Monday 8 October 2012

AKU BERHUTANG KAKAK MEMBAYAR


Waktu aku berada di tingkatan empat sebuah sekolah menengah aku berkawan rapat dengan seorang murid keturunan cina. Kawanku yang bernama Lim itu memang baik denganku. Tiap-tiap hari selepas sekolah aku akan ke rumahnya untuk mengulangkaji pelajran kerana Lim pandai dalam pelajaran matematik.

Pada satu hari seperti biasa aku ke rumah Lim. Rumah Lim agak besar dan mewah dan Lim adalah anak tunggal. Petang itu emak Lim menyuruh kawanku ini menghantar makanan kepada bapanya yang berada di hospital kerana sakit jantung. Bapa Lim adlah pengidap sakit jantung kronik dan kerap masuk hospital.

Jadi tinggallah aku bersama Untie Lucy, emak Lim yang berumur dalam lingkungan 35 tahun. Sambil tinggal berdua itu aku pun berbual lah dengan Untie Lucy dari satu topikke satu topik. Aku bertanya kenapa dia sendiri tidak menghantar makanan kepada suaminya hari ini, Untie Lucy menjawab pinggang dan perutnya terasa sakit.


“Kenapa untie tak makan ubat?” tanyaku.

“Untie dah makan tapi badan untie masih terasa sengal-sengal.”

“Orang melayu biasanya mereka urut dengan minyak kalau sakit badan,” aku menjelaskan.

“Untie seorang saja, tak ada yang boleh tolong urutkan badan untie,” jawab Untie Lucy lesu.

Aku biasa melihat emak dan makciku mengurut badan mereka bila terasa sakit. Kadang-kadang emak mengurut badan kakakku Lisa.

“Man boleh tolong urut untie?” tanya Untie Lucy kepadaku.

“Saya taklah pandai tapi biasa melihat emak mengurut makcik dan Kak Lisa,” jawabku jujur.

Untie Lucy bangun dan berjalan ke arah almari di tepi dinding. Dia mengambil sebotol minyak cina dan menyerahkan kepadaku. Dia mengajakku ke bilik tamu rumahnya berhampiran ruang tamu. Aku mengekorinya menuju ke bilik tersebut.

Untie Lucy berbaring di atas katil dan menyuruhku mengurut badannya. Aku katakan kepadanya supaya membuka baju supaya mudah aku mengurutnya. Untie Lucy tanpa segan membuka semua bajunya di depanku dan meniarap di tilam. Aku terpaku melihat tubuh Untie Lucy yang putih dan masih cekang kulitnya. Sebagai budak remaja belasan tahun aku tergoda juga dengan Untie Lucy yang masih cantik itu.

Aku cuba pendamkan perasaan geloraku. Walaupun aku naik stim tapi aku kawal perasaanku. Aku mula mengurut belakang nya dari bahu hingga ke punggung dengan lembut dan teliti. Aku tuang minyak lebih supaya licin dan senang aku mrnggosok badan Untie Lucy. Selesai bahagian belakang aku bertanya samada dia ingin aku urutkan bahagian depan pula. Dia bersetuju dan memusingkan badannya dan tidur telentang.


Aku makin tergoda melihat dada Untie Lucy yang bidang dengan sepasang buah dada yang masih padat. Perutnya masih leper, tidak boroi. Bila saja mataku terpandang ke bahagian bawah terlihatlah bulu-bulu hitam agak lebat menutupi bahagian tundunnya. Amat kontras bulu-bulu hitam dengan kulitnya yang putih bersih. Pada ketika itu nafsuku mendadak mekar dan batang pelirku mengeras di dalam seluar.

Dengan dada berdebar dan tangan gementar aku melumur minyak di bahagian dada Untie Lucy. Aku mengurut lembut gunung kembarnya dan sekali sekala aku menggentel putingnya yang kemerahan. Untie Lucy memejamkan matanya menikmati urutanku. Kemudian urutanku turun ke bahagian perutnya yang masih kempes. Aku uli bahagian pusatnya dan pangkal buah dadanya. Aku lihat Untie Lucy mula bernafas pendek-pendek dan menggigit bibirnya.


“Untie masih cantik dan badan untie masih seksi macam anak dara,” kataku perlahan.

“Untie dah tua, dah tiga puluh lebih,” jawab untie terputus-putus.

“Taklah untie, lihat ni kulit untie masih kencang,” kataku sambil meramas gunung kembarnya.

Untie Lucy tersenyum. Aku mengambil kesempatan menggentel putingnya yang makin mengeras. Badan Untie Lucy bergerak-gerak. Suara erangan sesekali keluar dari mulutnya. Aku terus mengurut bahagian perutnya kemudian turun ke pangkal paha. Bila aku urut-urut mulai dari pangkal paha turun ke lutut kemudian kembali ke pangkal paha, Untie Lucy kelihatan mengeliatkan badannya. Suara erangannya makin jelas kedengaran.

Sambil mengurut mataku fokus kepada taman rahsianya. Tundun yang membengkak dihiasi bulu-bulu hitam membangkitkan nafsuku. Pertama kali aku melihat kemaluan perempuan dewasa secara dekat. Batang pelirku terasa amat keras di dalam seluarku. Maklumlah dalam usia remajaku berhadapan pula dengan wanita yang telanjang bulat.

Kuurut bahagian dalam paha Untie Lucy, tiba-tiba saja celahan kangkang Untie Lucy meluas. Kedua paha berkulit putih itu mula terkangkang luas. Belahan tundunnya mula kelihatan. Lurah memanjang mulai dari bahagian yang berbulu turun ke arah lubang dubur. Lurah itu merekah warna merah. Ada cairan lendir yang membasahi sepsang bibir warna merah. Ada bau khas yang terbit dari lurah tersebut. Begini rupanya bau burit, fikirku.

Aku tuang lebih banyak minyak di bahagian pantatnya dan aku urut sambil jariku aku lalukan perlahan di bibir pantatnya. Aku beranikan diri ku untuk mengentel kelentitnya di bahagian atas. Daging kecil warna merah itu terasa keras. Untie Lucy mengeliatkan badanya setiap kali aku menyentuh daging kecil itu. Pahanya kelihatan bergetar dan matanya tertutup seperti orang sedang berahi. Aku terus mainkan kelentitnya dan aku nampak ia makin stim dan sampai satu masa aku dengar nafasnya kuat dan badan nya mula meliuk-lintuk.

Tangannya terus memegang tanganku dan terus tekan ke pantatnya. Aku bertanya kenapadia buat begaitu, dia terus terang memberitahu aku bahawa sebenarnya dia memang sudah lama tidak dapat bersatu dengan suaminya kerana suami selalu sakit. Dengar penjelasan begitu membuat aku lebih berani dan aku terus menjilat pantatnya dengan lidahku. Sambil jilat aku terus menggentel teteknya dan aku dapat rasa air pantatnya mula mencurah-curah keluar. Punggung nya mula bergerak-gerak dan aku tetap dengan tugasku menjilat pantatnya hingga terdengar Untie Lucy mengerang kuat.


“Azman, untie tak tahan. Buka seluar kamu,” terdengar suara Untie Lucy.

“Untuk apa untie?” tanyaku ragu-ragu.

“Masukkan burung kamu dalam lubang untie,” pinta emak kawanku itu.

“Saya tak biasa,” jawabku jujur.

“Nanti untie tunjukkan,” kata Untie Lucy temengah-mengah.

Aku londehkan seluarku. Batangku yang sememangnya keras sejak tadi terpacak keras. Ada cairan lendir jernih di bahagian kepalanya. Untie Lucy tidur terlentang di atas tilam dengan pahanya terkangkang luas. Diarahkan aku masuk ke celah kelangkangnya dan merapatkan badanku kepadanya. Dia memegang batang pelirku dan menarik ke arah lurahnya yang sedang banjir. Bila kepala pelirku tersentuh celahan yang hangat itu Untie Lucy menyuruh aku menekan kuat.

Aku patuh. Terasa batangku mula terbenam dalam lubang untie. Terasa sungguh hangat lubang itu dan terasa licin. Secara spontan aku menekan lagi dan seluruh pelirku terbenam. Suara erangan Untie Lucy makin kuat. Untie Lucy mengepit pinggangku dengan kedua pahanya. Aku rasa batang pelirku seperti diramas-ramas. Rasanya sungguh sedap. Pertama kali aku bersetubuh. Rasanya sungguh nikmat dan lazat.

Bila aku menarik batangku terasa geli dan sedap. Kemudian aku menekan batangku dan terasa geli dan sedap. Hingga akhirnya aku mula mendayung menggerakkan badanku maju mundur. Batangku keluar masuk dalam lubang Untie Lucy.

“Laju Azman, laju….”

Aku patuh permintaan Untie Lucy. Aku gerakkan badanku lebih laju. Untie Lucy mengerang lagi dan punggungnya diayak kiri kanan. Sampai satu ketika Untie Lucy mengepitku makin kuat dan pahanya terasa bergetar. Batang pelirku diramas makin kulat dan laju. Aku geli dan enak. Serentak itu Untie Lucy menjerit kuat dan terasa kepala pelirku seperti di siram air hangat.

Aku rasa batangku teramat tegang. Terasa bagaikan ingin terkencing dan bersamaan jeritan Untie Lucy maniku memancut laju dalam lubang Untie Lucy. Lututku terasa lumpuh dan badanku lemah. Aku jatuh tertiarap di atas badan Untie Lucy.

“Kamu pandai Azman, untie puas.”

Untie Lucy berbisik ke telingaku bila aku jatuh terbaring di sisinya. Aku hanya tersenyum menerima pujian itu. Pertama kali aku menikmati persetubuhan dan aku rasakan diriku telah menjadi lelaki dewasa.

Sehingga petang Lim tak juga muncul-muncul. Menurut Untie Lucy mungkin Lim menjaga bapanya di hospital. Akhirnya aku meminta diri pulang ke rumahku.

Besoknya di sekolah aku berjumpa dengan Lim. Seperti biasa Lim menyapaku ramah. Aku kecut juga jika kejadian kelmarin diketahui Lim dan hubungan baik kami mungkin terjejas.

“Awak berhutang dengan aku, Azman,” tiba-tiba Lim bersuara.

“Hutang, hutang apa?” Aku bertanya kehairanan.

“Kata orang hutang duit dibayar duit, hutang nyawa di bayar nyawa,” Lim berfalsafah.

“Aku rasa aku tak ada hutang dengan awak, Lim. Aku tak faham.”

“Aku tengok apa yang awak lakukan dengan mamiku petang kelmarin.” KataLim bersahaja.

Bagaikan petir rasanya. Aku terkejut tanpa mampu bersuara. Rupa-rupanya rahsia aku diketahui Lim. Aku bersalah kerana melakukan kecurangan dengan ibu kawanku sendiri. Tapi bukan salah aku seratus peratus. Untie Lucy yang mengajakku.

“Takkan kau nak main dengan ibuku?” tanyaku dengan suara bersalah.

“Bukan dengan emak awak tapi dengan kakak awak,” Lim menjawab bersahaja.

Aku terigat Kak Lisa. Kakak aku yang berusia 25 tahun itu sungguh cantik mengalahkan sesetengah artis. Tingginya aku kira 5 kaki 4 inci berdada bidang dan pinggangnya sungguh ramping. Kulit badannya yang licin halus dan gebu, putih mulus dengan rambut ikal separas bahu hitam mengkilat sungguh lawa. Aku sebagai adiknya pun terpesona apa lagi lelaki yang bukan muhrim. Kak Lisa sudah enam bulan berkahwin dan suaminya sekarang sedang berkursus di INTAN selama dua bulan.

“Macam mana caranya, aku tak tahu.” Kataku.

“Kau serahkan saja padaku. Aku tahu caranya,” jawab Lim lembut.

Hari minggu berikutnya Lim datang ke rumahku. Ayah dan ibuku ke rumah kendiuri kahwin tinggal aku dan Kak Lisa saja di rumah. Lim memang sering ke rumahku dan dia mesra dengan anggota keluargaku. Setelah bertegur sapa seadanya Kak Lisa meminta diri untuk ke dapur. Aku dan Lim berbual di ruang tamu. Aku tak banyak berbual dengan Lim kerana aku ingin tahu agenda Lim hari ini.

Kak Lisa kembali ke ruang tamu bersama tiga cangkir teh. Selepas meletakkan di hadapan kami dia kembali ke dapur untuk mengambil juadah. Aku lihat Lim mengeluarkan botol kecil di dalam sakunya dan memasukkan beberapa titik air jernih ke dalam sebuah cawan. Cawan itu dikhaskan untuk Kak Lisa. Bila Kak Lisa kembali bersama sepiring goreng pisang kami berbual-bual biasa sambil minum teh.

Beberapa minit kemudian aku lihat Kak Lisa seperti gelisah. Cepat-cepat dihabiskan minumannya dan dia meminta diri ke bilik. Lim hanya tersenyum dan melirik ke arahku. Lima minit kemudian Lim mengajakku ke bilik Kak Lisa. Di muka pintu aku melihat Kak Lisa terbaring di atas katil dengan matanya terpejam. Pahanya sendang mengapit tangannya yang sedang menggosok-gosok kemaluannya.

Lim bergerak menghampiri Kak Lisa. Dia duduk ditepi katil sambil menjamah tubuh Kak Lisa. Kak Lisa terjaga. Dia memerhati Lim kemudian secara tiba-tiba dia menarik tubuh Lim. Macam orang kerasukan Kak Lisa menarik baju yang dipakai Lim dan menarik seluar Lim ke bawah. Kak Lisa memeluk badan Lim yang sudah telanjang.

Kak Lisa membelek-belek pelir Lim yang mula keras. Dielus kepala pelir yang separuh terbuka. Ujungnya yang lembab diraba-raba dengan jari telunjuknya. Kemudian jari telunjuknya dicium. Aku terpegun melihat perbuatan Kak Lisa. Aku baru perasan pelir Lim berbeza dengan pelirku. Tentu saja batang pelirnya lebih cerah malah kelihatan agak pucat berbeza dengan pelirku yang berwarna coklat kehitaman. Pelir Lim yang tak bersunat masih mempunyai kulit penutup kepala. Hanya sepertiga kepala pelir yang berwarna merah kelihatan. Bahagian takoknya masih tertutup kulup.

Kak Lisa menggenggam erat pelir Lim yang nampak seperti berdenyut. Digerakkanya tangannya naik turun sambil kepala pelir Lim terbuka dan tertutup dengan kulit kulup. Lama sekali dilakukan seperti gerakan melancap. Bila tangan Kak Lisa bergerak ke pangkal terlihat jelas kepala pelir sungguh merah warnanya. Licin mengkilat. Bila digerak ke hujung, kepala merah hilang dari pandangan. Lim menggerak-gerak badannya meliuk lintuk seperti orang kegelian. Dia tersenyum ke arahku.

Lim menikmati tangan halus Kak Lisa memegang pelirnya. Lim kegelian tapi nikmat. Pelir pucat kepala merah diusap-usap, dielus-elus. Pelir Lim nampak bertambah keras. Terpacak bagai tiang bendera. Berdenyut-denyut kelihatannya. Aku rasa ukuran pelir Lim sama dengan pelirku. Agak-agak dalam lima inci lebih.

Puas meraba dan meramas pelir berkepala merah, Kak Lisa tiba-tiba merapatkan wajahnya ke paha Lim. Kepala licin merah dijilat dan dielus dengan lidahnya yang basah bermadu. Lim dapat merasai nikmatnya. Terasa hembusan hangat di kepala pelir. Kepala pelir yang merah licin itu dicium lembut. Kemudian pelir pucat sederhana besar dijilat-jilat. Batang dan telur yang berkedut-kedut digigit-gigit lembut. Lim menikmatinya. Aku terpinga-pinga melihat tingkah Kak Lisa. Aku pasti semua ini adalah kesan ubat yang dimasukkan Lim ke dalam minumam Kak Lisa.

Tiba-tiba pelir pucat berkepala merah telah berada dalam mulut Kak Lisa. Kak Lisa mengisap lembut pelir kawanku yang berkulup itu. Kak Lisa menggerakkan naik turun mulutnya. Hisapan dan kuluman Kak Lisa yang cantik itu memang profesional. Tak tahu aku sejak bila dan dimana Kak Lisa mempelajari teknik hisapan itu. Agaknya dia belajar melalui internet dan dipraktek kepada suaminya.


Lama sekali Kak Lisa membelai, mengusap, menjilat dan mengulum batang keras Lim. Lim tentunya terasa seperti berada dikayangan. Hingga akhirnya Kak Lisa mengangkat mukanya. Pelir pucat masih terpacak kaku. Ada bebenang lendir melekat di hujung lidah Kak Lisa. Bebenang lendir disedut habis oleh Kak Lisa. Aku tahu Lim telah mengeluarkan mazinya sebagai cairan pelincir.

Lim yang telah bangkit ghairahnya mula bertindak balas. Lim memeluk erat tubuh Kak Lisa. Pipi gebu Kak Lisa dicium penuh mesra. Senyuman terukir di bibir basah Kak Lisa. Kak Lisa mengeliat kegelian bila bibir Lim menjalar ke leher jenjangnya. Tangan Lim tidak tinggal diam. Gunung kembar Kak Lisa yang masih terbungkus diramas lembut. Dipicit-picit daging kenyal tersebut silih berganti kiri kanan. Badan Kak Lisa bergerak-gerak. Dadanya diangkat-angkat, mungkin enak digosok-gosok begitu. Aku perhatikan Lim seperti banyak pengalaman.

Tiba-tiba Kak Lisa membalikkan badannya. Kak Lisa meniarap. Dengan pantas Lim membuka cangkok baju dalam Kak Lisa. Belakang Kak Lisa terdedah. Sepantas kilat Kak Lisa membalikkan badannya. Sekarang Kak Lisa kembali terlentang. Lim dengan lembut mengangkat coli Kak Lisa. Coli Kak Lisa dibawa mendekati mukanya. Coli berkain lembut tersebut dicium mesra. Lim menikmati aroma coli Kak Lisa. Disedut dalam-dalam coli berwarna krim tersebut. Lim meletakkan coli lembut di hujung katil selepas puas menghidunya.

Tangan Lim menjalar ke gunung kembar kepunyaan Kak Lisa. Lunggukkan daging kenyal yang dibungkus kulit halus lembut diramas-ramas. Silih berganti kiri kanan. Tangan kasar tersebut mengelus-ngelus lembut gunung yang tegak mekar. Kak Lisa kegelian. Matanya tertutup, bibirnya terbuka dan suara rengekan mula kedengaran. Tak puas dengan rabaan, Lim menyembamkan wajahnya ke dada bidang Kak Lisa. Puting teteka Kak Lisa dihisap-hisap penuh mesra. Puting sebesar kelingking warna merah jambu tenggelam dalam mulut Lim. Erangan Kak Lisa makin kuat kedengaran.

Mendengar suara erangan dan rengekan Kak Lisa yang semakin kuat membuat Lim makin ganas. Seluar dalam Kak Lisa yang kelihatan basah ditariknya. Kak Lisa mengangkat punggungnya bagi memudahkan Lim melepaskan seluar dalamnya. Lim melurut seluar dalam hingga ke hujung kaki. Diramas-ramas selaur dalam yang telah basah tersebut. Dengan penuh nafsu Lim melekatkan seluar dalam Kak Lisa ke hidungnya. Aroma cipap Kak Lisa dicium penuh ghairah oleh Lim. Puas menghidu Lim mencampakkan celana dalam Kak Lisa ke lantai dan jatuh betul-betul di kakiku. Aku mengerling seluar dalam berenda yang basah tersebut.

Aku kagum dengan tubuh Kak Lisa yang sungguh cantik dan mengiurkan. Teteknya putih melepak dan pejal. Bukit kembar dengan puting warna pink boleh membuat lelaki gila. Aku geram macam nak terkam saja tetek yang ranum itu. Pinggangnya ramping dan aduhai tundun yang membengkak dicukur rapi. Putih gebu tundun Kak Lisa seperti kuih pau yang terbelah. Bibir cipap terbuka sedikit menampakkan bibir dalam merah mekar seperti kelopak bunga. Merah berair kerana Kak Lisa sudah amat terangsang. Di sudut atas belahanfarajnya tersembul indah merah muda sebesar biji jagung. Pemandangan yang sungguh cantik.

Pemandangan indah di hadapannya membuat Lim tak dapat mengawal perasaannya. Secara spontan Lim menyembamkan mukanya ke tundun indah. Lim menghidu tundun gebu dan digigit-gigit halus. Kudengar Kak Lisa mengerang kuat sekali. Aroma cipap Kak Lisa yang segar itu menjadi sasaran hidung Lim. Kelihatan hujung hidung Lim menjalar di lurah cipap yang basah. Lim menarik nafas. Aroma cipap Kak Lisa disedut dalam-dalam. Seluruh rongga paru-parunya dipehuhi aroma cipap yang segar. Sungguh pandai Kak Lisa menjaga dan merawat alat sulitnya.

Lidah Lim meneroka cipap Kak Lisa. Lim menjilat kelentit merah muda. Dinyonyotnya daging merah sebesar biji jagung tersebut. Kelentit Kak Lisa taklah panjang sangat sebab Kak Lisa berkhatan waktu kecilnya dulu. Tapi nampaknya Lim sungguh cekap melayan daging kecil tersebut. Mungkin Lim sudah biasa menjilat dan mengulum kelentit amoi cina yang panjang kerana tak berkhatan. Yang pasti Lim memang pakar menjilat kelentit kerana Kak Lisa meraung kesedapan.


Kedua insan itu sudah dikuasai nafsu. Rasanya mereka berdua sudah tak memperduli apa yang berlaku di sekeliling mereka. Masing-masing sedang menikmati kelazatan hubungan batin. Aku yang melihat juga sudah dikuasai nafsu. Pelirku sungguh keras di dalam seluar.


Lim dan Kak Lisa sudah berada di puncak nikmat. Kedua tangan Lim memegang badan Kak Lisa yang tidur telentang. Tubuh Kak Lisa yang kecil molek itu dipusing oleh Lim. Kak Lisa sekarang berkeadaan meniarap. Lim mengangkat pinggang Kak Lisa dengan lembut. Sekarang Kak Lisa sedang merangkak di atas tilam. Lim sekarang sedang melutut di belakang Kak Lisa. Aku dapat melihat dengan jelas pelir Lim terpacak menghala ke punggung Kak Lisa. Lim menumpukan perhatian ke cipap Kak Lisa yang bersinar lembab. Rekahan cipapnya sungguh indah. Muara cipapnya sedikit terbuka merah menanti kepala merah yang sudah terhunus dari sarungnya. Kepala Kak Lisa rapat ke tilam, payudara pejalnya tergantung indah, punggungnya diangkat tinggi. Sepasang paha indah dan daging punggung yang kenyal amat cantik.

Pelan-pelan Lim merapatkan kepala pelirnya yang sudah berlendir ke muara basah. Kulihat Lim menarik kulit kulup ke belakang. Jelas terlihat kepala licin yang merah itu di hujung batang sederhana besar putih pucat. Mungkin Lim mahu kepala pelir masuk ke muara sempit tanpa penutup. Agaknya Lim ingin merasa kehangatan dinding rongga cipap. Lim mendorong sedikit demi sedikit, pelan-pelan dan penuh hati-hati. Kepala pelir mula terbenam. Lim mendorong lagi, separuh batangnya sudah berada di dalam. Lim rasa sungguh ketat, nikmat sekali. Lim mula merasai kemutan demi kemutan. Dinding cipap mula membelai dan mengemut lembut batang pelir pucat berkepala merah. Lim menarik dan menolak berkali-kali pelirnya hingga akhirnya seluruh batang yang berukuran sederhana itu terbenam. Pelir cina sudah bersatu dengan burit melayu.


Kak Lisa mula mengerang. Goyangan pinggulnya makin pantas. Kemutan dan belaian rongga cipap makin laju berirama. Lim menggerakkan punggungnya maju mundur makin laju. Tiba-tiba kulihat badan Kak Lisa bergetar. Gerakan punggungnya tak teratur lagi. Satu suara kuat keluar dari mulut Kak Lisa. Arrghhh...ooohhhh....aaahhhhh.... dan terlihat batang pucat makin basah dan berbuih putih. Gerakan Kak Lisa mula perlahan. Aku pasti Kak Lisa telah mencapai klimaksnya.

Aku lihat Lim juga dah tak tahan lagi. Gerakannya makin pantas. Lim merapatkan badannya ke punggung pejal Kak Lisa dan seluruh pelirnya terbenam. Badannya mengejang dan ohhhh.. ahhh... terpacul suara dari mulutnya. Aku rasa Lim telah memancutkan benihnya ke rongga rahim Kak Lisa.

Akhirnya Lim dan Kak Lisa sama-sama rebah terkulai di tilam lembut. Mereka berdua terbaring keletihan. Aku berjalan lemah di meja tamu. Aku terduduk lesu. Kerana aku berasmara degnan ibu Lim, Kak Lisa yang terpaksa membayarnya. Aku menyesali perbuatanku tapi apakan daya, nasi telah menjadi bubur.



No comments:

Post a Comment