Tuesday 9 October 2012

RATU SEKOLAH

 
 Hampir satu dekad kami berpisah setelah tamat SPM tiba-tiba berjumpa kembali dalam satu pertemuan yang dianjur oleh syarikat induk kami. Mimi Nursyuhada Atiqah bertugas di bahagian sumber manusia sedangkan aku bertugas di bahagian kejuruteraan. Dia bertugas di ibu pejabat sedangkan aku bertugas di cawangan syarikat di selatan tanah air.

Mimi tetap seperti di sekolah dulu - cantik, anggun dan bergaya. Malah sekarang ini makin terserlah kecantikan dan keayuannya. Kerana cantiknya dia telah dinobat sebagai ratu sekolah. Kerana cantiknya juga dia menjadi kegilaan pelajar lelaki. Tiap pelajar lelaki memasang angan-angan untuk menjadi kekasihnya tapi tiada siapa pun yang berani meluahkan isi hati masing-masing. Aku sendiri pun termasuk dalam kelompok yang memasang angan-angan itu.

Malam itu Mimi menghampiriku selepas majlis makan malam rasmi. Dia menyapaku dan memperkenalkan dirinya. Sebenarnya tanpa diperkenal pun aku mengenalinya. Siapa yang tak kenal ratu sekolah yang menjadi bunga pujaan kumbang-kumbang.

“Ini Amir, kan?” Mimi nenyapaku.

“Ya, saya Amir. Awak Mimi, saya dah kenal sejak sekolah dulu.”

“Awak masih ingat saya?”

“Siapa yang tak ingat you. Mungkin orang buta saja yang tak mengenali ratu sekolah yang cantik lawa.”

“Ah! you ni ada-ada saja,” balas Mimi dengan seyuman simpul yang sungguh manis.

Malam itu Mimi mengenakan blaus sutera dengan skirt hitam separas lutut. Rambutnya yang lurus separas bahu itu menambahkan keseksiannya. Kecantikannya terserlah pada malam itu. Berpasang-pasang biji mata tak lekang memandang Mimi yang sungguh anggun bagaikan ratu. Aku rasa sungguh bertuah kerana diajak berbual oleh Mimi.


Hampir satu jam berbual Mimi mengajak aku ke tingkat atas. Kami tinggal se hotel tapi pada tingkat yang berbeza. Dia ditingkat lima semenara aku di tingkat sepuluh. Dia mengajak aku menyambung bualan bila pintu lif terbuka di tingkat lima. Dia bersungguh-sungguh mempelawa hingga aku tak kuasa menolaknya.

Sampai di bilik, kami duduk di sofa sambil minum dan berbual tentang banyak perkara tentunya kisah-kisah suka, duka, lucu sewaktu kami di sekolah dulu. Tanpa berselindung aku memecahkan rahsia bahawa sebahagian besar pelajar lelaki memuja Mimi yang anggun itu dari jauh. Kami tak berani meluahkan perasaan masing-masing kerana bimbang akan kecewa. Maklumkan kami hanya pelajar lelaki biasa sedangkan dia adalah ratu sekolah.


Bila saja sampai ke tajuk keadaan sekarang tiba-tiba saja wajah Mimi menjadi mendung. Dari ceritanya dia telah berpisah dengan kekasihnya yang telah dikenali lebih dua tahun. Kekasihnya itu telah jatuh ke dalam pelukan seorang datin separuh baya yang kaya raya. Sekarang pun dia masih bersedih atas kejadian yang menimpanya. Aku berbisik dalam hati, betapa bodohnya lelaki itu kerana meninggalkan seorang ratu yang menjadi kegilaan murid-murid lelaki di sekolah.

Aku memujuk Mimi. Aku merangkul lembut bahunya. Aku tepuk perlahan-lahan tangannya. Kiranya aku ketika itu berperanan sebagai kaunselor yang mendengar luahan hati Mimi. Mimi yang berada di samping sesekali merapatkan badannya ke tubuhku bila terasa kesejukan pendingin udara. Sesekali bila terkenang balik cerita masa dulu, tiba-tiba suasana terasa sangat hening dan romantis. Diluar kesadaran Mimi memegang tanganku dan meramasnya perlahan. Langsung saja aku merasakan satu perasaan aneh mula menjalar dalam tubuhku.

Mimi kemudian menyandarkan kepalanya di bahuku sambil merapatkan lagi tubuhnya ke tubuhku. Perlahan kucium kepalanya. Rambutnya yang harum itu menusuk jiwaku.Tangannya makin kuat meramas-ramas tanganku dan tangan kirinya mula memaut pinggangku. Dan perlahan juga bibirku bergerak menelusuri rambutnya terus turun ke telinganya. Aku menjilat perlahan cuping dan daun telinganya. Mimi menggeliat geli sambil mempereratkan pelukannya. Kini kedua tangannya memeluk kemas pinggangku dan sesekali mengerang kecil menikmati permainan mulutku yang terus menelusuri pipin, leher lalu naik lagi ke dagu.


"Aaahhhhhh.." Mimi mula merintih kecil ketika bibirku sampai ke bibirnya.

Tiba-tiba dia menutup matanya ketika bibirku menyentuh lembut bibirnya. Dengan lembut dia membalas. Dia membuka mulut mngilnya dan menerima lidahku yang meneroka mulut hangatnya. Dengan buas aku mengulum lidah Mimi yang bergerak lincah di dalam mulutku. Tangan kiriku mula merayap ke atas dari arah pinggang terus ke perut, naik perlahan ke buah dada kanan. Dengan tapak tangan kiriku, perlahan kutekan buah dadanya sambil memutar-mutarkan tanganku lembut. Mimi mula menggoyangkan dadanya dan sesekali menggerakkannya berlawanan dengan arah tanganku. Nafas Mimi semakin mendesah.


Aku menghentikan permainan di buah dadanya dan merayap menuju ke butang bajunya yang teratas. Dengan perasaan sedikit gementar, jemariku mantap membuka butang yang pertama, kedua, ketiga sampai habis. Sambil terus mengucup bibirnya aku melirik ke arah dadanya yang terbuka itu. Betapa indahnya. Sungguh halus dan icinnya. Kulit yang membalutnya begitu putih dan gebu sampaikan urat-urat halus yang berwarna biru itu nampak terbayang di pangkal bukitnya.


Aku menghentikan ciumanku tiba-tiba. Batangku yang semakin keras terasa sedikit sakit kerana tersepit di dalam seluar.


“Kenapa Mir?” Mimi bertanya.

“You sungguh cantik, malah lebih cantik dari dulu.” Aku cuba berhelah.

“Itu biasalah, ayat lelaki.”

“Betul Mimi. Kalaulah ada bidadari dalam bilik ini pasti dia akan cemburu melihat kecantikan you.”

“You nakal Mir,” Mimi tersenyum lawa sambil mencubit pinggangku.

Kesempatan itu dengan cepat kuraih Mimi dalam pelukanku kembali dan menciumnya mesra dan lembut. Serentak itu juga kedua tanganku menyusup ke belakang Mimi bra Thriump hitamnya jatuh ke bawah. Aku mengalihkan tangan kiriku ke depan. Dengan tapak tangan menekan lembut buah dada kanannya yang empuk, aku menggentel-gentel lembut putingnya dengan jari telunjuk dan jari hantuku. Puting yang semakin keras itu semakin membesar kurasakan. Tubuh Mimi bergetar. Nafasnya mula semakin berat.

"Aaaahhhhh... Mir."

Mimi memeluk erat leherku dan meletakkan dagunya di bahuku sambil terus merintih dan mendengus lembut menikmati jariku di puting buah dadanya. Aku pun dengan cepat memindahkan tanganku meramas buah dada kirinya. Mata Mimi layu dan dengusan nafasnya semakin kuat.

Selang beberapa minit, aku turunkan tangan kiriku dan mula meraba paha kanan Mimi yang terletak di atas paha kirinya. Dengan lembut tanganku merayap ke atas menikmati kehalusan pahanya.Tanganku menyusup ke dalam skirtnya dan mengelus lembut pantiesnya. Dengan gerakan gugup Mimi menurunkan dan membuka kedua pahanya bagaikan memberikan jalan untukku.


“Oooohh.....”

Bagaikan mendapat lampu hijau dengan pantas aku meramas cipapnya yang empuk di sebalik pantiesnya yang terasa basah. Aku menggosok-gosokkan jari hantuku dari hujung atas hingga bawah liang cipap yang sempit itu. Jariku bermain sepanjang garis liang cipapnya. Jariku terasa lembab dan licin. Mimi mempereratkan pelukannya di leherku.

Tiba-tiba Mimi menjerit kecil ketika dirasakannya tanganku secara perlahan mula menarik pantiesnya ke bawah.


“Mir, jangan....” katanya terbata-bata sambil merapatkan pahanya sehingga panties yang berwarna hitam itu tersangkut di lututnya.

Aku mencium pipi Mimi dengan mesra. Aku peluk erat badannya dan kuramas mesra gunung kembar yang mengkal kenyal.

"Really? Do you really mean it?" Aku berbisik lembut di cuping telinganya.

Mimi terdiam mendengar kata-kataku. Dia mula membuka kembali pahanya. Aku tersenyum dalam hati. Umpanku dah mengena, hanya tinggal menyetaknya untuk satapan lazat. Dengan sekali tarik terjatuhlah pantiesnya ke lantai. Mimi memejamkan matanya dengan rapat.

Mimi mula menggoyang-goyangkan punggungnya ketika jariku semakin rancak membelai liang cipapnya yang sudah semakin banjir. Matanya semakin kuyu dan sesekali dipejam-celik apabila jariku mula menggentel biji merah membengkak yang tertonjol di sudut cipapnya.

"Mir, aahhh... ooohhhh...”


Mimi merintih dan mengerang sambil menggeliat-geliatkan tubuhnya yang seksi itu. Buah dadanya yang empuk dan kenyal terasa menikam dadaku, berguncang-guncang dan menggesel-gesel lembut. Perlahan aku menurunkan mukaku ke arah dadanya dan dengan cepat bibirku menangkap kedua buah dada ranum itu. Bibir dan lidahku bermain, menggentel dan menyedut kedua-dua puting dan buah dadanya.

"Mir, aahhh... ooohhhh...”

Bila Mimi makin layu dan kuyu, aku bangun dan dengan cepat membuka bajuku. Sambil tersenyum, aku membuka pula seluarku. Kulihat mata Mimi tertumpu pada bahagian yang menonjol di kelangkangku. Aku mendekati wajah Mimi yang menanti dengan pandangan penuh syahdu sedang dibakar nafsu. Kukucup bibirnya dengan lembut sambil kulepaskan baju sutera nipisnya sehingga bahagian atas tubuhnya terpampang jelas.

Tubuhnya sungguh indah dan menakjubkan. Aku terpegun melihat Mimi yang sedang dikuasai nafsu yang amat mengghairahkan. Perlahan kubaringkan tubuh seksi yang masih berskirt itu di atas sofa yang cukup lebar dalam bilik yang dingin itu. Lalu perlahan kutindih tubuh montok itu dan aku mula mencium bibir, leher, telinga, dan pipi Mimi. Mimi kian mendesah dan memeluk leherku dengan erat. Aku merasakan kenyalnya buah dada Mimi yang menikam dadaku. Sambil bibirku terus beraksi, aku mula membuka kedua paha Mimi sambil menyelakkan skirtnya ke atas hingga menutupi perutnya. Cipapnya yang terpampang empuk dan ranum itu seolah menggamitku untuk segera dijamah.

Mimi mengeliat semakin kuat apabila kutempelkan batangku selari dengan alur cipapnya. Dan sambil perlahan-lahan aku memutar-mutarkan punggungku untuk merasai dan menikmati sensasi yang kian terasa. Sambil tangan kiriku meramas-ramas lembut buah dada Mimi yang kenyal itu, tangan kananku mula turun ke bawah dan menolak seluar dalamku hingga ke paras lutut. Batangku yang makin mengeras itu kini bergeselan dengan cipap empuk Mimi tanpa sebarang alas lagi.


"Mir, aahhh... ooohhhh...”

Mimi merintih ketika aku mula menggerakkan punggungku membuatkan batangku yang keras itu menggesel-gesel biji kenikmatannya yang semakin membengkak. Mimi memutar punggungnya mengikut goyangan punggungku. Suara rintihan, dengusan nafas, dan kucupan mesra memenuhi ruang bilik itu. Peluh mula bercucuran di wajah Mimi. Dengan mata terpejam, mulut separuh terbuka dan wajah kenikmatan Mimi amat merangsang perasaanku. Dia makin memperhebatkan putaran punggungnya.

Aku tahu, Mimi mula merasai sensasi yang tidak mampu tertahan lagi. Sensasi lazat dan nikmat yang hanya dirasai oleh pasangan yang sedang bercinta. Aku kembali mencium muka, leher dan buah dada Mimi. Kali ini dengan gerakan dan mainan lidah yang buas dan rakus. Batangku yang melintang di atas liang cipapnya kugesel-gesel dengan cepat. Mimi kembali menggelinjang dan menjerit-jerit nikmat. Kali ini suaranya makin kuat dan lantang.


"Mir, aahhh... ooohhhh...”

"U like it, Mimi. U like it?"

"Hmm... Yess Mir.... aarrghhhh..."

Mimi mengangguk sambil mengeluh kuat ketika mulutku dengan keras menyedut puting kedua-dua buah dadanya. Tiba-tiba Mimi memeluk kepalaku yang masih melekap di dadanya dengan kuat. Diramas-ramas rambutku dan belakangku digaru-garu secara liar dengan kukunya yang tajam.

"Mir, aahhh... ooohhhh...”

Mimi mengerang dan menjerit perlahan sambil menyemburkan cairan hangat dari liang cipapnya. Aku tak sangka begitu cepat sekali Mimi mengalami orgasmenya. Agaknya sudah lama dia tidak mendapat belaian lelaki. Justeru itu nafsunya cepat membara dan ghairahnya menggebu-gebu hingga pantas saja dia mencapai klimaks. Mulutku terus menyedut dan memintal puting susunya yang mengeras semakin kuat. Tubuh Mimi menggelepar sejenak dan kejang selama beberapa saat. Nafasnya laju dan memburu. Cairan lendir panas semakin membanjir.

Untuk beberapa ketika aku membiarkan Mimi menikmati sensasi pertama yang dirasakannya. Permainan masih panjang, bisikku dalam hati. Mimi menggeliat perlahan di bawah pelukanku. Merasakan batangku masih keras dan kenyal menempel di bukit cipapnya, Mimi perlahan menghulurkan tangannya yang lembut itu ke bawah dan perlahan juga menggenggam dan meramas-ramas lembut batangku. Merasakan kenikmatan yang belum tercapai, aku membalikkan tubuhku menyandar di sofa. Mimi tersenyum sambil menyandarkan kepalanyanya ke dadaku. Tangannya yang comel itu mengelus batangku yang masih mengeras.


“Besar dan panjang batang U.”

“Kenapa? U tak suka?”

Mimi mencubit pahaku sambil tersenyum nakal. Perlahan-lahan kepalanya bergerak ke pangkal pahaku. Diurut-urut batangku yang keras terpacak macam tiang bendera. Secara perlahan Mimi mencium kepala torpedoku yang berkilat. Kemudian lidahnya yang merah mula keluar dari mulut mungilnya dan berlabuh di hujung zakarku. Dia mula menjilat perlahan-lahan. Mula-mula kepala kemudian turun ke bahagian batang dan berlabuh di kedua telurku yang berbulu.

Puas menjilat, Mimi mengelus batang kerasku di pipi dan mukanya. Kepala pelirku dikucup penuh mesra. Bibir merahnya yang basah merekah kemudian membelah dan terbuka. Kepala batangku yang berdenyut-denyut dimasukkan sedikit demi sedikit dan separuhnya telah berada dalam mulutnya yang suam. Lalu diletakkannya di atas lidahnya. Kemudian dikatupkannya bibirnya sehingga menyepit bahagian tengah batangku yang tegang itu. Lidah dan langit-langit mulutnya bergerak menyedut sehingga aku merasakan batangku diramas-ramas.

Dengan perasaan penuh ghairah dan penuh nafsu diiringi nafas yang tersekat-sekat, Mimi mula mengisap dan menyedut batangku. Dikulum dan dihisap penuh mesra. Aku dapat merasakan Mimi memang pakar dalam melakukan blowjob. Kelihat seperti seorang profesional. Aku menikmati kesedapan dan kelazatan tersebut. Siapa yang tidak suka bila batang pelirnya dikulum dan dihisap seorang wanita yang cantik jelita.


”Aahhh... Mimi sedapnya.” Sekarang giliran aku pula yang mengerang.


Aku kagum dengan layanan Mimi. Tangan kanannya kini mula meramas-ramas batangku sambil bergerak naik turun mengikut gerakan mulutnya menyedut dan menghisap. Aku terpesona dengan kemahiran gadis ini, diluar jangkaan. Kedua buah dadanya yang mengkal itu ikut bergetar-getar mengikut gerakan mulutnya memainkan batangku. Aku meraih kedua buah dada itu dan mula meramas-ramas dengan bergairah.

"Emmm... emmmmmhhhhhh..." Mimi mula menjerit-jerit sambil terus mengulum batangku.

Tiba-tiba Mimi melepaskan kulumannya dan bergerak ke atas. Wajahnya mengadap mukaku. Dengan buas Mimi memeluk leherku dan bibirnya menjamah bibirku. Dengan rakus dia menggomol bibir dan mukaku.


“Mir, I dah tak tahan. I nak rasa batang you.”

Masanya dah tiba. Aku tersenyum puas. Permainan sebenar akan bermula. Aku akan pastikan Mimi akan mengemis meminta-minta batang besar panjang kepunyaanku....

No comments:

Post a Comment