Sunday 21 October 2012


kisah ni baru je jadi kat aku.aku sebenar penuntut universiti di negara awek sepet.tapi sepet bukan sebarang sepet, ini sepet kasi tak tidur malam punya.hobi aku tiap malam aku jumaat (takkan gi masjid lak, mana ada kat sini)aku akan test power keta aku.biasanya aku dan kawan bangsa asing aku akan berentap lumba kereta dijalan kosong yang biasanya malam tiada penggunanya pada malam sabtu. memandang kan aku memiliki sebuah kereta sport yang 3/4 tune jadi dengan senang aku berentap dengan mereka. jadi pengalaman mengajar aku segala sehinggalah pada malam itu.................
malam itu esoknya aku free sebab aku baru habis last paper aku.2 minggu lamanya aku tak berentap, jadi nak lepas gian aku pun buat preparation untuk ke tempat biasa.aku ajak kawan aku tapi diorang masih ada paper ,so aku pun dah terangsang dengan deruman enjin kereta aku, dengan bunyi geseran tayar bila selekoh tajam drift dilakukan, aku pun tak toleh belakang terus blah tinggalkan member aku yang masih terkemut-kemut menulis noita kecil untuk dibawa masuk kedalam exam.

2.00 pagi aku berentap tak sampai 1 kilo aku rentap aku tengok sebijik kereta sama ngan aku ,ngam le ada mangsa ,pikir aku aku pun follow rapat ,ternyata driver pompuan yang pada aku minat nak rentap tapi tak ada kawan.aku jeling dalam keretanya,emmm,.....semua cukup,meter panel pun ada,kandang (untuk kuat kan rangka kereta)pun ada,dengan tu cukup la untuk aku katakan yang dia pun boleh main.tapi yang aku tension bila corner dia main brek dan bukannya drift.pada aku rasanya dia nie suka laju je kot....sedangkan aku... dah kemek-temek kereta aku,kalau pompuan rasanya taraf bosia dah nie.

so aku pun follow,tiba-tiba nak jadi cerita dia brek,mengejut plak tu aku yang faham benar jalan tu sure nak mampus tak de selekoh kat situ pun terkejut.aku pun tangkas terpaksa buat satu spin-turn sebab kalau aku brek dah tentu tentu tutuh bontot dia pasal tengah laju,130 km/h ada kot.dalam masa aku mengiring tu aku sempat tengok dia tersembab pada stering,rupanya dia nak elak seorang tua mabuk bawak kereta.aku turun keta tengok teruk gak keta minah tu,hancur depan.engine room habis remuk.taraf buang kedai je ni.so aku pun dengan rasanya tanggungjawabnya pi tengok condition dia.sbb bagi kitaorang,tak kira geng ke tak geng kalau berdentum kena tolong.

minah tu aku tengok lawa jugak ,dah le tu seksi lak tu.pakcik mabuk tu aku ingat dah hilang kot mabuk dia terus pi mintak ampun kat minah tu.aku pulak minah tu suruh mintak tolong callkan polis dengan kereta tunda sebab handsetnya pecah.aku lak memang bawak handset kemana aku pergi.10 minit lebih kurang polis pun datang dan terus diaorang settlekan kan situ.aku saja malas nak ambik tahu sebab nak buat modal borak ngan dia nanti.habis semua ,polis pun tanya minah pu macam mana nak balik minah tu cakap nak balik naik cab je tapi aku pun sound takpe aku hantar.so minah tu pun setuju dan aku pun bertolak pulang.minah ni tinggal kat bandar lain so jauh sikit.

sampai kat rumah dia suruh aku parking kat tempat parking dia dan cepat cepat matikan enjin sebab katanya enjin aku bising.lepas tu dia ajak aku naik rumah minum tea.aku pun orait je sebab orang kata bangsa ni kalau kita buat jasa ngan dia senang je dia akan balas jasa kita tu.aku pun ok.

naik je rumah dia dia terus bukak story tadi sambil masuk bawah meja kecil yang di bawah nya ada heater.dalam cerita tu kaki kami berlaga.......terangsang gak minah ni so aku pun usap kaki nya perlahan lahan ,kote aku pun begitu jugak perlahan naik minyaknya.pas tu minah tu mintak gi dapur nak buat tea, so,aku pun ok kan jela tapi nyesal gak.rumah dia senang je empat segi.sebenar bukan macam rumah biasa yang korang bayang kan, macam bilik je tapi kami kat sini itu pun dah cukup untuk panggil rumah.bila dia berdiri di dapur untuk buat tea aku pun terus peluk dia dari belakang sambil mmenari nari jari aku pada dadanye.respond baik.aku punya kote pun dia pegang selambaje.kalau macamnie nak harap dara lagi jangan harap le. pas tu tanpa disuruh dia bogel depan aku.aku pun nak bogel le pada mulanya.tapi dia kata biar dia aje yang bogelkan aku.aku pun duduk relaks jela.tengok tetek nye.....besar saiz 88,puting pucat hitam.masuk aku dah berapa kote masuk tak tahu le aku.

dia kulum kote aku... pehhhh sedap.kami pun tukar posisi69.aku kangkang kan kakinye meleleh leleh.ahhh tak kira gak nak jilat gak.minah ni kulum punya la power geli nak mampus.cekang badan aku rasanya.sebab aku geram sangat kat minah ni,aku pun benam lidah aku dalam dalam.pas tu aku teringat aku makan jagung rebus 2 hari sebelum tu so aku pun melaksanakan hikmat makan jagung aku,aku gigit pantat nye macam mana aku gigit batang jagung tu.minah tu menjerit.auuuuuuuuu.....sedap katanya.tak tahu macamn mana sedap tapi menyalak le kejap awek tu.aku pun dah tak tahan ubah balik posisi lumrah alam terus aku ....macam korang tak biasa.dekat aku nak pacut tu aku buat kembali posisi 69 dengan kote dalam mulut nya dan aku tinggalkan satu lovebite pada kelangkangnye.pancut je air aku terus aku buat lovebite pada kedua dua teteknya dan kiri kanan leher nye.setelah aku rehat kejap aku mintak diri balik dulu.

seminggu lepas tu aku rentap ballik kat area yang sama tapi malangnye aku lak yang berdentum.sebab aku drift mungkin laju sangat dan tayar belakang kanan aku blow.aku terbabas ketebing menyebabkan body tepi remuk dan akibat momentum yang kuat sangat aku terpusing setelah terlarang tiang papan tanda(susah aku nak cerita sebab kat malaysia takde mende camnie)dan bahagian depan aku remuk.arm tayar belakang kanan dan kiri patah,walaupun pirotension sudah dipasang.aku walaupun tak cedera cuma sakit tengkuk mungkin sebab pada waktu tu aku pakai sabelt(T-shape seatbelt)dan seatbucket aku.malam tu aku pikir balik, sebagai orang yang berakal, kenapa jadi begitu

No comments:

Post a Comment