Monday 8 October 2012

ARTIS MUDA


Sebagai artis muda yang sedang meningkat naik, Lisa amat sibuk dengan aktiviti hariannya. Penggambaran dibuat siang dan malam. Habis penggambaran babak filem di siang hari dia berkejar pula ke tempat penggambaran drama tv. Lisa terpaksa bergegas dari satu tempat ke tempat lain hingga badannya terasa sungguh penat.

“Ahh.. penatlah. Tak bermaya rasanya,” Lisa meluahkan rasanya kepada Lina, kawan sesama artis.

“You masih memandu sendiri?” Tanya Lina.

“Ya,” jawab Lisa sepatah.

“Dulu I nasihat you supaya ambil pemandu, you degil. Bukan you tak tahu memandu di ibu kota amat meletihkan. Jem sana jem sini, waktu terbuang di jalan raya, badan yang penat.”

Lisa memikirkan kata-kata Lina kawannya. Seminggu selepas itu dia telah menggaji seorang pemandu. Pak Samad adalah sepupu ibunya yang tinggal di kampung selepas bersara daripada perkhidmatan sebagai anggota tentera. Lelaki berusia 50 tahun itu bersetuju tawaran ibu Lisa kerana pendapatan sebagai pesara tidaklah banyak sedangkan anak-anaknya masih memerlukan biaya persekolahan.

Petang itu selepas pulang dari penggambaran yang amat memenatkan Lisa terus menuju ke bilik tidurnya. Dia berbaring melepaskan penat sambil memejamkan mata. Setengah jam dia bergolek kiri kanan hingga terasa badannya kembali pulih. Supaya badannya lebih segar Lisa bangun dan masuk ke kamar mandi untuk menyegarkan tubuh supaya tidurnya nanti malam lebih nyenyak setelah seharian di lokasi penggambaran.

Selepas mandi dan mengeringkan badan dengan tuala, Lisa hanya mengenakan baju longgar. Supaya lebih santai dia hanya memakai seluar dalam tanpa coli. Lisa menghidupkan tv dan tidur santai di atas katilnya yang empuk sambil memejamkan matanya. Tanpa sedar dia meramas-ramaskan payudaranya yang pejal dan mengelus-elus celah kangkangnya. Lisa rasa enak dan sedap. Dia menikmati perasaan sedap tersebut sambil memejamkan mata. Lisa terbuai dengan perasaannya.

Di muka pintu yang tidak tertutup rapat Pak Samad memerhatikan majikannya yang muda dan cantik. Matanya tak berkelip memerhatikan sepotong tubuh yang amat mengiurkan. Gosokan-gosokan pada tubuh indah tersebut merangsang perasaan pemandu setengah baya itu. Ghairah dan nafsunya mula membakar dirinya. Alat kejantanannya mula memekar dan mengembang.

Antara sedar dan lena Lisa merasa ada yang menindihnya. Dia membukakan matanya dan amat terkejut melihat pemandunya sendiri sedang merangkul tubuhnya. Lisa terkejut dan kaku.

“Pak Samad ??!!”, Lisa terkejut mengetahui siapa yang menindihnya.

“Maaf Cik Lisa, Pak Samad tak tahan ni.” Lisa ketakutan, pandangan pemandunya itu mengerikan seperti ingin meratahya saja.

“Jangan Pak Samad, jangan....” Lisa merayu.

Pak Samad memegang kedua tangan Lisa kemas tapi tidak memekup mulut Lisa.

“Tolong!!! Tolong!!” Lisa masih berusaha melawan.

Pak Samad tak mengindahkan teriakan Lisa. Pak Samad malah mulai menciumi batang leher Lisa membabi buta. Tubuhnya yang ditindih serta kedua tangannya yang ditahan Pak Samad membuat artis muda nan cantik itu tak berdaya melakukan perlawanan.

“Ccupph.. cupphh.. cupphh..” Kecupan bertubi-tubi dari Pak Samad jelas memberikan kesan aneh yang mulai dirasakan Lisa.

“Jangan Pak Samad...” Perlawanan Lisa semakin lemah, rasa hangat mulai menjalar di sekujur tubuhnya. Rasa hangat yang terasa menggeletek namun mengenakkan.

Lisa tak kuasa menolak rasa aneh itu apalagi Pak Samad mulai menjilat lehernya. Gementar geli nikmat menjalar di sekujur tubuh Lisa. Suatu sensasi yang baru dirasakannya.

“Aahhh…hhhmmm…iihiihii..” Lisa terkekeh kegelian ketika Pak Samad menjilat daun telinga kanan dan kirinya.

Pak Samad melumat bibir Lisa habis-habisan. Lisa pun meronta dicumbui Pak Samad tapi matanya terpejam. Lisa tak mau menatap mata Pak Samad secara langsung, dia malu kerana tanpa sedar dia mulai menikmati ciuman itu. Secara refleks, tanpa disedari, Lisa membalas kucupan Pak Samad. Lidahnya membalas lidah Pak Samad seperti seorang yang pakar dalam berciuman. Pak Samad gembira mendapat balasan dari Lisa. Artinya dia sudah menguasai majikannya baik tubuh atau fikirannya. Pak Samad sudah dapat membayangkan nikmatnya tubuh majikannya yang selama ini menjadi fantasinya untuk melancap. Sambil tetap mencumbu Lisa, Pak Samad mulai meramas payudara Lisa. Empuk sekali, seakan memegang bantal.

Pak Samad meraba payudara Lisa. Tak pun terasa ada kesan coli. Penasaran, Pak Samad langsung menyelinapkan tangannya ke dalam baju Lisa dan terkejut ketika dugaannya benar. Lisa memang tidak memakai coli. Pak Samad pun semakin semangat meramas kedua buah payudara Lisa. Empuk sekali dan ukurannya pun sangat cukup-cukup dengan cengkaman tangannya.

“Aahh... uummmph... Pak Samad.” Lisa mula mengerang.

Pak Samad tak lagi mencium Lisa, tapi asyik meramas payudara majikannya itu dengan kedua tangannya. Mencubit dan meggentel puting Lisa yang menonjol di bawah baju. Pak Samad menyingkap baju Lisa ke atas.

“Waah..” Pak Samad terpegun dengan buah kembar Lisa.

Memang tidak terlalu besar, tapi terlihat sangat ranum sekali. Putih mulus dengan pucuk payudara berwarna merah muda. Bagai bakpau yang baru matang, begitu menggugah selera, siap untuk disantap.

“Aahh... uummmph... Pak Samad.”

Lisa sedikit mengeliat, Pak Samad menggentel kedua putingnya yang sudah mengeras dan menjadi sangat sensitif. Perlahan tapi pasti, bibir Pak Samad mendekati ‘pucuk’ buah Lisa.

“Nyamm... nyammm... enaknya...”

“Aahhh... oohhhh....” Lisa meliuk kegelian dan keenakan.

Baru sekarang mendapatkan rasa seperti ini, Lisa menyukainya. Pak Samad gelojoh menikmati payudara ranum itu. Dicium, dijilat, dinyonyot payu dara Lisa yang putih mulus itu. Bagai bayi kelaparan, Pak Samad menyedut kuat-kuat kedua puting Lisa dan sesekali dikunyahnya karena geram dengan kekenyalannya. Lisa hanya mampu menggeliat dan mendesah sambil terus merasakan sensasi baru itu.

Pak Samad menurunkan tangannya, menangkup daerah pribadi milik Lisa, bergerak naik-turun untuk mengelus-elus vagina artis muda itu. Mulut Pak Samad bergerak turun sampai ke perut Lisa, menciuminya dengan seksama. Pak Samad pun menjolok lubang pusat Lisa dengan lidahnya. Tubuh Lisa, dari payudara sampai ke perut berkemilauan, berkemilauan kerana air liur Pak Samad.

Ketika Pak Samad mau menarik celana Lisa, tiba-tiba pinggul Lisa terangkat sehingga Pak Samad mudah menarik celana kecil tersebut. Pak Samad tersenyum, ternyata majikannya memang sudah berada di dalam kuasanya. Pak Samad terpegun dengan pemandangan yang ada di depan matanya. Sungguh putih mulus. Vagina Lisa terlihat begitu indah, bibir kemaluannya masih menutup dengan sempurna. Bulu-bulu halus menghiasi bukitnya. Meski masih menutup mata, Lisa sedar kalau bahagian bawahnya sudah ‘terbuka’, secara refleks dia merapatkan kedua pahanya untuk menutupi daerah pribadinya. Pak Samad melebarkan paha Lisa dan menggunakan kepalanya untuk membaji paha Lisa agar tidak tertutup lagi.

“Aaaahhh...” seketika tubuh Lisa gementar. Arus elektrik seakan menjalar di sekujur tubuhnya. Rasa itu terus berulang, rasa yang membuatnya nikmat. Tubuh Lisa mengeliat terangkat-angkat dan kedua pahanya semakin merapat.

“Aaahhh... ooohhh... mmmm...” Saura rintihan keluar dari mulut mungil.

Rasa nikmat menjalar ke seluruh tubuh Lisa. Kelangkangnya semakin basah seiring dengan elusan benda yang hangat dan lunak. Dengan mata sayu merasakan nikmat, Lisa melihat kepala Pak Samad di kelangkangnya. Benda lunak dan hangat itu terus mengusap-usap vagina Lisa dan juga sering menyelinap masuk ke dalam liang kewanitaannya, menyentuh bahagian dalam vaginanya yang tentu menambah rasa nikmat.

Secara semula jadi, tubuh Lisa bereaksi, kedua pahanya terbuka perlahan, semakin memberikan keleluasaan pada Pak Samad yang semakin aktif menyerbu kelangkang Lisa. Lisa terus mendesah dan mengerang keenakan. Sungguh sensasi yang luar biasa. Artis muda itu begitu pasrah pada rasa nikmat di pangkal pahanya, terlihat dari kedua pahanya yang sudah terbuka lebar.

“Aaahhh... ooohhh... mmmm...”

Tubuh Lisa meliuk-lintuk. Kedua pahanya mengepit kepala Pak Samad, dan kedua tangannya menekan kepala Pak Samad ke celah pahanya. Dengan senang hati, Pak Samad menghirup habis cairan ‘madu’ vagina Lisa tanpa disisakan sedikit pun. Cairan vagina Lisa yang sedikit tertinggal di dalam liang kewanitaannya pun dikorek habis oleh Pak Samad. Jarinya dijilat-jilat macam makan KFC.

“Aaahhh... ooohhh... mmmm...”.

Lisa memandang wajah Pak Samad dengan mata sayu. Sementara Pak Samad memutarkan lidahnya di sekitar mulutnya sendiri seolah ingin memberi tahu Lisa kalau rasa vaginanya sangatlah lezat. Pak Samad cepat-cepat melucuti celananya, semakin sempit rasanya kerana burungnya sudah bangun sempurna, ingin segera mengunjungi celah sempit yang ada di hadapannya. Pandangan Lisa terpaku pada benda yang ada di tengah-tengah paha Pak Samad. Benda tumpul yang mengarah tepat ke arahnya. Baru kali ini, ia melihat alat kelamin laki-laki secara langsung. Begitu menyeramkan bagi Lisa melihat besarnya benda itu, tapi juga ada rasa teruja di hati Lisa. Apa akan terjadi jika benda itu masuk ke dalam rongga buritnya. Lisa sedikit ragu-ragu dan takut.

“Jangan... jangan... Pak Samad!!” Lisa masih cuba membantah tindakan Pak Samad.

Lisa berfikir apakah benda panjang warna coklat kehitaman akan membuatkannya sakit bila benda itu memasuki tubuhnya. Lubang vaginanya yang sempit pasti tak dapat menampung daging kenyal kepunyaan Pak Samad. Lisa hanya membayangkan perasaan sakit dan nyeri yang akan dirasainya. Sungguh perasaan yang sama sekali tak diingininya.

Walaupun Pak Samad teringin sangat untuk menikmati tubuh artis cantik di hdapannya tapi dia masih ada sedikit kesabaran. Dia juga mau agar Lisa sama-sama menikmati keseronokan berhubungan badan. Sama-sama sedap melayari bahtera nafsu.

Pak Samad tidak terus membenamkan torpedonya itu ke dalam kemaluan Lisa tapi ia mengusap-usap dulu kemaluan Lisa yang sudah basah itu dengan hujung zakarnya hingga Lisa kegelian dan terangsang semula. Bila jari-jari Pak Samad bermain di daerah G-Spot dan di kelentitnya menyebabkan vagina Lisa semakin banjir.

Bila Lisa mula mengerang dan mendesah-desah, Pak Samad pun dengan bersemangat memasukan batangannya ke dalam lubang kemaluan Lisa namun tidak semuanya hanya sebagian hujungnya saja. Setelah itu kerana dilihatnya Lisa agak sedikit meringis kesakitan maka Pak Samad berhenti sejenak, setelah dilihat ekspresi wajah Lisa sudah normal kembali, ia pun mulai bergoyang memaju-mundurkan senjatanya namun dengan sedikit demi sedikit. Di tarik dan ditekan kepala pelirnya dicelah-celah bibir vagina Lisa yang terasa basah dan hangat.

Setelah beberapa minit bermain-main di mulut vagina Lisa, Pak Samad mula menekan lebih kuat. Pak Samad terasa seperti tercabar kerana batangnya tidak mampu pergi lebih dalam. Bersusah payah dia menekan batang pelirnya hingga bengkok dan melengkung batangnya tapi belum juga dapat menembusi vagina Lisa. Lisa hanya telentang pasrah menahan kesakitan di celah pangkal pahanya. Pak Samad yang berpengalaman berusaha lagi menembusi halagan laluannya.

Pak Samad menarik sedikit zakarnya lalu mendorongnya lebih kuat. Kali ini separuh batangnya tenggelam dan terdengar jeritan dari bibir mungil Lisa. Air mata meleleh keluar dari kelopak mata Lisa. Rasa pedih di vaginanya dan rasa sedih karena keperawanannya sudah direnggut oleh Pak Samad.

“Aahhh... sakit Pak Samad.” Lisa cuba menahan badan Pak Samad yang menindihnya.

Berlawanan dengan Lisa, Pak Samad merasa sebagai lelaki paling hebat dan paling beruntung sedunia. Tak perlu wajah tampan dan wang banyak, tapi dia mampu mendapatkan keperawanan dari seorang artis yang masih muda dan cantik seperti Lisa. Akhirnya, seluruh batang Pak Samad telah tertanam di dalam liang kewanitaan Lisa. Nafas Lisa terasa pendek, terasa penuh sesak di bahagian bawah tubuhnya. Pak Samad sengaja diam sekejap agar Lisa terbiasa dengan benda asing yang ada di dalam liang kewanitaannya.

Pak Samad begitu menikmati hangatnya lubang vagina Lisa. Dirasainya lubang burit Lisa begitu sempit dan rapat. Burungnya terasa dicengkam kuat oleh dinding vagina Lisa. Berdenyut-denyut batangnya kerana sungguh nikmat dan lazat lubang artis muda. Batangnya bagai diramas-ramas bila kemutan demi kemutan dalam rongga sempit tersebut.

Rasa pedih, perih, sakit, ngilu, semuanya bercampur jadi satu dan terpusat di bahagian bawah tubuh Lisa. Berbeza sekali dengan rasa enak dan nikmat ketika Pak Samad ‘menyusu’ dan pada waktu Pak Samad menjilat vaginanya.

“Aahhh... sedapnya, sempit.” Suara dari mulut Pak Samad.

“Aahhh... oohhh.... sakitnya.” Jeritan dari mulut Lisa.

Pak Samad tak boleh menunggu lama-lama. Dia mula menarik dan menekan secara perlahan batang kerasnya. Terasa terowong artis muda dibanjiri cairan pekat dan licin. Perjalanan batang pelirnya makin lancar. Suara rintihan Lisa mula bertukar erangan nikmat. Lisa mula menikmati kelazatan. Rasa sakit mula bertukar enak.

Pak Samad mulai meneruskan aksinya yang tergendala sebentar tadi. Pak Samad merubah gayanya danmelakukan serangan dengan tehnik "Total Foot Ball”. Gaya serangannya menggebu-gebu dan tekanan-tekanan pelirya benar-benar mengarah pada sasaran-sasaran strategik pada liang kemaluan Lisa. Setiap kali Pak Samad membenamkan zakarnya yang besar itu kedalam lubang kemaluan Lisa, maka tekanan pelirnya menolak seluruh bibir kemaluan Lisa masuk ke dalam, sehingga kelentit artis cantik ikut tertekan masuk dan bergesel dengan batang pelir yang dilingkari oleh urat-urat menonjol. Tanpa sadar Lisa mula mengerang dan badannya mula mengayak.

Hantaman-hantaman butuh Pak Samad mulai terasa enak, Lisa mulai menikmati tikaman benda tumpul di liang vaginanya. Pak Samad pun tersenyum saja sambil terus meneroka vagina Lisa. Keduanya tak sedar kalau sudah cukup lama alat kelamin mereka beradu, Lisa dan Pak Samad begitu tenggelam dalam nikmatnya persetubuhan. Kaki Lisa pun sudah melingkar erat di pinggang Pak Samad. Pak Samad juga sudah memeluk Lisa dengan erat agar tusukan keris pusakanya dapat masuk lebih dalam.

Semakin lama semakin nikmat rasanya, Lisa merasa seperti di syurga. Keduanya sama-sama bercucuran keringat, sama-sama terbakar birahi. Bukannya Lisa tak sadar kalau dia sedang diperkosa, tapi rasanya terlalu nikmat untuk dihentikan. Perasaan nikmat yang pertama kali diperolehi dari seorang lelaki yang sebaya bapanya. Lelaki yang bekerja sebagai pemandunya.

“Aahhh... laju Pak Samad.” Pekik Lisa ketika dia menghampiri orgasmenya. Kukunya terbenam di belakang Pak Samad.

“Clup... clup... clup...” Irama penuh nikmat bila dua alat kelamin berpadu.

Dayungan Pak Samad menimbulkan bunyi tepukan air. Terowong vagina Lisa begitu banjir tapi tersumbat oleh batang besar milik Pak Samad. Lisa mendesah dengan suara yang benar-benar menggairahkan. Tak usah ditanya, terlihat jelas kalau Lisa begitu keenakan vaginanya dijolok Pak Samad. Pak Samad bertambah semangatnya, ada rasa bangga dan puas kerana mampu membuat Lisa begitu keenakan. Nafas kedua insan saling memburu, bibir mereka saling bertaut rapat. Lidah mereka saling beradu.

Masa berjalan. Kedua insan ibarat anak dengan bapa itu masih tenggelam dalam nikmat. Hingga keduanya sama-sama mengejang. Lisa dan Pak Samad sama-sama mendapatkan orgasme yang benar-benar hebat. Lisa merasa liang vaginanya begitu hangat dan seperti sedang disembur cairan panas. Batang Pak Samad berdenyut-denyut tiap kali benih-benihnya terpancut. Pak Samad menekan pelirnya semakin dalam, sampai menyentuh pangka rahim Lisa. Semua mani yang ada di dalam kantung simpanannya tumpah semua ke dalam rahim Lisa. Sungguh puas rasanya dapat menyemburkan spermanya ke dalam rahim wanita cantik, artis muda seperti Lisa.

Pak Samad terus memeluk badan artis muda. Batang zakarnya direndam dalam lubang hangat. Terasa sungguh sedap bila batangnya bagai disedut-sedut dan dihisap-hisap oleh burit Lisa. Lama kelamaan semburan sperma Pak Samad melemah hingga akhirnya berhenti sepenuhnya. Rahim Lisa terasa begitu hangat, dan anehnya Lisa menyukai perasaan ini, hangat dan nyaman. Pak Samad pun mencium mesra Lisa dengan penuh perasaan. Beberapa minit berlalu, batang Pak Samad sudah lembek kerana telah kosong isinya. Tapi, mereka berdua masih asyik bercumbu. Pak Samad merebahkan badannya ke samping bila batangnya yang mengecut dengan sendirinya keluar dari lubang Lisa.

Pak Samad melepaskan pelukannya dan melihat artis muda terpejam rapat. Dia bangun dan memungut baju dan seluarnya dan menyarungkan pada tubuhnya. Diperhati majikan cantiknya tertidur dengan nyenyaknya. Dikucup lembut bibir Lisa yang basah.

“Nanti bila-bila kita ulang lagi ya Cik Lisa.” Pak Samad membisikkan di telinga Lisa dan beredar meninggalkan bilik artis muda yang cantik.

No comments:

Post a Comment