Sunday 7 October 2012

GURU TUISYEN


Hari itu hujan turun dengan lebatnya. Aku basah kuyup sungguhpun aku berkereta tengah hari itu. Hujan dengan lebatnya menyiram tubuhku waktu aku turun membuka pintu pagar rumahku. Kerana hujan tiba-tiba sahaja turun maka aku terlupa membawa payung. Tiada sesiapa di rumah kerana aku tinggal seorang diri. Suamiku sedang berkursus di Jepun selama setahun. Telah enam bulan suamiku meninggalku. Aku tidak dapat bersamanya kerana aku bekerja sebagai guru siswazah di sebuah sekolah menengah.

Dari jauh aku melihat Robert Lim memecut laju basikalnya ke arah rumahku. Pakaiannya juga basah kuyup. Aku puji sikap Robert Lim yang rajin itu. Budak cina ini telah meminta aku mengajarnya pelajaran bahasa melayu. Selain Robert Lim ada beberapa lagi kawannya yang mengikuti tuisyen yang aku jalankan di rumahku. Aku mengajar tuisyen di sebelah petang selepas waktu sekolah sekadar suka-suka saja sebab aku kesunyian.

Kami sama-sama masuk ke dalam rumah. Aku ke bilik dan mengambil tuala kering dan kuberi kepada Robert. Aku mengarahnya mandi di bilik air di sebelah ruang tamu. Aku ke bilik tidurku untuk mandi dan menukar pakaian. Sewaktu aku melepaskan pakaianku yang basah tiba-tiba telefon bimbitku berdering. Dengan hanya berkemban tuala aku meluru ke luar mengambil HP aku yang berada dalam beg tanganku.

Sambil berbual terdengar bunyi air pancuran di bilik mandi. Mataku mengarah ke bilik air yang diguna oleh Robert. Terlihat pintu bilik air tersebut renggang sedikit. Mungkin kerana terburu-buru Robert terlupa menutup pintu bilik air.

Aku menghampiri bilik mandi. Perasaan ingin tahuku menyebabkan kakiku tanpa sadar berjalan mendekati pintu bilik. Terlihat sesosok tubuh telanjang sedang mandi. Aku terkaku dan terpegun bila melihat remaja cina tersebut sedang melurut-lurut batang kemaluannya yang sedang keras. Agak besar dan panjang kemaluan remaja tersebut berbanding umurnya yang 15 tahun tersebut. Robert belajar di tingkatan tiga sekolah tempat aku mengajar.

Aku leka memerhati tingkah Robert. Dilurut batang koneknya yang berwarna coklat muda itu. Kepalanya berwarna merah, sekejap kelihatan sekejap tidak. Baru aku tersedar yang konek remaja cina itu masih berkulup kerana tidak berkhatan. Berbeza dengan konek suamiku yang berwarna coklat tua yang kepalanya sentiasa terbuka.

Nafsuku mula membakar diriku. Berahiku bangkit. Dalam usia 25 tahun dan baharu setahun berkahwin, ghairahku mudah meledak. Kadang-kadang bila melihat gambar lelaki gagah cipapku boleh basah. Sekarang di hadapanku adalah zakar lelaki yang sedang terpacak keras. Aku terlupa yang berdiri di hadapanku adalah muridku. Yang terlintas di fikiranku ialah seorang lelaki. Naluri wanitaku bagaikan dipangil-panggil. Hormon berahiku mengalir deras dalam pembuluh darahku. Terowong nikmatku bergetar ingin menyedut batang kemaluan lelaki. Rahimku bagaikan tak sabar menunggu siraman benih lelaki.

Seperti ada yang mendorongku aku medekati Robert. Terkejut Robert bila aku sudah berada dalam bilik air. Aku lihat Robert menutup koneknya yang keras dengan kedua tangannya. Mukanya merah padam kerana malu. Aku memegang bahunya. Aku raba-raba badanya yang basah.

”Jangan malu, cikgu dah tengok burung Robert,” bisikku di telinganya. “Cantik burung Robert, kepalanya merah. Boleh cikgu pegang?”

Aku memegang lembut konek Robert. Tanpa membantah Robert menarik tangannya yang sedang menutup kemaluannya. Konek coklat muda tersebut masih keras kaku. Aku melurut-lurut lembut dengan tangan kananku dan terlihat jelas kepala merah yang licin. Kepala bulat tersebut lebih besar daripada batangnya. Kata orang tua-tua konek jenis ini disebut kepala singa dan mampu memberi kepuasan maksima kepada pasangannya. Terbayang zakar suamiku yang berkepala kecil yang disebut kepala tikus, tapi aku tetap puas bila bersama suamiku.

Aku melepaskan tuala yang membelit badanku. Kulihat mata remaja cina tersebut merenung tubuhku tak berkelip. Ditatapnya tubuhku dari atas ke bawah. Aku membuka pancuran air. Pelan-pelan aku membasahi badanku sambil menarik Robert mandi bersamaku. Sambil tersenyum aku menggosok-gosok badan Robert yang telah basah. Aku mengambil sabun yang berada di dinding dan menyabun badan Robert hingga badannya ditutupi dengan buih sabun. Aku gosok-gosok hingga buih sabun rata di setiap inci kulit tubuh Robert yang kuning langsat itu. Sambil sabun masih berada di tapak tangan aku menyabun konek Robert yang separuh tegang. Terlihat Robert menikmati urutan-urutanku pada batang pelirnya.

Berlama-lama aku bertindak pada batang muda tersebut. Kulurut-lurut batang konek dengan sabun. Batang konek coklat muda diselaputi dengan buih sabun yang putih. Tiba-tiba konek Robert mengeras bila kugosok-gosok. Makin kugosok makin tegang batang pelir budak cina tersebut. Tanpa lengah kutarik kulup yang menutupi kepala konek hingga kepala konek coklat muda berkilat terdedah. Kugosok-gosok kepala konek dengan sabun. Robert bergerak-gerak kegelian. Lama kugosok-gosok kepala singa agar betul-betul bersih kerana batang coklat muda keras ini akan menjadi habuan mulutku sebentar lagi.

”Kenapa Robert tak bersunat macam budak melayu?”


”Takut sakit cikgu. Bapa saya, abang saya dan semua ahli keluarga saya tak bersunat, cikgu. Cikgu tak suka penis tak sunat?”

”Suka. Cikgu tengok dalam internet lelaki barat juga tak bersunat.”

”Sepupu saya kahwin dengan perempuan melayu, dia masuk islam tapi dia juga tak bersunat. Sekarang dia ada dua anak,” cerita Robert.

”Sekarang cikgu nak rasa penis Robert yang tak bersunat. Tentu sedap, boleh?” bisikku di telinga Robert.

”Boleh, saya juga nak rasa burit melayu, burit cikgu. Cikgu bersunat ke? Tentu sedap,” balas Robert tanpa malu.

Tiba-tiba aku terasa ingin kencing. Aku mencangkung di lantai untuk kencing. Cipapku kelihatan merekah merah. Begitu saja kencingku keluar, Robert segera menahan tangannya sambil menadah air kencingku. Air kencingku yang berwarna kuning itu dicium dan dijilat dengan lidahnya.

”Masin dan hangatlah cikgu,” Robert berkata pelan.

”Sekarang kau pula kencing. Cikgu nak rasa pula kencingmu,” pintaku pada Robert.

Robert memegang koneknya dan mula kencing. Mungkin kerana koneknya sedang mengeras maka kencingnya tidak keluar. Dipaksa meneran dan beberapa saat kemudian cairan kuning cair mulai meleleh keluar dari lubang kecil ke hujung kepala merah. Aku menadah mulutku dan memang benar seperti kata Robert. Air kencing rasanya masin dan hangat. Air kencing Robert aku luahkan ke lantai. Sambil senyum aku menjentik lembut konek Robert yang masih menegang. Mungkin Robert terangsang melihat cipapku yang ternganga merah sewaktu aku kencing tadi.

Kuarahkan Robert menyiram tubuhnya sambil membersihkan sisa-sisa buih sabun. Badan Robert kugosok-gosok hingga tiada lagi buih sabun di badannya. Kulihat ke bawah, konek Robert masih mengacung keras. Kurendahkan badanku hingga mencangkung. Wajahku betul-betul berada di hadapan batang coklat muda yang sedang keras. Kukecup kepala konek yang licin sebagai salam permulaan. Kucium batang coklat muda yang masih basah. Harum segar baunya bercampur bau sabun.

Aku mengarah Robert menyabun badanku. Masih dalam perasaan serba salah Robert menyabun badanku. Robert menggosok-gosok lembut badanku dengan sabun hingga buih melitupi seluruh badanku. Robert menggosok perlahan tetekku kiri dan kanan dengan buih. Tetekku yang kenyal diramas-ramas. Aku kegelian dan nafsuku mulai bangkit. Lama tetekku digosok Robert. Aku tak tahan diperlakukan begitu. Aku mengerang kesedapan.

Dengan perasaan masih bergetar Robert menyabun badanku hingga ke pangkal paha. Tundun gebuku digosok-gosok. Memutih buih sabun di pangkal paha. Lama sekali Robert menyabun cipapku. Kelentit dan bibir cipapku menjadi sasaran gosokan Robert. Mungkin juga Robert ingin memastikan cipapku benar-benar bersih kerana kurasa Robert ingin menghidu dan menjilat cipapku. Tiba-tiba saja Robert mengoles sedikit sabun dengan hujung lidahnya. Lidah yang bersabun itu disapu-sapu pada kelentitku. Aku geli melihat kelentitku berbuih. Seterusnya lidah bersabun itu diusap-usap pada bibir cipapku yang basah. Aku geli campur nikmat. Aku terkejut dengan tindakan budak cina yang aku anggap masih mentah itu.

”Clitoris cikgu kecil, cikgu bersunat ke waktu kecil? Clitoris kakak ipar saya besar dan panjang.” Aku hairan dengan pertanyaan Robert tersebut. Macam mana dia boleh membandingkan kelentit aku dengan kelentit kakak iparnya.

Setelah puas membelai tubuhku dengan sabun, Robert membuka pancuran air sehingga sekujur tubuhku disirami air. Robert menggosok seluruh tubuhku sehingga tiada lagi sisa-sisa buih sabun. Badanku sekarang benar-benar bersih. Sebagai balasan apa yang kulakukan padanya, Robert melutut di hadapanku sehingga cipapku berada di hadapan mukanya. Dengan lembut Robert mengecup bibir cipap dan kelentitku yang masih basah. Aku geli bila hujung lidah yang kasar membelai kelentitku yang licin.

Robert mencapai tuala tersangkut di pintu. Tuala lembut dilapkan ke badanku hingga kering, kemudian Robert mengeringkan badannya juga. Sambil beriringan kami menuju ke bilik tidur. Kukerling ke konek Robert, masih mengeras konek 5 inci itu. Aku seperti tak sabar ingin menikmati konek keras tegang. Tiba di pinggir katil aku menolak keras tubuh Robert. Robert jatuh terlentang di tilam empuk. Kujatuhkan tubuhku ke atas dada Robert. Bibir basah Robert kugigit. Lidahku bergerak lancar dalam mulut Robert. Robert membalas dengan mengisap lidahku. Aku hampir tak bernafas bila Robert mengisap kemas lidahku tanpa mau melepaskannya. Aku meronta, sambil tersenyum Robert melepaskan lidahku.

Robert masih terlentang di katil. Konek coklat muda 5 inci terpacak bagai tiang bendera. Kudekati mukaku ke konek tegang. Dengan kedua tanganku kutarik kulit kulup Robert. Kulup tertarik membentuk kelongsong. Kumasukkan hujung lidahku ke dalam lubang kelongsong. Kulup Robert sekarang membungkus hujung lidahku. Tanpa lengah lidahku yang berada dalam kelongsong kulup kuraba kepala konek. Kujilat kepala singa yang membengkak. Kepala konek Robert sungguh licin. Robert kegelian dan mengerang kenikmatan. Lidahku yang kasar memberi sensasi luar biasa pada kepala pelir yang licin halus. Kujilat-jilat agak lama hingga Robert benar-benar terangsang.

Setelah agak lama lidahku beroperasi dalam kelongsong kulup, aku kemudian mengurut-ngurut batang keras. Terasa kulit konek seperti tidak melekat pada batang. Selesa saja aku gerakkan tanganku naik turun. Aku lancap batang konek perlahan-lahan. Kepala konek terbuka dan tertutup mengikut gerakan tanganku ke bawah dan ke atas. Kutarik terus ke pangkal. Kulit kulup tertarik ke bawah dan tersangkut di takuk konek. Kulit kulup melingkari batang konek membentuk seperti simpai berlipat-lipat. Sekarang kepala coklat muda berkilat terdedah seluruhnya. Kudekatkan hidungku ke hujung konek. Kucium bau segar konek yang telah dicuci bersih. Aku terangsang sekali dengan bau kepala konek. Aku mencium dan menghidu lama sekali. Bau jantan dari kepala zakar Robert membuat aku khayal. Aromanya membuatkan nafsu berahiku mendidih. Kepala pelir suamiku tidak menerbitkan aroma sebegini. Punggung Robert bergerak-gerak menahan nikmat.

Batang coklat muda tegak kugigit-gigit lembut. Mula dari hujung hingga ke pangkal kubelai dengan lidahku yang lembut basah. Telur Robert yang berkedut-kedut kujilat. Basah bulu telurnya yang jarang-jarang itu dengan air liurku. Robert mengerang-ngerang kesedapan. Punggungnya terangkat-angkat menahan nikmat. Batang coklat muda kurasa makin keras. Lantas kukulum dan kusedut kepala licin berkilat. Dapat kurasa batang Robert berdenyut-denyut di dalam mulutku. Aku gerakkan mulutku maju mundur sambil lidahku membelai kepala konek. Robert mengeliat menikmati kelazatan. Cairan licin masin mula keluar dari hujung konek.

Perasaan Robert menjadi tidak keruan. Dengan pantas dia menolakku lembut hingga aku terbaring telentang. Robert menerkam tetek kenyalku. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot, dihisap-hisap. Aku menggelinjang kegelian. Geli dan nikmat di pangkal tetek dan di puting susu. Bibir Robert yang basah amat terampil melayan gunung mekar. Ketiakku yang licin dicium Robert. Kulit ketiakku yang putih dijilat-jilat. Basah lencun ketiakku kiri dan kanan oleh air liur Robert. Lidah besar dan kasar kepunyaan Robert membuatku terasa seperti melayang-layang. Aku bertambah geli dan badanku bergerak-gerak ke kiri dan kekanan penuh kelazatan.

”Ahhh..ohhh..sedap Robert, lagi, lagi,” suaraku tiba-tiba tak terkawal lagi.

Dengan perlahan Robert bergerak ke bawah. Kulit perutku dielus-elus. Pusatku dijilat-jilat. Aku tak tertahan lagi. Ku ayak punggungku kiri kanan. Kutonjol tundunku tinggi-tinggi ke atas. Muka Robert melekat di tundunku yang putih gebu. Dengan cermat Robert menempelkan hidungnya ke tamanku yang sentiasa kujaga rapi. Robert menggeselkan hidungnya ke kelentitku yang tertonjol. Robert menikmati aroma cipapku yang segar, benar-benar membuat Robert khayal. Robert melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut kemaluanku. Lama sungguh muka Robert berada di permukaan cipapku. Robert benar-benar ingin menikmati aroma cipapku. Aroma burit melayu yang menjadi idaman remaja cina yang sedang membesar.

"Burit cikgu sedap baunya. Burit sepupu saya tak harum dan segar macam cikgu punya. Kelentit cikgu kecik, kelentit sepupu saya lebih panjang." Aku indah tak indah saja mendengar celoteh Robert. Geli dan nikmat di rongga buritku membuat aku tak dapat berkata-kata.

Nikmat sungguh bila Robert membelai cipapku dengan lidahnya. Kelentitku yang bulat licin dan bibir cipapku yang lembut dijilat dengan lidah kasar Robert. Nafsuku kian memuncak. Cairan hangat mula meleleh keluar dari rongga cipapku yang sempit. Lidah Robert makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat aku diteroka. Aku mengemut lidah Robert yang berada di rongga cipapku. Lidah Robert kuramas halus dengan otot-otot cipapku yang mekar. Aku mengerang lagi, “Ahh...ohhh...argh....sedap..sedap...” Terasa cairan panas mengalir keluar makin banyak dari kemaluanku.

Robert melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Robert di lorong sempit. Aku mula mengerang, merengek, dan mataku terasa tak mampu lagi terbuka. Kurasa pahaku bergetar, kurapatkan paha dan kepala Robert tersepit antara kedua pahaku. Aku mengerang keras, badanku mengejang dan tiba-tiba cairan cipapku menyirami seluruh muka Robert. Aku terkulai lemas. Aku dah sampai ke puncak. Kulihat Robert menghirup penuh nafsu jus cinta yang mengalir keluar dari lubang syurgawi kepunyaanku.

Aku sudah lemah longlai. Robert terus mengganas. Cairan cipapku disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. Kelentitku dijilat rakus. Ghairahku kembali bangun. Kutolak Robert hingga terlentang. Aku bangun. Badan Robert kukangkangi. Mukaku menghadap Robert. Tetek pejal tergantung kemas di dadaku. Robert geram melihat tetek kembarku yang sedang mekar. Tangan Robert tak sabar-sabar mencapai dan meramas tetek kembarku.

Aku menurunkan badanku pelan-pelan. Muara cipap merah basah merapati konek coklat muda keras terpacak. Konek Robert menunggu penuh sabar. Bibir lembut cipapku mengelus-elus manja kepala singa licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin coklat muda yang sudah terloceh. Aku dan Robert melihat bibir merah basah mula menelan batang coklat mudanya. Punggung ku makin rendah hingga seluruh kepala konek Robert berada dalam lubang hangat. Kumula mengemut pelan. Aku menurunkan lagi pantatku. Seluruh konek Robert menerjah masuk ke gua keramatku yang ketat dan sempit.

Tetekku dipegang dan diramas lembut oleh tangan berkulit halus. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Aku merasa keenakan bila tetekku diramas. Kurasa sungguh nikmat. Perasaan yang amat lazat menjalar ke seluruh badanku. Perasaanku seperti melayang-layang di awangan. Sekali sekali Robert menujah batang butuhnya. Punggungnya diangkat tinggi-tinggi supaya seluruh pelirnya berada dalam rongga buritku. Batang kulup tak bersunat budak cina menyelam penuh lazat dalam burit perempuan melayu yang kehausan. Butuh murid bersatu dengan burit cikgu. Zakar remaja 15 tahun terbenam dalam lubang faraj wanita 25 tahun. Dan keinginanku menikmati zakar tak berkhatan sudah tercapai. Sedap juga kulup budak cina ini.

"Sedap cikgu. Burit cikgu hangat. Cikgu pandai kemut, saya rasa macam nak terkencing."

Aku mengemut dengan kuat, dinding cipapku yang kenyal meramas-meramas batang keras Robert. Aku kemut secara beirama supaya Robert betul-betul merasa nikmat dengan rongga cipapku yang sempit. Punggungku naik turun dengan laju. Batang sederhana besar Robert penuh padat mengisi rongga sempitku. Aku terasa seperti rongga cipapku digaru-garu. Terasa geli, lazat dan nikmat. Sebagai reaksi kemutanku, Robert melonjak-lonjak dan mengangkat punggungnya tinggi-tingi. Aku terasa batang 5 inci keseluruhannya dah berada dalam rongga cipapku. Kepala konek Robert membelai-belai pangkal rahimku. Sungguh sedap dan nikmat. Aku mengerang kuat, “Ahh.... Ohhh....Arghhh... enak Robert, enak”.

Badanku mengejang. Otot-otot tubuhku terasa kaku. Nafasku seperti tersekat. Aku hanya mampu mengerang, “Aahhh...oohhh...aaahhhh...” Cairan panas memancar dari dalam cipapku. Cairan panas menyirami kepala konek Robert. Robert nampak mengeliat-ngeliat menahan kesedapan. Aku terkulai lesu, sendi-sendiku terasa lemah dan aku jatuh terjelepuk di dada Robert. Lebih dua minit aku terbaring kaku. Konek Robert masih tetap terpacak keras di dalam cipapku.

Bila tenagaku pulih sedikit, aku berbisik di telinga Robert, "Tahan Robert, jangan pancut lagi. Aku masih ingin menikmati kehebatanmu".

Robert mengerti kemahuanku dan dia tersenyum saja. Akhirnya aku bangun perlahan. Kucabut cipapku dari konek Robert. Kukerling ke konek 5 inci. Tegak kaku basah berlumuran lendirku.

Aku merangkak di tilam empuk. Aku mengarahkan Robert memasukkan koneknya dari belakang, stail doggie. Tanpa lengah Robert bangun degan konek terpacak keras. Aku menunggu sambil membuka sedikit kangkangku bagi memudahkan konek Robert meneroka ke alur cipapku. Tiba-tiba aku terasa benda tumpul licin menempel ke muara cipapku. Pelan-pelan aku rasa kepala konek menyelam kecipapku. Enak terasa bila Robert menekan pelan.

"Robert, masukkan separuh sahaja," pintaku.

Aku mahu Robert menggosok zone G-spotku. Robert akur dan menggerakkan koneknya maju mundur. Bila G-spotku digaru-garu dengan kepala konek, aku terasa sungguh nikmat sekali. Hanya erangan sahaja yang keluar dari mulutku.

Lima minit Robert bermain degan separuh panjang koneknya. Aku tak tertahan kerana geli dan nikmat. Tiba-tiba Robert menekan kuat ke pantatku. Seluruh batang 5 inci tenggelam. Robert menggerakkan punggungnya maju mundur laju sekali. Aku faham bahawa Robert akan mencapai klimaks. Badanku terhayun depan belakang mengikut gerakan maju mundur Robert. Tetekku tergantung terbuai-buai. Robert memegang pinggangku dengan kedua tangannya supaya aku tak terdorong ke depan. Bila Robert menolak koneknya ke depan, tanganya menarik pinggangku ke belakang. Badanku dan badannya rapat melekat. Robert menggerakkan punggungnya laju sekali dan akhirnya badanya bersatu melekat kecipapku. Konek Robert terasa mengeras dan memanjang dalam rongga cipap. Hujung konek menekan pangkal rahimku hingga terasa senak. Aku dah berada dipuncak nikmat, Robert juga berada di penghujung pertarungan.

"Aaarhhh...argghhhh," kuat sekali erangan Robert. Cairan panas terpancut dalam rongga cipapku. Enam das Robert menembakkan cairan maninya. Aku terasa maninya deras mengalir memasuki rahimku. Kalau aku subur waktu itu mungkin aku akan mengandungkan anak Robert.

Robert lemah longlai selepas memancutkan maninya. Dia terjatuh di atas belakangku. Aku tak terdaya menahan badan Robert yang berat. Aku jatuh meniarap. Lima minit Robert berada di atasku. Aku juga lemah, aku biar sahaja.

Robert mencium dan membelai belakang leherku dengan hidungnya. Lidahnya menjalar di kulit belakangku, aku kegelian. Akhirnya aku rasa konek Robert mengecil dan memendek dalam liang cipapku. Robert mencabut koneknya dari cipapku dan terbaring terlentang di sisiku kepuasan. Aku sempat melihat koneknya yang basah berlendiran terkulai lesu di pahanya. Kepala singa bersembunyi ke dalam kulup.

"Hebat kau Robert. Saya benar-benar puas. Dari mana kau belajar?" tanyaku penuh kehairanan.

"Saya lihat CD porno bapa saya. Saya ambil dari lacinya bila dia bekerja," jawab Robert polos.

"Cikgu rasa seperti kamu sudah ada pengalaman," ujarku minta penjelasan.

"Saya kerap tidur bersama sepupu saya. Umur dia 19 tahun," Robert menjelaskan lagi.

"Patutlah kau pandai," kataku sambil memuji.

"Saya juga diajak tidur bersama oleh kakak ipar saya bila abang saya berurusan di luar negara. Dia ajar saya macam-macam stail."


Tak kusangka budah remaja yang kuanggap mentah ini banyak pengalamannya. Patutlah dia membandingkan kelentitku dengan kelentit kakak iparnya. Rupanya dia pernah lihat alat sulit kakak iparnya. Tapi tak kisahlah, yang penting aku puas. Kegersanganku yang ditinggal suami telah terpenuhi. Daripada jari yang memuaskan nafsuku lebih baik batang konek yang lebih segar...

1 comment: