Monday 8 October 2012

ARTIS MUDA 2


“Aaaww…”.

Lisa merasa ngilu di celah kangkangnya ketika ingin turun dari katil. Dia lalu teringat kejadian malam tadi. Duduk di tepi katil dan memperhatikan alat kelaminnya. Bekas noda putih ada di bawah vaginanya. Ternyata, malam tadi memang benar-benar terjadi. Dia tidak bermimpi. Lisa tak tahu apa yang perlu dilakukan selanjutnya. Kerjayanya sebagai artis pasti merudum jika cerita ini sampai tersebar. Lisa tak tahu apakah kejadian malam tadi dirakam oleh Pak Samad atau tidak. Imejnya sebagai artis yang sedang meningkat naik akan terjejas jika rakaman itu beredar dari satu handphone ke handphone.

Lisa berjalan menuju kamar mandi dengan sedikit tertateh menahan rasa ngilu. Mandi paginya terasa sukar pagi ini. Badannya terasa sengal, susah bergerak dengan rasa ngilu di celah pahanya. Dia perlumembersihkan vaginanya dari sperma Pak Samad yang menggenangi rahimnya. Lisa terpaksa berjalan sebaik-baiknya sebelum menemui pambantu rumahnya.

“Bibik...Pak Pak Samad mana? Saya mau ke tempat penggambaran?” Lisa bertanya pembantu rumahnya yang berasal dari Pulau Jawa.

“Nggak tau, non... belum dateng dari tadi..” Jawab pembantu tersebut dengan loghat jawanya.

“Aduh... dah terlambat ni...”

“Telpon aja, non..” Pembantu asal Indonesia itu memberi saran.

“Tak payahlah, saya naik teksi saja.”

“Hati-ati, non…” Pembantu indon itu menasihati majikannya. Terlebih ramah pula.

Lisa termenung seorang diri di tempat penggambaran. Gadis yang biasanya lincah itu berubah 180 darjah pagi ini. Krew penggambaran yang melihatnya terasa ganjil. Apakah Lisa sakit atau menghadapi masalah. Tiada siapa yang berani bertanya, hanya masing-masing membuat andaian saja. Yang berfikiran kotor malah membuat andaian yang Lisa pasti kena tangkap oleh Jabatan Agama kerana berkhalwat.

Hati Lisa tidak tenang kerana Pak Samad menghilang tanpa berita. Lisa takut Pak Samad merakam adegan mereka malam itu dan telah menyebarkannya. Tiap malam, Lisa selalu gelisah. Dan paginya, Lisa selalu merasa tidak tenang. Tiga hari berlalu tanpa khabar berita dari pemandunya itu. Kebimbangannya makin kental, kalaulah adegannya bersama pemandunya itu tersebar luas pasti kerjayanya sebagai artis musnah. Dimana dia akan menyembunyikan dirinya dari pandangan khalayak ramai. Pasti orang ramai akan mencemuh dirinya.

Pada hari keempat pun masih tiada berita dari Pak Samad. Lisa makin cemas. Dia menunggu saja kalau-kalau ada gosip tentang dirinya. Bila ada kumpulan krew yang bercakap-cakap sambil melirik kepadanya, Lisa mula gelisah. Dia terasa seperti mereka ini sedang bercakap tentang dirinya. Dia dihinggapi perasaan paranoid. Tapi setakat ini tiada berita tak elok yang di dengarinya.

Pulang dari pemggambaran petang itu Lisa langsung ke kamar mandi. Dia perlu menyegarkan dirinya kerana sepanjang hari bekerja di bawah terik mentari. Dia keluar dari kamar mandi dengan tubuh segar nan wangi. Tuala melilit di tubuh Lisa. Baru saja keluar dari kamar mandi dan berjalan sedikit ke almari untuk mengambil pakaian, tiba-tiba ada yang mememeluknya dari belakang.

“Cik Lisa apa kabar? Pak Samad rindu ni...”

“Lepaskan!” Lisa berusaha melepaskan diri dari dakapan Pak Samad.

Pak Samad malah merangkul lebih erat. Pak Samad pantas saja meramasi gumpalan daging Lisa dengan kasar. Payudara ranum Lisa memang benar-benar empuk dan sangat enak untuk dicengkam. Ciuman bertubi-tubi dilancarkan Pak Samad ke tengkuk dan batang leher Lisa.

“Aaahh... jangan Pak Samad,” Lisa masih berusaha meronta.

Pelukan erat Pak Samad membuat Lisa tak mampu melawan. Ciuman dan ramasan Pak Samad pada tubuhnya menimbulkan rasa sensasi yang enak. Lisa merasai bahagian bawahnya mulai lembab. Dengan sekali rentap tuala yang melilit badan Lisa melorot ke bawah. Kini tubuh Lisa sekali lagi berada di bawah kekuasaan Pak Samad. Terlihat dari kedua buah payudara Lisa yang dimain-mainkan Pak Samad. Lisa mula teringat peristiwa empat hari yang lalu. Perasaan enak itu mulai menjalar ke sekujur tubuhnya. Dia terlupa kejadian dia diperkosa oleh pemandunya dulu. Yang diingatinya hanya perasaan nikmat yang diperolehi dari pemandu tua itu.

Akibatnya Lisa jadi mudah terangsang oleh sentuhan-sentuhan Pak Samad terutama pada daerah sulitnya. Kali ini Lisa lebih pasrah daripada sebelumnya, dia benar-benar menyerah pada kenikmatan yang diberikan Pak Samad. Malah artis kegemaran ramai nan cantik itu begitu menikmati rasa enak ketika Pak Samad menyonyot puting susunya dan meramas taman rahsianya.

Malam itu Pak Samad benar-benar menguasai Lisa. Dia sangat leluasa menggomol tubuh putih mulus kepunyaan artis muda itu. Menikmati setiap inci tubuh Lisa yang sedang ranum-ranumnya. Bukannya Lisa tak mau melawan, tapi tak mampu. Lisa tak berbuat apa-apa selain membiarkan tubuhnya ‘dimanipulasi’ oleh Pak Samad. Tubuh dan fikiran Lisa seperti melayang, rasa nikmat sudah mengambil alih pemikirannya. Bukanlah sebuah perkosaan yang terjadi malam itu, melainkan adegan pergomolan yang begitu panas. Pak Samad, si pemandu tua tentu sekali bersemangat untuk mendapatkan kenikmatan dari tubuh putih mulus artis muda yang cantik.

Aneh sekali. Lisa, si artis muda yang berwajah cantik, malah merasa berkewajipan untuk memberikan kepuasaan pada pasangannya itu. Desahan-desahan yang cukup kuat keluar dari mulut Lisa mula kedengaran. Kedua pasangan itu sama-sama asyik melampiaskan hasrat dan nafsu yang begitu menggebu-gebu. Aircon yang berhembus memang dingin, tapi Lisa dan Pak Samad malah bermandikan peluh. Jendela yang tertutup membuat kamar Lisa dipenuhi dengan aroma sex antara mereka berdua. Pak Samad mempratekkan segala macam posisi yang dia tahu untuk menyetubuhi Lisa. Berkali-kali Lisa mengalami orgasme malam itu. Pukul 12.00 tengah malam, Pak Samad menyemburkan benih-benihnya ke dalam rahim muda yang tengah subur.

Jam loceng berbunyi pukul enam pagi. Lisa membukakan mata. Dia baru tersedar ada seseorang yang memeluknya dari belakang. Lisa menoleh ke belakang terlihat Pak Samad yang memeluknya dari belakang. Wajah Lisa memerah, rasanya sangat malu. Tak pernah dia bangun dan mendapati dirinya telanjang bulat dan dipeluk oleh lelaki. Apalagi kalau mengingati kejadian malam tadi, dia sama sekali tak pernah membayangkan kalau dia malah meminta-minta Pak Samad untuk menyetubuhinya terus menerus. Dia kembali teringat bagaimana rakusnya dinding buritnya meramas-ramas dan menyedut-nyedut batang tua yang hitam legam kepunyaan pemandunya sendiri.

Lisa terasa badan dan pahanya diselaputi lendir-lendir yang sudah mengering. Dia turun dari katil dan menuju ke kamar mandi bagi membersihkan badannya. Pak Samad mengikutinya dari belakang. Baru kali ini, Lisa mandi bersama seorang laki-laki. Lisa benar-benar merasa malu, wajahnya memerah seperti bunga ros. Dia malu kerana tanpa paksaan dia rela menyabuni batang pelir Pak Samad yang tergantung di celah sepasang paha tua yang dipenuhi bulu-bulu hitam keriting.

Lisa mengurut-ngurut batang hitam berurat yang memberi kepuasan padanya malam tadi. Kepala hitam yang berbentuk seperti helmet itu dipicit-picitnya. Di lancap batang sakti itu dengan sabun hingga batang hitam itu diselaputi dengan buih-buih sabun yang putih. Terasa hangat di tapak tangannya dan Lisa mendapati batang yang tergantung longlai mula hidup. Sedikit demi sedikit batang itu membesar, memanjang dan mengeras. Lisa memerhati batang yang hidup itu penuh kagum.

“Gosok Cik Lisa gosok, biar burung Pak Samad makin besar.” Pak Samad bersuara keenakan melihat tangan halus yang putih bersih melingkari batang hitamnya.

Mendengar kata-kata itu menyebabkan wajah Lisa semakin merah. Dengan sedikit perasaan malu dia terus mengurut ‘kunci’ kenikmatan yang berada di celah paha Pak Samad. Nafsu Pak Samad pun kembali tinggi karena burungnya terus diurut Lisa. Hingga akhirnya benar-benar keras dan terpacak dengan gagahnya.

Sebagai seorang wanita muda yang baru merasai kenikmatan berkelamin maka nafsu Lisa dengan pantasnya menjadi mekar. Ghairah menguasi dirinya. Melihat batang pelir yang membesar itu membuatkan pahanya berdenyut-denyut dan basah. Kemutan demi kemutan di buritnya menyebabkan lubang kelaminnya terasa gatal-gatal dan minta digaru-garu.

Lisa menyiram batang Pak Samd hingga bersih dari buih sabun. Dengan perasaan yang amat bernafsu Lisa mencekak batang Pak Samad dan memasukkan ke dalam mulutnya. Dia mulai menjilat kepala pelir Pak Samad dan mengisapnya dengan penuh semangat. Pak Samad tersenyum gembira melihat mulut berbibir merah itu melingkari batangnya yang hitam berurat. Mulut mungil itu menyedut-nyedut batang tuanya. Pak Samad bagaikan terbang di angkasa menikmati perasaan yang sungguh sedap.

“Pak Samad, masukkan Pak Samad. Tak tahan ni.” Suara Lisa memenuhi kamar mandi yang luas itu.

Lisa membongkok badannya dan melebarkan pahanya. Tangannya memegang tebing kolah mandi yang dibuat dari porselin. Dia menunggu serangan nikmat dari Pak Samad. Pak Samad hanya tersenyum melihat tingkah artis muda yang tak sabar ingin merasai batang butuhnya. Dia bergerak ke belakang Lisa dan terlihat jelas bibir burit yang memerah itu mula merekah. Basah bibir yang mekar itu. Aroma burit Lisa menerpa hidung Pak Samad. Pak Samad menyedutnya dengan penuh ghairah.

“Cepat Pak Samad, tak tahan ni.” Lisa mengayak-ngayak punggungnya di hadapan wajah Pak Samad. Gatal-gatal yang dirasainya perlu digaru segera.

Lisa mulai mengangkang lebih lebar. Aroma burit perempuan muda semerbak memenuhi kamar mandi itu. Bau inilah yang amat disukai Pak Samad. Ingin sekali dia membenamkan batang hidungnya ke lurah yang mula merkah itu. Aroma yang terbit dari lurah yang basah itu ingin disedutnya dalam-dalam. Biar penuh paru-parunya dipenuhi dengan keharuman aroma artis muda.

Lisa sudah tak sabar ingin merasai batang hitam berurat kepunyaan Pak Samad. Hanya batang hitam berurat itu saja yang boleh menghilangkan rasa gatal dalam lubang kemaluannya. Batang tua itu saja yang mampu menggaru dinding buritnya. Batang pemandunya itu yang akan membawanya ke awang-awangan. Lisa pernah merasainya dan dia ingin merasainya lagi.

Pak Samad kesian kepada majikan mudanya. Nanti sajalah dia akan menikmati aroma itu. Dia mendekati celah kangkang Lisa dan dengan perlahan-lahan batang butuh tersebut mulai digesel-gesel di bibir puki Lisa. Mereka berdua merinding kegelian ketika kemaluan mereka beradu. Sleeepppp…. Pak Samad mula menyelipkan batang keramatnya di lubang nikmat Lisa. Sepasang bibir indah itu menguak memberi laluan kepala bulat warna hitam itu. Pemandangan yang amat menghairahkan bila bibir basah itu seperti mengulum kepala bulat itu. Lisa mengerang ketika muara buritnya mulai tersumbat. Pak Samad dapat merasai sepitan kuat pada kepala batangnya. Dia tahu bahawa lubang Lisa memang masih sempit. Kepala pelirnya bagaikan disedut-sedut supaya masuk lebih dalam.

Pak Samad menolak dan dan menarik beberapa ketika. Digerakkan maju dan mundur. Terasa hangat dan geli. Akhirnya dengan tenaga yang lebih dia menekan lebih kuat. Bleeesssss… batang Pak Samad terbenam hingga ke pangkalnya.

“Aaahhhh.... ooohhhh....” Hanya suara ini yang keluar dari mulut Lisa.

Pak Samad yang sudah sangat bernafsu tidak mau menghentikan kegiatannya, dia betul-betul merasakan enaknya sepitan burit Lisa pada batang pelirnya. Pak Samad merasakan lubang Lisa sungguh ketat. Batang Pak Samad dicengkam erat oleh otot-otot dinding kemaluan Lisa. Pak Samad terkenang peristiwa 30 tahun yang lalu ketika pertama kali bersama isterinya. Peristiwa malam pengantin. Pak Samad tersenyum puas.

Pak Samad melirik ke bawah. Terlihat bibir burit Lisa membungkus ketat batangnya. Batangnya yang berwarna hitam tertancap dalam lubang merah yang basah. Pak Samad menekan perlahan, terlihat bibir indah itu ikut masuk dan ketika ditarik keluar bibir merah itu terlihat keluar. Lisa merasakan lubangnya betul-betul penuh oleh sumbatan pelir Pak Samad. Lisa makin kuat mengerang kerana keenakan.

Pak Samad memegang pinggang Lisa. Gerakan dayungnya makin laju. Badan Lisa terhayun-hayun mengikut irama dayungan Pak Samad. Teteknya yang kenyal tergantung dan bergerak-gerak. Pak Samad meramas-ramas tetek mengkal itu. Hentakan Pak samad makin cepat. Rasa enak yang dirasainya pada batangnya menjalar ke seluruh badannya. Hayunannya makin laju. Lisa makin kuat mengerang kerana kesedapan. Badannya mula mengejang dan dia melolong kuat. Cairan hangat memancar keluar dari pangkal rahim dan menyiram batang Pak Samad. Pak Samad dapat merasai batang pelirnya hangat disiram oleh air cinta Lisa.

“Sedap Pak Samad... sedap.”

Pak Samad merasai dirinya juga akan sampai ke puncaknya. Dia mengepam dengn laju dan ditekan dalam-dalam. Kedua tetek artis muda itu diramas-ramas geram. Batang Pak Samad semakin laju menyerang burit Lisa, Akhirnya tubuh Pak Samad mengejang dan otot pahanya terketar-ketar. Terasa batangnya makin tegang dan dengan kuat sekali terpancutlah maninya menerpa rahim Lisa. Badannya tersentak-sentak tiap kali benihnya tumpah ke dalam tubuh Lisa. Lisa dapat merasai siraman benih Pak Samad ke dalam rahimnya sungguh sedap dan lezat.

“Aarghhh......” Pak Samad mendengus puas.

Pak Samad memeluk badan Lisa. Hidungnya mencium leher Lisa. Manik-manik keringat berkerlipan di kulit tubuh Lisa yang lembut dan halus. Kedua insan itu benar-benar puas. Nafsu masing-masing telah terlampias.

Pak Samad menarik lembut batangnya yang sudah mengecut. Terlihat lendiran putih kental meleleh keluar dari lubang Lisa yang masih terbuka. Bau mani memenui ruang kamar mandi itu. Pak Samad tersenyum puas. Benih-benihnya yang lama tersimpan telah dicurah ke dalam rahim artis muda. Dia mengharapkan agar benihnya itu akan bercambah dalam rahim artis muda yang cantik jelita.

Pak Samad dan Lisa meneruskan mandi yang tergendala tadi. Pak Samad menyabun badan Lisa dan Lisa menyabun badan Pak Samad. Tiada lagi perasaan malu pada makhluk yang telanjang bulat itu.

“Nanti malam kita ulang lagi ya Cik Lisa,” bisik Pak Samad di telinga Lisa.

Lisa hanya mengangguk dan tersenyum manis.

--

No comments:

Post a Comment