Monday 8 October 2012

AUNTIE NURHALIZA


Bila kurenung wajah Sharifah Amelia Natasha, wanita cantik yang aku kahwini dua tahun yang lalu aku teringat kembali kisah silamku. Pengalaman pertamaku bersama wanita melayu menyebabkan minatku terhadap wanita melayu berlipat ganda. Kisahnya bermula lama dulu sewaktu usia remajaku. Bermula dari situlah aku amat tergoda dengan gadis melayu hingga akhirnya wanita muda yang cantik yang bernama Sharifah Amelia Natasha menjadi permaisuriku.

Kisah ini terjadi semasa aku berumur 15 tahun. Aku masih bersekolah di tingkatan tiga. Kejadian itu berlaku semasa aku sedang bergelut untuk mengambil peperiksaan SRP. Aku sering belajar bersama dengan Roslan, kawan baikku. Aku sering ke rumahnya untuk belajar bersama. Bila hujung minggu aku kerap juga tidur di rumah Roslan.

Namaku Kumar. Ibuku Santhana Mary adalah kawan baik Auntie Liza, ibu Roslan. Mereka sama-sama bekerja di hospital yang sama sebagai jururawat. Mengikut cerita ibuku telah mengenali Auntie Liza sejak sama-sama belajar di kolej jururawat lagi. Bila bekerja di hospital yang sama maka hubungan mereka makin erat. Jadi tidak hairanlah hubunganku dengan Roslan juga erat kerana ibuku dan ibu Roslan saling kunjung mengunjungi sejak kami bayi lagi.

Biasanya aku yang sering berkunjung dan menginap di rumah Roslan. Roslan jarang ke rumahku, mungkin kerana Roslan orang melayu beragama Islam maka dia agak memilih bila dihidang makanan. Sementara aku yang berbangsa india dan beragama hindu tidak ada pantang larang. Aku makan apa saja yang dihidangkan oleh Auntie Liza.

Roslan hanya tinggal berdua saja dengan ibunya. Adiknya yang perempuan tinggal di asrama sebuah sekolah menengah asrama penuh yang terkenal di Negeri Sembilan. Sudah setahun lebih Auntie Liza berpisah dengan ayah Roslan. Ayah Roslan berkahwin isteri kedua dan kerana tidak bersedia dimadukan maka Auntie Liza minta diceraikan.

Emak Roslan masa itu masih muda. Dia yang sebaya dengan ibuku berumur dalam lingkungan 35 tahun. Wajahnya cantik dan bentuk tubuhnya masih langsing. Kulitnya putih halus dan licin. Berbeza sekali dengan ibuku yang agak gempal. Aku tertarik juga dengan kejelitaan Auntie Liza tapi aku tidak pernah berfikiran yang tidak senonoh kerana Auntie Liza adalah emak kepada kawan baikku.

Satu malam macam biasa aku tidur di rumah Roslan. Kami berbual-bual kosong di ruang tamu selepas belajar bersama. Tak lama selepas itu aku lihat Roslan sudah terlena di atas sofa panjang di hadapan tv. Aku masuk bilik dan tidur seorang diri. Nanti bila Roslan terjaga tentu dia akan masuk ke bilik, fikirku.

Ketika aku melayan fikiranku sebelum terlena, aku terdengar bunyi pintu dibuka. Pasti Roslan yang masuk, fikirku. Aku amati sosok tubuh yang masuk dan aku pasti bukan Roslan tapi Auntie Liza yang masuk ke bilikku. Malam itu hujan agak lebat. Rupanya Auntie Liza masuk ke bilik kami untuk menutup tingkap yang kami biarkan terbuka sejak petang tadi.

Selepas menutup tingkap Auntie Liza mendekati katilku. Dia duduk di birai katil sambil memandang ke arahku dalam samar cahaya malam. Sebelum sempat aku bersuara dia letakkan jari nya ke mulutku tanda suruh diam.

“Apasal tak tidur lagi?” bisiknya di telingaku.

“Belum mengantuk lagi, ” jawabku perlahan.

Tiba tiba Auntie Liza menarik selimut yang membalut diriku sambil berbisik supaya aku tidak bersuara. Bagaikan anak kecil aku hanya menurut saja. Kemudian aku terasa seluar “Admiral” yang aku pakai ditarik ke bawah. Terkejut aku bila Auntie Liza memegang pelirku dan kemudian mengurut perlahan dengan gerakan melancap. Pelirku yang masih terkulai tiba-tiba bereaksi dan mula menegang. Rasanya seratus kali lebih sedap dari tangan sendiri. Aku menggigil kesedapan sambil menarik-narik cadar katil bujang di bahagian kepala katil.

“Besarnya burung kamu, panjang pula…” Auntie Liza berbisik pelan.

Aku memang sedar sesungguhnya zakarku paling panjang antara kawan sekelasku. Rata-rata kawan-kawanku berketinggian lima kaki sementara aku berketinggian lima kaki enam inci. Aku yang paling tinggi dalam kelasku. Kami pernah bertanding mengukur zakar masing-masing di bilik persalinan selepas pertandingan bola sepak. Zakarku yang berukuran hampir tujuh inci adalah juara.

Terasa tangan lembut Auntie Liza bermain-main di bahagian kepala pelirku. Diusap-usap dan dipicit-picit. Dilancap perlahan-lahan. Rasanya sungguh sedap. Nikmat sekali. Batang pelirku ketika itu sudah benar-benar tegang.

“Kamu belum bersunat, auntie teringin nak rasa. Auntie nak cuba kote yang ada kulup. Kata orang kote tak sunat sedap.”

Aku tak faham kata-kata Auntie Liza. Yang aku faham hanya rasa sedap yang menjalar di batang pelirku bila tangan lembut dan hangat Untie Liza mengusap-usap lembut. Aku malu melihat wajah Auntie Liza. Aku kaku kerana pertama kali batang pelirku diusap oleh seorang wanita. Aku tak tahu apa yang aku perlu lakukan. Pengalamanku mengenai seks adalah kosong. Aku pasrah dan biarkan saja perlakuan Auntie Liza terhadap diriku. Buat apa aku membantah kerana rasanya sungguh sedap.

Tangan lembut Auntie Liza masih melekap di batang kerasku. Terasa kepala pelirku terbuka dan tertutup kulup bila tangan Auntie Liza bergerak naik turun. Geli dan sedap bercampur baur. Aku bagaikan sedang bermimpi. Tak terperi rasa nikmatnya.

Aku biarkan Auntie Liza dengan kerjanya. Aku memejamkan mata menikmati rasa sedap yang pertama kali dalam hidupku. Tiba-tiba terasa kepala pelirku terasa hangat dan basah. Aku membuka mataku dan menoleh ke celah kangkangku. Dalam samar malam aku aku melihat Auntie Liza membongkok dan sedang mengulum batang pelirku. Sedap dan sedap... itu saja yang aku alami.

“Bau kepala kote kamu sedap. Menghairahkan… auntie jadi bernafsu.”

Pertama kali pelirku dicium dan dikulum oleh seorang wanita, aku tak dapat bertahan lama. Aku cuba bertahan tetapi rasa geli di kepala pelirku menyebabkan air maniku mula berkumpul di kepala. Aku menahan nafas, masih cuba menahan agar maniku tak terpancut.

“Dah nak keluar auntie, tak tahan.. geli, ” aku bersuara perlahan sambil menahan.

Auntie Liza tak menghiraukan kata-kataku. Dia teruskan dengan aktivitinya. Dia makin buas melahap batangku. Akhirnya punggungku terangkat dan maniku memancut deras menerpa mulut Auntie Liza. Berkali-kali aku memancut hingga kepala pelirku terasa geli dan sengal. Aku rasa Auntie Liza menelan semua maniku kerana aku tidak nampak dia meluahkannya.

“Sedap air kamu, lemak...” Auntie Liza berbisik dengan suara tertahan-tahan.

Aku tergolek kelesuan. Lutut dan kakiku terasa lumpuh. Bagaikan tak terdaya aku terpejam lesu. Pelirku juga terkulai layu. Auntie Liza masih bernafsu. Dia masih bermain dengan pelirku yang berlendir. Dia gesel-geselkan tangannya pada pelirku yang mengecut. Dijilat-jilatnya batangku termasuklah telurnya sekali. Lidahnya yang basah dan hagat bermain bahagian kepala yang bersembunyi dalam kelongsong kulup. Digigit-gigit lembut kulupku. Geli dan sedap.

“Sedaplah kulup kamu, macam makan daging sate.”

Pelirku kembali aktif. Kehangatan mulut Auntie Liza menyebabkan batangku kembali kembang dan mekar. Batang enam inci setengah kepunyaanku tegak bagaikan tiang bendera di Dataran Merdeka.

“Burung kamu bangun semula. Besar dan panjang macam kote lelaki dewasa. Auntie tak menyangka kote kamu sebesar ini. Geram auntie…”

Tiba-tiba Auntie Liza bangun dan samar-samar aku melihat dia membuka baju dan kain yang dipakainya. Dalam keadaan bogel dia menghampiriku. Auntie Liza membaringkan dirinya di sebelahku. Teteknya yang kenyal digesel-gesel pada batang kerasku. Sekali-sekala dia menjilat dan mengulum kepala pelirku yang terbuka.

“Auntie nak rasa kote kamu yang belum bersunat.”

“Saya belum pernah. Saya tak tahu cara.” Kataku lurus bendul.

“Tak apa, auntie ajarkan.”

Auntie Liza kemudian macam mencangkung mendatangi pelirku yang tegak kaku. Dia mengangkang luas di atas badanku. Perlahan-lahan dia merendahkan badannya ke arah pelirku. Tiba-tiba aku terasa kepala pelirku menyentuh rambut-rambut halus. Auntie Liza merendahkan lagi badannya dan kepala pelirku bagikan terendam alur basah dan menyentuh daging kecil. Batangku melencong dan terkeluar dari sasaran. Kepala pelirku menyondol kelentit Auntie Liza. Auntie Liza mengerang.

Auntie Liza memegang kemas pelirku dengan tangan lembutnya. Dia tak mahu pelirku melencong lagi. Diturunkan semula badannya. Kepala pelirku terasa menyentuh lopak hangat yang berdenyut. Lopak kecil itu terasa basah dan berlendir. Auntie Liza merendahkan lagi badannya dan aku dapat merasakan kepala pelirku terbenam dalam kolam kecil itu. Geli, sedap dan hangat. Aku sedar untuk pertama kalinya batang keramatku berada di dalam kemaluan seorang perempuan. Bila Auntie Liza menurunkan badannya terasa kulit kulupku tertolak ke bawah. Kepala pelirku yang terbuka itu terasa sungguh hangat. Aahhh... sedapnya.

“Aduh… sedapnya kote tak sunat,” Auntie Liza mengerang.

Auntie Liza makin aktif dan agresif. Badannya dihayun naik dan turun. Kemudiannya Auntie Liza meniarap di atas tubuhku. Terasa teteknya yang mengkal dan kenyal menindih dadaku. Mulutku dicium dan bibirku dicium mesra. Aku membalas, lidah Auntie Liza aku sedut. Lidahku aku julur ke dalam mulut Auntie Liza.

Auntie Liza kemudian menarik badanku hingga kami berhadapan sambil duduk. Pelirku masih melekat di dalam lubang burit Auntie Liza yang sempit dan ketat. Tetek kenyalnya disuakan ke mulutku. Puting pejal yang berada dipuncak bukit aku sedut dan nyonyot bergilir-gilir kiri kanan. Badan Auntie Liza yang berada dalam pelukanku terasa bergetar. Auntie Liza mula mengerang kesedapan.

“Batang kamu sungguh panjang, sedap….”

Badanku aku ayak kiri kanan mengikut tempo Auntie Liza. Badan Auntie Liza aku peluk erat supaya pelirku tidak keluar. Aku tekan kuat hingga ke pangkal. Terasa kepala pelirku seperti menyentuh sesuatu. Mungkin pangkal rahim Auntie Liza yang tersentuh. Tiap kali tersentuh Auntie Liza akan mengerang kenikmatan.

Kali ini aku mampu bertahan lebih lama. Mungkin kerana spermaku telah terpancut tadinya maka aku sudah dapat mengawal pancutanku. Auntie liza kemudiannya merebahkan badannya ke belakang dan aku terikut sekali. Aku kini berada di atas badan Auntie Liza. Aku memeluk erat badan Auntie Liza yang berada di bawahku sambil menggerakkan pelirku keluar masuk lubang hangat. Aku sekarang mengendali perjuangan. Aku yang mengawal pergerakan. Pengalamanku melihat video lucah aku praktekkan.

Aku dayung perlahan dan laju secara berirama. Terasa lubang Auntie Liza sungguh ketat dan rapat. Dinding buritnya mengemut dan mengurut-ngurut batang pelirku. Terasa sungguh sedap dan nikmat. Aku tekan kuat hingga seluruh batangku tenggelam. Mulut Auntie Liza terbuka dan kepalanya digelengkan kiri kanan. Auntie Liza mengerang kuat. Aku risau erangannya di dengari oleh Roslan yang berada di luar.

“Kote india sedap... batang hindu sedap... kote tak sunat sedap....”

Auntie Liza bagaikan sedang meracau. Mulutnya mengeluarkan kata-kata yang pelik-pelik. Aku tak menghiraukan racauannya itu. Aku terus menyerang Auntie Liza. Aku dayung dengan lajunya.

Auntie Liza mengerang kuat hingga aku menutup mulutnya supaya erangan itu tidak didengari oleh Roslan. Auntie Liza sudah lupa daratan. Dia bagaikan sedang mengalami histeria. Mulutnya mengerang, berceloteh dan mencarut.

“Sedapnya kote hindu… sedapnya kote kulup… sedapnya batang india…”

Aku makin melajukan dayunganku. Sambil memeluk badan harum Auntie Liza aku mengisap puting susunya. Sesekali aku mencium dan menggigit bibir basah Auntie Liza. Tak lupa aku mencium dan menghidu ketiak Auntie Liza yang bersih tanpa bulu. Auntie Liza kegelian, badannya seperti meronta dalam pelukanku. Auntie Liza makin kuat mengemutkan buritnya membelai batang kerasku.

“Sedapnya batang tak sunat… sedapnya batang tak sunat…” Auntie Liza menyebutnya berkali-kali.

Badan Auntie Liza makin kuat bergetar. Pinggulnya diayak laju kiri kanan. Pahanya terketar-ketar dan kakinya seperti menendang angin. Badanku dipeluk erat dan bibirku digigit kuat. Terasa sakit bila gigi-gigi Auntie Liza mencengkam bibirku. Suara mengeluh yang kuat keluar dari mulutnya. Badannya dilonjak ke atas dan terasa batangku disiram dengan air yang hangat.

“Aaaahhhhh…. Ooohhhhhh……”

Keluhan Auntie Liza memanjang dan badannya mula melemah. Aku tahu Auntie Liza sudah mencapai puncak nikmatnya. Aku sendiripun pada waktu itu tidak dapat lagi bertahan. Kemutan erat lubang Auntie Liza seperti mencekik batangku. Aku menekan kuat badanku ke badan Auntie Liza. Akhirnya buat kali kedua malam itu aku memancutkan benih-benihku ke dalam rahim Auntie Liza.

“Aaaahhhhh…..” Aku mengerang kuat bila maniku terpancut berdas-das dalam lubang burit Auntie Liza.

Badanku keletihan. Aku masih mendakap erat badan Auntie Liza dan membiarkan batang pelirku terendam dalam lubang hangat. Aku menarik nafas perlahan-lahan. Aku keletihan tapi terasa sungguh nikmat.

“Kote kamu sungguh sedap. Betul cakap kawan auntie, batang india sedap.”

Aku hanya tersenyum saja mendengar pujian Auntie Liza. Aku tak pasti kebenaran kata-kata Auntie Liza. Mungkin kerana sudah hampir dua tahun dia tidak merasai zakar lelaki maka persetubuhan kami malam ini dirasainya sungguh nikmat. Bagiku tentu saja terasa sungguh nikmat dan lazat. Pertama kali merasai burit perempuan, pasti rasanya bagaikan melayang-melayang di syurga.

“Kamu handal. Kamu baru 15 tahun tapi kamu buat auntie benar-benar puas. Auntie suka burung kamu yang besar dan panjang itu. Burung kamu mengalahkan orang dewasa.”

Aku tersenyum sendiri. Aku harap Auntie Liza jujur dengan pujiannya itu. Aku rasa diriku bagaikan lelaki sejati. Dalam usiaku yang baru 15 tahun aku sudah mampu bersetubuh dengan seorang wanita dewasa. Aku benar-benar bangga.

“Batang kamu yang panjang dan belum bersunat itu sungguh nikmat. Auntie belum pernah merasai nikmat seperti ini. Betul cakap kawan auntie, kote india yang tak bersunat memang sedap.”

Auntie Liza meneruskan pujiannya. Aku hanya tersenyum dalam remang malam. Lubang Auntie Liza juga sedap, teramat sedap.

“Lubang auntie juga sedap, ketat dan sempit macam anak dara.” Aku membalas pujian Auntie Liza.

“Ah! Kamu, macamlah kamu pernah main dengan anak dara.” Auntie Liza tersenyum sambil meramas batangku yang mengendur.

Lima minit kemudian Auntie Liza melepaskan pelukannya ke badanku dan turun dari katilku. Dia mengutip kain dan bajunya dan berjalan sambil telanjang meninggalkan bilikku. Aku hanya melirik kepergian Auntie Liza sambil tersenyum puas. Malam ini aku adalah lelaki sejati.

Esoknya semasa sarapan pagi Roslan bertanya kenapa bibirku luka. Aku menjawab terhantuk pintu bilik air semasa aku ingin kencing dalam keadaan mengantuk. Aku melirik ke arah Auntie Liza tapi Auntie Liza selamba sahaja seperti tidak ada apa yang berlaku. Roslan ketawa berdekah-dekah dan sekali imbas aku nampak ada satu senyuman di bibir Auntie Liza.

Sejak hari itu aku makin akrab dengan Auntie Liza. Bila ada kesempatan aku akan berasmara dengan Auntie Liza. Makin hari pengalamanku makin bertambah. Auntie Liza yang menjadi guruku. Aku benar-benar puas dan Auntie Liza sentiasa memujiku. Aku tak pasti samaada Roslan mengetahui hubungan kami. Hubunganku dengan Roslan macam biasa-biasa saja. Tiada sebarang perubahan.

Aku tersenyum bila mengenangkannya. Sekarang isteriku pula yang memuji kehandalanku. Seperti Auntie Liza dia juga menyukai pelirku yang masih belum bersunat. Katanya pelir tak bersunat cute dan rasanya teramat sedap. Agaknya semua perempuan melayu menyukai pelir tak bersunat tapi tak ada peluang menikmatinya….

No comments:

Post a Comment