Saturday, 6 October 2012

USTAZAH CURANG


Pada usiaku 13 tahun, aku melihat semua wanita adalah manis. Pada usia itu juga aku geram bila melihat remaja yang lebih tua dariku. Mereka semuanya kelihatan cantik. Bila usiaku meningkat 16 tahun selera dan nafsuku teralih kepada wanita yang berusia pula. Aku tertarik kepada wanita yang berusia 20-an yang telah bersuami. Khayalanku melencong kepada wanita cantik yang bertudung labuh dan kelihatan alim.

Aku tak menyukai wanita gemuk dan gedik. Atau perempuan cantik tetapi berpakaian terdedah. Bagiku wanita seperti ini mudah diperolehi. Aku kerap berkhayal menyetubuhi wanita cantik, alim dan bertudung labuh. Bagiku perempuan seperti ini adalah satu cabaran. Sukar diperolehi tapi nikmat bila disetubuhi.

Aku kerap membayangkan isteri bapa saudaraku. Mereka baru saja berkahwin dan ibu saudaraku itu adalah seorang ustazah lulusan timur tengah. Usianya baru 25 tahun, berwajah sungguh cantik dan berkulit putih bersih. Urat darah terbayang kebiruan di bawah kulitnya yang putih licin. Dia kelihatan sungguh solehah dan memakai tudung menutupi dadanya. Bila tersenyum kelihatan giginya yang putih tersusun rapi. Namanya Ustazah Fatin Nabila, berwajah comel dan amat menawan. Pendek kata Ustazah Fatin memenuhi semua ciri-ciri seorang isteri idaman lelaki. Memang bertuah bapa saudaraku yang beristerikan Ustazah Fatin Nabila.

Padaku Ustazah Fatin memang manis dan ayu. Disebalik jubah dan tudungnya itumemberi maksud yang mendalam bagi lelaki yang ingin mengecapi nikmatnya ustazah yang bersuami dan cantik. Hatiku berbisik kalaulah umurku sebaya dengan Ustazah Fatin pastilah aku yang akan mengambilnya menjadi isteriku. Tapi aku masih muda, tak mungkin perkara ini berlaku. Sungguhpun begitu aku sentiasa berkhayal dapat bermain dengan Ustazah Fatin. Aku membayangkan Ustazah Fatin mengerang dan menikmati layananku.

Ustazah Fatin dan suaminya tinggal di tempat lain. Mereka hanya pulang ke kampung pada hari raya ataupun bila ada kenduri di kalangan keluarga kami. Aku hanya memili sekeping gambar Ustazah Fatin memakai jubah dan bertudung labuh. Dalam gambar itu dia tidak memakai sarung kaki hingga memperlihatkan kakinya yang putih dengan urat-urat halus berwarna kehijauan. Gambar itulah yang menjadi modal untukku untuk melancap. Sambil melancap aku membayangkan tubuh Ustazah Fatin yang cantik yang berada di bawah jubah yang dipakainya.

Aku selalu bertanya-tanya benarkah wanita yang berjubah dan bertudung benar-benar alim dan solehah. Bila mereka berhadapan dengan lelaki lain selain suaminyaapakah mereka akan menolak. Aku ada seorang kawanberbangsa india, namanya Ravi. Kulitnya hitam legam dan kerap datang belajar bersamaku di rumahku. Aku membayangkan Ustazah Fatin yang cantik, berjubah dan berjilbab dan telah bersuami bersatu dengan Ravi yang hitam gelap. Membayangkan saja membuatkan aku bertambah stim dan zakarku menjadi tegang.

Kebetulan sekali Ustazah Fatin ada kursus di daerah aku. Selama seminggu berkursus dia menumpang di rumah keluargaku .Aku dan Ravi memang rapat dan kebetulan Ravi datang ke rumahku untuk belakar bersama . Ibu dan ayahku keluarmen ziarahi nenekku yang sakit. Jadi di rumah tinggal aku, Ravi dan Ustazah Fatin sahaja. Pada malamnya Ustazah Fatin menyediakan makan malam untuk kami bertiga. Keramahan Ustazah Fatin menyebabkan aku dan Ravi tidak kekok bila bersamanya. Cuma saja aku tak lalu makan bila melihat ustazah cantik berhadapan dengan kami.

Selepas makan Ustazah Fatin ke dapir membasuh pinggan yang telah kami guna. Selepas itu dia terus mauk ke biliknya. Aku dan Ravi masuk ke bilikku untuk belajar tapi aku lihat Ravi kurang memberi tumpuan kepada perbincangan kami. Aku yakin Ravi sedang memikirkan Ustazah Fatin ibu saudaraku yang cantik dan lawa itu.

Aku tak pasti apakah aku mempunyai kelainan jiwa. Perasaan seksku akan membuak-buak dan bertambah stim jika aku melihat persetubuhan antara lelaki yang hodoh dengan perempuan yang cantik lawa. Aku seperti menyukai “beuty and the beast”. Aku pernah tengok film blue lelaki negro bermain dengan perempuan kulit putih yang cantik, tapi tak pernah tengok lelaki hitam dengan perempuan putih yang bertudung. Aku makin stim bila membayangkan Ravi yang hitam legam sedang berasmara dengan Ustazah Fatin yang cantik lawa dan bertudung.

“Aku haus, aku nak ke dapur minum air,” tiba-tiba Ravi bersuara.

“Pergilah,” jawabku sepatah.

Sekian lama aku menunggu tapi Ravi tak juga balik-balik. Aku jadi penasaran dan pergi ke dapur untuk melihat apa yang terjadi. Ravi tak ada di sana tapi bila aku melewati bilik Ustazah Fatin aku mendengar seperti suara erangan. Aku cuba mengintip apa yang terjadi dan memang betul Ustazah Fatin yang sedang bertudung tapi pakaian bahagian bawahnya sudah terselak. Aku terpukau bila melihat kulit Ustazah Fatin yang terdedah itu sungguh putih dan halus. Aku makin terpukau lagi bila melihat Ravi kawanku sedang berada di celah paha Ustazah Fatin yang sedang mengangkang.

Aku tak tahu bagaimana ianya bermula tapi di hadapanku sekarang Ustazah Fatin sedang merelakan budak india kawanku itu memeluknya. Tubuh Ustazah Fatin yang selama ini tertutup rapi kini sudah terdedah. Aurat wanitanya yang dijaga dengan baik sudah terbuka. Aku belum pernah melihatnya kecuali bahagian tapak kakinya saja tapi kini segala-galanya jelas kelihatan.

Kini Ustazah Fatin sedang terkangkang dan menonggeng sambil terselak jubah nya menampakkkan bukan betis bahkan pehanya yang putih melepak khas untuk Ravi seorang budak india yang hitam. Aku rasa cemburu kerana bukan aku tapi Ravi yang dapat. Amat kontras sekali antara ustazah yang bertudung yang putih cantik dan bersuami bersama dengan budak remaja india yang hitam. Walaupun ada perasaan cemburu tapi nafsuku bertambah stim. Aku selalu berkhayal perempun bertudung berwajah cantik sedang berasmara dengan lelaki hodoh yang hitam legam.

Ravi menjilat punggungnya sambil mendesir suara Ustazah Fatin sambil menyebut sayang pada Ravi. Sekarang bahasa antara dua insan berlainan jantina itu sudah berubah. Ustazah Fatin membahasakan dirinya sebagai Fatin dan memanggil Ravi sebagai sayang. Puas di punggung kemudian Ravi membalikkan Ustazah Fatin ke depan sambil farjnya menghadap muka Ravi. Kelihatan mata Ravi l penuh bermakna memberi isyarat ingin menjilat faraj Ustazah Fatin. Pada mulanya Ustazah Fatin enggan kerana baginya tak elok menjilat kemaluan.

“Suami Fatin tak pernah jilat burit Fatin.”

Tapi kata Ravi menjilat kemaluan adalah perkara biasa untuk orang yang ingin berasmara. Ustazah Fatin tersenyum comel dan membiarkan saja kehendak budak india itu. Terseyum Ustazah Fatin macam perempuan yang tak ada maruah. Kemudian Ravi terus mencium dan menjilat faraj Ustazah Fatin. Muka Ustazah Fatin terdongak ke atas kerana kesedapan. Bila biji kelentitnya dijilat, Ustazah Fatin mula mengerang. Bagi Ustazah Fatin yang pertama kali kemaluannya diijilat telah memberi satu sensasi yang sungguh berbeza. Kenikmatannya tak boleh disebut dengan kata-kata. Badannya bergetar dan pahanya bergerak-gerak.

“Sedapnya bau burit sayang, buat saya bertambah stim.” Terdengar suara Ravi.

Ravi mencium sepuas-puasnya aroma faraj Ustazah Fatin. Aroma faraj itu telah menaikkan lagi ghairah dan nafsunya. Bibir faraj yang merah muda, kelentit yang tegang dan kenyal menjadi habuan mulut dan hidungnya. Bila Ustazah Fatin bertambah ghairah, aroma farajnya menjadi makin kuat. Aroma faraj ini benar-benar disukai oleh Ravi.

Mungkin sesuatu yang baru baginya maka nafsu Ustazah Fatin cepat meledak bila lidah Ravi menari-nari di bibir faraj dan kelentitnya. Hanya beberapa minit saja badan Ustazah Fatin mula bergetar dan punggungnya terlonjak-lonjak. Bersama suara erangan kuat terpancutlah air cinta Ustazah cantik menerpa membasahi muka Ravi. Aroma kemaluan wanita makin kuat tercium bersama keluarnya air cinta tersebut. Aku yang berada di pintu pun tercium bau yang membangkitkan ghairah tersebut.

Tersenyum Ravi kerana berjaya memberi kenikmatan kepada seorang ustazah yang alim. Merah padam muka Ustazah Fatin bila hanya beberapa minit saya dia sudah mengalah. Biasanya suaminya yang mengalah terlebih dulu bila bersama dengannya tapi dengan Ravi tanpa memasukkan zakar ke dalam farajpun dia sudah mengalami orgasme. Perasaan nikmat yang jarang-jarang dia perolehi dari suaminya.

“Sedapnya kelentit Fatin kena jilat. Suami Fatin tak pernah buat macam tu.”

“Sekarang Fatin jilat kote saya pula, mau?”

“Mau, bukalah cepat,” arah Ustazah Fatin bagaikan tak sabar-sabar.

Ravi menolak lembut tubuh Ustazah Fatin, sekarang kedudukannya seperti sedang mencangkung. Ravi berdiri betul-betul di hadapan Ustazah Fatin. Tanpa lengah ustazah muda itu menarik seluar Ravi ke bawah dan membuka seluar dalamnya sekali. Zakar Ravi yang sudah keras terpacak gagah betul-betul di hadapan muka ustazah cantik tersebut. Ustazah Fatin terpegun melihat batang hitam yang sudah tegang tersebut.

“Iiiihhhh… geramnya, hitam.” Ustazah Fatin bersuara penuh teruja.

“Sekarang sayang jilat,” Ravi bersuara dengan memanggil sayang kepada Ustazah Fatin.

“Tak mau, nak main-main dulu. Geram sungguh. Besar dan panjang. Lebih besar daripada kote suami Fatin, tengok kepalanya… besar,” Ustazah Fatin besuara manja penuh ghairah.

Aku terasa rendah diri. Batang Ravi sungguh besar dan panjang. Dalam usia 16 tahun batangnya menyamai zakar lelaki dewasa. Batang zakarku hanya separuh saja jika dibandingkan dengan zakar Ravi. Aku kagum dengan batang Ravi yang besar dan panjang itu. Bahagin kepalanya sungguh besar dan masih tertutup kulit kulup. Hanya bahagian lubang kencingnya saja yang kelihatan.

“Sayang belum pernah tengok batang macam ni?” tanya Ravi.

“Belum. Batang sayang cantiklah, ada kulit penutup. Dia juga pakai tudung macam Fatin.”

Tangan lembut Fatin yang putih memegang manja batang pelir hitam budak india itu. Digerakkan tangannya hingga kulit kulup di bahagian kepala terbuka. Digerakkan tangannya hingga kepala licin itu terbuka dan tertutup. Ustazah Fatin seronok bermain-main dengan kulup Ravi. Matanya bersinar bermain dengan permainan barunya itu dengan penuh nafsu.

“Pertama kali Fatin lihat kote belum bersunat, macam ini bentuknya.” Ustazah Fatin mengumam.

“Sayang suka?” Tanya Ravi.

“Fatin teringin nak cuba.” Jawab Ustazah Fatin.

“Sayang belum pernah rasa zakar tak bersunat?” Tanya Ravi.

“Belum,” jawab Ustazah Fatin sepatah.

Ustazah Fatin seperti berghairah bermain-main dengan batang hitam yang belum berkhatan itu. Batang budak india itu makin keras bila diusap-usap oleh tangan lembut Ustazah Fatin yang putih gebu.

“Fatin teringin nak rasa batang india yang tak bersunat, sedapnya bau kepala kote sayang,” kedengaran suara Ustazah Fatin sambil menempelkan hidung mancungnya ke kepala zakar Ravi.

Rasanya Ravi sudah amat bernafsu dan penuh ghairah. Kelihatan air mazinya telah meleleh keluar dari muncung pelirnya. Terlihat Ustazah Fatin menjelirkan lidahnya dan menjilat air jernih yang keluar tersebut. Dicicip air masin tersebut. Tanpa membuang masa Ustazah Fatin terus mengulum zakar yang tersedia cacak berwarna hitam yg masih berkulup.

Sungguh ghairah apabila ustazah cantik dan bersuami bersama budak india bermain asmara. Nak terpancut rasanya maniku bila melihat adegan yang terpampang di hadapanku. Ustazah Fatin terus mengulum sambil matanya tak putus-putus merenung mata Ravi yang kuyu menahan kesedapan. Cara layanan Ustazah Fatin penuh rasa kasih sayang bersalut nafsu seolah-olah mereka berdua ini adalah pasangan kekasih yang sudah lama bercinta.

“Kote sayang sungguh panjang dan keras. Sedaplah bila kulum…” Ustazah Fatin masih bersuara sambil membelek zakar Ravi.

“Geramnya tengk kote tak sunat, comel,” Ustazah Fatin masih berkata-kata.

Aku memerhati batang Ravi. Hitam legam dan sama sekali tidak comel. Batang tak bersunat itu sungguh hodoh. Macam mana pula Ustazah Fatin boleh menganggap zakar hitam itu comel bentuknya. Agaknya nafsu Ustazah Fatin telah mengelabui matanya.

“Cukuplah sayang, nanti terpancut pula. Saya nak pancut dalam burit Fatin.”

“Fatin nak jilat lagilah, geram kat kote sayang yang keras ni.”

“Nanti dia pancut pula,” ujar Ravi.

“Tak apa, sayang pancutlah kat muka Fatin.” Jawab Ustazah Fatin penuh ghairah.

“Sayang nak pancut dalam burit Fatin.”

“Nanti round kedua sayang pancut dalam burit Fatin.”

Round kedua? Apakah Ustazah Fatin ingin melakukannya sehingga dua pusingan. Dahsyat juga, fikirku. Nafsu ustazah muda ini sungguh tinggi dan kuat. Mampukah budak india yang muda belia ini mengimbangi kehendak Ustazah Fatin.

“Okey kalau macam tu. Sayang hisaplah puas-puas.”

Ustazah Fatin tetap dengan keseronokannya. Batang Ravi yang masih keras itu digomol, dikulum dan dihisap sejadi-jadinya. Mengerang Ravi dibuatnya. Terketar-ketar paha Ravi bila batang kerasnya dikaraoke oleh Ustazah yang cun melecun itu.

“Dah tak tahan, nak pancut ni.” Ravi bersuara terketar-ketar.

“Pancutlah kat muka Fatin.”

Ravi menarik keluar dengan pantas batang butuhnya. Berkilat bahagian kepalanya terkena cahaya bilik yang suram. Sepantas kilat cairan putih kental menyembur keluar dari kepala hitam. Terkejang-kejang badan Ravi. Pancutan demi pancutan menerpa muka Ustazah Fatin yang licin bersih. Tersenyum Ustazah Fatin menerima semburan mani Ravi.

Aku yang melihat adegan itu pun hampir terpancut keluar maniku. Aku masih bertahan. Aku ingin melihat lagi pusingan kedua seperti yang diingini Ustazah Fatin. Aku ingin melihat batang hitam menyelam dalam lubang merah. Aku ingin menyaksikan batang budak india yang masih belum bersunat itu menjunam dalam faraj Ustazah Fatin yang alim. Aku ingin mendengar erangan Ustazah Fatin bila lubang hangatnya digerudi oleh batang pelir yang tidak berkhatan.

Ustazah Fatin merayu agar Ravi segera menutuhnya. Ustazah Fatin kelihatan gelojoh dan tak sabar ingin merasai butuh anak india itu. Ravi kelihatan mula menjual mahal. Dia mengugut tidak akan menutuh Ustazah Fatin jika ustazah muda itu tidak memintanya dengan kata-kata lucah. Ustazah Fatin kelihatan malu-malu tetapi kerana nafsunya yang sudah tak terkawal itu dia menurut saja kemahuan Ravi.

“Sayang, burit Fatin ni dah berair... tolong lah cepat jolok kote sayang dalam burit Fatin ni, please.”

“Lagi?” Ravi masih menggoda Ustazah Fatin yang sudah tak sabar menanti.

“Fatin teringin nak rasa kote india. Fatin nak rasa kote hitam.”

“Lagi?”

“Fatin nak rasa kote tak bersunat. Burit Fatin nak hisap kulup.”

“Lagi?”

“Burit melayu nak kulum kote india.”

“Lagi?”

“Burit melayu nak benih hindu.”

“Lagi?”

“Burit Fatin nak kemut kote belum berkhatan.”

“Okey, sekarang sayang rasa kote india. Sayang nikmati sepuas-puasnya kote tak bersunat. Nanti benih hindu akan disemai dalam burit melayu.”

Aku yang mendengar perbualan itu jadi makin terangsang walaupun perasaan cemburuku bertambah-tambah. Ustazah Fatin sudah dikuasai nafsu. Dia mula mencarut yang bukan-bukan. Suaranya sungguh lembut dan manja. Aku terus mengocok zakarku.

“Sekarang sayang tidur di katil. Kote india dah tak sabar nak menyelam dalam burit melayu yang hangat.”

Ustazah Fatin sudah dikuasai nafsu. Sepantas kilat dia melompat ke atas katil. Tanpa disuruh dia tidur telentang di atas tilam dan membuka lebar-lebar pahanya. Badan yang selama ini tertutup rapi sudah bertelanjang. Hanya bahagian kepala saja masih bertudung seperti yang dikehendaki Ravi. Ustazah Fatin terkangkang luas di tengah katil. Sepasang bibir farajnya yang dihiasi bulu-bulu halus terkuak. Bibir merah yang basah itu sunguh indah. Benar-benar kelihatan Ustazah Fatin seperti tak sabar-sabar ingin menikmati zakar budak india itu.

Bukan saja Ravi tapi aku juga terpegun dengan tubuh cantik Ustazah Fatin. Gunung kembar yang membusung dengan kedua puting yang tegak tegang, sementara kedua pahanya dibuka lebar. Bulu bulu halus yang terjaga rapi menghiasi bukit kemaluan yang membengkak sungguh pemandangan yang mampu menaikkan nafsu lelaki yang memandangnya. Ravi yang terpesona mengambil tempat di antara paha putih Ustazah Fatin. Wajahnya hanya beberapa inci dari kemaluan Ustazah Fatin yang akan menjadi sasaran selanjutnya.

Ravi tidak terus membenamkan batang kerasnya tapi dia masih ingin menikmati pemandangan indah di hadapannya. Ravi mengusap lembut tundun Ustazah Fatin. Jari-jarinya bermain-main di bibir burit Ustazah Fatin yang kelihatan merekah merah. Bibir kemaluan Ustazah Fatin masih merapat dengan bibir dalam warna merah muda. Pasti burit indah ini jarang digunakan kerana itu bibir-bibirnya masih bertaup rapat. Dengan jari tangannya Ravi berusaha mencari daging kecil yang berada di penjuru atas gua kenikmatan Ustazah Fatin. Setelah ditemukannya lalu ia membenamkan mukanya ke kelangkang Ustazah Fatin dan daging kecil itu dijilat dengan rakusnya.

“Ooohhh... aaahhhhh....” Ustazah Fatin mengerang, badannya meliuk-lintuk.

Terlihat belahan burit Ustazah Fatin licin mengkilat di bawah sinar lampu karena cairannya mengalir deras dari kemaluannya tanpa terbendung seiring nikmat yang dirasakannya. Cairan hangat berlendir yang membanjiri permukaan taman rahsia Ustazah Fatin itu menjadi sasaran mulut Ravi. Berdecit-decit bunyi mulut Ravi bila cairan hangat itu dihirupnya penuh selera. Dalam bilik berhawa dingin itu terlihat manik-manik peluh di badan Ustazah Fatin. Nafsu dan gairah telah membakar tubuh Ustazah Fatin. Ia hanya mampu menggelengkan kepalanya kiri kanan sambil tangannya menarik narik cadar di bawahnya menahan gejolak kenikmatan yang dirasainya bila lidah Ravi melingkari kelentitnya. Hingga akhirnya ia tak lagi mampu menahan kenikmatan tersebut seiring erangannya yang kuat.

“Aahhh... oohhh... Fatin nak pancut lagi...”

Ustazah Fatin mengangkat punggungnya sambil menekan kepala Ravi kuat-kuat ke kelangkangnya. Badan Ustazah Fatin tersentap-sentap bagaikan terkena aliran elektrik. Pahanya bagaikan kejang sementara matanya terbeliak mendongak ke atas dan mulutnya terbuka luas. Nafas Ustazah Fatin pendek-pendek bagaikan atlet yang baru selesai berlari pecut.

Ustazah Fatin kelihatan lemah dan tubuhnya menjadi tiada daya sama sekali, namun kepala Ravi masih tersepit di antara kedua pahanya yang putih dan masih terus merangsangnya dengan ramasan dan belaian di seluruh daerah sensitifnya. Mulut dan lidahnya melakukan hisapan dan jilatan liar pada kemaluan Ustazah Fatin. Sementara tangannya juga meramas lunggukan daging kenyal yang dibaluti kulit halus dan kencang. Puting kembar payudara Ustazah Fatin tegak menongkah ke atas.

Tenaga Ustazah Fatin telah pulih semula selepas beberapa ketika. Matanya memberi isyarat agar Ravi menyetubuhinya. Ravi naik menindih tubuhnya, namun ia tidak segera ke sasarannya. Kedua payudara Ustazah Fatin kembali dijilat dan dihisapnya mesra. Ustazah Fatin hanya mengerang menahan nikmat. Ustazah Fatin meronta-ronta kegelian bila puting susunya terus dihisap oleh Ravi. Terlihat cairan nikmat yang hangat makin banyak mengalir keluar membasahi bibir-bibir lembut dan paha Ustazah Fatin.

“Masuklah sayang… Fatin nak kote sayang…” Ustazah Fatin merayu-rayu.

Tubuh Ravi makin rapat ke tubuh Ustazah Fatin. Sekarang kedua paha Ustazah Fatin terkangkang lebar memberi akses seluasnya hingga posisi kemaluannya terbuka siap dimasuki kemaluan remaja itu. Ravi memegang batang zakarnya yang terpacak tegak dan mengarahkan kepala berkulupnya ke celah faraj Ustazah Fatin. Diusapkannya ujung berkulup itu ke permukaan bibir burit Ustazah Fatin sebelum ditekan lebih kuat. Ustazah Fatin mendongakkan sedikit kepalanya ingin melihat kepala kulup kehitaman itu membelah bibir kemaluannya. Ustazah Fatin sedikit risau apakah muat kepala besar itu di rongga buritnya yang sempit.

“Pelan-pelan sayang, kepala kote sayang besar sangat.”

“Kepala kote suami Fatin tak besar?” tanya Ravi.

“Kepala kote suami Fatin kecik. Batang kote pun kecik.” Ustazah Fatin mendedahkan rahsia dalam kelambunya.

Ustazah Fatin dapat melihat kepala bulat yang sudah terbuka kulupnya mulai membelah dan menyelam ke dalam lubang sempitnya. Ustazah Fatin dapat merasakan lubang kemaluannya meregang dan tersumbat padat dengan batang Ravi.

“Ougghh!!! Ravi... sedap, sedapnya...!!!” Ustazah Fatin mengerang kelazatan seiring terbenamnya daging hitam keras berkulup Ravi ke dalam liang cintanya. Ustazah Fatin menjerit kesedapan yang tak terhingga bila kepala besar itu menyentuh pangkal rahimnya.

“Sedap tak, Fatin?” Ravi masih bertanya walaupun dia sudah mendengar keluhan nikmat Ustazah Fatin.

“Sedap, sayang…”

“Sedap tak batang india?”

“Sedap, sayang…”

“Sedap tak batang tak bersunat?”

“Batang tak sunat sedap…”

“Mana sedap dengan batang suami Fatin?”

“Batang tak bersunat lagi sedap. Laju sayang… laju.”

Ravi mendayung makin laju. Batang hitamnya itu keluar masuk dalamlubang Ustazah Fatin yang merah muda. Buih-buih putih kelihatan melekat pada batang hitam. Ustazah Fatin melonjakkan badannya turun naik. Diayak punggungnya kiri kanan. Ravi juga makin rancak membenamkan batang kerasnya itu.

“Kulupppp… sedapnya batang kulup.” Ustazah Fatin meraung seperti sedang kerasukan.

Ustazah Fatin memeluk erat badan Ravi. Badannya bagaikan dilanda tsunami. Bergegar dan bergetar. Rasanya Ustazah Fatin sudaha mencapai puncak nikmatnya. Bibir Ravi yang hitam itu dikulumnya penuh rakus. Ulas bibir merah merekah itu mengulum penuh nikmat ulas bibir tebal yang hitam legam.

“Sedap… sedapnya kote belum berkhatan,” Ustazah Fatin masih bersuara tertahan-tahan.

Ravi makin melajukan dayungannya. Aku dapat melihat batang hitam yang keras keluar masuk dengan pantas dalam lubang basah yang merah. Lubang itu mencerut kemas batang budak india itu.

“Nikmatnya kote belum bersunat.” Ustazah Fatin masih bersuara disalut nafsu.

Ravi makin rancak menghayunkan badannya bila mendengar suara-suara ghairah yang keluar dari mulut ustazah muda itu. Bukan mudah dia mendapat peluang bersetubuh dengan seorang wanita melayu yang bertudung.

“Aaaahhh… Fatin nak pancut.”

“Sabar sayang, I pun dah nak pancut.”

“Pancut dalam sayang, Fatin nak hamil anak sayang,” Ustazah Fatin bagaikan sedang dirasuk.

Aku berkata-kata dalam hati. Bodohnya Ustazah Fatin nak mengandung anak india. Tapi aku makin ghairah. Tanganku makin laju melancapkan batangku yang tegang keras.

Masuk dalam-dalam sayang. Tekan kuat-kuat biar kepala kote sayang masuk dalam rahim Fatin. Fatin mau benih sayang tumbuh dalam rahim Fatin.”

“Aaahhh… terimalah benih india.”

Aku lihat badan Ravi mengejang. Badannya dirapatkan ke badan Ustazah Fatin. Pinggulnya dihentak kuat ke celah kangkang Ustazah Fatin. Seluruh batang Ravi terbenam hingga ke pangkal. Rasanya Ravi sedang melepaskan benih-benihnya.

“Aaahhhh… sedapnya. Hangatnya benih sayang,” Ustazah Fatin melolong kenikmatan.

Kedua insan itu sedang merasai kenikmatan berasmara. Paha ustazah yang putih yang menampakkan urat-urat hijau yang halus memeluk erat badan Ravi yang hitam legam. Bagaikan gagak sedang bertenggek di atas bangau yang putih. Kedua insan yang sedang diamuk badai itu berpelukan erat. Kedua badan itu bagaikan melekat menjadi satu.

Ravi kelihatan sungguh puas. Dalam usia 16 tahun dia mampu bersetubuh dan memberi kepuasan yang tak terhingga kepada seorang perempuan dewasa. Pelir mudanya berdaya menggerudi dan menghadiahkan benih-benih menyemai rahim seorang ustazah yang cantik dan lawa. Dia amat bangga bila mendengar erangan dan lolongan penuh nikmat yang terpacul keluar dari mulut seorang wanita melayu yang amat cantik dan bertudung.

“Sedap tak sayang?” tanya Ravi.

“Teramat sedap. Fatin benar-benar puas,” jawab Ustazah Fatin manja.

“Fatin juga hebat, lubang Fatin sempit. Fatin pandai kemut, sungguh sedap.”

“Batang india tak sunat sungguh nikmat. Belum pernah rasa nikmat macam ni,” Ustazah Fatin masih bersuara memuji pasangannya.

“Suami Fatin tak sedap ke?”

“Kurang nikmat sebab suami Fatin tak ada kulup.”

Ustazah Fatin yang cantik bagaikan model itu sedang merintih kesedapan dalam tindihan seorang budak remaja. Ustazah Fatin bagaikan tidak percaya seorang remaja berusia 16 tahun mampu menyetubuhi seorang gadis dewasa sepertinya. Dia sekarang sedang menikmati kenikmatan yang disalur oleh batang hitam kenyal berkulup. Ravi begitu penuh cinta dan gairah sedang memberinya keenakan persetubuhan. Ustazah Fatin khayal di bawah dada seorang budak remaja.

Ravi tidak menarik keluar batang pelirnya. Dia merendamkan beberapa waktu hingga terasa batangnya mula mengeras semula. Ravi mula menggerakkan pelirnya maju mundur sementara mulutnya terus melumat puting susu Ustazah Fatin dan menghisapnya secara bergantian kiri dan kanan. Kedua paha Ustazah Fatin yang putih mulus itu menjepit pinggang Ravi. Ustazah Fatin tersenyum kepada Ravi seolah-olah memuji kejantanan Ravi.

“Aahhh... oohhh... nak pancut lagi….”

Ustazah Fatin telah mengalami orgasme lagi. Orgasme yang begitu hebat hingga ia terpaksa mencengkam kuat kain cadar di bawahnya. Ravi masih terus mendayung dengan kuat. Batang pelirnya dengan cepat keluar masuk lubang burit Ustazah Fatin yang banjir berlendir. Batang besar panjang berkepala bulat itu makin lancar bergerak bila cairan pelicin banyak keluar dari burit Ustazah Fatin. Ravi tak henti-hentinya berdayung sambil Ustazah Fatin mengerang-mengerang kesedapan. Hingga akhirnya badan Ravi menggigil dan pahanya bergetar. Dihentakkan pahanya kuat dan dibenamkan batang pelirnya dalam-dalam ke dalam lubang nikmat Ustazah Fatin.

“Aaahhhh.... sedapnya!!” Ravi mengerang kuat.

Mata Ustazah Fatin yang tadinya terpejam tiba-tiba terbeliak menerima pancutan kuat dan hangat menerpa pangkal rahimnya. Pancutan kuat yang bertubi-tubi mencecah pangkal rahimnya menimbulkan sensasi yang amat enak. Terketar-ketar pinggul Ustazah Fatin merasai kelazatan tersebut. Mani suaminya hanya mengalir pelan bagaikan air parit di hadapan rumahnya. Berbeza sekali dengan pancutan mani Ravi yang menerpa laju bagaikan pancutan bomba. Cairan sperma yang cukup banyak dan hangat itu sungguh lazat dirasai Ustazah Fatin. Belum pernah dia merasai senikmat ini. Nikmat yang dicari-carinya diperolehi dari seorang remaja yang masih bersekolah.

“Ohhh... sedapnya benih sayang.....”

Berkali-kali Ravi memancutkan benihnya memenuhi takungan liang senggama Ustazah Fatin. Ia membiarkan zakarnya tertancap dalam kemaluan Ustazah Fatin beberapa minit ketika meresapi baki orgasme hingga selesai. Seketika kemudian Ravi menarik keluar batang pelirnya yang berlendir dan kelihatan kulit kulupnya mengecut. Seketika itu juga cairan putih dan kental yang tentunya benih remaja itu mengalir keluar dari bibir kemaluan Ustazah Fatin.

Ravi terbaring keletihan di sebelah Ustazah Fatin yang kepuasan. Ustazah Fatin memerhati daging hitam panjang milik Ravi yang masih sangat keras. Kepala bulatnya bersinar dengan limpahan spermanya yang masih keluar. Ustazah Fatin sedikit hairan kerana setahunya batang pelir lelaki akan mengecut bila terjadinya ejakulasi. Batang suaminya lembik macam kain buruk bila dia kepuasan. Berbeza sekali dengan batang Ravi yang masih keras sungguhpun dia telah memancutkan maninya dengan banyak dalam rahim Ustazah Fatin.

“Sayang, kita main lagi…” rengek Ustazah Fatin mengemis agar Ravi menyetubuhi dirinya lagi.

Ustazah Fatin tak henti-henti memandang daging kenikmatan Ravi yang sedang menuju ke arah kemaluannya yang sudah dibanjiri oleh lendir pelincin yang banyak. Dan .. tiba-tiba kepala Ustazah Fatin terangkat sedikit diikuti oleh punggungnya juga terangkat.

“Auu.. aahh.. mmmmmm.” Ustazah Fatin menjerit ketika kepala bulat licin itu memasuki kembali separuh ke dalam lubang kemaluannya. Bibir faraj Ustazah Fatin seperti ikut masuk ke dalam bila kepala besar itu mulai menyelam. Kontras sekali warna pelir Ravi dengan warna burit Ustazah Fatin. Batang bulat hitam berurat terbenam dalam lubang merah di celah paha Ustazah Fatin yang putih mulus.

Mata Ustazah Fatin terbeliak menerima batang hitam tak bersunat yang berbentuk topi keledar itu. Secara terus menerus menggerudi bagian dalam kewanitaannya. Kemaluan Ustazah Fatin mengepit kuat batang Ravi. Ustazah Fatin sedang sepuas-puasnya menikmati batang Ravi yang panjang dan besar itu, ia menjerit penuh nikmat tiap kali Ravi menarik dan menolak batangnya keluar masuk. Beberapa menit kemudian Ustazah Fatin sekali lagi sedang dilanda kenikmatan.

“Sayang… batang sayang sedap sungguh,” Ustazah Fatin seperti meracau, mengerang nikmat.

Serentak itu tubuh Ustazah Fatin kembali mengejang dan tersentak-sentak. Dia sekali lagi mengalami orgasme, Ravi menekan pelirnya sedalam ia mampu dan menahannya disitu bersamaan dengan tubuh anggun Ustazah Fatin mengejang dan sampai pada puncak kenikmatan untuk kesekian kalinya. Kali ini kenikmatan itu berlangsung lama sekali. Mungkin Ustazah Fatin benar-benar puas bila batang kemaluan remaja india yang besar dan panjang itu penuh memadati seluruh dinding lubang kemaluannya.

Persetubuhan itu berjalan lagi. Batang hitam keluar masuk dalam faraj Ustazah Fatin yang berwarna merah muda. Kontras sekali kulit Ravi yang gelap dengan kulit Ustazah Fatin yang putih. Batang hitam tersebut terlihat berlendiran dan di selaputi buih putih. Tedengar bunyi aneh bila Ravi melajukan tikamannya. Bulu-bulu dipangkal kemaluan Ravi mengusap-usap bibir kemaluan Ustazah Fatin yang lembut. Pinggul Ustazah Fatin terlonjak-lonjak mengikuti irama tutuhan Ravi dan kepalanya menggeleng kiri kanan kerana sengatan kenikmatan.

Paha Ustazah Fatin bergetar dan kakinya menendang-nendang udara. Pahanya yang mulus itu mangepit rapat pinggang Ravi. Berkali kali Ravi menghantarkan Ustazah Fatin ke puncak kepuasan. Di dalam suasana sepi kamar dingin dan tenang itu, hanya terdengar erangan Ustazah Fatin dan lenguhan Ravi yang masih berpacu dalam berahi. Aku yang menonton pun ikut berahi.

Selepas setengah jam Ravi makin melajukan hentakannya. Selama setengah jam jugalah Ustazah Fatin menjerit dan mengerang penuh nikmat. Kepala pelir bulat yang besar kepunyaan Ravi membuat Ustazah Fatin menjerit histeris. Jeritan nikmat ini menyebabkan Ravi makin bergairah. Dayungan Ravi makin laju hingga badan Ustazah Fatin bergoyang-goyang. Hingga akhirnya Ravi merapatkan badannya ke badan Ustazah Fatin dan ditekan paling kuat dan terdengar Ravi mengerang kuat.

“Aaaahhh…...!!”

Mata Ustazah Fatin terbeliak menerima semburan mani panas kepunyaan Ravi. Punggung Ravi menekan habis batang pelirnya sedalam mungkin ke celah paling dalam faraj Ustazah Fatin dan saat itu juga sekali lagi Ustazah Fatin menjerit sungguh kuat.

“Aahhh... oohhh...sedapnya...”

Ustazah Fatin kagum pada batang pelir Ravi yang berkepala besar tersebut. Benda itu mampu memberikan kenikmatan ragawi bagi Ustazah Fatin hingga berulang – ulang kali. Ustazah Fatin memeluk erat tubuh kurus Ravi seperti tidak ingin melepaskannya. Sepertinya Ustazah Fatin ingin batang berkepala besar tersebut terendam selama-lamanya dalam lubang kemaluannya. Ustazah Fatin ingin batang Ravi melekat dalam kemaluannya macam pelir anjing melekat dalam burit anjing betina bila mengawan. Ustazah Fatin seperti ingin memerah habis hingga ke titik mani Ravi yang terakhir.

Batang yang berwarna hitam, berkepala besar dan belum bersunat itu bagaikan mempunyai keajaiban. Hanya nikmat dan lazat saja yang dirasainya bila batang yang kelihatan hodoh itu menggerudi lubang farajnya. Ustazah Fatin benar-benar puas malam ini. Kepuasan yang belum pernah dirasainya seumur hidupnya. Sama sekali tidak disangkanya kepuasan yang dicari-carinya diperolehi dari seorang remaja yang masih bersekolah menengah.

Aku berkalih badanku mengiring. Samar-samar aku melihat ada sebuah lembaga sedang terbaring di katil tepi dinding. Telingaku mendengar suara dengkuran sederhana kuat. Aku menggenyeh mataku yang masih kabur. Terlihat Ravi terlena nyenyak. Mimpikah aku???

8 comments:

  1. i bini org anak 4. usia i 35 tahun. i bertudung dan suka berbaju kurung. badan i plump dan bontot i besar. i tak cantik sangat tapi i selalu curang kat hubby. i in love dgn adik angkat i. usia dia 31 tahun. dia pun hubby org. i sayang dia sebab dia suka body i yg berlemak. dia suka sangat kat bontot i. i selalu bagi dia cium bontot i. dulu i selalu lancapkan dia. i suka air mani dia pancut kat body i. dia suka i pakai baju kurung satin merah plain dan yang satin warna biru bercorak putih. i suka dia peluk i sampai air mani dia keluar dan basahkan baju kurung i di bontot dan peha i. kadangkala i hisap burung dia dan dia suka sebab i bertudung. i suka hisap sampai air mani dia keluar dalam mulut i dan i telan sebab masa dia klimaks dia selalu cakap dia cintakan i. i selalu main dgn dia dalam ofis dia, kereta dia dan hotel. dia suka doggie i dan pancut dalam bontot i. i pernah honeymoon dgn dia kat kl 3 hari. dia suka i cuma bertudung dan berkain licin tapi tak berbaju. kami main dan i suka tgk dia pancutkan air mani atas perut i. dia suka perut berlemak i. hubby i dah tau pasal i dgn dia. hubby i nak ceraikan i. adik angkat i nak jadikan i wife kedua. dah seminggu i main dgn dia dlm kereta. dia selak kain i dan main sampai lepas dalam. i sayang dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau betul la cerita hang ni, hang memang barua anak haram cibai !!!

      Delete
  2. I ingin rs body mcm u...contact i 0164342761..arjuna

    ReplyDelete
  3. fatin ani u duduk kat mana..

    ReplyDelete
  4. Farin ani tu gayboy la budus sgguh korg ni

    ReplyDelete
  5. Isuka kote melayu.nk seks dgn i please call me Michelle 0122216622

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michelle u da dpt ke kote melayu..lau tak lgi bila u nak..kote i redy je ni

      Delete