Wednesday 10 October 2012

BAYARAN SEWA RUMAH


Sudah dua bulan Param dan Siva diberhentikan kerja kerana kilang tempat mereka kerja mengalami kegawatan ekonomi. Selama dua bulan itu jugalah mereka terpaksa berjimat cermat dengan sisa-sisa simpanan mereka untuk belanja harian. Kalau dulu mereka boleh berbelanja mewah tetapi sekarang mereka terpaksa mengikat perut, makan hanya sekadar mengenyangkan perut.

Mereka berdua runsing kerana hutang-hutang mereka tidak berbayar selama dua bulan itu. Hutang motorsikal, hutang perabot dan juga hutang sewa rumah. Telah beberapa kali mereka telah menerima panggilan telefon dari tuan punya rumah menuntut bayaran sewa dan mereka hanya meminta belas ehsan daripada Tauke Lee kerana sewa tidak dapat dijelaskan memandangkan mereka belum dapat kerja.

Pagi itu ketika Param dan Siva sedang bersarapan teh O dan biskut kering di meja makan mereka mendengar suara memanggil di pintu pagar. Param menjenguk melalui tingkap dan kelihatan seorang gadis cina di pintu pagar. Di belakangnya sebuah kereta mewah BMW 3 series berwarna gelap. Param kenal gadis itu, anak perempuan tauke Lee yang cantik tapi sombong. Kawan-kawannya di pejabat memanggilnya Stacy.

Seperti biasa amoi cantik berusia 25 tahun yang trendy itu memakai skirt pendek dan blaus ketat tanpa lengan mengikut fesyen sekarang. Dengan kasut bertumit tinggi dia berjalan masuk ke rumah selepas membuka pintu pagar yang tidak berkunci. Stacy terus masuk ke dalam rumah tanpa membuka kasut apabila Param membuka pintu rumah.

“Awak kenal siapa saya?” Tanya Stacy dengan lagak sombongnya.

“Kenal, miss anak Tauke Lee.” Jawab Param perlahan.


“Kamu tahu mengapa saya datang ke sini?”


“Tak tahu, miss tak bagi tahu.”

“Saya datang nak kutip sewa rumah, dah dua bulan kamu tak bayar.”


“Kami tak ada duit, kami dah dibuang kerja.” Jawab Siva yang diam sejak tadi.

“Itu saya tak tahu, yang saya tahu sewa rumah perlu dibayar.”


“Kami minta maaf, kami minta tangguh hingga kami dapat kerja.”

“Itu bukan urusan saya, kalau tak ada duit awak berdua boleh belah.”

Kedua pemuda itu rasa bengang bila gadis cina itu bersuara agak tinggi. Mereka cuba bersabar kerana mereka mengakui yang mereka sudah dua bulan tidak membayar sewa rumah.


“Esok keluar dari rumah ini, India tak guna.”

Kedua pemuda india ini terasa geram bila dimaki Stacy. Darah mereka mendidik dihina oleh gadis cina yang tak tahu bahasa tersebut. Mereka bukan tidak mahu membayar sewa tetapi pada masa ini mereka belum dapat kerja.

“Kami minta tempoh, bila dapat kerja kami bayarlah.”

“Saya tak mahu tahu, hari ini juga saya perlu dapatkan sewa. Saya tak mahu pulang dengan tangan kosong.”

“Okey, kalau begitu ikut saya dalam bilik. Saya ambil duit simpanan saya.” Param mengajak Stacy ke dalam biliknya.

Tanpa perasangka Stacy menurut Param ke biliknya. Siva mengikut Stacy dari belakang. Sampai di muka pintu Siva menolak Stacy kuat dan disambut oleh Param. Param merangkul kuat tubuh Stacy dan dibaring ke atas katil di biliknya. Kedua tangan Stacy dipegang kemas dan badan Stacy ditindihnya.

“Apa kamu buat. Lepaskan saya.” Tergamam Stacy bila diterkam oleh pemuda india yang dimakinya.

Stacy tak menyangka kedua lelaki tersebut sanggup memperlakukannya begitu. Stacy cuba meronta dan menendang Param yang sedang menindihnya. Dengan pantas Param memegang kaki amoi cina tersebut. Matanya melotot ke paha Stacy yang putih mulus. Kerana masih meronta maka skirt pendek yang dipakainya terselak hingga ke pangkal paha memperlihatkan seluar dalam warna putih yang dipakainya.


“Miss jangan bimbang, kami nak bayar sewa rumah.” Siva berbisik di telinga Stacy.

Berhadapan dengan gadis cantik yang meronta-ronta itu membuat kedua pemuda itu terangsang nafsunya. Haruman yang dipakai Stacy membangkitkan ghairah mereka. Badan gadis cina tersebut dipeluk dan digomol dengan ganasnya. Siva di bahagian atas sementara Param beroperasi di bahagian bawah.

Tubuh Stacy yang cantik dan bergetah tersebut menjadi tatapan dua pasang mata pemuda india tersebut. Bukit kembar Stacy yang kenyal, pinggang yang ramping, kulit yang putih mulus disorot penuh nafsu oleh kedua pemuda tersebut.

“Rezeki kita hari ni Siva. Kita kerjakan amoi celupar ni cukup-cukup.”

“Kita bayar sewa rumah dengan butuh kita ni,” balas Siva.

“Lepaskan saya, nanti saya lapor polis.” Stacy cuba meronta tapi kudratnya tak dapat melawan kekuatan dua pemuda yang biasa bekerja berat.

“Boleh saja Cik Stacy. Tapi biar kami puas dulu.”

Siva yang di bahagian atas mula melepaskan butang blaus Stacy satu persatu. Kemudian bra warna krim di lepaskan juga. Sementara Param di bahagian bawah menarik skirt yang dipakai Stacy diikuti seluar dalam warna putih. Sekarang Stacy terbaring telentang telanjang bulat.

“Cantiknya, macam anak patung.” Param bersuara.

Param dan Siva tertawan degan kecantikan dan keindahan tubuh Stacy. Nafsu mereka menyala-nyala bagikan lahar gunung berapi yang menunggu masa untuk meletup. Wajahnya yang cantik seperti pelakon Hong Kong benar-benar merangsang keinginan kedua lelaki india tersebut untuk berasmara.


Bagaikan besi berani yang menarik-menarik, Param dan Siva menerkam tubuh polos Stacy penuh nafsu. Param mula beraksi terhadap tundun tembam Stacy yang berbulu hitam lebat. Di sebalik bulu-bulu tebal itu terbelah dengan bibir merah merekah menjadi sasaran mata jalang pemuda india itu. Stacy sedar bahawa dia akan diperkosa sama ada dia menurut atau melawan. Stacy tak berdaya melawan kerana tenaganya telah terkuras habis.

Siva yang berada di bahagian kepala mula meramas tetek amoi yang pejal. Diramas-ramas perlahan tetek gadis cina itu bergilir-gilir. Stacy rasa geli disebalik perasaan takutnya. Putingnya yang berwarna pink kemudiannya menjadi sasaran bibir tebal warna hitam kepunyaan Siva. Puting tetek dinyonyot lama sekali. Walau dalam takut Stacy mula merasai nikmat. Bibir hitam lelaki india kontras sekali dengan kulit tetek Stacy yang putih gebu. Mungkin kerana geram Siva menggigit agak keras hingga Stacy menjerit. Stacy cuba menolak kepala Siva tetapi dipeluk erat badan amoi muda tersebut.

Pipi gebu Stacy mula dihidu oleh Siva. Dicium dan dijilat berlama-lama. Kemudian bibir merah basah menjadi sasaran bibir lebam tebal. Dikucup dan dijilat bibir amoi yang dua ulas itu. Hampir lemas Stacy bila nafas Siva yang berbau itu berlegar di lubang hidungnya. Lidah amoi itu dikulum dan lior gadis muda itu di hirup penuh nafsu.

Siva makin ganas. Leher dan tengkuk Stacy dicium dan dijilat. Basah tengkuk anak gadis Tauke Lee dengan air liur Siva. Rambut Stacy yang baru dishampoo menjadi sasarannya. Keharuman rambut amoi muda itu menjadi habuan hidungnya.

Param di bahagian kaki tak duduk diam. Paha Stacy yang lembut tersebut dikuak Param. Hidungnya mula berlegar di tundun gadis cina yang berbulu hitam tebal. Bulu-bulu tersebut dicium dan dihidu. Burit cina yang merekah merah dicium juga. Aroma burit gadis muda membuatkan Param makin ganas. Stacy kegelian dan spontan merenggangkan sedikit kakinya memudahkan aktiviti ciuman Param.

Param mengesel-gesel hidungnya lama sekali di lurah merekah yang mula basah. Ditarik nafasnya panjang-panjang agar aroma burit yang segar memenuhi kedua paru-parunya. Lidah Param mula bersarang di lurah burit Stacy. Bibir merah burit amoi dinyonyotnya. Stacy bertambah geli dan mula terasa lazatnya walaupun masih ketakutan.

Param kemudian beralih menjilat kelentit Stacy yang berada di sudut atas belahan dua bibir tebal. Kelentit yang besar panjang menjadi perhatian Param. Dicium dan dihidu kelentit yang menonjol di sudut atas alur kemaluan. Param benar-benar khayal dengan aroma kelentit Stacy yang masih muda belia. Kelentit Stacy yang besar panjang kerana tak bersunat itu menjadi habuan Param. Param mengulum berlama-lama kelentit yang memejal macam mengulum lolipop.

“Siva, burit amoi dah banjir.” Param bersuara.

“Kau gigit kelentitnya biar putus.” Balas Siva.

Stacy terasa takut, dia membayangkan kelentitnya putus digigit pemuda india tersebut. Perasaan takut dan nikmat bercampur-aduk. Burit Stacy mula mengemut. Lendir panas mula mengalir keluar dari dalam burit Stacy. Bau burit makin keras memenuhi bilik tidur tersebut. Param dan Siva makin bernafsu. Aroma burit mengelitik bulu-bulu hidung kedua lelaki tersebut. Bau inilah yang diidam-idamkan semua lelaki normal.

Siva tak tinggal diam. Mulut lelaki muda tersebut mula beralih ke ketiak Stacy. Ketiak yang licin mulus dicium. Mungkin kesan deodorant dan parfum yang Stacy pakai membuat Siva rakus menggeselkan batang hidungnya di ketiak Stacy kiri kanan bergilir-gilir. Stacy terasa amat geli diperlakukan begitu. Stacy ingin ketawa kerana geli tapi ditahan agar tak bersuara. Puas dengan batang hidung kini giliran lidahnya pula bermain di ketiak Stacy. Dijilatnya ketiak mulus dengan lidahnya yang lembab dan kasar. Stacy bertambah geli dan meronta-ronta membuatkan lendiran hangat makin banyak keluar dari rongga buritnya.

Puas mengerjakan gadis muda tersebut, Param dan Siva menanggalkan baju dan seluar yang dipakai. Kedua mereka bertelanjang bulat. Stacy ngeri dan takut melihat batang pelir yang terpacak keras. Batangnya besar, panjang, penuh urat dan hitam legam. Kepala bulat membengkak menunggu masa untuk menyelam dalam lubuk nikmat gadis cina yang sombong itu. Inilah peluang membalas perangai bengis anak tuan rumah yang cantik molek.

Param mencempung Stacy dan mengarahnya merangkak. Stacy patuh dan merangkak di atas tilam nipis di atas katil kayu. Paha Stacy dikuak dari belakang oleh Param. Stacy sekarang terkangkang luas di hadapan Param. Param membongkok di belakang Stacy dan sekali lagi burit cina yang mekar menjadi sasaran mulut dan lidahnya. Bila saja lidah kasarnya mula terbenam ke rongga burit, Stacy mula mengerang kenikmatan.

Badan Stacy dipegang erat oleh Param. Tetek amoi yang bergantungan diramas dari belakang. Tiba-tiba Stacy rasa satu benda bulat menekan-nekan di muara buritnya. Sekarang batang butuh Param yang kaku keras tak sabar-sabar menembusi burit cina yang sempit. Kepala butuh mula menggeletek kelentit yang membengkak. Muara burit Stacy berdenyut-denyut. Pelan-pelan Param menekan alat kejantanannya. Koneknya mula terbenam di muara cipap gadis cantik. Separuh koneknya sudah terbenam. Lubang burit amoi ini sungguh sempit dan ketat. Param tersengih puas.

Bila melihat kawannya mula beraksi dibelakang Stacy, Siva juga turut beraksi. Dirapatkan koneknya yang hitam legam itu ke muka si amoi. Stacy dapat melihat batang hitam berkulup terhangguk-hangguk mengarah ke mukanya.

“Awak pernah rasa butuh india?” Siva bersuara.


Stacy hanya menggelengkan kepalanya. Selama ini dia belum pernah merasai pelir lelaki india, malah melihatnya pun belum pernah. Yang dia tahun hanya butuh cina boy friendnya.

“Awak pernah rasa butuh cina?”

Stacy hanya mengangguk lemah. Memang beberapa kali dia pernah berasmara dengan Tony kekasihnya.

“Cium butuh aku ni,” Siva mendekatkan batang pelirnya ke muka Stacy.

Stacy mengeleng-ngelengkan kepalanya. Batang hitam di hadapannya itu dilihat dengan perasaan jijik.

“Aku kata cium, ciumlah... perempuan jalang.”

Siva bertindak ganas. Rambut Stacy dijambak dan ditarik. Stacy terasa sakit. Dia terpaksa mengikut kemahuan Siva. Batang pelir yang berbau keringat dan sisa kencing itu dicium dengan terpaksa. Hidung mancungnya yang putih kuning itu menempel di kepala bulat hitam legam. Bila Siva menarik kulit kulupnya bau butuh Siva makin keras.

“Sekarang kau hisap. Jika kau gigit aku cekik kau sampai mati.”

Bila mendengar perkataan mati, Stacy rasa gerun. Umurnya masih muda, dia tak mau mati sekarang ini. Dengan terpaksa mulut comel berbibir merah basah itu perlahan-lahan terbuka. Siva tanpa lengah menolak batang kerasnya ke dalam mulut Stacy. Stacy terbatuk-batuk bila kepala bulat menyetuh kerongkongnya. Hampir temuntah Stacy bila pelir berbau tengik itu meluru masuk ke dalam rongga mulutnya.

“Hisap dan jilat perempuan jalang.”

Walaupun tak sudi Stacy patuh dengan arahan Siva. Dihisap dan dinyonyot batang hitam berkarat kepunyaan lelaki india itu. Ditelan segala bau dan perisa butuh lelaki yang menyewa rumahnya itu. Siva meringis kesedapan bila lidah kasar melingkari kepala bulatnya. Perasaan suam mulut Stacy menerbitkan perasaan nikmat dan enak di batangnya yang beurat-urat itu.

Sekarang mulut atas dan mulut bawah kepunyaan Stacy telah dipenuhi dengan batang balak pemuda india. Siva melajukan dayungannya di mulut comel sementara Param melajukan dayungannya di lubang burit amoi yang hangat dan sempit.

Param dalam stail doggy menghayunkan batang balaknya ke lubang sempit. Digerakkan maju mundur hingga akhirnya dibenamkan hingga kepangkal batang butuhnya yang telah lama berpuasa. Menjerit Stacy bila batang tujuh inci terbenam dalam terowong nikmatnya. Param tak menghiraukan jeritan Stacy. Dihayun batang pelirnya maju mundur. Terasa seperti kulit perlirnya lecet kerana lubang Stacy sungguh sempit dan ketat. Param menggerakkan badannya maju mundur dengan laju. Dia tak peduli samaada Stacy masih dara atau telah ditebuk. Yang penting nafsunya perlu dipuasi. Bukan selalu perempuan muda dan cantik datang menyerah diri.

Badan Stacy terhoyong-hayang dihantak oleh lelaki penganggur tersebut. Teteknya terhayun-hayun seirama dengan gerakan pantas Param dan Siva. Tetek yang kenyal dan mengkal itu tergantung sungguh cantik.

Walaupun dipaksa Stacy mula merasai kenikmatan. Belum pernah Stacy merasai kelazatan berkelamin. Batang pelir lelaki india ini lebih besar dan lebih panjang daripada butuh Tony kekasihnya. Buritnya terus mengemut dan serentak itu juga lendiran panas makin banyak keluar. Param dapat merasainya. Gerakan pelirnya makin lancar bila burit Stacy makin banjir. Ramasan-ramasan dinding burit Stacy terhadap batangnya sungguh nikmat. Param dapat merasakan burit amoi cina ini lebih sedap dari pelacur yang pernah dilangganinya. Makin sedap makin laju hayunannya. Dan Stacy mula mengerang nikmat.

Selepas sepuluh minit Param mula merasa air maninya mula berkumpul di pangkal pelirnya. Digerakkan batang pelirnya makin laju. Stacy dapat merasakan batang Param makin keras dan makin berdenyut. Sekali tekanan kuat maka terpancutlah mani Param menyirami rahim Stacy yang sedang mekar. Stacy merasai sungguh banyak pancutan benih yang panas bertakung dalam rahimnya yang sedang subur. Serentak dengan itu Stacy juga mengalami orgasmenya. Lututnya lemah dan dia hampir jatuh tertiarap. Dengan pantas Param di bahagian belakang merangkul badan Stacy yang mula melemah. Sayang rasanya nak mencabut batang pelirnya yang masih seronok menyelam dalam burit gadis cina yang cantik.

Siva yang sedang enak pelirnya dikulum dan dihisap dapat melihat Param telah mengalah. Bila Param menarik keluar batangnya dari lubang amoi, dengan pantas dia merangkul tubuh gebu dan membalikkannya di atas katil. Stacy yang lesu dibaringnya di atas tilam nipis. Stacy sekarang tidur telantang. Siva yang belum puas menerkam Stacy yang terbaring kaku. Paha Stacy ditolak kiri kanan. Stacy terkangkang luas di hadapan Siva. Siva merapatkan badannya ke badan Stacy yang cantik. Badan Stacy dipeluk erat sekali. Bahagian bawah badannya berada di celah kangkang amoi.

Siva mengarahkan kepala kulupnya yang mengembang itu ke muara burit yang lencun. Sekali tekan saja separuh batang pelir terbenam dalam rongga burit yang licin. Sambil balaknya tetap berada di lubang nikmat, mulut Siva menyonyot tetek Stacy yang padat mengkal. Digerak pantas butuhnya maju mundur sementara mulutnya mengemut daging pejal tetek Stacy. Stacy merasa geli di burit dan di tetek.

Stacy mula memberi tindak balas. Diayak pinggulnya kiri kanan. Stacy dapati pelir Siva lebih panjang dari pelir Param. Butuhnya yang panjang itu menyentuh pangkal rahim Stacy. Terasa senak diperut Stacy ditujah oleh senjata panjang. Siva menekan dalam-dalam batang pelirnya hingga Stacy terasa bulu-bulu di pangkal paha Siva membelai kelentitnya yang membengkak dan sensitif. Sungguh geli dan lazat bila kelentitnya dibelai oleh bulu-bulu kasar kerinting. Kegelian dan kenikmatan yang amat sangat membuat Stacy mengejang sekali lagi dan akhirnya dia mengalami orgasme yang kedua.

Melihat Stacy mula mengendurkan perlawanannya maka Siva mula melajukan tikamannya di terowong nikmat dan akhirnya Siva mula mengejang dan sekali dengusan panjang maka pancutan demi pancutan menerpa deras mengalir ke rahim Stacy. Enam kali lelaki india memancutkan benihnya yang tersimpan sekian lama di dalam burit sempit. Panas dan kental terasa dan banyak sekali benihnya disemburkan ke rahim Stacy.

Siva terkulai tapi badannya masih memeluk badan amoi yang muda belia. Dikapuk kemas sambil hidungnya menghidu aroma badan cina muda. Dijilatnya butir-butir peluh yang menghiasi kulit mulus tersebut. Dan akhirnya dia terbaring terkapar di sisi Stacy. Sementara Param terbaring di sisi yang lain.

Setengah jam kemudia Stacy pulih dari lesunya. Sebentar tadi dia terlena kerana keletihan tapi nikmat. Dia bangun mengenakan pakaiannya sambil diperhatikan dua lelaki india yang sedang terbaring telanjang bulat.


“Kami dah bayar sewa bulan ni. Bula depan miss boleh datang lagi.” Param tersenyum sumbing ke arah Stacy.

Stacy melangkah longlai keluar rumah menuju ke keretanya. Dalam hati dia mengakui kegagahan pemuda india tersebut. Batang pelir hitam legam itu seperti masih bergerak-gerak dalam lubang buritnya. Kalau perlu dia akan datang lagi bulan depan...

No comments:

Post a Comment