Saturday 6 October 2012

MISIKU BERJAYA


Sejak masih belajar hingga kahwin hobiku tidak berubah. Hobiku ialah melayari internet menonton gambar porno dan menikmati video lucah. Tak cukup dengan internet aku kerap menyewa dan membeli CD lucah. Aku menikmatinya dan kemudian aku melancap seorang diri melepaskan nafsuku yang membara.

Bila aku berkahwin, hobiku ini berhenti sementara kerana aku boleh melampiaskan nafsuku yang meluap-luap kepada isteri sendiri. Aku sungguh bernasib baik kerana mendapat seorang isteri yang baik, cantik, bernafsu tinggi setanding aku dan tidak pernah menolak bila aku ingin melakukan hubungan batin.

Selepas lima tahun berkahwin aku mula rasa keinginanku untuk bersetubuh sudah tidak setanding isteriku. Keinginan isteriku masih menggebu-gebu tapi aku sudah tidak mampu melayan keinginannya. Kadang-kadang aku melayan sambil lewa saja sebagai tanggungjawab.

Sebagai pelarian aku kembali ke hobi lamaku menggemari video lucah. Aku amat tertarik bila melihat watak wanitanya yang sentiasa bertukar pasangan lelaki. Hingga akhirnya aku berfantasi yang watak wanita itu adalah isteriku sendiri. Aku membayangkan isteriku sedang melayan lelaki lain yang lebih gagah dariku dan isteriku mendapat kepuasan yang tak terhingga.

Pada suatu malam aku memberitahu Zarina, isteriku yang aku dipanggil kerja kerana ada kecemasan di tempat kerjaku. Hari sudah larut malam dan Isteriku sudah mengantuk. Sebelum aku keluar bekerja, sempat aku membancuh segelas kopi bercampur dengan ubat perangsang dan menyuruh isteriku minum sebagai tanda sayangku. Isteriku pun menghabiskan kopi tersebut sebagai tanda terima kasih kepadaku, suaminya.

Oleh kerana sudah lewat malam, isteriku pun tertidur walaupun dia terasa amat gersang. Pada masa itulah, aku menjalankan rancanganku. Aku sudah mengupah seorang pekerja asing dari Bangladesh yang aku kenali sebagai Aman untuk meniduri Isteriku. Sungguh mudah untuk aku melibatkan Aman dalam misi ini kerana Aman ni seorang pekerja di daerah rumahku. Dia amat kenal dengan keluargaku dan dia tahu yang isteriku memang cantik dan montok sekali.


Potongan badan Aman lebih kurang sama dengan aku. Aku dan Aman masuk ke dalam rumah dengan perlahan supaya tidak mengejutkan isteriku. Dengan sengaja aku tidak menyalakan lampu dalam rumah. Aku sudah memakai “night vision goggles” yang aku order dari luar negeri. Aku dan Aman kemudian merangkak perlahan-lahan ke katilku. Kemudian, aku memanggil Isteriku.

"Sayang, I dah balik." Aku berbisik mesra di telinganya.

Isteriku terjaga dan memanggilku ke katil untuk tidur bersamanya. Aku menepuk Aman di bahu untuk memberi isyarat kepadanya supaya naik ke atas katil. Aman naik ke atas katil dan baring di sebelah isteriku. Oleh kerana suasana amat gelap, isteriku tidak mensyaki apa-apa. Perancanganku sekarang akan dilaksanakan oleh Aman, lelaki Bangladesh yang sudah lama meninggalkan isterinya di negaranya. Aku yakin nafsu Aman akan meluap-luap. Maklumlah sudah lama dia tidak merasai kehangatan seorang wanita.


Aman mula mendakap isteriku dari belakang dan mula mencium leher jenjang Isteriku. Aku lihat isteriku sudah terangsang dan tangannya mula merayap ke seluar Aman. Aku rasa kesan ubat perangsang yang aku campur dalam minumannya tadi masih ada kesannya.

"Sayang, bukalah seluar you. I nak jilat kote you lah sayang," isteriku berkata dengan manja.

Aku lihat Aman tergesa-gesa melurutkan seluarnya lalu isteriku pun menggenggam kote Aman. Sejak kahwin aku menyedari kegemaran isteriku untuk mengulum dan menjilat koteku sebelum aku bersatu dengan dirinya. Kegemaran inilah yang membuat aku sayang kepadanya.


"Mmm... dah keras dah..." Isteriku berkata lagi.


Aman mula meraba-raba kedua buah dada isteriku dan juga bontotnya yang montok. Isteriku mula merengek. Aman pun memasukkan tangannya ke dalam baju tidur isteriku dan meneruskan aksi meraba kedua gunung isteriku. Zarina mengeliat dan mengerang keenakan. Isteriku mula memusingkan badannya untuk berdepan dengan Aman dan ingin mencium Aman di bibir. Inipun kegemaran isteriku iaitu berkucupan bibir dan mengulum lidahku.

Aman dengan segera melorotkan badannya ke bawah untuk melucutkan seluar Isteriku. Aku sudah berpesan kepada Aman supaya jangan membenarkan isteriku menciumnya kerana Isteriku akan dapat mensyaki perkara yang sebenar.

Aman mula melucutkan seluar dalam Isteriku dan mula menjilat faraj Isteriku yang sudah basah dan melekit. Kedengaran Isteriku merengek kesedapan. Nampaknya Aman sungguh bernafsu melayan faraj Zarina. Aroma burit Zarina memang menarik dan aku menyukainya. Rasanya Aman juga terangsang dengan aroma burit isteriku. Maklumlah sudah lama dia tidak menghidu bau burit wanita. Peluang yang terhidang dihadapannya ini tidak akan disia-siakan. Isteriku mengerang lebih kuat bila lidah Aman berlabuh di kelentitnya yang membengkak.

Kemudian Aman memegang kepala isteriku dan menghalakan kepala Isteriku ke kotenya. Isteriku dengan cepat mula memasukkan kote Aman ke dalam mulutnya dan menjilat kote Aman dengan amat ganas. Isteriku mencium-cium kote Aman. Sambil itu, Aman memasukkan jarinye ke dalam lubang indah Isteriku.

“Sedapnya.... Kerasnya kote abang, besar dan panjang.” Isteriku menggumam dengan suara terkulum.

Lepas beberapa minit dihisap, Aman mengarahkan Isteriku ke posisi 69 dan mereka mula beraksi menjilat kemaluan masing-masing. Lubang pantat Isteriku juga turut dijilat oleh Aman. Agaknya Aman belum puas menikmati burit Zarina yang tembam. Kalaulah bilik tidurku cerah pasti Aman lebih terangsang bila melihat bibir faraj Zarina yang tebal dan merah warnanya.

“Sedapnya abang jilat... rasanya macam malam pengantin dulu.” Isteriku masih memberi komentar.


Aman tak bersuara tapi tindakan mulut dan lidahnya di taman rahsia isteriku makin ganas. Zarina mengerang dan mengeliat macam cacing kepanasan. Erangannya makin kuat. Aku yakin isteriku benar-benar kesedapan dan kelazatan bila lurah burit dan kelentitnya dikerjakan oleh lelaki Bangladesh yang sudah lama tak menikmati kesedapan burit.

"Sayang, masuklah sekarang. I dah tak tahan ni." Isteriku merengek.

Isteriku mula menonggeng dan Aman melayan isteriku secara doggie style. Kedudukan ini amat disukai isteriku terutama bila dia amat terangsang. Aku faham benar fe’el isteriku ini. Sambil membenamkan zakarnya dari belakang, Aman meraba-raba buah dada Isteriku yang bergoncang-goncang. Isteriku mengerang lagi.


“Sedapnya bang. Panjangnya kote abang, masuk sampai dalam. Sedapppp.....” Zarina mengerang.

Selepas cara doggie, Aman membaringkan isteriku dan mengangkangkan paha isteriku lebar-lebar. Aman sekali lagi memasukkan kotenya ke dalam lubang indah Isteriku dan mulakan aksi sorong tarik. Isteriku merengek-rengek dan mengerang lagi. Badannya melentik dan ditonjol-tonjol ke atas supaya kote Aman dapat masuk lebih dalam ke dalam farajnya.

"Sayang, I tak tahan ni. I dah nak pancut... Pancut dlam bang!"

Aku tengok Aman masih bertahan. Dia masih berdayung dengan irama perlahan diselang-seli dengan tujahan kuat. Tiap kali ditujah kuat isteriku mengeliat kelazatan. Agaknya pelir Aman yang panjang itu mampu menyentuh batu meriyan isteriku. Rasanya pangkal rahim isteriku telah disondol oleh kepala kote Aman yang panjang itu. Kerana itu isteriku mengerang tiap kali Aman menujah kuat.


"Aaaarrrgghh....! Sedapnya sayang!!!"

Aman makin melajukan dayungannya. Rasanya Aman tak mampu bertahan lagi. Kesedapan dan kelazatan faraj Zarina membuat Aman tak berdaya bertahan. Kemutan dan ramasan burit Zarina memang sedap. Aku amat arif tentang ini. Kemutan-kemutan itu bagaikan sedang memerah batang kote supaya cepat melepaslan benih-benih. Aman juga sedang menikmati kemutan dan ramasan dinding-dinding burit Zarina yang kenyal.


“Sedapnya bang... pancut dalam bang.” Isteriku mengerang lagi dengan suara kelazatan penuh nikmat.

Agaknya Zarina dapat merasai kepala pelir Aman yang membesar dan mengembang. Zarina tahu bila mani akan terpancut batang zakar akan membesar dan kepala mengembang sambil berdenyut-denyut. Mungkin saat ini dia sedang merasainya. Dia juga turut menikmatinya. Badannya mengayak kiri kanan dan pahanya bergetar. Kakinya menendang-nendang udara.

Badan Aman melentik. Punggungnya dihentak kuat ke pangkal paha Zarina. Suara gema keenakan berpadu antara Aman dan Zarina. Badan Aman tersentak-sentak bagaikan terkena arus elektrik. Aku yakin Aman sedang melepaskan benih-benihnya yang tersimpan lama.

“Hangatnya air abang... sedap!”

Aman terbaring lesu kepuasan di atas badan isteriku. Isteriku juga terlentang keletihan penuh nikmat. Selepas beberapa minit Aman bangun kelesuan dan meninggalkan bilik tidurku. Dia bergegas keluar rumahku sambil mengacungkan ibu jarinya tanda puas.

Aku ke bilik mandi berpura-pura membersih diri. Aku tunggu beberapa minit sebelum kembali masuk ke dalam bilik tidurku. Aku lihat Zarina terbaring lesu telanjang bulat. Aku merebahkan diriku perlahan di sebelah isteriku. Aku tidak mahu menggangu tidurnya.

Keesokannya di meja makan isteriku bercerita kejadian malam tadi. Katanya dia amat puas malam tadi. Rasanya seperti malam pengantin. Dia memuji kehebatan dan kehandalanku. Katanya pelirku sungguh keras dan terasa sungguh panjang.

“Abang sungguh hebat malam tadi. Macam mana kote abang jadi keras dan panjang luar biasa?” Zarina bertanya.

Aku hanya tersenyum. Misiku sukses.

3 comments:

  1. Cerita ta ada kualiti.Mana istri ta kenal size dan bau badan suami. Ini pulak Bangla

    ReplyDelete
  2. Mesti ko pnah main ngan bangla kan

    ReplyDelete
  3. Haha...mesti sudah main ngan bangla

    ReplyDelete