Tuesday 9 October 2012

SRI MAS IDAYU


Ketika kejadian itu aku masih bersekolah di tingkatan lima. Umurku 17 tahun dan dia juga sebaya denganku. Sri Mas Idayu yang biasa kami panggil Mas adalah pelajar tercantik di sekolahku. Dengan perawakannya yang lincah dan peramah, Mas disukai oleh guru-guru dan pelajar-pelajar sekolah kami.

Aku antara pelajar yang menyukai Mas. Mas juga menyukaiku. Aku dan dia berkawan rapat. Kami sentiasa belajar bersama dan mengulangkaji pelajaran juga bersama. Ada kawan-kawan yang cemburu dengan keakraban kami. Hinggakan ada yang sanggup membuat fitnah dan memcipta gosip liar supaya perhubungan aku dengan Mas terputus.

Pada cuti penggal bulan Ogos kami pelajar-pelajar tingkatan lima dibenarkan tinggal di asrama sementara pelajar-pelajar lain diarah pulang bercuti di kampung masing-masing. Pelajar-pelajar tingkatan lima yang akan menduduki peperiksaan SPM dibenarkan belajar secara intensif baik secara sendiri-sendiri atau dibimbing oleh guru-guru yang berdedikasi.

Petang itu selepas makan aku dan Mas berjalan ke bilik darjah di sekolah untuk belajar bersama. Oleh kerana dalam bilik itu hanya kami berdua saja maka aku duduk di samping Mas sambil berbincang mengenai mata pelajaran.

Seperti ada besi berani, jarak kami berdua semakin lama semakin rapat. Dan tanpa kami sedari kami sudah mula bersentuhan badan hinggalah pada satu keadaaan Mas mula menampakkan hasratnya untuk pergi jauh dari itu. Sebagai lelaki aku pada mulanya berdebar dan takut untuk bertindak lebih jauh. Tapi aku memberanikan diri menyentuh dan mengucup bibir Mas yang lembut dan hangat. Mas kelihatan agresif dan membalas kucupanku. Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, aku makin berani jadinya.

Peluang aku untuk bertindak memang terbuka luas. Mas seakan sengaja menguji kelakianku dengan melagakan buah dadanya yang pejal dan padat itu ke lenganku. Tidak dapat ku bayangkan bagaimana lembutnya gumpalan daging kembar di dada Mas itu. Bau haruman rambut Mas membuatkan aku semakin gelisah. Perlahan-lahan aku meletakan tanganku di pinggang ramping Mas. Mas tersenyum simpul penuh mesra sambil memandang tepat ke wajahku. Jantungku berdebar kencang. Butir-butir keringat mula memutik di mukaku.

Perasaan ingin mencuba sesuatu yang baru timbul dalam benakku. Perlahan-lahan bibirku rapatkan ke bibir Mas yang basah. Mas membalas kucupanku. Suara dengusan gelora dari bibir Mas dapat kurasa. Hembusan hangat yang mula tidak teratur keluar dari hidung Mas. Hangat menyapa mukaku. Aku semakin ghairah melayan kucupan Mas sementara tanganku dan Mas terus menerus mencari sasaran yang selama ini tidak pernah kami alami.

Aku semakin berani. Kedua dua buah dada Mas yang sedang mekar mejadi sasaran tanganku. Dengan perasaan terketar-ketar tanganku membelai lembut gunung kembar yang masih terbungkus. Aku dapat merasai getar dan gelora perasaan Mas. Raga kami semakin rapat. Pelukan semakin erat. Kehangatan tubuh Mas dapat kurasa. Mas semakin berani dan bibirku digigit lembut dan lidahku kemudiannya menjadi santapan Mas. Aku terkaku menahan gejolak rasa.

Tiba-tiba aku terasa tangan Mas merayap ke pangkal paha dan mengusap-usap senjata sulitku dari luar. Aku benar-benar terangsang, lalu aku kuatkan rangkulan pada tubuh Mas seiring dengan kesedapan yang aku alami. Menyedari Mas telah memberi perlawanan yang tak pernah kuduga maka perlahan-lahan aku cuba membuka butang baju Mas. Dengan lembut Mas menepis tanganku bimbang dilihat oleh pelajar-pelajar lain.


Mungkin kami sudah dirasuk syaitan dan dikuasai nafsu, Mas menarik tanganku keluar meninggalkan bilik tempat kami belajar. Bagaikan lembu dicucuk hidung aku menurut saja langkah Mas. Selang dua bilik dari tempat tadi, di bahagian yang paling hujung adalah bilik stor untuk menyimpan peralatan sukan. Mas menarik aku masuk ke bilik tersebut yang tidak berkunci. Dia menarik tanganku ke arah timbunan tilam yang digunakan untuk lompat tinggi.

Setibanya di situ Mas merangkul tubuhku dan kami kembali berkucup. Kali ini Mas tidak membantah bila tanganku mula melepaskan butang bajunya satu persatu. Badan Mas yang putih melepak separuh terdedah. Aroma badannya sungguh harum membuat nafsuku mendidih. Perlahan dan hati-hati aku londehkan bra yang dipakainya agar mudah untukku meneruskan keinginanku. Mas pasrah. Kadang-kadang dia memberi bantuan sewajarnya.

Gunung kembar Mas yang gebu dengan putingnya yang berwarna merah muda aku ramas lembut. Silih berganti aku membelai mesra gunung pejal tersebut. Lembut dan kenyal bila dipicit-picit. Kulihat mata Mas terpejam. Mulutnya terbuka sedikit menampakkan giginya yang putih bagai mutiara tesusun rapi. Dua ulas bibirnya yang merah basah sungguh indah. Nafasnya kencang bagaikan sedang berlari seratus meter.

Aku makin berani. Keyakinanku bertambah. Kedua gunung kembar Mas akhirnya aku jilat. Puting teteknya yang sudah mengeras aku hisap dan gigit lembut. Suara erangan mula terdengar. Mas mengusap-usap rambutku bila bibirku menari-menari di puncak gunungnya yang sedang mekar dan mengkal itu. Tompokan-tompokan merah hasil gigitanku bertaburan terlihat jelas pada kulit dadanya yang putih bersih.

Tanganku menjalar ke bawah. Tanganku yang terketar-ketar menyelinap ke dalam seluar dalam Mas. Jariku membelai bulu-bulu halus di tundun yang membengkak. Jariku kemudiannya bergerak ke bawah menelusuri lurah hangat yang mula basah. Mas semakin resah bila jariku menari-nari dan menekan-nekan lembut daging kecil di sudut atas lurah. Dengusan berahi dari mulut Mas semakin ketara dan jelas terdengar.


Aku makin berani. Lurah dan daging kecil di bahagian atas lurah aku belai makin laju. Suara erangan mulai keluar dari mulut Mas. Dia membuka lebih lebar pahanya memberi peluang aku bertindak lebih leluasa. Jariku terasa basah dengan cairan licin dan hangat yang mula keluar dari dalam kemaluan Mas. Lurah kepunyaan Mas menjadi lebih licin. Daging kecil itu juga menjadi lebih mudah aku usap. Suara erangan Mas makin kuat.

Aku semakin terangsang. Senjataku sudah lama mengeras dalam seluarku. Pelahan-lahan aku membuka zip seluarku bagi membebaskan senjataku yang menggelupur ingin bebas. Mata Mas terbeliak melihat batang keras yang sudah bebas. Dengan perasaan ingin meneroka dan tanpa disuruh Mas terus memegang kemas dan mengurut batang kerasku berkali-kali. Kulit tangan Mas yang halus licin itu memberi getaran pada perasaanku. Urutan-urutan lembut tangan Mas pada batang kerasku sungguh enak dan lazat.

Aku semakin berani dan meminta Mas menanggalkan seluar dalamnya agar senang untukku meneroka lebih jauh. Tanpa membantah Mas akur dan menanggalkan seluar dalamnya di hadapanku. Aku semakin bernafsu. Perlahan-lahan aku menolak badan Mas hingga dia terbaring di timbunan tilam setinggi empat kaki itu. Mas patuh saja dan tubuh indah itu sekarang sudah terlentang di atas tilam.


Tanpa berlengah aku tanggalkan seluar panjang dan seluar dalamku serentak. Mas seakan terperanjat melihat batang kerasku yang terhunus dan terpacak di hadapannya. Ukurannya tidaklah besar tapi cukup panjang dengan kepala membulat. Panjangnya aku rasa hanya enam inci. Mungkin pertama kali bagi Mas melihat batang zakar lelaki dewasa.

Mungkin kerana dipengaruhi nafsu, Mas memegang balakku yang berwarna coklat tua dan menarik rapat ke arahnya. Sambil berlutut Mas merapat ke pahaku. Kepala bulat senjataku dicium mesra. Lama sekali Mas menghidu senjataku dan kemudiannya lidahnya yang hangat membelai kepala senjataku yang sensitif. Sungguh nikmat bila Mas kemudiannya mengulum dan menyonyot balakku yang semakin keras dan berdenyut-denyut.


Tak kusangka Mas sungguh agresif dan kelihatan seperti berpengalaman. Pelirku terasa seperti hendak meledak melepaskan lahar. Mulutnya yang basah dan suam seperti membakar batangku. Geli bercampur sedap menyebabkan maniku seperti ingin terpancut. Aku menolak lembut agar Mas melepaskan nyonyotannya kerana aku tak mahu melepaskan jusku ke dalam mulut Mas. Jusku ingin kulepaskan dalam burit Mas.

Aku memegang lembut bahu Mas. Aku menolak perlahan dan berhati-hati sehingga Mas terbaring semula di atas tilam. Sekujur badan Mas sungguh indah tanpa ditutupi seurat benang. Bagaikan patung pualam Mas terbaring kaku di atas lunggukan tilam yang selalu digunakan untuk acara lompat tinggi.


Tundun Mas yang ditumbuhi bulu-bulu halus sungguh mendebarkan perasaan. Pertama kali aku melihat secara "live" kemaluan perempuan dewasa. Selama ini aku biasa melihat burit anak saudaraku yang berumur dua tahun. Licin bersih. Kepunyaan Mas lebih indah, tundunnya tinggi. Terdapat belahan memanjang dari atas ke bawah. Tundun yang berkulit putih dihiasi bulu-bulu kehitaman sungguh seksi. Ghairahku benar-benar terangsang. Keinginanku untuk mengusapkan tundun yang membengkak itu meluap-luap. Secepatnya aku raba dan usap bulu-bulu halus hitam. Lembut bagaikan baldu. Seronok rasanya.

Tanganku bergerak ke bawah. Belahan tundun aku kuak. Sepasang bibir basah terbuka dan berwarna merah. Sungguh indah. Mas mengerang lembut bila jari-jariku bermain-main pada bibir yang terbentuk dari dua keping daging lembut. Lurahnya dipenuhi cairan pekat yang licin. Kuusap dengan jari lurah basah tersebut. Tanganku turut basah. Aku cium jariku yang basah. Pertama kali dalam hidupku aku menghidu bau kemaluan wanita. Sedap. Keinginanku makin membuak-buak dan akhirnya aku merapatkan hidungku ke burit Mas. Ahh... begini rupanya bau burit perempuan. Taklah wangi tapi membuatkan nafsuku berada diubun-ubun.

Ghairahku mendidih. Menggelegak bagaikan gunung berapi yang sedang aktif. Aku bertambah penasaran. Nafsu muda, naluri ingin merasa dan mencuba menggelegak. Aku kuak paha Mas yang berdaging lembut. Dengan jari aku kelebek bibir burit yang lembut. Bibir berwarna merah membuatkan jantungku berdenyut kuat. Nafasku pendek-pendek. Iramanya mula tidak teratur. Pemandangan di hadapanku sungguh mendebarkan. Bagaikan ditarik-tarik akhirnya aku merapatkan hidungku ke taman larangan kepunyaan Mas. Aroma yang terbit dari lurah berair aku sedut. Aku hidu sepuas-puasnya. Buat pertama kali pada umurku tujuh belas tahun aku menikmati sepuas-puasnya bau kemaluan perempuan. Aahh.. baunya tidaklah harum tapi membangkitkan nafsu lelaki.

Lidahku juga tak mau kalah dengan hidungku. Perlahan aku jilat bibir lembut. Lendir licin yang banyak bertakung di lurah merkah aku sedut. Payau, masin, licin dan semuanya. Aku nikmati jus yang terbit dari rongga syurgawi kepunyaan Mas. Puas dengan lurah berair, aku bergerak ke sudut atas. Daging kecil berwarna merah dan kenyal aku jilat. Aku hisap penuh nafsu. Paha Mas bergetar, tundunnya diangkat-angkat. Kedua paha direnggangkan. Lurah bertambah luas, rekahan bertambah besar dan muara kecil di bahagian tengah lurah berdenyut-denyut seperti ingin menyedut. Mata Mas terpejam, bibir terbuka luas dan suara rintihan dan erangan bertambah kuat. Aaahhh... oohhhh.... aahhh... ooohhh....

Kesabaranku hilang. Perasaan ingin meneroka dan merasa menjadi-jadi. Aku membetulkan posisiku. Aku melutut di antara kedua paha Mas. Kepala pelirku yang dipenuhi cairan licin dan jernih aku halakan ke lurah merkah. Aku rapatkan kepala bulat ke muara kecil yang berdenyut-denyut. Pelan-pelan aku menekan. Separuh kepala terbenam. Aku menekan lebih kuat. Keseluruhan kepala tenggelam. Ah.. sungguh hangat lubang nikmat Mas. Kepala pelirku terasa diurut-urut dan diramas-ramas. Enaknya......

Aku makin rapat, tekanan makin kuat. Tiba-tiba Mas merapatkan pahanya. Perjalanan kepala pelirku terganggu. Seperti ada dinding yang menahan kemasukan pelirku lebih jauh. Ada dinding kenyal yang menghalang kepala pelirku pergi lebih jauh. Agaknya inilah selaput dara yang dikatakan mahkota wanita yang menjadi idaman setiap lelaki.

"Sakit... pelan-pelan," kedengaran suara Mas.

Aku menghentikan gerakan. Badan Mas aku peluk erat. Leher Mas aku cium, cuping telinganya aku gigit-gigit kecil. Bibir Mas aku kulum, lidah basah aku sedut, gunung kembar aku ramas dan puting kenyal aku hisap. Mas mengeliat kegelian. Mas seperti menggelupur. Aku makin mengemaskan lagi pelukanku. Dada kami bersatu. Bulu-bulu tundun kami bertaut. Dan Mas mula merenggangkan kembali pahanya. Tanpa berlengah aku menekan lagi kepala pelirku yang sedang terendam. Separuh batangku tenggelam. Hangat dan nikmat. Batangku diurut-urut dan diramas-ramas. Sedap...

Aku menarik perlahan batang kerasku. Bila hampir tercabut aku dorong semula perlahan juga. Gerakan sorong tarik ini aku lakukan berkali-kali. Lubang kemaluan Mas sungguh ketat. Aku memeluk lebih erat. Buah dada Mas aku hisap. Dan sekali tekanan yang lebih kuat keseluruhan batangku terbenam. Telurku merapat ke bibir yang basah. Aduhhh.. nikmatnya. Mata Mas terbeliak, tapi akhirnya kembali terpejam. Mas menggigit-gigit ulas bibirnya yang merah basah. Aku mendiamkan saja aktivitiku. Aku pagut dan gigit lembut bibir Mas yang basah. Aku sedut lidahnya.

"Aaahhh...oohhh.... sedap... sedap." Mas mengerang.

Aku gerakan semula batang zakarku. Kali ini gerakan menjadi lebih lancar. Lubang kemaluan Mas sungguh hangat. Cengkamannya sungguh ketat. Batang pelirku bagaikan tersepit daging lembut tapi kenyal. Laharku seperti akan muntah. Aku menahan nafas. Aku ingin berlama-lama menikmati kelazatan bersanggama. Pengalaman pertama kali biarlah berlangsung lebih lama. Aku tak mahu dimalukan kalau hanya berlangsung beberapa minit, seperti ayam jantan berkongkek.


Aku dapat merasai badan Mas bergetar makin kuat. Badannya seperti sedang kejang. Badannya dilonjak-lonjak ke atas. Pahanya dirapatkan ke pinggangku. Kakinya seperti sedang menendang-nendang angin. Lubang buritnya mengemut dengan pantas. Batang pelirku diramas-ramas dan disedut-sedut. Dan tiba-tiba.... Ahhh... Mas bersuara. Cairan panas menerpa dan menyiram kepala pelirku yang sedang kembang. Mata Mas kelihatan kuyu dan terpejam rapat. Nafasnya memburu dengan kencang.

Beberapa ketika kemudian aku melihat badan Mas terkulai layu. Begitu juga aku, tiba-tiba saja ada pancutan kuat keluar dari batang butuhku. Beberapa kali aku melepaskan cairan nikmatku ke rahim Mas. Badanku kejang tersentap-sentap tiap kali pancutan keluar dari lubang kencingku. Lututku terasa lemah, badanku seperti lumpuh. Aku kehilangan tenaga dan badanku seperti tak bermaya. Sungguh nikmat, terasa seperti berada di syurga dunia.

Lututku lemah, badanku tak berdaya. Akhirnya aku terkulai lesu terbaring di sisi Mas. Beberapa minit kemudian aku menoleh ke arah Mas. Mas merenung mataku. Ada tanda-tanda kepuasan di wajahnya.

"Terima kasih bang, Mas puas. Pertama kali Mas merasainya."

"Abang pun sama. Pertama kali abang merasanya. Terima kasih Mas."

Mas tersenyum manis sekali sambil membelai dadaku. Pengalaman pertama ketika remaja benar-benar indah. Betapa nikmat, lazat dan sedap. Sesungguhnya seks memang nikmat...

No comments:

Post a Comment