Thursday 4 October 2012

Keretapi



Nama aku Rissa, berbangsa melayu, umur sekarang 28 tahun . Seorang yang agak pemalu kalau ada dengan orang yang tak berapa kenal. Badan aku agak berisi , orang sekarang panggil chubby . Orang cakap muka aku cantik dan cute , tapi aku rasa muka aku biasa je . Kulit aku kulit orang melayu , tak putih sangat tak la gelap sangat . Breast 38C, punggung biasa saja . Mom and Dad aku agak strict so masa remaja aku kurang dapat keluar sana sini mcm orang lain , agak terkawal . Tapi tak ada sorang pun tahu yang aku terlalu taksub dengan sex. Aku kenal onani masa umur 11 tahun itu pun tak sengaja masa tu aku tak tahan nak kencing tapi sebab ada orang dalam toilet aku tekan2 jari kat clit tu tiba2 rasa sedap plak . Sejak dari tu aku selalu masturbate . Bila dah meningkat remaja masih lagi terbatas pergaulan ,tapi aku dah pandai masuk chat . Dulu bila Mom & dad dah tidur, tarik telefon masuk bilik . Apa lagi phonesex sambil masturbate sampai pagi . Kadang2 bukan dengan sorang saja , lepas sorang sorang , semua aku kenal di internet. Penah aku kenal satu mamat ni duduk rumah bujang , selalu phonesex dengan dia , tapi kadang ada masa bila dia tak ada dirumah aku call kawan2 dia yang layan aku bergilir2, sampai penah satu ketika mereka bertekak sebab tak sempat phonesex dengan aku . Suara aku memang super sexy especially kalau time tengah phonesex tu kalau mengerang tu tak yah cakap la , bukan nak bangga diri tapi kenyataan.

Aku mula bebas sikit lepas aku habis sekolah sebab aku dapat masuk U, Mom and dad pun dah tak kongkong. Aku hilang dara masa umur aku 21 tahun pada seorang cikgu . Itu pun aku kenal dia dalam bas express masa aku belajar di salah satu Universiti tempatan . Lepas keluar 4 kali dengan cikgu tu , dia bawak aku pegi pantai , masa tu tak bajet la nak hilang dara sebab dia kan cikgu . Tapi lupa plak cikgu pun lelaki jugak kan . Firstime main tu aku mcm patung je ye la tak ada eskperien, takut2 pun ada , tapi tetap tak sabar2 nak rasa benda sedap yang selama ini aku bayang bayangkan . Tapi mengecewakan . Tak best langsung . Aku pun tak tau kenapa. Batang dia pun kecik je. Lepas seminggu main dia bawak lagi aku pegi pantai dan kami main kali kedua.. masa ni baru la ada darah keluar. Pelik juga mungkin pertama kali tu dia pun tak cucuk betul2 kot takut aku sakit. Kali ni agak sakit , tapi mcm yang pertama kali tu , aku tetap tak rasa sedap . Samaada dia tak pandai main atau pun , aku punya expectation terlalu tinggi . Lepas kawan dengan cikgu ni hampir 6 bulan baru aku tau cerita yang dia dah ada isteri . Lepas tu aku malas la nak keluar dengan dia lagi . Lepas dengan dia aku masih tercari2 lagi nikmat sebenar sex .

Lepas kawan dengan cikgu tu aku ada la bekenan ngan sorang abg ni, handsome tinggi hitam manis, ( aku suka orang hitam manis ) memang segala2 yang ada kat dia tu aku suka tapi mungkin aku ni bukan taste dia kot so aku buat dia jadi abang angkat saja. Orangnya baik sangat selalu senyum, cair je tengok . Kebetulan dia memang berasal dari negeri yang aku tengah study tu . Satu hari dia balik la kg . dan kebetulan aku dah start cuti semester, dia tanya aku nak balik KL sama2 tak naik keretapi . Aku pun laju je la setuju , lepas tu dia cakap dia da beli tiket yang ada kabin punya. Aku happy la dapat balik dgn dia. Tapi tak best kena ambik 2 kabin . sebab lelaki dan perempuan tak leh campur . Tak pe la aku pon ok kan je la. Asal dapat balik dengan dia. Hari tersebut kami pun naik la keretapi , rupanya kabin tu aku sorang je . Tak ada penumpang lain , mungkin masa tu memang tak ramai yang nak kabin kot sebab agak mahal. Kabin dia plak ada 2 orang . So aku pun relax la sorang2 kat kabin tu , smbil imagine kalau dapat fuck dalam keretapi sangat best . It’s a thrill feeling . Imaginasi aku kan tinggi sangat . Tengah berangan2 tu conductor train ketuk pintu aku bukak , dia cek tiket , tapi selain cek tiket mata dia tajam je cek aku sekali. Mcm gatal je renungan tu , orang nya umur mungkin 40an , masa tu aku pakai jeans , baju pakai sleeveless low cut dekat dada. Lepas tu sarung sweater kat luar , aku perasan dia asyik usha je dekat tetek aku sambil tengok tiket lepas tu siap borak2 lagi tanya nak pegi mana dengan sapa , tak takut ke tidur sorang . Aku senyum je la. Kang cakap aku gatal plak . lepas dia da blah aku cepat2 kunci pintu .

Lepas dah rasa tak ada orang nak datang aku bukak seluar jeans tinggal panty je dan bukak sweater dan bra. Tinggal sleeveless je aku pakai. Horny masa tu . lampu semua dah tutup . baru aku nak baring tiba ada ketuk lagi pintu , aku tekejut la , aku bukak selak tu jengok kepala je sbb tak pakai seluar, conductor tadi datang balik , dia cakap lupa nak bagi mineral water. Mata dia liar je curi2 pandang kat dalam kabin . Aku cepat2 capai botol mineral tu pastu cakap terima kasih pastu tutup balik pintu . Gatal plak orang ni . Tapi dalam kepala dok imagine kalau la tiba2 dia tolak aku pastu kunci pintu pastu rogol aku . makin horny plak aku dok fikir2 . Tangan laju je touch kelentit . Tengah layan2 stim pintu diketuk lagi , ahh sudahh , sapa pulak ni , aku bukak pintu , rupanya abg angkat aku , aku tanya dia nape, dia kata nak teman aku tido , aku tanya dia tak ape ke, dia cakap ok kot , tak ada orang cek, aku pun senyum sampai telinga la, lupa pulak aku pakai panty je masa tu . dia geleng kepala je tengok aku. aku cakap la panas. Dia angguk je , Lepas tu dia cakap dia tido katil atas la. Aku cakap ala tido la sekali tak payah la panjat2 . Dia tanya aku betul ke , aku angguk laju2, aku pun cepat2 baring , dia pun bukak baju tinggal singlet je , seluar dia tak bukak , aku tarik dia tido, dia tido membelakang kan aku, aku peluk pinggang dia dari belakang , dia gelak kecik , dia tau aku minat kat dia . Kira bagi can la aku buat sesuka hati .

Aku mula gesel2 tetek kat belakang dia , dia berdehem , aku tak pedulik dah . Horny sangat . Aku kiss tengkuk dia , jilat2 dia cakap jangan , nanti dia tak tahan , aku cakap la aku memang nak dia tak tahan , agaknya dia dah geram dia pusing mengadap aku , lepas tu dia kiss lips aku lama2 sambil tangan dia seluk dalam sleeveless aku , aku pun balas la ciuman dia sambil tangan aku raba buka butang jeans dia , tarik zip pelan2 raba batang dia dah keras sangat , dia tolong aku londeh kan seluar, dia bukak sleevless aku , dan terus hisap puting aku yang dah keras dari tadi aku mengerang kesedapan , satu sebab kene isap memangla sedap , satu lagi orang yang aku minat tengah hisap tetek aku , memang la feel sangat . Yang best nya keretapi kan agak bising , aku mengerang mcm mana pun tetap tak ada orang dengar . Lama juga dia hisap tetek aku , bersilih ganti kiri kanan, aku dah basah lencun , sambil isap puting tangan dia turun pergi pussy aku yang dah lencun tu aku mendesah kesedapan , dia urut2 bijik kelentit tu pelan2 . Lepas tu dia mula gerak ke bawah sampai muka dia betul2 di celah kangkang aku , dia jilat kelentit aku , aku mengerang kesedapan , mcm nak cum time tu juga , sedap sangat dia jilat sambil jari dia jolok dalam lubang aku dalam2. aku menjerit2 kesedapan memang best sangat , disedut2 nya biji kelentit aku , dimainkan dengan gigi uh,,, sedap nya .. aku betul2 tak tahan ,, aku suruh dia jolok aku , aku dah tak tahan , dia bangun betulkan posisi , batang keras dia dah terpacak tunggu nak di tikam ja,

Sekali hentak dia jolok aku dalam2 , aku jerit kesedapan , batang dia yang agak besar tu bergeser dengan lubang aku yang sempit nikmatnya dia hayun sorong tarik sorong tarik terlalu nikmat , dia hentak dalam2 kuat2 aku hanya mampu mengerang kesedapan , aku tak tahu berapa kali aku climax . Bila aku rasa hayunan dia makin laju dia mengerang keras aku tau dia nak cum , aku kemut batang dia kuat2 , dia mengerang sedap makin laju hentakan dia aku pun semakin teransang dia ramas bahu aku dia dah hampir climax bila akhirnya dia pancut aku terasa panas nya siraman air mani dia dalam lubang aku , berdas2 rasa pancutan tu .. terasa panas dalam pussy ni aku turut climax sama dengan dia.

Kami berdua tercungap2 berpeluh lepastu aku kiss lips dia lama2. Sangat best . Lepas tu kami tido sekejap dan lepas setengah jam , aku mula lagi dengan rabaan , sampai la dia mengeluh lagi , kali ni dia tarik aku dari katil tolak aku ke arah tingkap di tonggengkan aku dia hentak batang keras dari belakang , aku mengerang2 kesedapan , dia doogie aku semahu2 nya mcm melepaskan geram , nikmat sangat , aku hanya menadah segala tusukan dengan kenikmatan , berlansung lah adegan 5 round aku main dengan dia mcm2 gaya , sampai ke lantai , bila keretapi stop di perhentian kami pun berhenti memantat, bila keretapi gerak balik kami mula lagi , sampai la aku terlena kepuasan dalam dakapan dia . Dapat juga aku main dengan dia . Happy sangat. Lepas dah agak2 nak sampai kami bangun bersihkan diri masing2 dan duduk sembang2 ,

Terbukak cerita pasal conductor tu , aku cerita pasal dia datang bawak mineral water tu abang angkat aku heran , dekat kabin dia tak ada pun conductor tu bagi mineral water. Abg angkat aku gelak dia kata mesti conductor tu ada niat lain . Aku angkat bahu pastu gelak , yang penting sepanjang jalan tadi aku dah kena gasak cukup2 dengan abang angkat kesayangan aku ni . Sekarang dia dah kahwin anak dah 2 . Aku pun dah ada steady bf, tapi mcm mana pun aku tetap tak lupakan dia dan batang keras dia ……. Ok itu saja cerita aku kali ini .

No comments:

Post a Comment