Wednesday 10 October 2012

SUZY


Pada bulan lepas aku masuk di laman chat dan aku telah bersembang dengan seorang gadis bernama Suzy. Perbualan kami biasa saja mengenai kerja atau pun hal ehwal semasa. Di pendekkan cerita, pada suatu hari Suzy ingin benar berjumpa dengan aku. Aku pun pada waktu itu tengah boring juga. Jadi aku pun setujulah nak berjumpa dengannya. Dia menyuruh aku menjemputnya di bawah blok kediamannya dan seperti yang di janjikan, aku sampai tepat pada waktunya.

Di situ aku nampak ada seorang gadis memakai baju kemeja lengan panjang berwarna biru dan tight skirt warna hitam sedang berdiri tidak jauh dari tempat aku meletak kereta. Aku memerhatikan gadis itu yang berbadan sederhana tapi mempunyai paras yang mengiurkan. Dengan buah dada besar dan punggungnya yang padat membuat aku mula berfantasi. Tanpa aku sedari, batang aku sudah mengeras di dalam seluar.

Sedang aku mengelamun, tiba-tiba handphone aku berdering. Ada suara lunak manis di hujung sana. Suara wanita yang lemak manis.


“Hello dear, u kat mana ni?” tanya Suzy.

“I dah sampai ni,” jawabku ringkas.

“Dari tadi kat bawah ni, I tak nampak u pun!” Dia menjelaskan dengan nada manja.

“OK, U nampak kereta Toyota Camry warna hitam tak?” tanyaku sambil melihat di sekeliling.

“OK, I dah nampak U,”jawabnya.

Aku masih lagi mencari di mana Suzy menunggu aku. Tiba-tiba aku terpandang gadis yang berdiri tadi sedang berjalan menuju ke keretaku. Hatiku berdebar-debar. ‘Ini ke Suzy?’ hatiku berkata-kata. Aku terus memerhatikannya. Dia terus menghampiri keretaku dan terus membuka pintu kereta sambil mengukir senyum yang manis dan menegurku.

“Hi...”. Aku tergamam. Aku membalas dengan senyuman.

“So,
ke mana kita? Let's go for a drink,” katanya ringkas.

Dalam perjalanan, kami berbual biasa saja. Sesekali aku mencuri pandang ke arah pehanya yang putih dan gebu membuat aku tak menentu.

“Hey dear, tengok depan kalau drive tu,” Suzy mengusikku.

“Ada bidadari di sebelah I,” jawabku gugup.

Aku rasa dia perasan yang aku sering memerhatikan pehanya. Dipendekkan cerita, sambil kami duduk minum kopi capuccino dan berbual, Suzy sering memegang celah buah dadanya dan aku memerhatikan segala kelakuannya.

“Mann, U pernah scandal sesudah berumahtangga?” tanya Suzy tiba-tiba.

Aku terperanjat bila dia tanya soalan sebegitu. Tiada jawapan yang berlegar dalam kepalaku bila disergah tiba-tiba seperti itu.

“Tak pernah. Kenapa?” tanyaku.

“Just asking,” dia menjawab sambil senyum. “Mann, I rasa macam nak pitam. Ccan we go somewhere else?”

“Sure, why not,” jawabku.

“Shall we check in a room?”

“OK,” jawabku sepatah.

Aku pun terus check-in di sebuah hotel berdekatan. Tanpa membuang masa, aku terus membawanya ke bilik. Bila sampai sahaja, aku terus membaringkan dia di katil dan aku bertanya sama ada dia mahu apa-apa, boleh aku ambilkan. Dia menyuruh aku memicit kepalanya dengan alasan kepalanya pening. Aku pun terus duduk di sebelahnya dan terus memicit-micit kepalanya. Sambil memicit, kami berbual. Dia menceritakan tentang suaminya yang terus berkerja tanpa mempedulikan tanggungjawab sebagai suami. Jadi dia kata dia selalu kehausan. Kadang-kadang ada juga niat dia nak melakukannya dengan orang lain. Berderau darah aku bila aku dengar dia berkata begitu. Aku pun apa lagi, mulalah aku jual minyak kat Suzy ni.


Aku kata badan secantik dia ni rugi kalau tak digauli. Kalau aku suaminya, mahu hari-hari aku kerjakan. Bila dia dengar aku kata gitu, dia senyum dan terus memeluk pinggangku. Aku pun tak mahu tunjukkan kegelojohanku. Aku membelai rambutnya dan aku memberanikan diri mencium pipinya. Suzy terus bangun dan terus duduk bertentangan denganku sambil kedua-dua tangannya berpaut di bahuku. Tanpa isyarat dia terus melekapkan bibirnya ke bibirku dan dengan rakusnya dia menjilat leher dan telingaku. Habis basah semua telinga dan leherku dengan air liurnya.


Aku tak dapat menahan nafsuku lagi. Batangku mula mengeras dan berdenyut-denyut minta di lepaskan dari kurungan. Suzy terus ke pangkal pehaku dan meramas-ramas batangku dari luar. Sedap ada, senak pun ada kurasakan. Dia menolakku dan memanjat tubuhku. Dia menanggalkan baju kemeja dan branya. Nahh... terserlahlah dua gunung yang masih pejal dengan putingnya yang berwarna coklat kemerahan.

Aku terus meramas dua gunung yang aku agak saiz 34D. Aku jilat dan aku hisap putingnya. Dia menggeliat dan sesekali kedua-dua tangannya menarik kepalaku ke tengah-tengah gunungnya. Suzy bingkas bangun dan menarikku sekali. Kami berdiri bertentangan dengan tanganku masih melekap di gunungnya.


“Will U fuck me honey?” Suzy dengan nada yang menghairahkan bertanya padaku.

“If u want me to and I will do it,” jawab ku.

Dengan tak membuang masa dia terus menanggalkan polo-T aku dan membuka seluar jeansku. Tinggallah seluar dalamku saja yang melekat di tubuhku. Suzy terus ke celah kangkang ku dan melucutkan seluar dalamku. Terserlahlah batang enam setengah inci ku mendongak mencari mangsa.

“WOW Mann, besarnya batang U.” Aku hanya tersenyum dengan kata-katanya.

Suzy mencampakkan seluar dalamku ke sudut bilik dan terus menghisap batangku dengan rakusnya. Semakin laju Suzy menghisap batangku sambil mengigit-gigit buah ladungku. Kira-kira 20 minit dia memperlakukan aku seperti itu. Aku menariknya dan tiba giliran aku pula menanggalkan tight skirtnya. Tanganku terus ke celah kangkangnya. Aku dapat rasakan pantynya dah lembab dek air pukinya. Aku lihat mata Suzy terpejam. Mungkin dia terasa nikmat bila jari-jari ku bermain di lurah pukinya.


“Mann... can I have it now’ Pleasssse... I dah tak tahan sayang...”

Aku buat-buat tak dengar rayuannya. Aku terus menolaknya ke katil dan membaringkannya sambil kangkangnya kubuka luas dan aku benamkan mukaku di lurah pukinya. Semerbak aroma vagina menerba lubang hidungku. Bau yang tidaklah harum tapi membangkitkan nafsuku.

Aku menjilat lurah pukinya sambil jemariku menggentel biji kelentitnya. Suzy merengek kesedapan sambil meramas-ramas rambutku. Sesekali punggungnya terangkat. Aku rasa kaki Suzy mulai kejang dan tak henti-henti berdengus kesedapan.


“Mann plzz... Mann... oooo yessss. Mann lick it honey... hmmmmmm...”

Itu saja yang aku dengar dari mulutnya. Dia kemudian menarikku ke atas tubuhnya dan kami berkucupan lagi sambil tanganku meramas-ramas gunung Suzy yang masih lagi keras. Kami menukar posisi kami. Sekarang Suzy di atas. Dia duduk dengan pukinya di geselkan ke batangku. Aku lihat matanya terpejam sambil lidahnya menjilat bibirnya. Aku dapat rasakan yang dia benar-benar kehausan seks dan aku yang akan memuaskan nafsunya.

“Mann... let me have it.”

Suzy terus memasukkan batangku yang sememangnya menunggu untuk di masukkan ke dalam lurah pukinya yang kemerah-merahan warnanya. Clupppp... batangku menembusi lurah pukinya dan terus hilang. Tenggelam di dalam kolam yang sudah penuh dengan air nikmatnya. Dia mula menggerakkan punggungnya dengan rentak perlahan sambil aku meramas kedua-dua gunungnya. Suzy semankin rancak. Aku membantunya dengan mengikuti gerakkannya.


“Oohhhhh seeeedaaaaaaapppp... saaayaaang... ooohhhhhh... hmmmmmmâ...”

Semakin laju dan semakin ganasnya Suzy. Macam-macam kata-kata lucah yang dia sebutkan dan aku sendiri menikmati segala yang dia lakukan padaku. Suzy klimaks kali kedua. Dia terus rebah ke dadaku sambil berbisik kepadaku.

“Mann... I want you to fuck my ass.”


Aku cuma senyum saja, di dalam hatiku berkata, inilah masa yang aku nanti-nantikan. Menjolok lubang jubur. Memang aku belum pernah melakukannya tapi tawaran Suzy membuat aku ingin mencubanya. Suzy dalam posisi riding, memasukkan batangku ke lubang juburnya. Dengan sekali tekan, batang ku sudah tembus masuk ke dalam. Wow... ketat... nikmat sekali. Suzy dengan ganasnya menghenjut, mengayak punggungnya ke kiri dan ke kanan sambil mulutnya tak henti-henti mengeluarkan kata-kata lucah. Aku dah tak boleh bertahan lama lagi. Batang aku macam nak patah di kerjakan oleh Suzy. Tapi rasanya memang sedap. Grip otot-otot dubur memang lebih hebat daripada otot-otot vagina. Patutlah kawanku berkata, sekali merasai lubang belakang kita akan lupa lubang depan.

“I'm cumming... I'm cumming... suck it dear...”

Aku beritahu Suzy supaya menghisap batangku kerana aku dah nak keluar. Dia tak mempedulikanku. Dia terus menghenyak dengan laju dan berkata padaku.

“Cum in my ass... hmmmmm...”

Tak lama kemudian aku rasa kepala butuhku macam nak meletup lalu crittt... crittt... crittt... Lima das tembakan aku lepaskan ke dalam juburnya. Suzy mengemut-ngemut batangku.

“Aahhhhhh... aahhhhh... sedapppppnyaaa... sayanggggggg...”

Pada hari itu, kami main sampai enam round. Sampai senak aku dibuatnya. Sejak hari itu, kami lakukan dua kali seminggu, Sama ada di rumahnya, di hotel atau di dalam keretaku. Suzy sentiasa memujiku dan dia sudah tak kisah dengan suaminya lagi...

No comments:

Post a Comment