Friday 5 October 2012

Ayu (Malu)


Sebelum final year, aku telah menjalani latihan praktikal di sebuah syarikat kecil. Syarikat yang menjalankan perniagaan pembangunan sistem milik bumiputera itu mempunyai pekerja tidak sampai 20 orang. Namun, hingga kini ianya masih utuh dan masih bertahan menjalankan perniagaan.

Di dalam syarikat tersebut, aku memang agak rapat dengan semua staff. Mereka semua panggil aku adik. Cuma ada seorang sahaja pekerja di situ yang tidak memanggil aku dengan gelaran adik, dia hanya menyebut nama ku sahaja. Dia adalah seorang kerani bahagian admin. Ayu namanya. Orangnya juga ayu. Mungkin kerana umur kami yang berbeza 2 tahun jaraknya membuatnya segan untuk memanggil aku adik. Tetapi, bagi aku selamba. Memang sepatutnya dia layak panggil aku adik, sebab masa mula-mula aku kerja kat situ, aku panggil dia akak, yelah, sebab umurnya 2 tahun lebih tua dari aku. Tapi bila dia dah selalu bahasakan dirinya sebagai Ayu setiap kali kami berbual, lama kelamaan aku terbiasa dan serasi dengan rentaknya.

Pada masa itu, aku masih tidak pandai berkawan dengan perempuan. Apatah lagi hendak bercinta. Kalau setakat cinta monyet zaman sekolah dulu tu pernah lah, tapi tak lama. Lagi pun konsep cinta pada zaman sekolah dan setelah meningkat dewasa ternyata berbeza dari segi kesesuaian dan keberanian. Ina? Eh, aku tak pernah cintakan dia. Aku cuma cintakan bontot dia je. More sex than love.

Oleh kerana kementahan aku dalam perhubungan yang heavy, aku rupa-rupanya telah mengecewakan hati seorang wanita. Ya, dialah Ayu. Pada zaman kebudak-budakkan seperti itu, aku akui bahawa rasa cinta yang hadir dalam diri aku hanyalah untuk sex. Kalau dapat, boleh pakai. Kalau tak dapat boleh babai. Ala ala touch n go. Itulah yang berlaku di antara Ayu dan aku.

Aku mula menyedari sikap Ayu yang berlainan ketika dia melayan karenah dan ketika berbual bersama aku. Ternyata dia lebih mesra dengan aku. Malah pagi-pagi ketika aku datang pejabat, dia terus buatkan air untuk aku. Selalu juga dia ke cubical ku. Berborak sekejap ketika dia tak banyak kerja. Mungkin kerana sikap ku yang melayannya tidak special dan sama sahaja layanan ku seperti kepada staf-staf lain membuatkan Ayu mencuba berbagai cara untuk mengambil hati aku. Tadi aku dah sebut tentang kerajinannya menyediakan aku air setiap pagi, namun banyak lagi sebenarnya yang dia dah lakukan.

Ayu jarang sekali memakai baju kurung. Dia lebih gemar berkebaya dan memakai blouse serta skirt. Kadang kala dikenakan bersama blazer. Namun aku paling minat jika dia memakai skirt hitam bersama blouse hijaunya. Pandangan mata ku akan lebih tertumpu kepada punggungnya yang bulat dan tonggek. Orangnya slim sahaja, tetapi punggungnya yang membonjol dan begitu jelas perbezaan saiznya dengan tubuh dan pinggangnya membuatkan aku gemar melayannya setiap kali dia berpakaian sedemikian. Memang dia menawan, ditambah lagi dengan wajahnya yang berkaca mata dan bertudung, memang dia mampu menarik minat lelaki. Namun, aku masih lagi malu untuk berbicara tentang perasaan bersama perempuan, meskipun aku mengetahui bahawa Ayu seolah-olah cuba menarik perhatian ku.

Salah satu yang menghalang aku untuk lebih mesra dengan Ayu adalah kerana ada seorang staf di situ yang juga menaruh hati terhadap Ayu. Ini membuatkan aku seperti terasa begitu kerdil dan sungguh jauh padanan antara aku dan Ayu. Aku sedar, ketika itu aku masih lagi menuntut, senang kata masih lagi sebagai seorang pelajar. Manakala Ayu pula sudah berkarier, malahan, staf yang meminatinya juga berkarier yang tidak kurang hebatnya. Jadi dari situ aku merasakan bahawa aku tidak sesuai untuk mencintai Ayu.

Aku sedar, Ayu melayani aku lebih mesra berbanding staf yang lain, namun aku berpendapat bahawa Ayu melakukannya semata-mata untuk seks. Kenapa aku berfikiran begitu? Kerana bagi aku, mungkin Ayu juga berfikir bahawa aku tidak layak untuknya. Lebih-lebih lagi setelah aku perhatikan segala gerak geri Ayu kepada ku, ternyata ianya lebih banyak membangkitkan keberahian berbanding rasa cinta.

Aku menyedari bahawa Ayu selalu mengenakan pakaian kegemaran ku, skirt hitam dan blouse hijau. Mungkin Ayu sedar bahawa aku meminatinya memakai pakaian berkenaan. Malah, aku rasa Ayu juga turut sedar bahawa aku selalu memerhati punggungnya. Setiap kali dia ke cubical aku, dia pasti akan berdiri rapat di sebelah ku yang sedang duduk mengadap komputer. Oleh kerana cubical untuk pelajar praktikal agak kecil, jadi bahu aku kerap bersentuhan dan bergesel dengan pinggulnya. Jika dia hendak meninggalkan cubical ku, dia akan memusingkan tubuhnya berpaling ke arah laluan keluar dari cubical ku dan setiap kali itulah bahu ku akan merasai kelembutan dan kemontokan punggungnya yang tonggek itu. Punggungnya akan bergesel dengan agak rapat hingga membuatkan bahu ku kadang kala dapat merasai lurah punggungnya. Aku tahan kan sahaja perasaan ku kerana aku masih mentah ketika itu. Rasa malu melampaui segalanya. Malu untuk berbicara lebih dekat, malu untuk mengajaknya berbual mesra, malu untuk mengajaknya keluar, malu untuk mengajaknya makan bersama, malu untuk menyentuhnya, malu untuk mengoratnya, malu untuk memberikan respon dan berbagai lagi. Namun, perbuatan bodoh yang telah ku lakukan kepada Ayu pada satu hari itu telah mengubah sedikit rasa malu aku terhadap Ayu.

Ianya berlaku di cubical ku. Pada tengahari itu, aku makan di cubical. Bekal roti sandwich yang aku sediakan sejak pagi menjadi santapan tengahari. Student, mana ada banyak duit nak makan nasi. Mak bapak aku pun bukannya orang kaya. Biasiswa pun tak ada sebab aku bukan pelajar cemerlang time SPM dulu. So, duit elaun praktikal tu lah menjadi modal aku untuk melantak.

Ayu yang tidak keluar rehat ketika itu datang ke cubical ku. Dia berdiri di sebelah ku memerhati aku yang sedang khusyuk menghabiskan layout program sambil mulut mengunyah sandwich.

“Kesian, makan sandwich je..” Ayu menegurku sambil tersenyum memandang ku.

“Program ni tak siap lagi lah Ayu. Minggu depan Brader Zack nak present kat kementerian. Ayu tak keluar makan ke?” tanya ku pula.

“Tak, Ayu bawak bekal jugak… Makan kat pantry tadi” jawabnya.

Aku yang masih khusyuk itu kembali menatap skrin komputer di hadapan ku. Bekas bekal yang telah kosong aku letakkan di hujung penjuru meja. Aku biarkan Ayu berdiri semakin hampir di sebelah ku. Berdebar-debar juga ketika itu. Maklumlah, aku ada hati kepadanya. Aku sambung kerja ku. Ayu berpaling memusingkan tubuhnya ke sisi, mengadap dinding cubical ku yang penuh dengan nota-nota dan beberapa keping gambar.

“Gambar camping ke ni?” Ayu bertanya kepada ku.

“Ha’ah, camping kat gunung Tahan. Itu semua kawan-kawan serumah” aku menjawab pertanyaan Ayu tanpa menoleh kepadanya. Mata ku terus tertumpu ke skrin komputer.

Aku biarkan Ayu memerhati dan melihat gambar-gambar yang aku lekatkan di dinding cubical. Namun, akibat terlalu lama Ayu berdiri di situ, aku lantas menoleh ke kiri ku, ingin melihat apa yang dia lakukan. Alangkah terkejutnya aku apabila sebaik sahaja aku menoleh ke kiri, apa yang ada di hadapan ku adalah punggung Ayu yang mana jaraknya hampir bersentuhan dengan bahu ku. Ayu berdiri di sebelah kiri ku, namun ketika itu dia mengadap dinding cubical. Ini membuatkan dia membelakangi aku. Serta merta nafsu ghairah ku bangkit. Lalu aku mendapat satu akal.

Perlahan-lahan aku dekatkan muka aku di punggungnya. Aku lakukannya perlahan-lahan agar Ayu tidak menyedarinya. Ketika hidungku hampir dengan punggungnya, aku hidu dalam-dalam aroma bontot Ayu. Bau wangi bersama peluh punggungnya semerbak menusuk hidung ku. Aku jauhkan jarak muka ku. Menarik nafas udara segar. Kemudian aku sekali lagi melakukannya. Namun nampaknya nasib tidak menyebelahi aku. Sedang aku menghidu aroma punggungnya, Ayu secara tiba-tiba memusingkan tubuhnya ke arah ku. Secara tidak langsung, muka ku tersembam ke punggungnya yang semakin rapat. Aku cepat-cepat menarik muka ku dan berpura-pura duduk seperti biasa menghadap komputer. Ayu merapatkan pinggulnya ke bahu ku. Kemudian dia mencubit leher ku. Aku mendongak memandang wajahnya. Dia tersenyum kepada ku. Kemudian Ayu memandang sekeliling. Kedudukannya yang berdiri membuatkan dia mampu melihat keadaan sekeliling, memastikan tiada siapa di pejabat selain kami berdua. Kemudian dia kembali memandang aku. Sambil tersenyum dia berkata kepada ku,

“Zin suka Ayu pakai kain ni ye?” Soalan yang membuatkan lidah ku kelu untuk menjawabnya.

“Err… ye.. ” Jawab ku ringkas.

Aku yang malu-malu itu terasa pipi ku kebas, mesti muka aku sudah merah waktu itu. Menahan malu sebab kantoi dengan perbuatan bodoh ku kepada Ayu.

“Kenapa Zin cium?” tanya Ayu sambil tersenyum.

Aku tertunduk ke lantai. Tak tahu jawapan apakah yang aku hendak berikan. Aku hanya diam menanti tindakan dan soalan seterusnya dari Ayu. Rasa malu ku kepada Ayu pada waktu itu menenggelamkan segala perasaan ku.

“Kenapa.. Zin malu kat Ayu ye… ” tanya Ayu lagi.

“Err.. Ayu, saya minta maaf… ” aku meminta maaf kepadanya, semoga ianya mampu melembutkan hatinya.

“Ayu tak kisah.. Tak ada orang ni.. Nak lagi?” Ayu bertanyakan soalan yang betul-betul memberikan aku kejutan.

Aku memandang ke wajahnya. Ayu hanya tersenyum. Kemudian dia kembali berpusing mengadap dinding cubical seperti tadi, mempamerkan kembali punggungnya kepada ku. Dengan penuh debaran, aku sekali lagi dekatkan wajah ku ke punggungnya. Namun, kali ini, aku benamkan wajah ku sepenuhnya ke belahan punggungnya. Aroma punggungnya aku hidu sedalam-dalamnya. Tangan ku pula mula meramas punggung dan meraba-raba pinggulnya. Ayu kelihatan diam, membiarkan perlakuan ku yang pelik itu. Namun tiba-tiba kami terdengar pintu hadapan dibuka seseorang. Ayu cepat-cepat berlalu dari situ menuju ke cubicalnya, meninggalkan aku sendirian bersama aroma punggungnya yang melekat di saluran pernafasan ku.

Aku menyambung tugasan ku. Tiba-tiba terpapar di skrin IM dari Ayu.

Maaf, tak dapat bagi lelama. Nanti orang tahu.

Aku termanggu, tak tahu jawapan apa yang nak aku beri. Jantung ku masih berdegup kencang bersama debaran di dada yang masih membara. Lalu aku membalasnya.

Ayu, maafkan saya. Saya tak dapat kawal kelakuan saya tadi.

Takper, Ayu tak kisah. Tapi betul tak Zin suka kain yang Ayu pakai?

Betul. Ayu nampak lebih cantik dari biasa. Saya suka tengok Ayu tiap kali Ayu pakai kain tu.

Ayu tahu. Nanti kita IM lagi boleh tak?

Anytime..

Ayu (Mute Love)

Hai. tgh wat pe. Dr td tak keluar cubical. Sibuk ke?

Tadi sibuk sikit. Sekarang dah free.

Ayu nak tanya sikit boleh?

Apa dia?

Zin dah ada gf?

tak ader. Naper?

saja tanya. Balik nanti naik bas ke?

Ye.

Ayu hantar Zin balik nak tak?

Boleh tapi saya malu larr..

Nape nak malu? Ayu hantar Zin balik ye.

ok.. mmm.. nanti boleh saya buat lagi?

hii.. tak malu ye :P

tanye jer..

ok, jap lagi dah time balik. Ayu tunggu kat lif.

Ok..

Dengan tidak sabar, aku terus kemas meja kerja aku. Bekas bekal aku masukkan dalam beg dan terus keluar dari cubical menuju ke pintu keluar.

“Hai Zin. Awalnya kau keluar hari ni. Lagi 2 minit lah. ” sergah kak Milah reception.

“Eh, ye ke kak? Oh, saya lupa jam saya tercepat. Tak apa lah, saya tunggu kat sini je lah.” aku pun terus duduk di sofa sambil menunggu waktu punch card tiba.

Sedang aku duduk membaca akhbar, jam punch card pun berbunyi menandakan masa balik dah tiba. Ketika itulah aku terlihat Ayu berjalan dengan lenggoknya menuju ke mesin punch card. Kemudian dia terus keluar dan sambil itu dia sempat menjeling ke arah ku dan melemparkan senyuman. Aku terus bangun dan punch card kad kedatangan lalu terus keluar menuju ke lif.

Di lobby lif, aku lihat Ayu sedang menunggu ku. Setelah dia sedar kelibat ku, terus sahaja jarinya memicit butang lif untuk turun.

“Nampaknya kita orang terawal balik hari ni.” kata Ayu kepada ku.

“Hmm.. Ayu parking kereta kat mana? ” tanya ku.

“Kat B2. Kat situ tak ramai staff kita parking. Lagi pun kebanyakkan orang yang parking kat situ balik pukul 5.30 nanti.” Ayu menerangkan kepadaku.

“Ohh i see…” jawab ku.

Lif pun tiba dan membawa kami terus turun ke tingkat B2. Aku menuruti Ayu berjalan ke arah keretanya. Sambil berjalan, aku perhatikan punggungnya yang membonjol dan melenggok di setiap langkahnya. Memang bulat dan tonggek bontot minah ni. Geram je aku masa tu.

Ayu membawa aku ke keretanya. Kereta kancilnya di letakkan di bucu sudut parking kenderaan. Keadaan di situ agak gelap. Hanya kesamaran cahaya dari lampu kalimantang yang menerangi petak di hadapan memberikan sedikit sinar. Ketika kami tiba di keretanya, aku lantas menepuk punggung Ayu. Punggungnya bergegar dan berayun akibat dari tamparan manja tanganku. Ayu berdiri seketika sambil tersenyum memerhatikan ku yang sedang menuju ke pintu sebelah pemandu.

“Dah tak sabar ye?” tanya Ayu lembut sambil tersenyum memerhatikan ku.

“Hehe.. kalau boleh sekarang jugak saya nak.. ” kata ku sambil tersengih bak kerang busuk.

Ayu terus berjalan perlahan-lahan menuju ke arah ku. Sesekali dia melihat sekeliling dan kemudian tersenyum memandang ku kembali. Ayu akhirnya berdiri di hadapan ku. Sambil tersenyum dia merenung jauh mata ku. Bagaikan magnet, kami berdua seolah tertarik antara satu sama lain. Kami berkucupan dan berpelukan bagaikan sepasang kekasih. Ayu kelihatan hanyut dalam pelukan ku. Tangan ku mengambil kesempatan meraba seluruh pelusuk tubuh Ayu. Ternyata dia merelakan. Punggungnya ku ramas geram, sekaligus mencetuskan berahi ku. Batang ku yang semakin keras dan berkembang di dalam seluar slack semakin aku tekan rapat ke perutnya. Pelukan Ayu juga semakin kuat dan rapat. Begitu juga dengan kucupannya yang semakin memberahikan dan membuatnya tidak sedar bahawa air liurnya sudah berciciran di dagu kami berdua.

Kemudian Ayu melepaskan kucupan. Dia mengelap bibirnya yang basah dengan hujung lengan blouse yang dipakainya. Kemudian, dengan keadaan yang serba tak kena, dia terus memalingkan tubuhnya. Ketika itu, aku tahu apa yang bermain di fikirannya. Mungkin secara tiba-tiba perasaannya bertukar dari berahi kepada malu dan mungkin juga dia akan mengubah fikiran. Jadi, sebelum dia melangkah jauh dari aku, cepat-cepat aku sambar tangan dia dan aku tarik tubuh dia supaya rapat kepada ku.

Ayu kembali dalam pelukan ku. Perlahan-lahan dia mendongak melihat wajah ku. Dengan wajahnya yang ayu, dia merenung mata ku. Aku perhatikan matanya yang di lindungi cermin matanya mengecil, lantas aku teringat kenangan bersama kak Sue. Nampaknya Ayu sudah terlalu berahi. Aku rasa inilah masanya.

“Ayu, maafkan saya…. ” kata ku ringkas sambil aku terus melepaskan pelukan dan menolak tubuhnya rapat ke kereta.

Memang cara yang ku lakukan agak kasar, tetapi setiap gerakan yang ku lakukan terhadap Ayu aku lakukan dengan lembut agar dia selesa dan tidak tercedera. Aku pusingkan tubuhnya membuatkan bahagian hadapan tubuhnya rapat bersandar pada kereta kancilnya. Kemudian aku terus berlutut di belakangnya. Ayu sedar keinginan ku. Lalu dia sengaja melentikkan punggungnya yang sememangnya sudah tonggek itu untuk tatapan ku. Tanpa buang masa, aku terus campakkan beg ku ke lantai. Muka ku segera ku benamkan di lurah punggungnya. Punggungnya yang masih di baluti skirt hitamnya itu aku hidu sedalam-dalamnya. Aroma punggung Ayu sekali lagi memenuhi rongga pernafasan ku. Aku benar-benar sudah hilang pertimbangan ketika itu. Aku kucup, cium dan hidu celah punggung Ayu penuh nafsu. Nafsu ku semakin tak tertahan.

Aku terus selak kain Ayu ke atas. Serta merta Ayu terkejut dengan perbuatan ku. Dia cuba memusingkan badannya untuk mengelak punggungnya yang hanya seluar dalam sahaja yang tinggal dari di cium oleh ku. Namun kudratku ternyata lebih kuat dan dengan mudah aku tahan tubuh Ayu dari bergerak dan berpusing. Sekali lagi aku benamkan muka ku di celah punggungnya. Mulanya Ayu merintih sambil menggelek-gelekkan punggung untuk mengelak punggungnya dari di cium oleh ku, tetapi lama kelamaan Ayu akhirnya mengalah apabila suis nafsunya berjaya ku hidupkan. Punggungnya yang terdedah hanya dibaluti seluar dalam itu memberikan aku advantage untuk menjilat dan bermain-main dengan kelengkangnya dari belakang. Ternyata ianya memberikan keputusan yang sungguh positif. Namun, secara tidak langsung, aku sedari bahawa Ayu hanya merelakan aku melakukan tubuhnya dalam keadaan dia masih berpakaian. Punggungnya yang tonggek itu hanya rela di sentuh dan di kucup oleh ku jika ianya masih tertutup dengan kainnya. Dan, Ayu nampaknya telah terperangkap dengan kerelaannya sendiri. Pada ketika itu, aku tidak menyedari bahawa Ayu merelakan semua itu kerana dia mencintai ku. Apa yang ada di fikiran ku adalah, Ayu melakukannya kerana nafsu. Maafkan aku Ayu, aku masih mentah dalam soal cinta ketika itu.

Kelengkang seluar dalam Ayu terasa semakin basah. Lidah ku semakin dapat merasai rasa kemasinan dari air yang terbit dari lubang berahinya. Ayu semakin ghairah menikmati kucupan dan jilatan aku.Denganperlahan-lahan aku lorotkan seluar dalam Ayu ke bawah. Nah! Terserlah sudah punggung yang selama ini aku geramkan. Punggung yang selama ini hanya dapat ku lihat dari luar kain yang dipakainya kini terpapar tanpa seurat benang di hadapan mata ku.

“Zin.. cepat sikit ye.. Takut ada orang datang..” kata Ayu perlahan.

Aku terus menjilat kelangkangnya. Sambil hidungku menghidu bau celah bontot Ayu yang mengghairahkan walau pun sedikit bacin. Kedua-dua tangan ku tak henti meramas dan mengusap punggungnya. Lendir Ayu semakin banyak, seiring dengan erangan kecilnya yang kenikmatan lantaran dirangsang oleh lidah ku yang tak henti bermain di kelengkangnya. Sambil aku seronok melakukan perbuatan tidak senonoh itu, tangan ku juga dengan gopoh mengeluarkan batang aku yang sudah tak keruan tegangnya dari celah zip seluar slack yang telah ku buka.

Aku terus berdiri di belakang Ayu. Ayu segera hendak memusingkan tubuhnya. Sangkaannya bahawa perbuatan ku menikmati bontotnya telah selesai ternyata meleset. Aku segera tahan tubuhnya dari berpusing menghadap ku. Ayu terpaksa berdiri dalam keadaan yang sama. Perlahan-lahan aku rendahkan tubuh ku. Aku hunuskan batang ku yang sudah kembang berurat itu di celah kelengkang Ayu. Aku gosok-gosokkan batang ku di alur cipapnya yang sudah terlalu banjir. Ayu menonggekkan tubuhnya agar hujung batang ku lebih mudah sampai ke biji nafsunya. Aku peluk tubuh Ayu sambil batang ku tekan dan tarik agar lebih kuat geselnya dengan lurah cipapnya. Dapat ku dengari nafas Ayu semakin bergelora. Lalu aku ingin cuba melakukan yang lebih fantastik. Perlahan-lahan aku cuba masukkan kepala batang ku ke dalam pintu lubuk berahi Ayu yang sudah benar-benar licin itu. Namun, dengan pantas Ayu segera memberontak mengoyangkan punggungnya untuk mengelakkan aku pergi lebih jauh.

“Zin… Pleaseee.. Ayu masih virgin… Jangan sayangg… Tolonglahh… “Rayu Ayu perlahan.

Serta merta aku hentikan niatku. Rasa bersalah ku tiba-tiba wujud ketika itu. Aku telah memperlakukan seorang wanita yang belum pernah melakukan hubungan seks seperti pelacur. Aku rasa seperti menyesali terhadap perlakuan sumbang ku kepada Ayu. Lantas aku lepaskan pelukan dan aku berundur setapak ke belakang. Ayu menyedari aku menghentikan perbuatan ku lalu menoleh ke belakang. Dia memandang aku yang sudah berdiri setapak ke belakang. Ayu kemudian memusingkan tubuhnya dan terus rapat memeluk ku.

“Zin.. Ayu tahu Zin baik. Ayu tahu Zin tak sampai hati nak buat lebih teruk kat Ayu pasal Ayu masih dara. Sebab tu Ayu percayakan Zin. Sebab tu Ayu relakan semua yang Zin nak dari Ayu kecuali yang tadi tu je. ” kata Ayu perlahan sambil memeluk ku erat.

Aku hanya berdiri kaku membiarkan Ayu rebah di dada ku. Batang ku yang masih tegang itu di himpit tubuh Ayu membuatkannya semakin tegang dan keras.

“Ayu juga macam Zin. Ayu juga ada nafsu. Memang Ayu tak nafikan bahawa Ayu juga bernafsu kat Zin, malah lebih dari itu. Sebab tu Ayu relakan semua ni. Baiklah, sebelum ada orang lain datang, baik kita habiskan dulu ye..” kata Ayu sambil tangannya terus merocoh batang ku buat pertama kalinya.

Aku kenikmatan di saat tangan Ayu yang lembut itu melancapkan batang ku. Aku terus memeluk Ayu dan mengucup kepalanya yang masih bertudung itu. Sesekali Ayu mendongak memandang wajah ku. Wajahnya yang berkaca mata itu sungguh ayu dan serta merta menambah keberahian ku. Pipinya yang berjerawat halus aku usap perlahan penuh rasa sayang.

“Ayu.. tolong lancapkan kat bontot boleh tak..” aku meminta Ayu melakukannya di bahagian tubuh kesukaan ku.

Ayu hanya tersenyum sambil kembali merapatkan hadapan tubuhnya di keretanya. Aku terus menghunus batang ku di celah punggungnya. Aku geselkan batang ku di alur punggungnya yang tonggek itu. Semakin kuat aku geselkan semakin tak tahan aku rasakan. Batang ku semakin terbenam di belahan punggungnya yang dalam. Aku menikmati saat yang manis itu sepuasnya. Hinggalah apa bila aku sudah hampir hendak keluar, aku merengek mengucapkan kenikmatan merasai punggungnya. Aku tak henti memuji bontotnya yang tonggek itu.

Dan akhirnya lurah punggung Ayu dihujani dengan air mani yang memancut keluar dari lubang kencing ku. Seperti biasa, air mani ku yang banyak dan pekat itu akan berselaput di permukaan punggungnya dan mengalir jatuh perlahan-lahan mengikut bentuk punggung Ayu. Aku membiarkan tubuhku mengejang sejenak bagi menikmati sepenuhnya betapa sedapnya melancap di bontot seorang perempuan yang cantik dan tonggek itu dengan kerelaannya. Walau pun aku pernah menikmati bontot perempuan, Indumukhi, namun perasaan kali ini ternyata berbeza. Mungkin kerana bontot Ayu lebih tonggek berbanding bontot Indu dan kecantikan Ayu juga jauh lebih cantik darinya. Atau, mungkin itu juga adalah perasaan nikmat yang kurasakan di saat emosi dan perasaan ku semakin meningkat dewasa. Apa yang pasti, selepas kejadian itu, perhubungan antara aku dan Ayu semakin rapat dan semakin berahi.

Ayu secara rasminya menjadi wanita yang memuaskan nafsu ku dengan cara melancapkan ku, atau lebih mudah disebut sebagai tukang lancap. Ketika waktu makan tengah hari, kami kerap melakukannya di cubical ku apabila semua orang keluar makan. Setiap hari Ayu menghantar ku pulang dan sekali sekala kami melakukannya di dalam kereta. Tiada yang berat antara kami berdua. Terus terang aku katakan, kedewasaan aku membuatkan aku lebih matang berfikir tentang menghormati hak orang lain dan sebab itulah, aku tidak pernah walau sekali pun memasukkan alat kelamin ku ke dalam kemaluannya. Malahan, mulutnya juga tidak pernah kemaluan ku nikmati.

Ayu juga nampaknya gembira menjadi tukang lancap ku, walau pun tiada kepuasan yang dia kecapi dari segi hubungan seksual, namun dia menikmati kepuasan dari segi sudut lain. Dia puas berada di dalam dakapan ku, kucupan ku, belaian ku dan itu adalah apa yang dia katakan setelah aku meminta pendapatnya secara jujur tentang kepuasan dari lubuk hatinya. Baginya juga, memegang, melancapkan dan melihat air mani ku memancut keluar juga sudah cukup puas untuk dirinya. Lebih lebih lagi jika tubuhnya yang menjadi sasaran benih ku.

Jika di pejabat, hampir setiap hari kami melakukannya dan tiada siapa pun yang menyedari perbuatan kami berdua. Aku hanya bercuti melakukannya jika batang ku mula terasa sengal dan penat. Namun setelah ianya hilang untuk beberapa hari, IM bertajuk ‘burung haus’ akan terpapar di skrin komputer Ayu, menandakan kami boleh melakukannya anytime. Di sebalik kain yang menutup punggungnya, tiada siapa pun yang tahu bahawa di sebalik kainnya itu, tersembunyi air mani ku yang banyak menyelaputi celah punggungnya. Sekali-sekala jika Ayu mengenakan kain yang warnanya agak terang atau berseluar slack yang berwarna cerah serta sendat di punggungnya, sedikit kesannya akan kelihatan. Biasalah, kalau dah air namanya, pasti akan menembusi setiap lapisan yang boleh ditembusi.

Namun, seperti yang aku katakan sebelum ini, aku akui bahawa aku mencintai Ayu, namun rasa rendah diri tentang status ku sebagai pelajar dan faktor umur ku yang lebih muda darinya membuatkan aku melupakan niatku untuk menyintainya. Niat ku setiap kali bersama dengan Ayu adalah demi kepuasan nafsu semata-mata. Aku terpaksa tutup pintu cinta kerana bimbang juga jika ianya akan mengganggu gugat masa depan Ayu sekiranya kami benar bercinta. Akhirnya, setelah tempoh praktikal ku tamat, aku meninggalkan syarikat tersebut bersama lipatan sejarah yang takkan ku lupakan.

Setelah aku meningkat dewasa, sesekali terasa juga kekesalan meninggalkan cinta ku terhadap Ayu menjadi habuk yang diterbangkan oleh angin. Jika ku teruskan cinta ku, aku percaya, Ayu pasti akan berbangga menjadi milik ku kini. Namun, pertimbangan ku ketika diri ku masih mentah ketika itu melenyapkan sebuah kisah cinta yang bisu. Cinta yang tak terucap walau pun ku tahu, Ayu dan aku memang tidak bertepuk sebelah tangan. Kerana sesungguhnya, cinta yang berada dalam lipatan sejarah itu masih segar dalam ingatan dan memang tak akan ku lupakan. Kerana Ayu adalah cinta pertama ku yang sebenarnya cinta. Aku rasa kini dia sudah berumahtangga. Semoga Ayu berbahagia bersama suami dan anak-anak tersayang. Maafkan aku Ayu…

No comments:

Post a Comment