Monday 8 October 2012

HANGATNYA PRAMUGARI


Aku berlari-lari anak menuju Mr. Lim yang sedang menggamitku. Aku baru saja sampai ke kedai memperbaiki peralatan elektrik kepunyaan lelaki cina itu. Aku bekerja sebagai mekanik selepas lulus diploma di sebuah politeknik.

“Siva, kau pergi rumah ni. Kau lihat barang apa yang rosak.” Mr. Lim mengarahku sambil memberi sehelai kertas bertulis sebuah alamat.

“Okey, Mr. Lim.”

Aku mengambil kunci yang tergantung di tepi dinding. Aku hidupkan enjin Toyota pickup warna hitam. Kenderaan ini selalu kami gunakan bila ke rumah pelanggan. Di dalamnya sudah lengkap dengan peralatan memperbaiki peralatan elektrik.

Sesampainya aku di alamat yang dituju aku turun dan menghampiri pintu pagar sebuah rumah teres dua tingkat. Apabila aku menekan loceng rumah itu, muncul seorang perempuan muda. Dia hanya berkemban dengan tuala sahaja. Aku beritahu dia aku datang untuk memperbaiki barangnya yang rusak. Dia membenarkan aku masuk dan membawa aku ke bilik tidurnya. Dia menunjuk ke arah sebuah CD player yang terletak di bahagian bawah sebuah TV LCD 47 inci.


“CD player tu rosak. Waktu I terbang dulu tak pula rosak. Agaknya kawan I yang gunakan,” cerita wanita cantik di sebelahku yang kemudian aku kenal sebagai Rina.

Aku curi-curi melihat dadanya. Pangkal teteknya sungguh putih dan kulitnya halus dan gebu. Pasti benda yang berada di sebalik tuala itu sungguh padat dan cantik, fikirku. Aku bagaikan terkaku melihat sebatang tubuh tinggi lampai berwajah sungguh cantik.

“You tengoklah benda tu. I baru saja sampai, I nak mandi dulu.” 

 

Rina meninggalkan aku dan terus ke bilik mandi. Mataku melilau melihat sekeling bilik tidur yang luas itu. Di bahagian tengah ada katil ukuran king size bertilam tebal dan empuk. Di atas katil ada sepasang baju macam baju seragam dan beberapa helai seluar dalam jarang berwarna krim. Aku makin berahi dan membayangkan tundun gebu yang dibungkus oleh seluar dalam itu.

Aku mendekati katil dan mengambil sehelai seluar dalam yang lembut. Aku ramas-ramas dan aku cium baunya. Sah, seluar ini adalah seluar yang telah dipakai. Aroma kemaluan wanita terlekat di situ. Aku mencium penuh nafsu. Aku memang suka bau burit wanita. Apalagi kemaluan kepunyaan wanita cantik. Pelirku mengeras di dalam seluar. Puas menghidu aku menyimpan dalam saku seluarku.

Aku membelek CD player yang dikatakan rosak. Aku cuba hidupkan suisnya, Tak menyala. Aku cuba periksa plug yang terlekat di dinding dan aku buka sekeru yang melekat di situ. Aku nampak fiusnya warna hitam. Sah fius ini yang terbakar. Aku tukar fius baru dan aku sekeru kembali. Aku cucuk ke dinding dan aku hidupkan suisnya. Aku tekan punat “on” di CD player dan lampu merah menyala.

Tidak lama kemudian Rina muncul dengan berkemban juga. Dia baru sahaja selesai mandi. Dia duduk di tepi katil sambil mengusap rambutnya dengan tuala. Bayangkan apabila dia duduk di tepi katil dengan berkemban tuala pendek, dadaku bergetar kerana ghairah. Aku lihat seperti dia tak kisah saja aku berada dalam biliknya. Sesekali aku menjeling dan ternampak pahanya yang putih bersih dan berkulit halus. Aku menelan air liur melihat gadis cantik ini.

”Cik ni pelakon ke?” Tanyaku sekadar berbasa-basi.


“Kenapa you tanya macam tu?” Dia tidak menjawab pertanyaanku malah dia yang bertanya pula.

“Cik cantik, biasanya orang cantik macam cik ni jadi artis.” Aku menjawab ikhlas.

“Tidak. Saya bukan artis tapi pramugari,” jawabnya ramah.

“Patutlah cik ni cantik dan tinggi lampai. Semua pramugari cantik.”

“You selalu naik kapal terbang ke?” Tanyanya lagi.

“Orang miskin macam saya ni mana ada peluang naik kapal terbang. Biasanya naik bas ekspres saja. Saya biasa tengok dalam tv, pramugarinya cantik-cantik.” Jawabku jujur.

“Orang cantik pun kesunyian juga.” Aku dengar suaranya antara dengar dengan tidak.

“Mana keluarga you, takkan you tinggal sorang saja dalam rumah besar ni?” tanyaku kerana tidak ada orang lain di rumah itu.

“I tinggal dengan dua kawan. Tapi kawan I sedang terbang. Jadi tinggallah I seorang.'' Jawabnya ramah.

Aku tersenyum dalam hati. Ada ke kawannya sedang terbang. Macam burunglah pula. Tapi bila dia kata kerjanya adalah pramugari maka fahamlah aku kawannya itu juga pramugari dan sedang bertugas di awan biru.

 

“CD player you ni dah OK.”

“Eh cepatnya you repair. Apa rosaknya?”

“Rosak sikit saja, fiusnya yang terbakar.”

“I ni memang tak tahu menahu peralatan elektrik ni. I hanya tahu guna saja,” katanya jujur. Memang biasa wanita tidak mau ambil tahu.

Aku cuba menekan butang play pada CD player itu. Tiba-tiba muncul gambar di skrin tv. Terkejut aku bila melihat adegan di skrin. Melihat pelakonnya aku tahu di dalam CD player tu ada CD porno. Ketika itu pelakon lelaki sedang menjilat kelentit pelakon wanita.

“You selalu ke tengok gambar macam ni.” Aku bertanya Rina.

“Ini tentu kerja kawan I ni,” jawab Tina selamba bila melihat skrin tv.

Macam orang bodoh aku melihat adegan demi adegan di skrin luas itu. Aku terasa pelir aku sudah berlendir.

“You biasa ke buat macam tu,” tanya Rina.

“Tak juga. You selalu ke?” aku kembali bertanyanya.

“Ada juga bila I terbang keluar negara. Bila ke Eropah I suka lelaki Perancis. Bila ke Los Angeles I suka lelaki negro.” Katanya bersuara lembut tanpa silu.

Aku terpana dengan kata-kata pramugari cantik ini. Rupanya dia perempuan bergaya yang bebas bergaul. Baginya hubungan seks macam makan nasi saja. Agaknya sudah berapa banyak lelaki yang sudah menikmati batang tubuhnya yang cantik dan solid itu.

“You nak cuba dengan I?” tanyanya selamba.

“You jangan main-main,” jawabku terkejut.

“I tak main-main. I serius.”

Kemudian dia melucutkan tualanya dan terlentang di atas katil. Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal, aku memegang teteknya sambil meramas dengan rakus. Aku lihat puting teteknya tegang. Aku menjeling ke arah tundunnya. Berbulu nipis tapi tembam. Dia membuka butang baju aku. Kemudian butang seluar jeans aku. Kini tinggal hanya seluar dalam. Dia mengusap-usap batang pelir aku yang tegang di bawah seluar dalam.

``Batang you besar,'' katanya sambil melucutkan seluar dalam aku. Dia memain-main dengan kepala pelir dan sesekali mengusap batangnya.

”I suka batang tak sunat. Lelaki barat dan negro yang selalu tidur dengan I juga tak sunat. Mereka semua handal. Lelaki melayu hanya berbangga dengan penis mereka yang sunat padahal bila main macam ayam, cepat pancut.” Cerita Rina sambil mengelus batangku.


“Lelaki India handal tak?” aku cuba bertanya.

“I tak boleh jawab, I belum pernah main dengan lelaki india. I kena cuba you dulu baru boleh I bagi tau,” jawabnya mencabarku.

Tangan Rina langsung meraih batangku dan menggenggamnya Perlahan ia meramas-ramas lembut batangku yang berwarna hitam, lalu menggerakkan tangannya naik turun hingga batang pelirku menjadi makin keras. Rina lalu mendekatkan wajahnya kearah batangku, ia lalu dengan mesra mengucup hujung pelirku mesra. Perasaanku bagaikan dilambung kerana enak bila bibir merah basah itu menyentuk kepala pelirku. Sentuhan bibir lembut dan hangat Rina pada kepala pelirku menimbulkan sensasi yang sungguh ghairah.

Lidah Rina kini bergerak lincah, tidak hanya turun naik, kini lidahnya bahkan menjilat melingkar batangku, hingga mencapai ujung kepala pelirku. Rina menarik turun kulit kulup di hujung pelirku, dan kepala pelirku itupun menyembul keluar dari kulupnya. Lidah Rina dengan nakal menggeletek lubang kencing di hujung batangku. Dia membuka lubang itu dan menggarunya dengan ujung lidahnya. Aku tak mampu lagi menahan sensasi itu, erangan pun keluar dari mulutku.

“Sedapnya Rina,” hanya suara itu yang keluar dari mulutku.

Rina terus menjilat kepala dan lubang kencing itu dengan asyiknya. Jilatannya kini turun kembali hingga mencapai biji pelirku, sejenak Rina memainkannya dengan hujung lidahnya, di acah-acah dengan hujung lidah lalu kemudian dihisapnya biji tersebut satu persatu masuk kedalam mulutnya. Telurku dikulum-kulum seperti mengulum gula-gula. Rina tidak peduli akan aroma yang semerbak dari seluruh batang dan biji pelirku, malahan aroma tersebut makin merangsang dirinya.

Rina memasukkan kepala butuhku kedalam mulutnya, hanya bahagian hujungnya disedut dan dikunyah. Hanya bunyi clup... clup... clup... yang keluar dari mulut mungil yang sedang meratah batang pelirku.

Kini Rina memasukkan lebih dalam lagi torpedoku kedalam mulutnya, dia pun menghisap perlahan. Lidahnya menari-nari dan melingkari batangnya. Kepalanya yang licin tak terkecuali menjadi sasaran sang pramugari.

“Ahhh…oohhh....”

Aku tidak tahan lagi, mulut yang lembut, basah, dan hangat itu, meramas dan menghisap lembut pelirku, ditambah lagi ramasan-ramasan dari jari-jari halus Rina pada batang kemaluanku. Ini terlalu nikmat dan termat lazat. Hisapan Rina terus berlanjut, kali ini disertai gigitan kecil dengan giginya, aku pun merasakan pelirku bertambah gatal, semakin digaru dengan gigi Rina, semakin gatal pelirku, siksaan nikmat ini sungguh terlalu dashyat buatku, sehingga tak lama kemudian aku merasakan gatal luar biasa, dan kepala pelirku berdenyut-denyut berusaha membendung sesuatu yang mendesak keluar, namun tidak berhasil.

“Rinaaaaa.....” aku mengerang nyaring.
 

Rasa tak terbendung ini melandaku seperti banjir besar, seluruh tubuhku terasa nyaman luar biasa sekaligus mereggang seperti ditarik-tarik, terlalu nikmat. Sperma pun menyembur dari lubang kencing di hujung batangku, semburan pertama langsung menerpa langit-langit mulut Rina. Rina yang terkejut karena tidak menyangka akan disembur, secara refleks menarik kepalanya dan melepaskan hisapannya dari batang pelirku. Akibatnya semburan sperma berikutnya langsung menerpa tepat di wajahnya, tidak terlalu banyak, namun kental dan bergetah, hangat sekali rasanya.

Perasaan Rina bercampur aduk, antara terangsang, sedikit jijik, geli, dan senang. Di dalam mulutnya ada sperma yang tertinggal, perlahan ia mencicipnya sedikit. Mungkin rasanya enak maka Rina kemudiannya menelan cairan kental tersebut. Sperma yang melekat di pipinya dielap dengan jari-jarinya di dijilat licin. Aku hanya terbaring lemas sambil melihat kelakuan sang pramugari cantik.

Aku merangkul tubuh padat berkulit licin halus. Aku mencium bau harum tubuh Rina. Melihat kemulusan leher putih Rina, aku tidak tahan dan langsung mencium leher itu dengan lembut, sungguh halus kulit leher itu terasa di bibirku, lalu meneruskan kecupanku. Rina sendiri merasakan hembusan nafasku pada lehernya dan terlihat bulu-bulu halus pada lehernya meremang kerana kegelian. Aku yang masih memeluk Rina kemudian mula merayapkan tanganku dan meramas-ramas lembut bukit kembar yang kenyal itu. Sungguh nikmat rasanya.

Aku membenamkan hidungku ke celah ketiak Rina yang licin tanpa seurat bulu. Aromanya sungguh segar. Bau badan Rina sungguh harum menyebabkan aku berlama-lama menghidu bau ketiak dan badannya. Tanganku masih berlabuh pada payudara Rina yang halus kenyal. Puting susu Rina mengeras dan menegak dengan warnanya kini kemerahan. Mata Rina terpejam dan sesekali badannya meliuk-lintuk bagaikan ular sedang menari. Aku terus meramas-ramas payudara itu, sekali sekala aku gentel putingnya, sambil tidak lupa mencium bahu dan leher Rina. Rina mengerang pelan lalu menolehkan kepalanya dan mengucup bibirku. Kami pun berciuman lama dan mesra, basah…hangat.

Tangan kananku merayap ke perut dan tundun yang membusut. Jari-jariku menjalar mencari liang vagina Rina, dan ketika menemukan bibir vagina Rina, jariku menyusuri belahannya hingga menemukan kelentit Rina. Aku gosok daging kecil itu dengan cukup lembut sambil menekan. Rina pun mengerang sambil terengah-engah. Ia menggigit bibir bawahnya, berusaha menahan jeritan yang hendak keluar. Aku terus mempermainkan vagina Rina, kadang menggosoknya, kadang meramas bukitnya, bahkan terkadang memasukkan jari-jariku ke dalam liang vagina Rina dan mengaduknya dengan sedikit kasar.

Taman indah itupun terasa basah oleh cairan kewanitaan Rina, aku makin bersemangat. Aku beringsut dan memposisikan tubuhku di antara kaki Rina. Aku lalu membuka lebar-lebar kaki Rina hingga vaginanya terpampang dengan jelas. Aku kagum, pemandangan ini sungguh terlalu indah buatku. Kalau tadi Rina telah melakukan oral sex kepadaku maka aku juga boleh melakukan perkara sama kepadanya. Aku mendekatkan wajahku pada vagina Rina, pertama-tama ia menghidu vagina merekah itu, baunya harum dan sangat merangsangku. Aku cium lembut bibir vagina Rina berulang kali, kadang-kadang aku gosokkan bibirku ke belahan vagina indah itu, membuat Rina mengerang dan memejamkan mata menikmatinya.

Lidahku menjelajah bibir vagina yang basah, turun naik membelah bibir merekah kemerahan itu. Hidungku menyentuh bulu-bulu halus yang lembab, dan dari celah lurahnya tercium bau menyengat yang semakin tajam, harum sekali. Aku membuka bibir vagina Rina yang berwarna merah. Bahagian dalam vagina itu ternyata berwarna merah muda, sungguh menggoda perasaanku. Tanpa lengah aku langsung menjilat bahagian dalam vagina itu sepuasnya, segar sekali… terlalu manis rasanya, sehingga membuat kepalaku terasa melayang.

Rina memejamkan mata, bibirnya digigit. Agaknya menikmati sentuhan lidah basah dan hangat kepunyaanku, membuatnya geli dan gatal sekaligus. Rina menikmati dan menggigit bibirnya semakin keras dan mendongakkan kepalanya. Dengan kedua tangan aku membuka belahan bibir vagina itu selebar-lebarnya, aku melihat ada lubang kecil di bagian dalam, mungkin itu lubang kencing. Secara semulajadi aku menyedut kelentit Rina dan menggigitnya pelan Terdengar erangan Rina seperti tertahan-tahan, birahinya telah naik ke puncak tertinggi dan cairan hangat makin banyak mengalir keluar dari belahan bibir merah yang lembab.

Birahiku sendiri membakar diriku. Aku memasukan lidahku sedalam-dalamnya ke liang vagina Rina, lalu menggerakkan lidahku dengan liar, memutar dan menggaru-garu dinding vagina miliknya. Rina menjerit kecil, semetara aku pun makin kerasukan. Aku langsung menindih Rina, mulutku mencari puncak payudara Rina, terus menyedut-nyedut puting susu Rina yang kemerahan bagaikan bayi yang sedang kehausan. Rina pun menggigit bibir lagi kali ini karena merasa nikmat dan lazat yang menjalar di seluruh tubuhnya.

“Aaahhh... eeemmmm....”

Rina mengerang kuat. Kepalanya digeleng kiri kanan. Tangannya mencengkam cadar yang telah kusut. Aku sendiri sudah tak mampu lagi bertahan. Dengan tangan kanan aku menggenggam batang pelirku yang besar dan berwarna hitam. Aku lancap seketika dan aku loceh kulup yang menutup bahagian kepala. Kepala pelirku yang membulat itu aku gesel-geselkan ke kelentit dan bibir kemaluan Rina. Terasa geli bila kepala pelirku yang terbuka bergesel dengan bibir burit Rina yang hangat dan basah.

“Fuck me... fuck me...”

Rina merayu-rayu supaya aku membenamkan batangku ke dalam lubangnya yang hangat. Aku menekan pelirku lebih kuat dan perlahan-lahan kepala pelirku yang sudah terloceh menyelam masuk membelah bibir vagina Rina, hingga ia merintih-rintih kenikmatan dan badannya tersentak-sentak. Vagina itu memang sudah sangat basah akan tetapi masih terlalu sempit untuk ukuran pelirku yang besar. Sungguh indah melihat batangku yang hitam menyelam dalam lurah Rina yang merah basah. Mungkin Rina sedang membayangkan batang negro yang hitam legam sedang meneroka lubangnya bila dia mendarat di Amerika.

Aku pun menekan punggungku pelan-pelan membenamkan pelirku yang besar itu semakin dalam. Akibat tekanan butuh besarku seluruh bibir vagina Rina tertekan ke dalam, kelentitnya pun ikut tertekan masuk dan tergesel dengan urat-urat menonjol yang melingkari batang pelirku. Hal ini membuat Rina menggelinjang-gelinjang kerana nikmat dan lazat.

“Aaahhh... eeemmmm....” Rina bersuara mengerang.

Aku merasakan betapa nikmatnya jepitan vagina itu, hangat, basah dan berdenyut-denyut, seperti meramas-ramas batang pelirku. Meskipun sudah pernah merasakan sensasi ini sebelumnya, tetapi nikmat ini tidak pernah membuat aku berasa bosan. Aku pun dengan menggebu-gebu mendayung pelirku ke dalam liang vagina Rina. Goncangan itu membuat tubuh mungil Rina terlonajk-lonjak tak berdaya, payudaranya pun bergoyang-goyang mengikuti dayunganku. Rina mengerang lagi penuh nikmat.

“Aaahhh... eeemmmm....” Badan Rina melengkung ke atas dan kedua tangan pramugari muda itu memeluk erat tubuhku.

Perasaan sensasi luar biasa bercampur rasa enak dan lezat yang teramat sangat menyebabkan badan Rina mengejang beberapa ketika. Rasa itu menjalar dari daerah bagian bawah badan Rina, naik ke seluruh tubuh, luar biasa indah rasanya. Perlahan-lahan perasaan nikmat yang dirasakannya melingkupi segenap kesadarannya, menjalar dengan deras tak terbendung seperti air terjun yang tumpah deras ke dalam danau penampungan, menimbulkan getaran hebat pada seluruh bagian tubuhnya, tak terkendali dan meletup menjadi suatu orgasme yang spektakular melandanya. Setelah itu badannya terkulai lemas, Rina telentang pasrah seakan-akan pingsan dengan kedua matanya terkatup.

Melihat keadaan Rina yang justru semakin menggairahkan itu, aku semakin menekan pinggulku keras-keras ke depan dan “Aduuuh… aauuggghh…!” keluh Rina merasakan seakan-akan vaginanya terbelah dua ditembusi batang pelirku yang panjang dan besar itu. Kedua matanya terbelalak, kakinya menggelepar-gelepar dengan kuatnya diikuti badannya yang meliuk-liuk menahan gempuran pelirku pada vaginanya. Hanya nikmat dan lezat saja yang aku dan Rina rasa. Benar-benar syurga dunia.

Makin rancak aku menggerakkan pinggulnya maju mundur dengan cepat dan keras, sehingga batangku keluar masuk pada vagina Rina yang sempit itu. Aku merasa pelirku seperti dijepit dan dipicit-picit. Agaknya Rina merasakan pelirku yang menembus jauh ke dalam relung tubuhnya, mengaduk-aduk di didalamnya, telah mempersembahkan perasaan nikmat yang tak terperi. Rina hanya mengerang dan mengerang penuh nikmat.
 

”Aahh… ssshh ooouusshh!” sampai suatu ketika perasaan nikmatnya itu tidak dapat dikendalikan lagi serasa menjalar dan menguasai seluruh tubuhnya dan tiba-tiba meledak membajiri keluar berupa suatu orgasme yang dahsyat yang mengakibatkan seluruh tubuhnya bergetar tak terkendali disertai tangannya yang menggapai-gapai berusaha meraih sesuatu yang tidak ada.

Tubuh Rina mengejang dengan keras, hingga ia akhirnya merasa seakan-akan melayang-layang, terbang dipermainkan angin. Ohhhh ia telah mencapai orgasme yang hebat untuk yang kedua kalinya. Aku dapat merasai perjuangan Rina mula melemah, seakan-akan semua tenaganya terkuras habis.

Aku sendiri tak mampu bertahan lagi. Aku lajukan dayunganku dan kepala pelirku yang sensitif terasa ngilu. Rasa geli itu menyebabkan aku tak boleh bertahan lagi dan dengan sekali dorongan kuat seluruh batang pelirku terbenam dan kepala pelirku menyondol pangkal rahim Rina yang lembut. Aku menggigil dan badanku mengejang dan maniku berkejaran memancut menyirami rahim pramugari muda yang cantik. Berkali aku memuntahkan benih-benihku hingga aku terkulai di dada Rina.

Aku benar-benar puas. Aku memeluk erat badan Rina. Seluruh tenagaku bagaikan hilang terbang hingga aku terasa lemah longlai. Aku memejamkan mataku sambil merendam batangku di dalam lubang hangat. Perlahan-perlahan batangku mula mengecil hingga dengan sendirinya keluar dari lubang nikmat itu.

“Awak handal, I benar-benar puas,” Rina berbisik lembut di telingaku.

Aku tersenyum puas. Mungkinkah aku dapat mengulanginya lagi?.....

No comments:

Post a Comment