Sunday 7 October 2012

AKU KEHAUSAN


Nama saya Salina berumur 25 tahun berkahwin dengan seorang Datuk tinggal di sebuah banglo mewah di KL. Datuk selalu tidak berada di rumah kerena mengurus perniagaannya dan selalu keluarga negara. Kadang-kadang sampai berbulan-bulan aku ditinggal sendirian. Sebagai wanita muda maka nafsu seksku tidak dilayan sepatutnya dan aku sentiasa kegersangan. Mungkin suamiku sudah puas di luar tapi aku di rumah sentiasa kesepian.

Bagi menjaga keselamatan banglo kami yang luas dan terpencil di kaki bukit, suamiku mendapatkan khidmat pengawal dari sebuah syarikat keselamatan. Syarikat tersebut telah menghantar seorang pengawal gurkha yang berbadan tegap bekulit hitam dan bemisai tebal berumur lewat 50-an. Gurkha bernama Guna itu adalah seorang bekas tentera yang datang ke Malaysia mencari kerja dan diambil kerja oleh sebuah syarikat keselamatan.

Bila aku tinggal seorang diri aku tiba-tiba teringat peristiwa yang berlaku kepada diriku sebulan yang lalu. Peristiwa dimana dua orang perompak yang masuk ke rumahku dan memaksa aku berbogel dan dipaksa aku mengisap batang butuh gurkha tua yang sepatutnya menjaga keselamatan diriku dan bangloku.


Terbayang di ruang mindaku mucung pistol perompak yang diacu ke kepalaku dan aku jadi takut dan kecut. Kemudian kedua perompak itu menyuruh aku melucutkan pakaian aku satu demi satu dan aku tidak berdaya melawan. Satu demi satu pakaian yang menutupi tubuhku yang segar ini aku lucutkan ke lantai sehingga aku menjadi bogel bulat. Sekujur tubuhku tidak ditutupi oleh seurat benangpun dan dada aku yang montok dan gebu itu mekar dengan putingnya yang merah jambu sementara 'lembah madu' aku yang ditutupi oleh roma yang halus di cukur itu menjadi jamahan mata-mata liar. Tiga pasang mata memandang dan menikmati keayuan tubuhku.



Terbayang di mataku bila mereka memaksa Guna berbogel di hadapanku. Guna yang berbadan tegap berkulit hitam dan berbulu lebat dan kasar tegak berdiri telanjang bulat di hadapan aku dan kedua perompak yang kulihat tersengih dan tersenyum gembira. Sungguhpun Guna telah berumur senjatanya memang dalam keaadan baik kerana sebaik sahaja dia melucutkan seluar dalamnya aku dapat melihat balaknya yang terpacak dalam keadaan tegang sekali. Ini tentu sekali kerana rangsangan tubuhku yang berbogel dihadapanya.

Dan segala-galanya bergerak pantas bila aku dipaksa mengulum dan menghisap balak Guna yang berkulup dan seluruh dadaku dibanjiri oleh mani Guna. Mani gurkha yang hanyir itu seperti masih terbau di hidungku. Bau mani dan bayangan balak hitam legam dan besar panjang yang memenuhi mulutku mula menggoda nafsuku dan tiba-tiba rongga kemaluanku terasa seperti digaru-garu dan cairan hangat mula mengalir keluar dari terowong nikmatku. Terbayang di fikiranku pastinya enak bila balak besar panjang itu keluar masuk dalam lubang buritku yang sentiasa gersang ini. Pasti banjir besar bila Guna melepaskan benih-benih gurkhanya ke dalam rahimku yang belum pernah hamil.

Aku memandang keluar dan di senja hari itu Guna masih mengawal di pintu pagar. Aku memanggil Guna dan menggamit memberi isyarat agar masuk ke rumahku. Pantas Guna mematuhi arahanku dan sekelip saja dia sudah berdiri di hadapanku di ruang tamu. Dalam pakaian kelabu pengawal keselamatan Guna berdiri tegak bagai askar menunggu arahanku selanjutnya.

Aku menghampiri Guna. Aku yang setinggu 5’5” hanya separas bahunya sahaja. Aku meraba dadanya dan kancing baju yang dipakainya aku lepaskan satu persatu. Agaknya Guna tahu maksudku maka baju yang dipakainya ditanggal dan dicampak ke lantai. Bila tanganku memegang kepala tali pinggang yang dipakainya, Guna membantuku dan melepaskan seluar panjang yang dipakainya. Hanya tinggal seluar dalam warna kelabu yang melekat di tubuhnya. Aku menarik seluar dalamnya ke lutut dan terbentang di hadapanku balak Guna separuh tegang tergantung berjuntai di pangkal pahanya. Aku bertinggung di hadapan Guna dan selaur dalam yang separas lutut aku tarik ke kaki. Guna membantu memudahkan seluar kecil tersebut lepas dari badannya.

Batang pelir gurkha tua hanya beberapa inci saja dari mukakaku. Bau lelaki menerpa hidungku. Aku memegang lembut balak Guna yang separuh keras hitam legam macam keropok lekor yang banyak terdapat di Pasar Payang, Kuala Terengganu. Kepala bulat yang masih terbungkus kulit kulup itu aku pandang. Aku tak terkejut lagi memandangnya kerana ini adalah kali kedua aku berhadapan dengan batang butuh tak bersunat. Kepalanya belum lagi kelihatan kerana senjata Guna belum sepenuhnya keras. Lubang kencingnya sudah sedikit kelihatan mengintip dari muncung kulup.

Aku ramas-ramas batang hitam tesebut dan pantas saja balak itu mengembang dan membesar di dalam tanganku. Mungkin Guna dapat merasakan keenakan bila kulit tanganku yang halus membelai lembut batangnya yang jarang digunakan. Itupun perasaanku saja kerana Guna meninggalkan anak isterinya di Nepal. Sudah lebih setahun dia berada di Malaysia.

Terangsang degan tindakanku, batang pelir Guna sekarang telah benar-benar keras. Batang tua itu terpacak macam tiang bendera. Kepala bulat yang licin seperti tak sabar meronta-ronta ingin keluar dari kulit yang membungkusnya. Dengan bantuan tanganku aku menolak kulup ke belakang dan kepala bulat licin dengan bebasnya melepaskan dirinya. Aku cium kepala licin tersebut dan bau khas kepala pelir menyelinap ke rongga hidungku. Aku sedut lama-lama kerana sudah berbulan suamiku tidak melayanku. Aroma kepala pelir Guna menyebabkan buritku mengemut. Terasa bibir kemaluanku mula banjir.



Puas menghidu kepala dan batang hitam berurat itu aku mula menjulurkan lidahku ke kepala licin. Ku jilat-jilat kepala pelir dan memainkan lidahku di sekeliling kepala dan kemudian mengarah ke batang. Ku kucup batang zakar yang panjangnya 8” itu dengab rakus. Aku dengar erangan-erangan nikmat keluar dari mulut gurkha tua yang masih berdiri tegak.

Segera ku masukkan batang pelir pengawal keselamatanku itu ke dalam rongga mulut ku. Ku sedut-sedut batang keras itu dengan nafsuku yang sudah membuak-buak bagai lahar gunung berapi. Sambil kepalanya aku hisap, batang hitam itu aku lancap dengan menggunakan tangan ku. Sungguh nikmat batang besar itu berlegar-legar dan menyentuh kulit pipiku bahagian dalam. Tiba-tiba terasa ada lendiran masin keluar dari hujung kepala pelir Guna. Air mazi Guna aku jilat dan telan. Enak rasanya.


Aku sudah tak tertahan. Aku mahu balak Guna bersarang dan mengairi lubang nikmatku yang telah lama gersang. Aku berdiri dan melepaskan baju tidur yang kupakai dan menarik Guna yang telanjang bulat ke bilikku. Dalam keadaan telanjang bulat aku merangkul dan memeluk Guna sambil berjalan ke katilku yang akan menjadi gelanggang perjuangan kami sebentar nanti.

Aku melompat ke katil bertilam empuk dan tidur telentang. Aku sengaja mengangkang kakiku menunggu Guna membenamkan batang berkulup yang menjadi idamanku. Aku menarik Guna agar segera memuaskan nafsuku yang seperti membakar seluruh tubuhku. Guna faham maksudku dan dia menghampiri taman rahsiaku yang ternganga merah berbulu halus.

Aku terpukau bila Guna menerkam buritku dan dengan rakus menghidu dan menjilat kemaluanku. Kelentitku dicium dan dijilat dengan lidahnya yang kasar. Bibir lembut kemaluanku dikulum dan dinyonyot. Aku yang berada dipuncak ghairah meronta-ronta kegelian dan nikmat. Beberapa saat saja aku rasa badanku mengejang dan cairan panas terpancar keluar dari lubang kemaluanku. Aku mengalami orgasme pertama dan perjuanganku melemah dan badanku terasa longlai.



Guna masih saja meneruskan perjuangannya dengan membelai, menjilat dan memasukkan lidah kasarnya ke dalam rongga buritku. Hanya beberapa minit kemudian nafsuku kembali membara. Kali ini aku mahu Guna memberi kenikmatan kepadaku dengan batang besarnya pula. Aku menarik tangan Guna memberi isyarat agar dia membenamkan balaknya ke guaku yang tak sabar menanti.

Faham kehendakku, Guna menghampiri kelangkangku dengan kepala pelir terloceh garang. Kulit kulupnya sekarang sepenuhnya tertarik ke belakang memberi keizinan agar kepala licin dapat masuk ke rongga buritku dengan selesa tanpa penutup. Pelan-pelan Guna menekan kepala licin yang besar itu ke muara buritku. Ditekan dan ditarik sehingga sedikit demi sedikit kepala licin meluncur masuk. Kesan dari cairan nikmatku yang telah banjir, kepala besar itu tak susah menyelam ke terowong nikmatku.

Beberapa kali tekan tarik, dengan agak ketat seluruh batang 8” itu tebenam hingga ke pangkal. Sunguh nikmat rasanya bila Guna mula menggerakkan maju mundur batang balaknya. Sekarang batang balak gurkha dari pergunungan Himalaya terbenam kukuh dalam burit melayu muda dari Malaysia. Pahaku bergetar dan kakiku meronta-ronta menendang udara kerana nikmat yang tak terhingga. Gurkha tua yang telah lama berpisah dengan isterinya itu cukup berpengalaman melayanku. Ghairahnya juga membuak-buak bila berhadapan dengan diriku yang muda dan cantik.

Guna merapatkan tubuhnya yang kekar ke tubuhku yang genit. Bulu dadanya menggesel ke tubuhku dan kedua gunung kembarku. Aku rasa sungguh geli dan aku meronta-ronta nikmat. Sambil menghayun batang pelirnya di buritku, mulutnya mula bertindak di tetekku. Dihisap puting muda kepunyaanku dan aku rasa geli dan nikmat. Aku tak mampu lagi menahan gelora nikmat dan akhirnya sekali lagi aku mengejang dan kepala licin yang berada dalam rongga buritku aku sembur dengan cairan hangat.

Mungkin kerana dapat merasakan aku telah klimaks maka Guna mula melajukan hayunannya dan beberapa minit kemudian terasa badan Guna mula menggigil dan dengan suara rengusan kuat dia melepaskan cairan maninya ke pangkal rahimku. Terasa sungguh banyak dan hangat benih gurkha menyiram mulut rahimku. Terasa kepala pelir mengembang dan membesar bila semburan demi semburan keluar dari batang keramatnya.



Aku membiarkan saja Guna memelukku keletihan. Batang pelirnya masih direndam di dalam lubang buritku yang teramat banjir dan becak. Terasa cairan cinta kepunyaanku yang bercampur dengan cairan cinta Guna mengalir hangat membasahi bibir-bibir kemaluanku dan menetes ke cadar katilku. Keringat Guna yang mengalir deras dari rongga-ronga liang romanya menitik membasahi badanku yang juga berkeringat. Bau jantan benar-benar mempesonaku bersama rembesan peluh Guna. Terasa seperti berada di syurga dunia.

Kejadian hari itu berterusan bila ada peluang. Bila aku ditinggalkan Datuk bersendirian di rumah, Guna sentiasa mengawal, membelai dan meniduriku. Tiap kali itu juga nafsuku yang gersang dilayan penuh ghairah oleh lelaki gurkha dari kaki Gunung Everest. Dan balak Guna yang hitam berurat itu terpacak macam Gunung Everest juga. Aku merindui Gunung Everest Guna bila Gunung Kinabalu kepunyaan Datuk tak berfungsi dengan baik...

1 comment:

  1. dasar betina bohsia ..pelaco murahan....dgn keling nepal pun jadi....oi betina sial ko tak takut dosa ke...bangga dgn maksiat ...jalang betol betina tua gemok ni...

    ReplyDelete