Wednesday 10 October 2012

LINDA GRAY


Aku masih ingat lagi, waktu itu cuti sekolah akhir tahun. Aku sedang menuntut di sebuah sekolah menengah di tingkatan empat. Hampir setiap petang aku akan ke Kebun Bunga, Pulau Pinang. Orang Penang biasa menyebutnya Botanical Garden. Selain berjoging untuk kesihatan badan aku seronok pula melihat tingkah monyet-monyet di situ yang berebut kacang yang aku tabur.

Hampir setiap petang aku akan bersua dengan seorang gadis mat saleh yang juga sedang berjoging. Tiap kali bertemu dia akan memberi senyuman kepadaku sambil melambai tangan. Aku pun sekadar membalas dengan senyuman biasa tanda kita orang melayu turut tahu untuk berbudi bahasa dengan orang asing. Akhirnya aku kenali gadis itu yang bernama Linda Gray.


Hari demi hari, waktu demi waktu, masa demi masa, senyuman minah mat saleh telah bertukar kepada teguran Hai!, Hello!, dan macam-macam lagi. Aku pun makin resah bila petang, joging telah menjadi acara wajib bagiku. Sebenarnya aku mulai rindu dengan gadis mat saleh tu. Linda berkulit putih, tinggi, potongan badan yang cantik. Bila tersenyum nampak lesung pipit di pipinya. Yang bestnya dia suka pakai bra warna hitam bila berjoging menampakkan bentuk nasi lemak dua biji yang besar dan padat.

Hari tu aku datang lebih awal. Rasanya macam tak sabar ingin bertemu dengan Linda. Aku berjalan dan berlari-lari anak atas “jogging track”. Habis satu pusingan dan aku sambung pusingan kedua. Habis pusingan kedua muka Linda yang aku tunggu-tunggu tak juga muncul. Aku memerhati pergelangan tanganku, biasanya jam begini Linda pasti sudah kemari. Aku sedikit kecewa dan duduk berehat di atas banir sepohon pokok yang besar.

“Hai...” Tiba-tiba sealunan suara merdu menegurku. Lamunanku bubar. Aku menoleh ke arah suara yang menegurku. Linda yang aku tunggu-tunggu menyapaku dengan suara manja. Aku terperangah melihat ke arahnya.

“Just two round only for today?”

“Yupss!”

“Hai! I am Linda, Linda Gray and You?”

“Faiz.” Jawabku.

Linda tersenyum dan terus menawarkan sebotol mineral water yang takkan aku lupa sampai mati pun. Di samping itu dia turut mengajak aku berjalan-jalan di sekeliling kebun bunga sambil menceritakan perihal dirinya.

Sepanjang perjalanan aku di sekeliling kebun bunga baru aku tahu gadis mat saleh ni baru berumur 15 tahun tapi bentuk badannya macam gadis 18 atau 19 tahun. Linda tinggal bersama keluarganya di Tanjung Tokong kerana ayahnya bekerja di Citibank. Banyak hal-hal dirinya diberitahu dan aku menjadi pendengar setia. Maklum sajalah bahasa inggerisku bukanlah bagus sangat. Tak berani aku menyampuknya.


Kata Linda dia tertarik kepadaku kerana aku sering berjoging dan baik kepadanya. Katanya lagi aku berbeza dengan budak-budak melayu lainnya yang berperangai macam monyet. Merah telingaku bila dia menyamakan budak-budak melayu dengan monyet. Diceritakannya bahawa mat-mat motor yang bersidai di kebun bunga itu selalu mengganggu dan mengusiknya. Kadang-kadang usikan mereka agak terlampau. Malah mereka menggunakan bahasa lucah bila mengusik remaja-remaja perempuan yang beriadah di situ.


Mungkin pengalaman diusik oleh mat-mat motor itu membuat Linda tidak selesa. Aku pun rasa tidak selesa melihat tingkah-laku mereka. Mereka telah menjejaskan imej bangsa mereka pada pandangan orang asing. Tak bolehkah remaja-remaja melayu ni melakukan perkara-perkara yang berfaedah selain daripada mengganggu pengunjung-pengunjung Kebun Bunga terutama gadis-gadis. Aku tak faham niat mereka tapi aku rasa malu pada Linda Grey.


Hari demi hari, hubungan aku dengan Linda yang cute itu semakin rapat dan mesra. Setiap petang Linda akan menunggu aku untuk kami berjoging bersama-sama. Bukan berjoging pun sebenarnya hanya setakat berjalan kaki sambil bergurau senda dengan Linda. Pening aku melayan Linda yang manja dan keanak-anakan tapi aku menyukainya. Berpasang-pasang mata memerhati ke arahku bila aku bersama Linda. Mungkin mereka cemburu melihat budak melayu berkawan baik dengan gadis mat saleh yang cantik. Maklum sajalah aku ni bukanlah handsome, wajah aku macam muka mat-mat motor yang suka kacau gadis-gadis itu saja. Tapi aku sebenarnya seronok dan hatiku sentiasa berbunga bila bersama Linda.

Satu hari minggu selepas penat kami berjoging bersama-sama, Linda mengajak aku ke rumahnya di Tanjong Tokong. Mula-mula aku gelabah juga nak ke rumah orang besar-besar apalagi orang asing yang berasal dari Amerika. Apa pulak pandangan bapa si Linda terhadap orang melayu macam aku ni. Tapi demi menjaga persahabatan aku dengan Linda aku memberanikan diri dan turutkan juga kemahuannya.

Sampai saja aku ke rumahnya aku dapati ibu dan bapanya sedang minum petang di halaman rumahnya yang bertaman cantik. Aku yang sedikit gugup terus bersua muka dengan bapa Linda. Kami bersalaman dan bapa Linda memperkenalkan diri sebagai David Grey. Dan ibu si Linda pula sebagai Loraine. Mereka menjemput aku sekali minum bersama-sama mereka. Seperti mengerti kerisauan aku terhadap makanan yang terhidang sama ada halal atau sebaliknya terus Mrs Loraine mengatakan butter dan semua makanan adalah halal untuk dimakan. Kami berbual seperti itik dengan ayam. Mr. David nampak selesa dengan aku dan megatakan dia tiada halangan untuk aku berkawan dengan Linda. Dia yakin aku jujur bersahabat dengan anaknya. Tak tahulah apa yang diklentong oleh Linda mengenai diriku.


Selepas kami makan bersama-sama, Linda terus menarik aku masuk kedalam rumahnya. Aku memandang wajah Mr. David, dia sekadar tersenyum dan mengangkat bahu tanda tiada halangan untuk aku masuk ke dalam rumahnya. Berada di dalam rumah pasangan mat salleh dengan gaya modern orientalist dan sedikit gaya minimalist membuat aku sedikit kagum dengan dekor serta gaya ekslusif rumah Linda.


“Cantik,” terkeluar dan dari mulutku. Linda bertanya apa yang aku cakapkan. “Beautiful!” kataku. Rumah atau dia tanya si Linda. “Dua-duanya, both.” Aku sekadar mengujinya dengan mengatakan yang dia cantik. Dia terus tersenyum lebar sambil menarik aku terus ke biliknya.


Apabila berada di dalam bilik Linda terus menutup pintu biliknya. Kemudian dia terus duduk di atas katil sambil menyuruh aku duduk di mana-mana yang aku mahu. Dia merenung manja ke arah aku dan terus bertanya sama ada aku suka berkawan dengannya. Aku katakan aku suka berkawan dengannya dan berterima kasih kerana sudi berkawan denganku. Linda terus bangun dan berdiri di depan aku sambil bertanyakan sama ada aku ada perasaan padanya. Aku terus gugup dan kaget untuk berterus terang dengan Linda sama ada aku wajar meluahkan apa yang terbuku di dalam hatiku. Aku teragak-agak untuk menjawab soalan itu.

Linda terus mendesak aku agar membuat pengakuan berkaitan perasaan aku terhadapnya. Akhirnya aku membuat pengakuan yang aku suka dan jatuh cinta sejak aku mula-mula jumpa dengannya semasa berjoging. Memang aku menyukainya, aku tak boleh menipu diriku lagi. Tak tahulah, mungkin cinta monyet zaman remaja. Linda terus melompat dan terjerit-jerit yang dia juga suka padaku dan dia ingin jadikan aku “steady boyfriend”nya. Aku mengangguk dan dia terus duduk di atas ribaku dan terus memeluk tubuhku. Aku terpukau dengan apa yang berlaku, malah kejutan yang lebih hebat berlaku apabila dia mencium bibirku. Aku yang tiada pengalaman hanya mendiamkan diri malah cuba mengikut segala gerakan bibir Linda. Hebat aku rasakan, tiada pengalaman indah yang dapat aku rasakan selain ini.


“I love you, Faiz.”


Itulah kata-kata Linda apabila melepaskan bibirku. Dia terus mendakap erat tubuhku. Aku juga mengambil kesempatan untuk memeluk erat tubuh Linda. Aku turut meluahkan kata-kata keramat kepada Linda.


“I love you too, Linda.” Bisikku di telinga gadis mat saleh yang cantik.

Aku terus mencium dagu Linda, malah dia mendongakkan kepala agar aku mencium lehernya yang gebu dan halus. Linda meminta kepastianku sama ada aku akan setia kepadanya seorang. Aahhh... perempuan mat saleh yang jelita bertanya kepadaku. Tanpa berfikir panjang aku mengiyakan dan berjanji akan sentiasa setia. Bagiku hanya dia seorang saja wanita yang bertakhta di hatiku.

Linda menyukaiku kerana aku sopan kepadanya. Aku tidak mengusik dan mengambil kesempatan padanya seperti budak-budak melayu yang lain. Bapanya juga menyukaiku, katanya. Hatiku kembang bila dipuji. Aku seronok dan gembira, apalagi disukai oleh seorang gadis mat saleh. Aku rasa bagaikan berada di kayangan.


Ketika Linda berdiri di depan cermin kabinet almarinya aku pun terus bangun dan berdiri di belakangnya. Aku dengan spontan memeluk Linda dan terus mencium leher kanannya di susuli menggigit manja. Biasalah gadis mat salleh kalau kulitnya kena sedut dan gigit memang akan meninggalkan kesan merah yang jelas. Linda hanya tergelak sambil mengatakan geli apabila di jilat lehernya. Aku memang tak ada pengalaman melakukan hal-hal seperti ini. Setakat tengok cerita blue curi-curi dengan member-member sekolah adalah. Itupun dengan perasaan tak tenteram takut tertangkap basah.


Melihatkan tiada bantahan dari Linda apabila aku cium leher dan menggigit bahunya membuatkan aku makin berani. Di samping memeluk pinggangnya aku cuba menaikkan tangan aku ke arah buah dada Linda. Aku ingin melihat sejauh mana Linda boleh menerima tindakan aku sama ada dia merelakan atau sebaliknya. Ternyata Linda merelakan tindakan aku meramas buah dadanya malah menyandarkan dirinya ke badan aku. Bagaikan mendapat lampu hijau aku semakin galak meramas buah dada dengan penuh semangat.

Aku cuba menyelak baju Linda ke atas tetapi dihalang olehnya dengan serta merta. Linda memusingkan dirinya dan terus memeluk aku. Sambil kami berciuman diikuti menyedut lidah satu sama lain. Aku bertanya kepada Linda kenapa dia enggan membenarkan aku menanggalkan bajunya. Dia menjawab takut bapanya akan masuk ke dalam bilik ketika kami tengah beromen. Linda mengatakan dia akan mengizinkan aku membuka bajunya bila ibu bapanya tiada di rumah. Aku akur kerana tidak mahu hubungan kami yang masih baru menghadapi masalah besar di kemudian hari.

Selepas puas kami bercumbuan kami pun keluar dari bilik tersebut untuk sama-sama menyertai ibu dan bapa Linda di luar. Ketika kami berjalan menuruni tangga sempat aku memeluk Linda dari belakang di samping meramas buah dadanya yang aku geram. Aku turut meramas kemaluannya dari luar seluarnya untuk menguji sejauh mana Linda merelakan segala tindakan aku terhadapnya. Dia sekadar mengelak dengan penuh manja dan mengatakan dia takut kalau ayahnya nampak. Aku pun tergelak malah lebih jauh tindakan aku apabila aku memasukkan tangan aku di dalam seluar ketatnya dan terus meramas kemaluannya. Dia menjerit kecil sambil cuba melarang aku tapi tidak dengan bersungguh-sungguh. Aku hanya memberhentikan tindakan aku apabila terdengar Mr. David memanggil Linda untuk minum bersama-sama mereka.


Setelah dua bulan kami sah sebagai pasangan couple, rumah si Linda tidak asing lagi bagi aku. Tiada halangan untuk aku keluar masuk ke rumah tersebut memandangkan Mr. David merestui hubungan aku dengan Linda dengan syarat aku menjaga baik anak gadisnya. Begitulah rutin kami apabila selepas berjoging bersama-sama, bilik Linda menjadi saksi kami berasmara. Apabila ibu bapanya tiada, Linda dengan berani menanggalkan pakaiannya di samping seluar dan sekadar meninggalkan bra dan pantienya sahaja. Aku cuba menanggalkan branya tetapi di halang oleh Linda dengan mengatakan aku tidak menanggalkan pakaian aku. Tanpa membuang masa aku pun menanggalkan kesemua baju dan seluar kecuali underware aku.

Aku kemudian mengarahkan Linda agar menanggalkan bra dan pantienya untuk aku melihat aset hakmiliknya. Tetapi Linda enggan malah meminta aku sendiri yang menanggalkan bra dan pantienya. Aku dengan beraninya cuba menanggalkan bra dan pantie milik Linda tetapi dia melawan maka terjadi asakan demi asakan untuk cuba menanggalkan bra dan pantienya serta underware aku. Selepas aku berjaya menanggalkan bra dan pantienyar aku pun terpukau dan kagum dengan buah dada Linda yang besar dan bulat menongkah langit. Dengan bentuk “cup” bulat dan mantap. Putingnya kecil dengan warna pink cukup mebuatkan aku hilang pertimbangan diri. Manakala cipapnya licin terkatup rapat dengan warna merah cerah dan sedikit bulu kemaluan di atas alur kemaluannya.

Linda terus memegang dan menggosok batang aku yang memang dah tegak sejak azali lagi. Kami pun terus bercumbu-cumbuan di atas katil sambil aku meramas kasar buah dada Linda. Dia sekadar mengeluh manja dan meminta aku terus menghisap buah dadanya. Aku memberhentikan cumbuan kami dan terus menyerang buah dadanya yang menjadi hidangan dan santapan untuk aku. Sambil menjilat dan menggigit manja puting Linda, aku turut mengorek cipapnya. Berkat aku belajar dari VCD blue yang aku tengok dengan rakan-rakan sekolah, maka adalah sedikit pengalaman.


Kami sama-sama tak ada pengalaman seks. Aku tak pandai nak jilat-jilat kemaluannya dan Linda pun tak tahu nak “blowjob” batang aku. Kami hanya berpeluk antara satu sama lain sambil berkhayal. Walaupun sekadar berpeluk tapi terasa sungguh nikmat. Linda khayal dan berada dalam duninya sendiri bila aku belai dan usap-usap tubuhnya yang gebu. Matanya terpejam bila aku meramas pelan-pelan buah dadanya yang bagaikan kueh pau itu. Aku perhatikan tubuhnya dan kelihatan tompok-tompok kemerahan hasil gigitan manjaku pada tubuhnya yang putuh. Buah dadanya basah dengan air liurku. Aku memang gelojoh waktu itu.


Aku merenung faraj Linda dan amat teruja dengan daging yang bengkak itu. Aku usap-usap tundunnya yang tinggi dan dihiasi bulu-bulu halus yang baru tumbuh. Cukup menghairahkan apabila aku mula meletakkan jari sambil menggosokan jariku pada tundunnya yang membengkak itu. Dia mengangkang kaki sambil menjerit-jerit kesedapan apabila aku menguli biji kelentitnya. Aku lihat farajnya semakin basah dan berlendir dan tiba-tiba dia memegang tanganku apabila aku cuba menjolok jariku ke dalam lurahnya yang basah dan hangat itu.


“Auchhhh...,” Linda menjerit kecil.


Linda meminta aku jangan memasukan jari ke dalam lubang buritnya. Sakit katanya. Melihatkan dia mengalirkan air mata akibat kesakitan aku pun memberhentikan tindak-tandukku. Macam orang bodoh saja diriku kerana ketololanku. Aku terus cium bibirnya sambil meramas manja buah dadanya yang kenyal itu. Linda merengus manja malah kembali mengerang apabila aku meramas kasar dan ganas keatas buah dadanya. Setelah puas dengan aktiviti ramas meramas dan uli menguli putingnya aku memberhentikan dari cumbuan kemudian terus mengangkangkan kaki Linda.

Linda membulatkan anak matanya yang bulat apabila aku menguakkan alur cipapnya. Dia sekadar memegang kedua-dua bahuku sambil menantikan tindakan aku yang seterusnya. Aku membetulkan kedudukanku di tengah-tengah paha Linda agar selesa untuk aku menusukkan batang aku kedalam lubang buritnya. Linda sekadar memerhatikan wajah aku sambil menantikan tusukan yang pertama dari aku ke dalam taman rahsianya itu. Setelah menanti sedikit lama, Linda tidak sabar-sabar lagi dengan tindakan aku yang sekadar merenung tajam ke arah barang berharganya itu. Mungkin dia faham aku kurang yakin bagaimana ingin memasukkan batang aku kedalam farajnya maka dia terus memegang batang aku terus dihalakan ke dalam lubang nikmatnya.


Aku menekan perlahan-lahan batangku ke dalam burit Linda. Aku terasa batangku panas apabila mencecah alur lubang farajnya. Sedikit demi sedikit batang aku tenggelam di dalam kemaluan Linda yang menyebabkan batang aku berdenyut-denyut mahu terpancut cepat. Aku terasa ketat lubang farajnya yang menyepit batangku. Aku kuatkan lagi tekananku dan seperti satu halangan yang menghalang batangku dari terus maju. Linda merengek sakit tetapi tidak menghalang aku dari terus menusuk batang aku kedalam lubangnya yang hangat itu. Tiba-tiba Linda menarik bontotku dengan kasar dan terus memaksa aku memecahkan halangan pertahanan Linda. Dia menjerit kecil dan aku pun gelabah tak ingat apabila perasan ada darah pada kemaluannya.


Tetapi Linda relax saja walaupun di wajahnya sedikit gusar mungkin menahan sakit akibat asakan batang aku ke dalam farajnya. Aku cuba mengeluarkan batangku dari lubang sempit Linda tapi di halang olehnya. Aku membisikan pada Linda bahawa vaginanya berdarah. Linda sekadar tersenyum ghairah dan berbisik di telingaku bahawa itu adalah darah selaput daranya. Memang aku tolol waktu itu, mungkin kerana pertama kali melakukan aksi asmara. Linda melepaskan tangannya dari bontotku malah mengarahkan aku menarik perlahan-lahan batangku dan menusuk kembali batangku ke dalam burit nya.


Aku hanya menurut macam orang bodoh. Aku tekan kembali dengan perlahan dan menarik kembali batangku ke dalam lubang ketat Linda. Terasa sungguh sedap dan geli pada batangku. Dia mengerang manja malah menarik tanganku agar meramas buah dadanya. Agar tidak menghampakan Linda aku meramas manja buah dada sambil menghenjut perlahan-lahan ke lubang nikmatnya. Aku tak berani bergerak laju sebab maninya bagaikan ingin terpancut saja. Aku sudah mulai seronok kerana sedap. Semakin lama semakin mudah henjutan dan dapat merasakan kepanasan keseluruhan batang aku. Sorok tarik, sorong tarik mula-mula perlahan dan lama-kelamaan semakin laju. Semakin laju kesedapan yang teramat sangat aku rasakan.

Linda semakin erat memelukku dan tiba-tiba memaut erat kakinya di pinggangku, semakin kuat dan kukuh. Aku dapat rasakan lubang Linda semakin basah kuyup dan aku telah rasakan kelainan pada diri aku. Aku kirakan dalam 7 minit aku mengenjut aku rasa akan terpancut. Kami sama-sama menjerit dan mengerang dan kami cuba mengejar kenikmatan nikmat seks pasangan bercinta. Aku mula menarik nafas yang panjang dan mengumpulkan segala kekuatan yang ada untuk aksi penamat petang itu.


Tiba-tiba Linda menjerit kuat dan aku rasa batangku basah dan aku dapat rasakan tubuhnya mengejang dan batangku diramas erat sekali dan aku pun turut sama melepaskan segala air nikmatku di dalam lubang buritnya. Aku yakinLinda dapat merasakan kesedapan bila air nikmatku memancut deras ke dalam buritnya. Sambil itu aku geselkan persekitaran farajnya dengan batangku sambil melepaskan sisa-sisa air nikmatku. Teramatlah sedap melepaskan air nikmat ke dalam kemaluan wanita di banding mengeluarkan air nikmat secara melancap. Memang syurga dunia.


Masih dalam keadaan berpelukan aku meluahkan kata-kata ayat cinta aku kepada Linda tanda terima kasih di atas membenarkan aku merasai nikmat bermain seks bersama-sama.


“I love you, Linda.” Aku berbisik lembut di telinganya sambil mencium mesra pipi gebunya.


“I love you too, Faiz.” Linda bersuara lembut sambil memeluk erat tubuhku.

Aku membiarkan saja batangku terendam dalam lubang Linda. Rasanya teramat sayang untuk mencabutnya. Sungguhpun batangku mula melembik tapi masih terasa sedap dalam lubang hangat itu. Aku kelelahan disebabkan pengalaman pertama tetapi Linda enggan melepaskan aku malah terus menyerang bibirku dan kami berciuman sambil menikmati sup lidah. Setelah sekian lama kami bermain sup lidah kami pun berhenti dan menamatkan aksi panas kami dengan bangun dari katil.

Aku tersenyum lebar apabila melihat keadaan katil yang berselerak. Di sudut katil pula terdapat tompok-tompok merah yang membuatkan aku bangga. Aku menebuk dara anak mat saleh pada petang ini. Boleh tahan juga bagi pasangan belasan tahun untuk beraksi ranjang buat kali pertama. Aku dan Linda terus ke bilik air dan mandi bersama-sama. Di dalam bilik air tersebut kami meneruskan aksi ranjang di dalam bathtub di mana aku bermain dua pusingan lagi dan memancutkan air nikmatku didalam lubang buritnya walapun tidak sederas tadi. Tiada kerisauan di hati kami sama ada Linda akan mengandung atau tidak. Kenikmatan bermain seks menjadi keutamaan kami di dalam perhubungan kami.


Setahun lebih kami bersama dan pasti mengadakan hubungan seks bila ada kesempatan. Bila kami sudah berpengalaman maka permainan lebih menyeronokkan dan dalam tempoh yang lebih panjang. Aku sudah pandai mengawal agar maniku tidak terpancut dengan cepat. Aku menyukai Linda dan Linda juga menyukaiku. Hingga akhirnya kami terpaksa berpisah kerana ayah Linda ditukarkan ke Manila.


Aku bertemu Linda dan keluarganya buat terakhir kali di Lapangan Terbang Bayan Lepas dan melambai tangan dengan perasaan sedih. Dalam hati aku berbisik... I love you Linda.

No comments:

Post a Comment