Saturday 13 October 2012

Kusut Part 1 - Maksu, Kakakku dan Sepupuku


Cerita ini bermula pada pertemuan seluruh keluarga sebelah mak aku di Morib, Banting. Namaku Hadi, aku penuntut semester akhir di Institut Kemahiran Belia Negara di utara tanahair. Begini kisahnya, Hari minggu keluarga sebelah mak aku mengadakan pertemuan keluarga yang direncanakan di lokasi seperti yang dinyatakan di atas. Seluruh anggota keluarga mak aku hadir dalam pertemuan itu itu, ada kira-kira 3 buah keluarga. Benda yang paling aku suka adalah sesi suaikenal setiap keluarga.

Pada kesempatan itu adik mak aku bernama Hamidah memperkenalkan keluarganya satu persatu. Aku lihat gaya bicara maksu Hamidah yang sangat mempesonakan, terus terang aku mengambarkan yang Maksu Hamidah bak bidadari turun dari langit, wajahnya yang cantik, kulitnya yang mulus dan bodinya yang aduhai membuat tiap laki-laki pasti jatuh cinta padanya.

Sesi suaikenal dijalankan sehingga sejam setengah malam itu, sekitar pukul 9 malam kami beristirahat. Badanku terasa penat dan aku pergi mandi dan menyiapkan apa yang patut untuk aktiviti esok. Waktu aku nak mandi, tanpa sengaja aku melihat Maksuku baru keluar dari biliknya memakai kain batik lepas paras dada dengan tuala putih melitupi bahunya yang agak transperan dan terlihat samar-samar lekuk tubuhnya yang indah dan punggungnya yang agak menonggek tu, dengan sedikit malu-malu aku bertanya padanya.
"nak kemana tu Maksu?", tanyaku.
Maksuku dengan agak terkejut menjawab "Oh Hadi, kau ni buat Maksu terkejut je, Maksu nak mandi je", jawabnya.
"Sama ler", kataku.
"Penat betul rasa malam ni".
Akhirnya kami melangkah bersama menuju bilik mandi di belakang homestay kami. Malam itu agak dingin rasanya, maksu agak menarik tuala putihnya kebadannya menahan kedinginan.

Sesampainya di depan kamar mandi aku berhenti sambil memperhatikan tingkah laku Maksu yang agak aneh (maklum aku masih di awal 20, belum pernah lihat yang seperti yang dilakukan oleh Maksu).
"Hadi..., kamu dulu ye!", kata Maksu ku sambil mengetap menahan sejuk.
"takpe la Maksu, Maksu dululah", kataku sambil menahan rasa kedinginan malam tu (rasanya memang macam dalam peti sejuk maklumlah kawasan tepi pantai).
"Ok, Hadi.., Maksu dulu ye".
Maksuku masuk ke dalam bilik mandi, kedenganran bunyi pakaiannya yang ditanggalkan, gemericik air juga mulai mengisi bathtub. Aku menunggu di luar dengan rasa kedinginan yang sangat mengigit sambil melamun.
"Hadi, kat mana ye sabunnya". Tanya Maksuku yang mengejutkan aku dari lamunanku.
Kejap itu juga aku menjawab, " kat kotak belakang cermin tu Maksu ".
"kat mana ye?", kata Maksu ku.
"Kamu masuk je la Hadi, ambilkan sabunnya..., Maksu tak tahu macamana nak bukak kotak ni".

Dengan jantung yang berdegup kencang aku masuk ke bilik mandi untuk membuka kotak di belakang cermin tu. Segera aku membuka kotak tu dan mengambilkan sabun tu dan memberikannya pada Maksuku. Tanpa tak sengaja aku melihat bodi Maksuku yang aduhai yang tak sehelai benangpun melekat di tubuhnya. Dengan wajah merah padam aku memberikan sabunnya.
Maksuku bertanya "Mengapa Hadi..., tak pernah tengok ke!", kata Maksuku dengan mengerlingkan matanya yang indah itu.
Dengan malu-malu aku menjawab "Belum pernah le, Maksu", kulihat Maksuku hanya tersenyum kecil sambil memegang tanganku, ia menyuruhku masuk, sengaja atau tidak batangku berdiri.
"Hadi, kamu punya tu nak naik le", dengan malu aku berusaha menutupi batangku yang telah berdiri.
"apasal malu ke Hadi...", tanya Maksuku.
Aku hanya tersenyum kecut, lalu Maksuku melepaskan tualaku sambil berkata "Maksu boleh tengokkan anu kamukan?
"Jangan Maksu nanti Paksu tau".
"tak apa-apa Paksu orangnya sangat memahami".
Akhirnya aku hanya pasrah, kemudian dengan lembutnya Maksuku mempermainkan batangku sambil berkata",merepek la kamu ni Hadi, barang sebesar ini kan disimpan aja...". aku hanya merasakan satu keenakan, karana memang aku tidak pernah merasakan perkara sedemikian.

Dengan lembutnya Maksuku mengulum batangku, dengan refleks aku secara tiba-tiba terus meraba payudara Maksuku yang montok itu, "Ohh..., sedap". Disuruhnyaya aku untuk mengulum bibir kemaluannya.
Aku bertanya "Ini apa Maksu?".
"oo itu kelentit sayang", jawabnya. Aku terus mengulum bibir kemaluannya. Lama juga aku mengulum bibir kemaluannya, dengan gaya 69 kami saling menikmati situasi itu. Tanpa pengetahuan kami berdua ternyata kakakku mengintip apa yang kami lakukan. Terus kakakku masuk dan berkata "Ah..., Maksu main dengan Hadi ye..., apasal tak cakap awal-awal", sambil tersenyum kecil.

Mungkin kerana terangsang dengan apa yang kami lakukan akhirnya kakakku ikut melepaskan pakaiannya. Maksuku berkata 59116;ari sini batang adik kamu sedap betul". Aku ternyata amat terkejut tak tahu nak pikir apa dah, ternyata kakakku sama je dengan Maksu juga. Baru pertama kali ini aku melihat tubuh kakakku berbogel ternyata kakakku tidak kalah dengan Maksuku malah payudaranya lebih besar dari punya Maksu.

Tanpa pikir panjang aku tarik tangan kakakku, langsung aku kulum payudaranya yang besar itu. Terus Maksuku kata "Hadi masuk kat dalam puki, Maksu tak tahan dah la". Akhirnya kumasukkan batangku ke liang kewanitaan Maksuku "Ooh nikmat, nikmat...", Maksuku hanya mampu mengerang kenikmatan. Dengan goyangan yang seperti di cereka lucah aku berusaha sekuat tenaga menusuk liang kenikmatan Maksuku. Selang berapa minit air kenikmata Maksuku terbit. "akhh", desahan yang keluar dari mulut Maksuku, tapi aku belum apa-apa lagi. Akhirnya tanpa rasa berdosa aku tarik kakakku untuk juga merasakan kehebatan batangku. Kakakku ternyata sudah tidak perawan lagi itu yang aku dapat rasakan kelobosannya ketika waktu memasukan batang ke liang pukinnya. Tapi pada pendapat aku liang puki Maksuku longgar lebih sedikit, mungkin dah beranak dua kot pikirku. Kakakku menggelinja keenakan sambil berkata mengapa tidak dari dulu je saya tak minta untuk menusuk liang pukinya. Aku terus mengenjutnya. Waktu aku sedang keasyikan menusuk liang kewanitaan kakakku sepupuku masuk "eehh..., apa yang Maksu dan Ain buat ni" tanyanya. Aku dengan selamba saja sambil berkata",kalau nak kemari sini aja".

Tanpa aku sedari ternyata sepupuku telah menanggalkan pakaiannya. Ternyata sepupuku biar masih Sekolah Menengah, bodinya hebat juga. Tanpa berpikir panjang kutarik tangannya lalu kukulum payudaranya,sambil terus menghenjut liang kenikmatan kakakku. Aku lihat kakakku asyik mengulum bibir kemaluan sepupuku. Ternyata kakakku telah berada di puncak kenikmatan. Dia menggeliat seperti cacing kepanasan, kurasakan semburan air hangat keluar dari liang kewanitaan kakakku. "oorghhhhhh", dengus kakakku. Aku tersenyum puas kerana aku masih boleh bertahan. Dengan keadaan air yang masih tak keluar aku gantikan kakakku dengan sepupuku. "Mira" kuhenjut, dia hanya mampu pasrah dalam dakapan kejantananku. Aku cuba memasukkan penisku dengan perlahan-perlahan dan ternyata sepupuku itu masih perawan, sangat sukar pertama kali kumasukan batangku, ia merintih kesakitan. Aku pun seperti cereka lucah yang tontoni, ku ludah liang pukinya dan kumasukkan jari tanganku. Lalu ku cuba memasukkan batangku. Kali ini boleh masuk dengan perlahan dan aku merasakan liang puki sepupuku mengepit batangku. "ohhh, sedap ye anak dara ni kan Maksu", kataku. Ku lihat Mira hanya merintih dan mendesah diantara sakit dan nikmat. Akhirnya aku merasakan juga puncak kenikmatan itu kami sama-sama klimaks, "ahhhh", dengus kami berdua. Akhirnya kami mengakhiri semua perbuatan tadi, setelah itu kami berempat mandi bersama sambil tersenyum puas. Puas rasanya 2 longgar dan satu dara dalam satu malam memang rezeki betul, dan selepas itu baru la aku tahu yang Maksuku selalu mengadakan threesome bersama Paksu dan kakak, itulah sebab dia macam tak terkejut je nampak waktu mula-mula. Dan aku telah berjaya membawa ahli baru dalam kegiataan sex terbuka kami berempat iaitu ?Mira?anak Pak Ngahku sendiri, memang pelik la keluarga belah mak aku ni.

No comments:

Post a Comment