Tuesday 9 October 2012

CIKGU BIOLOGI 3


Pagi itu selepas habis kelas, Rina pulang ke bilik guru. Dia menuju ke meja kerjanya di bahagian belakang di sisi kanan bilik guru yang dihias cantik itu. Bilik itu terasa sejuk kerana pendingin hawa terpasang, berbeza dengan bilik kelas yang hangat dan pengap.

Di atas mejanya ada sekeping sampul ukuran 4x9 berwarna coklat, di bahagian atasnya tertulis Urusan Seri Paduka Baginda. Dengan perasaan berdebar Rina mencapai sampul tersebut dan membukanya. Surat putih di dalamnya ditarik keluar dan diperhati dengan perasaan ingin tahu. Di bahagian atas sebelah kiri memang jelas tertulis namanya.

Pelan-pelan Rina membacanya dan hatinya berbunga bila dia ditawarkan kenaikkan pangkat ke Gred DG44. Dibacanya lagi dan dia diarah untuk bertukar ke bandar lain dan diarah melapor diri dalam tempoh empat belas hari. Rina amat gembira dengan berita baik ini. Dia terasa khidmatnya selama ini telah dihargai.

Dengan arahan pertukaran ini bermakna Rina harus berpisah dengan kedua murid yang disayanginya. Lim dan Reza, dua murid yang sentiasa memberi kepuasan dan kenikmatan kepadanya. Jiwa kosongnya terisi bila bersama kedua muridnya itu. Hari-hari sepinya menjadi lebih ceria bila salah seorang dari mereka berkunjung ke rumahnya. Selepas waktu sekolah tengah hari itu dia menghubungi Lim supaya datang ke rumahnya kerana ingin memberitahu tentang pertukarannya.

Petang itu Lim datang ke rumah Rina seperti di suruh. Lim bertanya-tanya dalam hati kenapa Cikgu Rina memanggilnya. Bagi Lim dia sentiasa bersedia ke rumah Cikgu Rina pada bila-bila masa diperlukan. Dia tahu dia akan mendapat hadiah yang paling nikmat. Selama ini dia tidak pernah pulang sia-sia.


"Cikgu rindukan saya ke?" Gurau Lim bila sudah berada dalam bilik ramu rumah Cikgu Rina.

"Ia... Saya juga ingin beritahu bahawa saya dinaikkan pangkat dan akan berpindah.”


”Tahniah, ini berita baik, cikgu.”


“Mungkin hari ini adalah pertemuan terakhir kita.” Mata Rina berkaca-kaca ketika mengucapkan itu.

"Aaaaa..." Lim terkelu. Ia terkejut mendengar berita itu. Baginya Rina merupakan segalanya, terlebih lagi ia telah mendapatkan pelajaran berharga dari gurunya itu.

"Tapi kita masih boleh berhubungan surat atau emel."

”Boleh cikgu, boleh.” Jawab Lim tergagap-gagap.


"Minum dulu teh ais atas meja tu. Lepas minum mari lihat VCD di bilik."

Rina mengerling nakal ke muridnya sambil beranjak ke kamar. Di kamar ia menyalin pakaiannya dengan kimono kegemarannya. Bra di badannya dilucut dan VCD player dihidupkan. Rina meniarap sambil menonton VCD yang bertajuk “modern Kamasutra”.


Di luar Lim menikmati teh ais yang disediakan Rina dan membiarkan pintu depan tidak terkunci. Ia mempunyai rancangan yang telah disusun rapi. Dibuat secara rahsia.


Lim kemudianmenyusul Rina ke kamar tidur. Sebaik saja pintu dibuka ia melihat gurunya meniarap di katil menonton VCD dengan dibaluti kimono merah tipis. Lekuk-lekuk tubuhnya jelas terlihat. Rambutnya yang panjang terurai di belakangnya bagai gadis iklan shampoo Pantene.

Tanpa perlu disuruh, Lim berbaring di sebelah gurunya. Dia jug meniarap seperti Rina.

"Sudah lihat filem ini belum? Bagus untuk info posisi-posisi seks. "


"Belum cikgu."


Mata Lim tertuju pada seorang lelaki perkasa sedang berdiri membelakangi pokok sambil si wanita mencangkung di hadapannya. Si wanita membelai zakar lelaki yang besar panjang separuh keras. Si wanita melancap perlahan-lahan zakar lelaki memperlihatkan kulupnya terbuka dan tertutup. Kemudian dengan geram si wanita memasukkan kulup itu ke dalam mulutnya dan menjlat penuh nafsu. Lim tahu cikgunya menyukai zakar tak bersunat.

Puas mejilat, si wanita bangun berdiri dan menghadp ke pokok sambil memegang batang pokok. Si lelaki bergerak ke belakang dan memasukkan zakarnya dari belakang, sambil meramas-ramas payudara pasangannya. Si wanita menjerit penuh nikmat.

"Mmmmm.. itu posisi favourite saya. Kalau kamu suka nanti CD itu kamu ambil."

"Thanks, cikgu." Lim kemudian mengecup pipi gurunya.

Adegan demi adegan terus berganti, suasana pun menjadi semakin panas. Rina kini meniarap dengan tidak lagi mengenakan selembar benangpun. Begitu juga Lim.

Lim kemudian duduk di sebelah gurunya itu, dibelainya rambut Rina dengan lembut, kemudian disibakkannya ke sebelah kiri. Bibir Lim kemudian membelai tengkok Rina, dijilatnya rambut-rambut halus yang tumbuh menghiasi leher jenjang itu.


"Aaahhh...." Rina mengeluh nikmat.


Setelah puas, Lim kemudian memberi isyarat pada Rina agar duduk di pangkuannya.

"Cikgu, biar saya yang puaskan cikgu hari ini." Bisik Lim di telinga Rina.


Rina yg telah duduk di pangkuan Lim pasrah saja ketika kedua tangan muridnya meramas-ramas payudaranya yang liat. Kemudian ia menjerit lirih ketika puting susunya mendapat ramasan dan belaian.

"Aahhh...." Rina memejamkan matanya.

"Lim, jilat cikgu."

”Jilat apa, cikgu?”


“Jilat itulah.”

“Cakap betul-betul cikgu.” Lim mendera cikgunya itu.

“Jilat kelentit cikgu.” Jawab Rina sambil menunggu.

Lim kemudian merebahkan Rina, dibukanya kaki gurunya itu lebar-lebar, kemudian dengan perlahan ia mula menjilat kemaluan gurunya. Bau khas dari vagina yang telah basah kerana gairah itu membuat Lim kian bernafsu.

"Ooohhhh...." Rina bergetar merasakan kenikmatan itu.

Tangannya membimbing tangan Lim supaya meramas susunya. Memberikan kenikmatan ganda.

"Jilat kelentit, Lim."


Bagai diarah Lim menjilat biji kelentit Rina dengan penuh semagat. Dia ingin memberi kepuasan maksima kepada gurunya kali ini. Mungkin ini adalah kali terakhir dia dapat menikmati gurunya itu.

"Aduuhh... sedapnya." Rina mengerang.

”Burung nak masuk saranglah cikgu.” Kata Lim selepas bertungkus lumus mengerjakan kelentit Rina.


”Nanti dulu Lim, saya ingin menikmati burung kamu.”


Zakar Lim sudah lama tegang tapi masih belum begitu mengeras. Dan kepala zakarnya sudah mulai sedikit keluar. Rina memegang batang muridnya itu dan dengan dua tangannya di pegang kulit kulup sehingga muncung kulup kembali tertutup. Rina suka memainkan kulup zakar yang tebal dengan lidahnya ketika zakar belum sepenuhnya menegang. Ditariknya kulup ke hujung, membuat kepala zakar Lim tertutup kulupnya dan sepantasnya dikulum.

Rina memasukkan hujung lidahnya ke dalam kulup dan memutarkan lidahnya membelai kepala zakar di dalam sarung kulup. Rina amat menyukainya dan dirasai cukup enak. Tapi semuanya itu berlaku sekejap saja kerana dengan cepatnya zakar Lim mengembang dan kepalanya akan meluncur keluar. Lim menggeliat dan berdesis menahan kenikmatan permainan lidah gurunya yang cantik itu.

“Masukkan cikgu, dah tak tahan ni.”

Rina hanya mengangguk walaupun dia belum puas menyonyot zakar Lim, matanya kelihatan kuyu. Lim kemudian mengangkang kedua kaki Rina dan mengangkat ke bahunya. Lurah Rina terbuka luas, merah dan basah. Dengan cepat Lim membenamkan batang pelirnya ke lubang syurga Rina yang sudah banjir.

"Aaahhhhh...."

Rina menggigit bibirnya. Meskipu lubang vaginanya telah licin, namun batang yangg besar itu tetap saja agak sukar menyelam masuk.

" Uuhhh... masih susah juga cikgu. Ketatnya."


Lim sambil meringis mula memaju mundurkan batang zakarnya. Kulupnya dirasakan tertolak ke belakang hingga kepala zakarnya terloceh kerana sempitnya lubang Rina. Dia dapat merasakan batang pelirnya bagai diramas-ramas oleh tangan yang sangat halus ketika berada di dalam lubang enak cikgunya.

Tangan Rina mempermainkan putting Lim. Dengan geramnya dicubitnya hingga Lim menjerit.

"Uhh... nakal. Ini balasannya!" Lim menekan dengan kuat, lebih kuat dari tadi hingga seluruh batangnya terbenam.


"Aaaaaa......"

Tiba-tiba pintu kamar tebuka. Spontan Rina terkejut, tapi bukan Lim. Reza sudah berdiri di muka pintu, senjatanya telah tegak berdiri.

"Mmmm.. hot juga permainan cikgu dengan dia, boleh saya join? " Reza kemudian berjalan mendekati mereka.

Rina yang hendak berdiri ditahan oleh Lim, yang tetap menjaga balaknya di dalam burit Rina.

"Nikmati saja, cikgu..."


Reza kemudian mengangkangi Rina, zakarnya berada tepat di muka Rina.


“Hisap cikgu.”

Reza merapatkan batang kerasnya ke mulut Rina. Rina membuka mulut sambil Reza memasukkan batang pelirnya ke dalam mulut mungil Rina.
Rina menghisap-hisap pelir Reza sementara Lim dengan ganas menggarap lubang buritnya.

"Uuuff... jilat cikgu," tangan Reza memegang kepala Rina, agar semakin dalam batang pelirnya berada dalam mulut Rina.

Posisi itu tetap bertahan beberapa ketika hingga akhirnya Lim memancutkan maninya terlebiih dulu. Maninya menyembur dengan leluasa di lubang vagina gurunya yang cantik. Sementara Reza tetap mengerang-erang sambil medorong-dorong kepala Rina.


Akhirnya Lim mengalah, ditariknya batangnya yang lembih keluar dari lubang Rina. Cairan pekat warna putih ikut sama keluar.


"Berdiri menghadap dinding, cikgu."

Rina masih keletihan. Ia telah mengalami orgasme pula ketika Lim memancutkan mani panas ke pangkal rahimnya. Dia ingin menjerit kerana kesedapan namun ia tidak mampu melakukannya kerana ada batang pelir di mulutnya.


Dengan badan terhoyong-hayang kerana lututnya masih lemah dia berdiri dengan tangan di dinding menaha tubuhnya. Melalui rekahan burit Rina terlihat cairan putih kental mengalir keluar.

"Lim, tengok tu awak punya."


Reza tersenyum sambil menjuih bibirnya ke arah punggung Rina. Ia kemudian merapatkankan tubuhnya ke tubuh Rina. Kepala zakarnya yang membengkak diarahkan tepat ke rekahan di antara kedua belahan pantat Rina.

"Rasakan saya punya pula, cikgu."

Lim dengan santai menyaksikan temannya menggarap gurunya dari belakang. Tangan Reza memegang pinggang Rina ketika ia menyodok-nyodokkan zakarnya keluar masuk dengan cepat. Pada ketika Rina merintih-rintih menikmati permainan mereka, Lim merasakan pelirnya mengeras lagi. Dia tidak tahan melihat pemandangan yg sangat erotik sekali. Kedua insan itu saling mengaduh, mendesah, dan berteriak lirih seiring kenikmatan yang mereka berikan dan rasakan.

"Oooowww...."


Tubuh Rina yang disangga Reza menegang, kemudian lemas. Lim menduga mereka berdua telah sampai di puncak kenikmatan. Kedua-duanya terguling keletihan di atas tilam. Nafas keduanya laju bagaikan atlet 100 meter setibanya di garis penamat.

Lim tak sanggup menunggu lama. Batang kerasnya perlu dilayan. Tanpa memberi peluang Rina berehat, dia merangkul gurunya itu dan mengangkat hingga Rina pada posisi merangkak.

Dirapatkan batang pelirnya yang keras dari belakang. Ditekan hingga batangnya terbenam dalam kedudukan anjing mengawan. Disorong tarik dengan laju hingga badan Rina terhinggut-hinggut. Teteknya yang tergantung terhayun-hayun mengikut gerakan tikaman Lim.

"Lim, aaahhhh..."

Lagi-lagi Rina mengerang ketika batang Lim masuk dan keluar dengan laju. Pinggangnya dipegang erat oleh Lim.

"Ooohh... aaahhh....”

Rina menjerit kuat sekali. Lim juga mendengus seirama dengan Rina. Kedua-duanya sedang menikmati orgasme yang amat enak. Cairan panas menyiram kepala pelir Lim yang terloceh. Pangkal rahim Rina hangat disiram oleh benih-benih Lim.


Adegan hangat petang itu diakhiri dengan kedua batang kepunyaan murid serentak masuk ke dalam lubang nikmat cikgu. Reza terlentang di tilam sementara Rina mengangkang dari atas sambil meniarap di dada Reza. Lim rapat di bahagian belakang memasukkan batangnya dari belakang.

Diakhir adegan ketiga-tiganya meraung penuh nikmat. Ketiga-tiganya puas. Petang itu merupakan hari yang liar tapi indah bagi ketiga insan yg akan berpisah itu. Pelajaran biologi yang diberikan oleh cikgu yang cantik sungguh berkesan. Detik yang tidak akan mereka lupakan untuk selama-lamanya.

1 comment:

  1. full story membuatkan saye rasa ia paling menarik antara crite2 awak... tahniah....

    ReplyDelete