Thursday 4 October 2012

Desakan Hidup


Setelah anak dua aku bekerja kilang dan isteri aku mengikut jejak aku setahun kemudian, kami bekerja satu kilang tetapi berlainan syif kerana dapat juga aku bergilir menjaga anak2 ku. Itu pun kami menghadapi masalah ketika isteri ku kerja malam aku kerja sebelah petang kerana waktu diantara nye tiada siapa yang menjaga kedua anak aku. aku memberanikan diri berjumpa mertua aku untuk meminta adik ipar aku untuk menjaga anak2 aku , kebetulan dia dah berhenti belajar, mereka bersetuju dan buat pertama kali adik ipar aku membonceng motosikal aku, tetapi tidak ade perasaan apa2 ketika itu. sehinggalah selesai tempuh seminggu ketika bini aku syif pagi.

kisah bermula ketika bini aku bekerja syif malam (11.00 - 7.00 pagi)dan aku bekerja syif pagi (7.00 - 3.00 ptg) malam pertama tak de masalah tetapi malam kedua anak ku buat hal tak mahu tidur, aku suruh adik ipar ku Azie (nama panggilan nya) mdendodoikan di atas katil puas dipujuk tapi tak mahu juga akhirnya aku memberanikan diri naik atas kati baring disebelah anak ku dan memujuk dia, agak lama juga sambil itu aku mencuri2 menatap wajah adik ipar ku agak mengantuk tapi tangannya masih memelok anak aku.

aku memberanikan diri menyentuh tangan dia sambil menepuk anak ku pada mulanya dia terkejut juga, aku tak mengendahkan renungan nya seolah2 tak sengaja. aku pulak penat dan berpura2 tak sengaja meletak tangan aku menindih tangan nya, dia tak menepis cuma diam je aku berani memicit2 jarinye namun dia cuma senyum jer, aku mula bersuara mengatakan tangan die begitu lembut dan halus, sambil itu aku semakin berani meramas tangan nye, dia senyum manja. tangan ku mula menjalar ke bahu, memegang dan meramas bahunya terus ke leher die, dia rasa kegelian sambil menyebut "abanggg...jangannnn."

aku senyum sambil mengenyitkan mata kepada nye, dia malu terus bangun dan masuk ke bilik die yang tak berpintu.Bila ku dapati anak ku telah lena aku bangun perlahan2 memasuki bilik adik ipar ku, ku lihat dia meniarapkan badan nyer sambil muka nye ditutupi sebiji bantal. aku duduk di tepi katil lantas tangan ku memegang bahu nye dan aku mengatakan jangan marah abang buat macam tadi. dia cuma mengtakan tak per lah sambil melemparkan senyuman pada ku, dia mula mengiring menghadap aku. sekali lagi jari tangan nye ku ramas sambil memuji2, perempuan ni kalau di puji mula ler kembang buntut nyer.

aku mula memasang jerat, sambil memuji tangan ku menjalar ke kaki nye , pada mula dia menepis juga sambil mengatakan aku gatal dengan nada ketawa. aku balas senyuman nye dan jawab "Azie tolong garukan", die ketawa sambil mencubit peha aku dan terus mengiringkan badan nye membelakangi aku. dalam hati aku mengatakan budak ni dah masuk perangkap, aku memberanikan diri secara mencuri mencium pipi kanan nye, dia kegelian, tatkala aku ingin mengulangi nye semula kebetulan serentak di amenoleh kepada aku maka mulut kami bertemu lantas aku mengambil peluang terus mengucup mulut nye. dia cuma diam , nafsu aku mula kencang, aku bertindak ganas mengulum mulut nye dan tangan ku mula memasuki baju t shirt nye mencari buah dada yang masih kecil itu

bila ku sentuh jer azi mula menggeliat kegelian, nafsu aku memuncak, ku singkap rakus baju nya lamtas membuka baju dalam azi. kedua buah dada nye menonjol , aku terus mengulum kedua puting nye membuatkan Azie mengerang2 sambil badan nye menggigil menahan gelora nafsu. tanpa disedari nye, tangan kanan ku telah merayap di bawah kain batik nye sehingga ke peha. ku usap perlahan sambil mulut ku mencari sasaran buah dada, leher dan mulut azi. tangan ku terus merayap lantas memasuki kawasan larangan Azie yang comel sekali dan ku dapat rasakan lurah itu telah digenangi air , licin. aku bertindak membetulkan kedudukan Azie, kedua kaki nye ku buka dan kain batik serta seluar dalam nye ku rentap perlahan. Azie malu sambil menutup muka nya dengan kedua belah tangan nya.

aku bertindak membuka seluas mungkin kelangkang Azie dan membenamkan mulut ku di lurah yang berair itu, lidah ku menjilat sepuasnyer seluruh lembah itu walaupun ku rasa masin2 tetapi nafsu ku tetap mengganas. Azie mengerang kegelian sambil buntut nyer terangkat2 , die bertindak mengangkang kaki nye seluas yang boleh untuk memudahkan lidah ku berenang di lembah itu konek ku keras menggila. ku suruh Azie memegang dan meramas nyer,dia malu. Aku naik ke atas badan Azie sambil meminta izin untuk belayar, Azie cuma diam , perlahan batang ku gosok di permukanan lubang yang lencun. Azie menggeliat kegelian, aku memaut kedua bahu nye sambil menekan kepala konek ku , Azie meraung manja sambil mengetap bibir, mata nye mengeluarkan air, aku menarik semula konek ku Azie mendengus reda,

Aku gentil semula puting buah dada Azie, Azie mengerang keseronokan, ku masukkan semula kepala konek ku di lubang pantat Azie,sambil menekan sedikit ke biji, Azie kegelian. Aku kuatkan tekanan ku , kurasa bunyi carikan serta Azie memelok erat tubuh ku sambil mengucapkan "sakit....bangggg". aku berhenti seketika namun mulut Azie menjadi sasaran semula, bila kembali reda aku mula bertindak menekan semula batang ku, perlahan2, Azie mengerang sambil mengangkat2 buntut nye namun batang ku hanya kepala nye saja baru lepas masuk. aku mula menghayun perlahan2 , sedikit2 batang ku masuk , tiba2 Azie mengerang, memaut badan ku dengan erat nyer, sambil tangan nye mencakar belakang aku, dan mulut nyer berkata sesuatu yang aku tidak faham, aku meneruskan hayunan, lama kelamaan seluruh batang ku telah terbenam

Azie ku lihat masih tidak melepaskan pelukan, malahan meminta aku terus bertindak. aku mengangkat kedua belah kaki Azie dan terus membenam habis batang ku, ku sorong tarik seketika maka tiba masa nyer aku nak sampai, cepat2 aku tarik batang ku, ku pancutkan air mani ku di celah pantat Azie , aku letih tersembam di dada Azie.
lama kemudian Azie menangis mengenangkan segala yang berlaku, puas aku pujuk , die mula reda, kulihat air mani ku bercampur darah dara Azie berwarna coklat, ku pimpin tangan Azie menuju ke bilik air, kami membasuh badan bersama, dan Azie masuk kebilik die manakala aku merebahkan diri di sebelah anak ku yang sedang lena tidor. puas ku pejam namun tak berupaya, batang ku mula menegak kembali aku bingkas bangun menuju ke bilik Azie. rupa nyer Azie juga sama, belum lena. kami belayar buat kali kedua dengan penuh ghairah, hingga terlelap.

begitu lah setiap malam selama seminggu. akhir nya keadaan sudah jadi mencurigakan, isteri ku bagai dapat menangkap akan keadaan sebenar, die rela berhenti kerja untuk menjaga anakdan adik ipar ku di hantar balik ke kampung

No comments:

Post a Comment