Tuesday 9 October 2012

WANITA KOTA PEMUDA DESA


Sebagai seorang eksekutif IT di sebuah syarikat multinasional, Nurul Shahira amat sibuk. Baru-baru ini syarikatnya mendapat projek jutaan ringgit bagi membekalkan perisian kepada sebuah jabatan kerajaan. Beberapa bulan Nurul tidak dibenarkan bercuti. Tak kira siang atau malam dia terpaksa bersengkang mata di hadapan monitor komputernya.

Apabila projeknya siap dan ketuanya amat berpuas hati dengan kerja-kerja cemerlangnya, sebagai ganjaran Nurul diberi cuti selama sebulan. Nurul berkira-kira apakah yang perlu dilakukan dengan cutinya itu. Selama sebulan itu dia tak mahu memikirkan sebarang kerja. Dia ingin benar-benar merehatkan mindanya yang amat penat. Dia ingin lari jauh dari kesibukan pejabat dan ibukota.

Akhirnya Nurul membuat keputusan untuk bercuti ke kampung bapa saudaranya yang berada jauh di kaki gunung. Nurul ingin menikmati kesegaran alam yang belum tercemar. Dia ingin memenuhi paru-parunya dengan udara pergunungan yang segar. Mak long ibu saudaranya adalah kakak kepada ibunya. Dia memang kenal rapat dengan keluarga mak longnya. Mak long yang hanya tinggal berdua dengan suaminya amat merindui kedatangan anak saudaranya itu.

Keadaan kampung yang agak jauh dari bandar itu memang tenang, jauh dari hiruk-pikuk kenderaan yang lalu lalang. Kampung tersebut hanya dihubungi jalan tanah merah. Tiada elektrik dan tiada paip air. Sumber air hanya dari anak sungai maupun perigi yang digali di belakang rumah.

Selain hanya berehat-rehat di rumah sambil membaca novel yang dibawanya, sekali-sekala Nurul memandu kereta Honda Civicnya ke kedai Pak Akub yang menjual barang-barang runcit. Di bahagian samping kedainya Pak Akub membina gerai menjual minuman dan kuih-muih. Di gerai itulah anak-anak muda kampung dan juga penduduk kampung yang lainnya bersantai minum-minum kopi dan berborak kosong.

Nurul singgah di kedai Pak Akub untuk membeli kuih-kuih kampung yang cukup sesuai dengan seleranya. Petang itu ramai lelaki tak kira tua atau muda yang sedang berbual kosong melirik ke arah perempuan muda yang sedang berjalan mendekati gerai. Kerana Nurul satu-satunya peremuan pada masa itu maka berpasang-pasang mata mengarah kepadanya. Apalagi gadis bandar yang berkulit putih, berambat ikal paras bahu tak bertudung itu memang cantik. Bau minyak wangi buatan luar negeri yang dipakainya juga harum. Kembang kempes hidung penduduk kampung yang berada di gerai itu. Nasib baik waktu itu masih siang, kalau malam mungkin mereka dah lari lintang-pukang kerana disangka pontinak harum sundel malam.

Sepanjang berada di kampung, Nurul memang benar-benar ingin bebas. Cara berpakaiannya pun tidak mengikut protokol sepertimana ke pejabat. Dia jarang memakai bra maunpun seluar dalam. Hanya pakaian luar saja dikenakan ke tubuhnya. Hari itu dia hanya mengenakan baju kurung kedah dan berkain satin putih. Apabila angin bertiup pakaiannya melekat ke badannya. Jelas kelihatan dadanya yang membulat dan pejal. Malah putingnya yang coklat kemerahan terbayang kelihatan di bawah baju yang dipakainya.

Semua mata yang berada di situ sedang memokuskan kepada insan cantik yang bertubuh mengiurkan itu. Bila dihembus angin, kain satin yang nipis itu benar-benar membalut tubuh gadis bandar itu. Jelas lekuk-lekuk di badan Nurul kelihatan di sebalik kain satin nipis itu. Tundun Nurul yang tembam dan membukit itu membuatkan mata-mata yang memandang terbuka luas bagaikan ingin terkeluar biji matanya. Pameran indah ini berjaya membuat sebahagian senjata lelaki yang berada di situ mengeras di dalam kain sarung masing-masing. Masing-masing berangan-angan untuk berasmara dengan perempuan muda dari kota yang cantik lawa.

Stapa yang duduk berdekatan dengan meja kuih terasa geram dan seperti hendak mencekup saja tundun Nurul itu. Kalau ikutkan hati, mahu saja di sentap kain satin Nurul dan tujah burit Nurul depan semua orang waktu itu juga. Namun fikiran warasnya masih menguasai dirinya. Bagaikan hendak meleleh air liur Stapa bila membayangkan benda sedap di sebalik kain satin putih bidadari di depannya itu. Basah kepala pelirnya yang mengeras di dalam seluar.


Mak long kerap berpesan supaya Nurul memakai kain basahan bila mandi di perigi. Tabiat mandi bertelanjang seperti di bilik mandi rumahnya di bandar jangan diamalkan di kampung. Mak long memang arif kebiasaan orang bandar yang suka mandi telanjang. Tapi keadaan di bandar berbeza kerana bilik air rumah orang-orang bandar tertutup rapi. Dinding di perigi mak long pun sebahagiannya telah roboh. Di kampung orang-orangnya mandi di anak-anak sungai ataupun di perigi yang terdedah. Yang perempuan berkemban bila mandi.


Keesokannya pukul tujuh pagi Nurul berjalan ke arah perigi yang terletak kira-kira tiga meter di belakang rumah mak long. Sudah menjadi kebiasaannya mandi pagi, cuma bila berada di kampung mandinya tidaklah awal-awal pagi seperti di rumah sendiri. Di rumah nya ada shower air hangat jadi dia tidak risau dinginnya air. Tapi di kampung mana ada air hangat, malah elektrik pun tidak ada. Jadi dia menunggu matahari meninggi terlebih dulu sebelum beranjak ke perigi.


Nurul memakai kain basahan seperti selalu di pesan oleh mak longnya. Kain batik sarung yang dibekalkan oleh mak long diikat ke tubuhnya secara berkemban. Dia pun mula mencedok air dari perigi dengan timba yang bertali. Bila saja air dari timba dicurahkan ke badannya, terketar-ketar Nurul kerana kesejukan air perigi itu. Tapi air sejuk itu terasa sungguh nyaman dan segar membasahi badannya. Sekali-sekala kain basahan yang dipakainya terlondeh bila dia menyiram tubuhnya. Maklumlah, bukan kebiasaannya mandi berkemban begitu.

Bila saja kain basahannya melorot ke bawah maka terlihatlah kedua-dua belah tetek Nurul yang mekar dan bulat padat. Nurul kembali membetulkan kain basahannya itu setiap kali terlondeh. Susah rasanya kerana Nurul tidak biasa memakai kain basahan bila mandi. Di rumahnya di bandar dia hanya bertelanjang bulat bila mandi. Lebih bebas.

Mungkin kerana disiram air dingin, Nurul terasa hendak kencing. Setelah meninjau-ninjau keadaan sekeliling, Nurul pun menyelak kain basahannya dan mencangkung menghadap bahagian yang tidak berdinding. Di sebalik pokok-pokok belukar yang tumbuh meliar di sekeliling telaga itu sepasang mata sedang asyik melihat Nurul mandi. Terbeliak biji matanya apabila Nurul menyelak kainnya sehingga menampakkan belahan burit Nurul yang merah. Sungguh istimewa kerana kemaluan Nurul sungguh tembam dan tidak berbulu. Seperti burit kanak-kanak tetapi bibirnya tebal dan tundunnya membukit. Bagaikan kuih apam yang dibelah dibahagian tengahnya.

Perlahan-lahan air yang berwarna emas memancut keluar dari rekahan merah tersebut. Stapa terpegun, air yang keluar dari rekahan itu bagaikan air terjun yang mengalir di celah-celah batu di bukit yang selalu dikunjunginya. Nurul selesa mengosongkan pundi-pundinya. Tanpa Nurul sedari ada sepasang mata di sebalik semak sedang memerhatikan tingkah lakunya. Nurul juga tidak menyedari ada tangan yang mula menarik zip seluar dang mengeluarkan batang yang sudah mengeras. Batang kasar kerana mengidap penyakit kulit dan gatal-gatal waktu kecil digenggam erat dan digerak maju mundur.


Lancapan itu menjadi-jadi bila Stapa melihat seketul daging merah menonjol keluar di belahan bahagian atas. Inilah yang disebut kelentit, fikir Stapa. Dia kembali teringat CD lucah yang pernah dilihatnya. Daging kecil inilah yang menjadi idaman lelaki kulit putih maupun hitam bila bersama pasangannya. Daging inilah yang disedut dan dijilat hingga pasangannya menggelupur kesedapan. Jika berpeluang Stapa juga ingin mencuba daging ajaib ini. Lidahnya bagaikan tak sabar-sabar ingin mencicipi daging merah yang menjulur keluar itu.

Sesekali kamera handphone milik Stapa menangkap gambar Nurul yang dalam keadaan mencangkung itu sebagai kenang kenangan. Memang bertuah Stapa kerana pemandangan di hadapannya sungguh memberahikan. Bukan selalu dia mendapat kesempatan melihat perempuan muda yang cantik jelita bertelanjang bulat di hadannya. Dalam mimpi pun dia tidak pernah mendapat peluang seperti ini.

Selepas kencing, Nurul menyambungkan mandinya. Seronok rasanya dapat mandi air perigi yang sejuk sambil mendengar bunyi unggas. Dari jauh Nurul nampak pak long dan mak long berjalan ke dusun mereka yang terletak agak jauh dari rumah di pinggir bukit. Kabus memutih seperti kapas menghiasi puncak bukit bagaikan salji. Sungguh indah pemandangan di desa kediaman bapa dan ibu saudara Nurul.


Melihatkan pak long dan mak long sudah jauh beredar meninggalkannya, Nurul pun menanggalkan kain basahannya. Tak puas rasanya mandi memakai kain. Nurul telanjang bulat, lebih mudah dan selesa, hatinya berbisik. Bukan ada yang tengok kerana di kampung rumah antara satu dengan yang lainnya berjauhan. Bukan seperti di bandar yang dinding rumahpun terpaksa berkongsi.


Selepas membuka kain basahannya Nurul sekarang tidak lagi dilindungi walau sehelai benang. Segala lekuk dan lurah, segala bukit dan busut sungguh jelas kelihatan. Nurul mengagumi dirinya sendiri. Dia bersyukur kerana dianugerah jasad yang amat sempurna. Dia yakin seyakinnya setiap lelaki yang melihatnya pasti terpukau. Setiap lelaki pasti berharap untuk memilikinya. Nurul tersenyum penuh bangga.

Sejak dari tadi Stapa memang terpegun dengan wanita kota di hadapannya itu. Sejak tadi dia terpukau dengan kecantikan bidadari yang sedang telanjang bulat di hadapan matanya itu. Stapa makin laju menggerakkan tangannya di batang pelirnya yang mengembang dan mengeras. Handphonenya juga beraksi makin galak. Satu persatu gambar bogel Nurul dirakam. Dari depan, dari sisi dari belakang semuanya dirakam bila Nurul memusingkan badannya ke kiri dan ke kanan sambil menyirami badannya.

Nurul senang hati, di sabun dan digosok teteknya hingga bergoyang-goyang. Sesekali tangannya menyelinap ke celah kelangkangnya untuk membersihkan kemaluannya. Digosok berkali dan sekali sekala jari-jari runcingnya menyentuh kelentitnya. Terasa geli dan sedap. Diusap-usap lagi dan sedapnya bertambah-tambah. Bagaikan hendak terjojol biji mata Stapa bila Nurul bermain-main dengan daging kecil warna merah itu. Dari kawan-kawannya dia tahu itulah punat nikmat bagi wanita. Tersentuh saja punat itu perempuan akan mengerang kenikmatan.


Panorama yang memberahikan itu membuatkan batang pelir Stapa berdenyut-denyut. Lurah merekah merah itu bagaikan melambai-lambai kepada batang balak yang sedang mencanak keras itu. Biar apa sekali pun batang keras itu perlu merasa nikmat dari celahan merah itu. Gadis kota yang cantik ini benar-benar menggoda perasaan lelaki kampung yang sedang mengintip itu. Dia rela rekahan merah itu menyepit batang kerasnya. Makin kuat sepitannya makin disukai.

Bagaikan didorong-dorong dan diarik-tarik maka Stapa memberanikan diri berjalan ke arah Nurul. Nurul yang sedang asyik membelai-belai gunung kembarnya terkejut melihat Stapa, lelaki yang mencuri-curi melihatnya sewaktu di kedai Pak Akub. Sepantas kilat dia cuba menutup kemaluan dan dua tetek dengan kedua-dua tangannya. Tindakan kilat dari Nurul itu hanya sia-sia kerana gunung kembarnya lebih besar daripada tapak tangannya. Nurul cuba melangkah ke belakang menjauhi lelaki kampung yang tidak dikenali itu. Namun lelaki itu penuh helah, dia ada muslihatnya. Stapa menunjukkan gambar-gambar telanjang Nurul yang dipotret dan disimpan dalam handphonenya.

“Awak nak apa?” tanya Nurul tergagap-gagap kerana terkejut.

“Awak ikut cakap saya. Kalau tidak....” Stapa tidak menghabiskan kata-katanya.

“Kalau tidak, awak nak buat apa?” Tanya Nurul ingin tahu.

“Gambar bogel awak ini akan menjadi tatapan pak long dan semua orang kampung.” Jawab Stapa sambil tersenyum.

Nurul masih terpinga-pinga dengan ugutan lembut pemuda kampung itu. Kalaulah gambar bogelnya tersebar ke seluruh kampung, di mana akan disorokkan mukanya. Bukan saja dirinya yang malu, pak long dan maklongnya juga akan malu. Kalaulah gambar-gambarnya itu tersebar melalui internet lagilah malu. Seluruh dunia akan menatap gambar bogelnya.

Stapa mengambil kesempatan yang ada. Batang pelirnya yang mencanak sejak tadi dipamerkan kepada gadis kota yang masih telanjang itu. Melihat Nurul tidak bereaksi, Stapa mengambil peluang memegang kedua-dua tetek Nurul. Sungguh pejal dan mantap. Belum pernah dia menyentuh tetek wanita seperti ini. Kulitnya yang bersih dan putih mulus sungguh lembut dan daging teteknya sungguh kenyal. Memang enak jika diramas-ramas.

Selaku bujang terlajak kampung, dalam usia melebihi 30 barulah kini dia berhadapan dengan wanita bogel. Wanita bergaya dan cantik ini bernar-benar berada di hadapannya. Bukan mimpi tapi realiti. Stapa tidak dapat menahan gelora hatinya lantas menyuruh Nurul duduk di tepi perigi. Stapa memegang, meramas, menjilat dan menghisap tetek Nurul bergilir-gilir sehingga merah puting Nurul. Nurul yang masih kebingungan dan berfikir mengenai gambar bogelnya mendiamkan diri. Dia membiarkan saja bujang terlajak kampung itu menguli buah dadanya.

Melihat Nurul tidak membantah, Stapa makin ganas melayan gunung kembar itu. Dicium, digigit, diramas dan pelbagai lagi dilakukan bagi memuaskan nafsunya. Nurul yang masih telanjang merasa terangsang dengan perbuatan Stapa. Jemari Stapa yang kasar mula merayap ke biji kelentit Nurul yang terngaga kerana keadaan duduk Nurul yang agak terkangkang. Jari di kelentit, mulut di tetek. Segala-galanya dilakukan serentak. Nafas Stapa mula tidak teratur iramanya, nafas Nurul makin tak menentu. Gerakan jari di kelentit dan kuluman hangat di puting tetek amat merangsang nafsu Nurul. Muka hodoh Stapa yang sedang menyoyot teteknya sudah tidak dihiraukan lagi.

Ghairahnya menggelegak, nafsunya menyala. Nurul lantas menggenggam batang pelir Stapa yang gemuk dan sederhana besar. Kepalanya yang berbentuk topi keledar itu sungguh besar dan garang. Takuk kepalanya kelihatan jelas memisahkan bahagian kepala dan batang. Amat berbeza dengan batang kawan lelakinya keturunan cina yang sama tempat kerja. Batang kawan lelakinya yang agak pucat itu berkepala kecil. Malah masih ada kulit kulup yang masih menutupnya. Sungguh berbeza dengan batang budak kampung ini.

Diperhatikan lagi, kulit batang pelir itu agak kasar dan berduri. Bintik-bintik macam ruam menghiasi batang yang sedang mengacung keras. Pada awalnya Nurul agak ragu-ragu melihat batang kasar dan berduri macam kertas pasir itu. Tapi kerana ghairahnya sudah bangkit maka batang coklat tua agak kasar itu kemudiannya diramas dan dipicit-picit. Batang panas itu terasa hangat dan berdenyut-denyut dalam genggamannya. Keras-keras kenyal daging hangat itu. Dilancap-lancap lembut tongkat sakti lelaki kampung yang sedang melayan teteknya. Nurul sudah mula lupa diri.

Stapa makin terangsang. Dia menukar haluannya lalu mengangkangkan Nurul lebih lebar. Spontan dia menyembamkan mukanya ke lurah burit Nurul. Sejak berjinak-jinak dengan CD lucah, Stapa memang teringin mencium burit wanita. Sekarang peluang itu di depan mata. Tanpa lengah dicium dan dihidu kemaluan wanita bandar yang bergetah itu. Aromanya sungguh segar kerana baru saja dicuci bersih. Dihirup dalam-dalam bau segar itu. Sekarang baru Stapa mengerti kenapa lelaki yang dilihat dalam video suka mencium burit pasangan masing-masing. Aromanya benar-benar merangsang perasaan ghairahnya. Nafsunya makin membakar dirinya.


Daging kecil warna merah berkilat di bagian atas dijilat dan dikulum. Dihisap-hisap dengan amat geram. Peluang pertama bagi lelaki kampung menikmati kelentit wanita yang cantik bagaikan puteri. Selama ini kelentit merah hanya dilihat dalam video tapi sekarang sedang dicicipinya. Daging kecil ini dirasai amat tegang. Keras dan sedikit menonjol. Dijilat dan dikulum penuh nafsu. Stapa bagaikan dirasuk, kelentit Nurul digomol penuh ghairah. Paha Nurul bergetar dan badannya tersentap-sentap bagaikan terkena kejutan elektrik. Mulut Nurul mulai mengeluarkan suara rengekan dan erangan.

Stapa amat terangsang dengan tindakannya sendiri. Suara erangan Nurul menambahkan lagi nafsu birahinya. Getaran-getaran paha gebu di hadapannya makin pantas. Ada lendiran hangat mula meleleh keluar dari rekahan bibir burit. Aroma burit Nurul bertambah keras. Stapa menadah hidung kembangnya menikmati aroma tersebut. Aroma yang sungguh segar dan merangsang setiap hujung saraf di lubang hidung Stapa.


Cairan hangat dan licin yang makin banyak mengalir keluar dari belahan bibir merah dijilat oleh Stapa. Dihirup dan ditelan penuh nikmat. Cairan hangat sedikit payau itu disedut. Lidah kasarnya menari-nari di celah bibir yang lembut. Sekali sekala lidah runcingnya dijolok masuk ke lubang kecil di tengah-tengah rekahan. Nurul mengerang makin kuat dan lelehan hangat itu makin deras keluar. Stapa tidak mensia-siakan cairan yang keluar itu. Disedut hingga kering dan ditelan penuh selesa.

Badan Nurul menggigil, paha dan lututnya bergetar. Perasaan sedap dan nikmat menjalar ke sekujur tubuhnya. Dia mengerang kuat dan cairan panas memancar keluar dari rongga buritnya. Beberapa saat kemudian Nurul terkapar lesu. Dia mencapai klimaks pertamanya dan mengalami orgasme yang amat nikmat. Selama ini dia tidak pernah mengalami orgasme hanya dengan layanan mulut. Tak disangka lelaki kampung ini amat cekap.

Stapa tak mampu lagi bertahan. Kepala pelirnya bagaikan hendak pecah. Dia bangun berdiri dan menyuakan batang pelirnya yang keras terpacak ke muka Nurul. Nurul yang kembali berghairah kerana kelentitnya disedut-sedut, menangkap batang berkepala bulat warna coklat gelap itu dan terus menghisap dengan penuh perasaan. Dia sudah tidak kisah batang kasar macam kertas pasir itu. Kepala, batang dan buah zakar Stapa menjadi habuan mulut comelnya. Digigit dan disedut bagaikan seorang pro. Nurul memang pakar menghisap batang pelir. Batang kulup kawan lelakinya yang tak bersunat itupun lahap dihisapnya. Berdenyut-enyut butuh Stapa diperlakukan sebegitu rupa. Sambil mengulum batang Stapa, tangannya juga melancapkan batang keras yang gemuk itu.

Lelaki kampung itu amat teruja dengan tindakan perempuan kota yang cantik manis itu. Dia tidak menyangka batang pelirnya yang kasar berduri itu sanggup dihisap oleh perempuan cantik ini. Waktu zaman kanak-kanaknya dia selalu diperli dan diusik kerana batangnya yang kasar itu. Kawan-kawannya selalu mengatakan bahawa tiada perempuan yang suka dengan batang hodohnya itu. Tapi sekarang wanita cantik dari bandar sedang menyonyot dan mengulum batang pelirnya yang dikatakan hodoh itu. Batang berduri yang selalu diejek oleh teman-temannya disedut dengan penuh lahap oleh bidadari di hadapannya.


Stapa juga tidak tinggal diam. Sambil Nurul menghisap batangnya Stapa menggosok-gosok dan menggentel kelentit Nurul dari belakang. Nurul menonggengkan bontotnya supaya nikmat usapan itu berganda-ganda. Berdecap-decap mulut Nurul mengisap batang lelaki kampung. Stapa meringis menahan kesedapan. Dia amat tidak menyangka wanita cantik dari bandar sudi mengisap batangnya yang selama ini hanya digunakan untuk kencing saja. Stapa dapat melihat bibir bersari warna merah melingkari batangnya yang gelap itu. Bertambah-tambah nafsunya melihat batang pelirnya keluar masuk mulut mungil.

Stapa sudah tidak tahan lagi. Kalau diteruskan pasti maninya akan terpancut dalam mulut yang indah itu. Dia tidak mahu ini berlaku. Dia ingin merasai burit cantik milik wanita bandar ini. Mungkin kesempatan seperti ini tidak berulang lagi. Biarlah terunanya tergadai hari ini. Dia tidak akan rugi apa-apa. Malah untung yang dia perolehi. Peluang menikmati wanita cantik yang sedang berghairah mengisap batang pelirnya tak seharusnya dipersia-siakan.

Walaupun tengah sedap dihisap, Stapa terpaksa menarik keluar batangnya dari mulut hangat. Dia ingin juga merasai burit hangat. Peluang yang tak mungkin lagi berulang sepanjang hayatnya. Posisi kedua makhluk ini berubah. Nurul ditolak lembut hingga berkeadaan menungging. Tangan Nurul bertahan di pinggir telaga. Tanpa lengah Stapa bergerak ke belakang Nurul dan merapatkan kepala pelirnya ke rekahan merah di celah paha gebu. Perlahan-lahan Stapa menekan-nekan kepala butuhnya di biji kelentit Nurul. Kemudian digerakkan kepala bulat itu di sepanjang alur yang basah dan licin. Kemudian dinaikkan semula agar kepala yang sudah licin itu menyondol daging kecil yang sudah lama mengeras. Nurul mula merengek dan mengerang kesedapan.

Bagaikan lelaki yang penuh pengalaman Stapa memainkan kepala pelirnya di tebing lubang burit Nurul. Sekali sekala batangnya yang kasar itu menyentuh ujung kelentit Nurul. Batang berduri lelaki kampung menyagat kelentit yang amat sensitif itu. Nurul terasa sedap dan geli. Tersentap-sentap badanya bila kelentitnya diusik. Air syahwat Nurul yang telah lama bertakung sedikit demi sedikit meleleh keluar dari muara kemaluan Nurul. Serentak dengan keluarnya air hangat ini maka lubang burit Nurul makin pantas mengemut. Lubang buritnya terkemut-kemut seperti ingin menyedut sesuatu. Dinding buritnya terasa gatal-gatal dan minta digaru-garu.

“Masukkan, masukan.”

Bagaikan pengemis cinta Nurul menarik-narik badan Stapa supaya memasukkan batang yang sedang menyondol itu ke dalam lubang buritnya. Nurul tak sanggup menunggu lebih lama. Nafsunya yang berada di ubun-ubun perlu dipuasi segera. Batang lelaki kampung ini perlu segera menyelam dalam lubang miangnya. Gatal-gatal yang dirasainya perlu digaru. Rahimnya yang gersang perlu di siram. Ladangnya yang sedang menunggu perlu segera dibajak. Lubang yang sedang becak perlu disumbat.

“Cepat, tak tahan ni.” Nurul makin merengek.

Stapa mula menekankan kepala batangnya. Kerana tak berpengalaman sukar juga dia mencari lubang yang perlu disumbat. Disondol sana, disondol sini hingga ditemui lubang kecil di tengah-tengah lurah. Ditekan lagi hingga bahagian kepala mula terbenam. Nurul mengemut kuat tanda mengalu-alukan kemasukan batang lelaki kampung yang masih teruna. Stapa merasai lubang Nurul sungguh ketat. Hampir terpancut maninya disepit oleh daging lembut tapi sempit.

Stapa menekan lagi batang pelirnya yang mengembang keras. Belum pernah dirasakan batang butuhnya setegang ini. Disorong dan ditarik perlahan-lahan hingga akhirnya seluruh zakarnya terbenam. Nurul menjerit kenikmatan. Batang gemuk lelaki kampung ini memenuhi seluruh rogga buritnya. Terasa titik nikmatnya yang dikenali sebagai G-spot diusap-usap. Nurul menggelepar kesedapan. Bergegar punggung padatnya kerasa nikmat. Lubang buritnya makin laju mengemut dan dinding buritnya makin pantas membelai dan mengurut batang keras Stapa.

Stapa menggerakan batang balaknya maju mundur. Lubang Nurul terasa licin tapi ketat. Kemutan-kemutan Nurul sungguh sedap. Kesedapan yang belum pernah dirasainya dalam usianya melewati tiga puluhan. Sungguhpun dia sering melancap tapi kesedapannya tidak setanding dengan kesedapan lubang perempuan. Betullah seperti kata kawan-kawannya yang sudah kahwin bahawa inilah yang disebut syurga dunia. Stapa merasai bagaikan sedang berada di syurga. Nurul telah memberi kenikmatan syurgawi kepadanya.


Suara-suara berirama ghairah mula bersahutan. Erangan dan rengekan berganti-ganti. Sorong tarik berterusan. Kemutan demi kemutan membelai batang keras. Wanita bandar dan lelaki kampung saling bekerjasama memberi kenikmatan. Nurul menerima nikmat dari Stapa. Stapa menerima kesedapan dari lubang hangat. Di udara dingin peluh mula memanik di kulit tubuh. Urat saraf membawa nikmat. Otot-otot mengejang, kelenjar bekerja keras dan hormon endorphin mengalir ke urat-urat pasangan itu. Nurul dan Stapa saling menikmati syurga dunia.

Berpeluh-peluh Stapa menghayun batang kerasnya. Didayung dengan irama laju dan pelan berganti-ganti. Batangnya terasa berdenyut-denyut. Lubang Nurul pula mengemut dan meramas batang yang terus bergerak keluar masuk itu. Batang gemuk itu menyumbat penuh lubang Nurul yang sempit. Walaupun tidak menyentuh batu meriyannya tapi Nurul dapat merasai kenikmatannya. Batang gemuk itu sentiasa mengelus titik nikmatnya. G-spotnya digaru-garu oleh batang coklat tua itu. Punggungnya diayak-ayak kiri kanan bila Stapa menekan depan belakang. Nurul mengerang kenikmatan.

Bagaikan wira yang sedang menunggang kuda, Stapa terus menghayun dan mendayung. Nurul bertambah kuat merengek. Air nikmatnya makin banyak keluar membasahi lurah dan pahanya. Berbuih-buih bila Stapa menghantak dengan kuat. Makin kuat hantakan makin sedap dirasai Nurul. Batang kasar dan berduri itu benar-benar menggaru dinding buritnya. Tak pernah dia merasai begini sedap. Batang kasar dan berduri ini benar-benar memberi kepuasan tak terhingga kepadanya. Batang kawan lelakinya yang berkepala kecil dan tak bersunat itu tidak setanding dengan batang lelaki kampung ini. Dia tidak pernah merasa sesedap dan senikmat ini. Badannya mula mengejang, nikmatnya makin terasa dan Nurul yakin hanya beberapa minit lagi dia akan mencapai orgasme penuh nikmat.

Stapa yang baru pertama kali merasai burit perempuan juga tidak dapat bertahan lagi. Kepala pelirnya terasa sungguh geli. Kesedapan yang tidak pernah dirasainya malah tidakpun pernah membayangkannya. Air nikmatnya sudah mula berkumpul dipangkal pelirnya. Bila-bila masa air itu akan memancut keluar. Dia cuba menahan nafas menahan pancutan. Petua ini pernah diperolehi dari rakan-rakannya yang sudah berkahwin. Dia hanya merendam saja batangnya. Gerakan maju mundur dihentikan buat sementara. Tapi kemutan dan ramasan burit Nurul terhadap batangnya sungguh sedap. Dia tak mampu lagi bertahan.

Kedua pasangan ini sedang menikmati kelazatan bersanggama yang dahsyat. Kedua-kedua badan yang melekap erat ini mula bergetar dan menggigil. Dan secara serentak kedua makhluk ini mengeluh kuat bagaikan lembu disembelih. Dengan sekali hentakan yang amat padu Stapa menekan batang pelirnya hingga ke pangkal. Nurul dapat merasai pangkal rahimnya bagai disondol-sondol. Hanya nikmat saja yang diperolehi masa ini. Nikmat yang belum pernah dirasai sungguhpun ini bukanlah hubungan kelamin yang pertama baginya.

Badan Stapa terkejang-kejang. Berdas-das dia menembakkan maninya menerpa pangkal rahim wanita bandar. Kesedapannya tak dapat diucap dengan kata-kata. Inilah saatnya memasuki syurga dunia, kata kawannya. Kenikmatan yang sama sekali tidak sama dengan lancapan tangan. Ditahan dan dirangkul badan Nurul. Ditunggu hingga seluruh maninya terperah hingga ke titik yang terakhir. Lututnya terasa lemah, bagaikan hendak rebah ketika itu juga.

Nurul dapat merasai cairan panas menerpa pangkal rahimnya. Pancutannya sungguh kuat dan padu. Amat berbeza dengan ejakulasi kawan lelakinya. Terasa seperti meleleh saja di dalam rongga buritnya. Nurul juga memancarkan air nikmatnya ketika itu juga. Kepala pelir Stapa bagaikan disiram dengan air hangat. Air putih pekat mulai mengalir keluar membasahi paha kedua pasangan itu. Lututnya juga lemah dan tak mampu lagi menahan badannya.

Kedua pasangan itu akhirnya rebah di pinggir perigi. Kedua-duanya terkulai lemah menikmati kelazatan yang tiada tandingannya. Hanya beberap ketika kemudan Stapa menyedari dirinya dan dengan longlai bangun dan menyelinap ke semak-semak meninggalkan Nurul terjelepuk di perigi. Stapa tidak mahu perbuatan mereka diketahui orang dan menjadi buah mulut orang-orang kampung. Dan yang paling dia takut batang lehernya mungkin dipenggal oleh pak long yang panas baran orangnya.

Nurul masih terduduk dalam keadaan bogel. Dia benar-benar menikmati orgasmenya. Dia tak peduli lelaki kampung sudah hilang meninggalkannya. Yang dia peduli adalah kesedapan yang teramat sangat yang diperolehi dari lelaki kampung yang tidak dikenalinya yang mempunyai batang kasar dan berduri. Batang hodoh itu benar-benar memberi kepuasan kepadanya...

1 comment:

  1. Aku dulu ada skandal dgn sorg budak kat kolej aku namanya nurul. Dia belajar part time saja. Kerja kerani kat sebuah bank di jb. Nurul ni chubby dan berkaca mata. Belum kawin. Aku selalu main dengan nurul. Aku suka pancut dlm mulut nurul. Muka dia tak lawa pun. Tapi aku stim sebab dia bertudung dan berkaca mata. Aku juga suka pancut dalam dan dia mkn pil perancang. Kdg2 kami main dlm kereta masa aku hantar dia balik kerja.

    ReplyDelete