encik Hariz?" tanya Shima.


"Esok saya nak balik dah. Tak dapatlah nak berbual dengan cik shima lagi..." ujarku sejujurnya.


"Takpe, nanti bila ada masa Encik Hariz boleh datang jenguk saya disini," jawab Shima.


Aku tidak rela untuk membiarkannya malam itu berlalu begitu sahaja. Shima yang sudah merah pipinya hanya tunduk. Kutarik tangan Shima lebih dekat denganku. Shima akur sahaja. Kami berbual-bual mesra. Aku meminta Shima duduk di atas katilku. Shima membelai-belai rambutku mesra. Lama juga kami berbual malam itu. Kami banyak bercerita tentang hal-hal peribadi kami.


Daripada duduk aku mengajaknya baring bersamaku. Mula-mula dia enggan tetapi setelah mendengar pujuk rayuku Shima setuju untuk baring di sebelahku. Di atas katil dan di dalam bilik wad itu, tubuh kami merapati antara satu sama lain. Dapat aku rasakan helaan nafasnya di pipiku bila wajahnya menatap wajahku. Mata kami saling bertentangan. Aku sentuh pipinya dengan tapak tanganku. Dalam kesamaran malam itu aku mengucup dahinya, kemudian keningnya, hidungnya dan seterusnya.. bibirnya. Aku peluk Shima dengan perasaan yang bergelora dengan rindu yang amat dahsyat. Shima membalas ciumanku. Lidahku ku suakan menyelesuri bibirnya yang basah. Lidah kami saling bersedut-sedutan. Gelojak nafsu Shima kian bangkit. Kedengaran hembusan nafasnya yang mendesah-desah..


Bermulalah detik-detik malam yang mendebarkan. Shima yang berbaring di atasku, memandangku dengan wajah yang ghairah. Aku buka butang baju Sima satu persatu. Terlerailah bajunya menampakkan buah dadanya yang dibaluti kemas bra berwarna ungu. Shima mengganggalkan bajunya. Aku meramas-ramas buah dadanya yang lembut itu. Aku dapati kancing branya ada di depan lalu membukanya hingga menyerlahkan kedua-dua payudaranya yang ranum dengan puting yang berwarna merah cerah. Lantas ku gentel-gentel kedua-dua putingnya hingga menyebabkan Shima kegelian dan melontarkan suara riang yang meruntun kalbu. Kemudian Kami bertukar posisi dengan aku pula berbaring di atasnya. Shima yang separuh bogel di bawahku hanya mampu memejamkan matanya apabila aku tunduk menghisap payudaranya satu-persatu. Perlahan kutekan buah dadanya sambil memutar-mutarkan tapak tanganku dengan lembut.


Shima mula menggoyangkan dadanya dan sesekali menggerakkannya berlawanan dengan arah tanganku. Nafas Shima semakin mendesah8230;.. Bentuk buah dadanya sememangnya cantik dan cukup menyelerakan sesiapa sahaja yang memandang. Aku semakin terangsang hinggakan kemaluanku mengeras dan menyentuh bahagian bawah tubuhnya semasa aku tunduk menghisap sepasang payu daranya itu. Puting yang semakin keras itu semakin membesar kurasakan... tubuh Shima bergetar.. nafasnya mula semakin berat. "Aaaarghhhhh Harizzzz.. ooowhhhhhhh." Shima memeluk erat leherku dan meletakkan dagunya di bahuku sambil terus merintih dan mendengus lembut menikmati jari dan tapak tanganku di puting buah dadanya. Ranjang pesakit langsung bertukar menjadi ranjang asmara..


Aku cuba membuka zip seluar Shima tapi cuba dihalang oleh tangan Shima. Muka Shima kemerahan semasa dia menggeleng-menggelengkan kepalanya memintaku agar jangan. Namun dari debaran dadanya yang tak keruan itu, aku tahu Shima sebenarnya mahukan sesuatu dariku. Tanpa menghiraukan halangan dari Shima, aku membuka zip seluarnya. Shima cuba menghalang lagi bila aku cuba menanggalkan seluarnya. Aku berdegil lalu menanggalkan seluarnya dari bahagian pelvis dan peha. Shima cuba menahan lagi, dengan merapatkan kedua-dua lututnya. Dengan rakus aku menyelak kedua-dua lututnya dan mengangkat kakinya satu persatu untuk menanggalkan seluarnya dari kakinya. Mataku meratah tubuh Shima yang hanya berseluar dalam 'bikini' berwarna ungu. Kulitnya yang putih, licin dan gebu membaluti susuk tubuh perwannya yang menggiurkan sekali. Aku kagum menatap tubuh Shima yang terbaring di hadapanku sambil menutup mukanya dengan tapak tangannya tanda malu. Perlahan-lahan aku tunduk mencium bahagian perutnya. Kukucup berkali-kali perut Shima yang masih menutp matanya. Kugerakkan ciumanku menghampiri bahagian yang lebih bawah yang masih berseluar dalam. Aku mencium bahagian kemaluan Shima disebalik kain seluar dalamnya yang jarang. Underwearnya telah basah di bahagian celahan kelangkang. Sambil mencium-ciumnya di situ, tanganku ligat meramas-ramas kedua-dua buah dadanya yang kian tegang dan kenyal. Shima khayal dan mabuk diperlakukan sebegitu rupa.


Bersambung...


Aku memainkan jari-jemariku di celah kelangkangan shima. Terketap-ketap bibir Shima bila aku gesel-geselkan kain pantiesnya dengan bibir kemaluannya yang lembut dan lembab. Shima mengangkat punggungnya untuk memudahkanku menanggalkan panties dari tubuhnya yang gebu itu. Aku menyambung semula permainan di bahagian kemaluannya. Kumasukkan jari hantuku kedalam lubang farajnya. Cairan mazi meleleh-leleh keluar dari farajnya tatkala aku menjolok-jolok lubang itu. Sambil memainkan jariku di saluran femininnya aku tunduk mencium-cium dan menjilat-jilat biji kelentit dan juga di sekitar bibir kemaluanya. "Aaaaah... aaaahhh.... mmmmphhh.... mmmmphhh....". Terangkat-angkat punggung Shima menahan rasa nikmat yang menjalar-jalar di sekitar farajnya yang putih dan licin itu. Nafasnya yang semakin laju diselangi suara berahi yang terkeluar dari bibirnya menunjukkan tubuhnya sudah bersedia untuk menerima penanganku yang seterusnya.


Aku bingkas menanggalkan baju dan seluarku lalu mencampakannya ke birai katil. Shima makin tak keruan melihat batang zakarku yang telah berereksi sepenuhnya. Aku baring di atas Shima lalu mengucup bibir dan menghisapnya mulutnya dengan rakus. Tanpa seurat benang, tubuh kami saling bertemu dan Shima memelukku dengan erat. Dadaku yang bidang menghempap kedua-dua buah dadanya yang cukup tegang dan kenyal. Shima membuka kedua-dua kakinya luas bagi memberi ruang kepada batang zakarku di celahan kelangkangnya. Buat seketika aku menggesel-geselkan batang zakarku di kelentit dan di sekitar pintu farajnya. Dengan sekali percubaaan aku berjaya memasukkan zakarku ke dalam lubang farajnya. Hampir separuh sahaja bahagian zakarku menembusi lubangnya yang ketat. Shima memejamkan matanya merasai nikmat batang zakarku di dalam kemutan farajnya. Aku memulakan dayungan menerjah-nerjah lubang farajnya yang turut mengemut batang zakarku. Meskipun lubang faraj agak ketat, cairan mazinya mampu membuatkan dayungan menjadi lancar. "Aaarggh.... aaaargh... aaaaaaaaaarggghhhhh" Shima mengeluh kenikmatan hasil dayunganku yang berirama berahi. Pelukan Shima di tubuhku kian erat dan kakinya semakin luas mengangkang dibawahku. Aku menguatkan dopangan tanganku serentak dengan henjutan punggungku yang bertalu-talu. Shima mengangkat dan meggerak-gerakkan punggungnya ke atas memandu batangku dalam-dalam semahunya.


Peluh jantan membasahi badanku. Begitu juga dengan Shima. Titisan peluh terbit di sekitar bahagian tubuhnya yang langsung tak berbaju. Aku tidak tahu entah berapa kali Shima menjerit-jerit dengan kemutan farajnya yang kian erat. Dinding farajnya berkali kali mengemut dan memeluk batang zakarku di dalam. Aku juga tidak tahu entah berapa kali farajnya menyemburkan cairan hangat hingga menyebabkan tilam itu basah. Tetapi apa yang jelas malam itu kami saling berpeluk-pelukan dan berdayungan dengan ritma asmara yang sekata. Tubuh kami saling merintih dan melunaskan dambaan kenikmatan antara satu sama lain. Setelah beberapa lama berada di bawah, Shima pula naik ke atasku. Cepat-cepat shima memegang batang zakarku lalu diarahkan ke dalam lubang farajnya. Kaki Shima mengangkang dan punggungnya diayunkan naik dan turun. Aku hanya mampu membiarkan rasa nikmat menjalari masuk ke dalam urat sarafku. Shima menghenjutkan punggungnya laju-laju, merintih-rintih kesedapan. Mataku kagum menatap kedua-dua buah dadanya yang tutut sama berayun sekata dengan gerak geri henjutannya.


"Aaaaaahhh.... aaaaahhhh.... aaaaahhhh..... mmmmmphhhh... mmmmmmmphhhhh.... mmmmmmphhhhh.....!!!!!!" Suara Shima yang

merintih menyemarakkan lagi keberahianku malam itu. Setelah lama menghenjut batang zakarku tubuh Shima kekejangan dan farajnya mengeluarkan lebih banyak cairan. Aku juga akhirnya tidak dapat lagi bertahan dan terus memancutkan larva selajunya ke dalam sedutan rahimnya. Serentak dengan itu, Aku dan Shima merintih sepuas-puasnya menzahirkan kepuasan dan kenikmatan yang tidak berbelah bagi. Kami sama-sama sampai ke puncak setalah lama berhempas-pulas beradu tenaga. Kemudian Shima melabuhkan badannya, terdampar layu di atas badanku. Kupeluk tubuhnya erat lalu mencium ubun-ubunnya. Tanganku membelai-belai tubuhnya yang perlahan-lahan pulih. Nafas Shima semakin perlahan. Shima senyum kepadaku tanda terima kasih kepadaku. Selepas itu kami saling berkucupan dan rasa kepuasan dan kelegaan masih menjalar ke seluruh tubuh. Apa yang pasti malam itu bukanlah malam terkhir kami saling memadu kasih. Selepas Shima mengenakan semula pakaiannya, dia berlalu pergi. Tatkala melangkah menuju ke pintu bilik wad itu, Shima sempat berpaling melirikkan matanya yang ayu dan melontarkan senyuman yang penuh pengharapan kepadaku.

No comments:

Post a Comment