Wednesday 10 October 2012

PERANGKAP


Ismail betugas sebagai pensyarah di sebuah IKM. Di institut dia mengajar mata pelajaran elektrik dan elektronik. Bagi menambah pendapatan, Ismail melakukan kerja part time yang sesuai dengan bidang kemahirannya. Di taman perumahan tempat tinggalnya Ismail kerap dipanggil untuk membantu kerja-kerja berkaitan elektrik dan elektronik.

Kebanyakan penghuni di kawasan tempat tinggalnya mengenali Ismail. Mereka berpuas hati dengan kerja-kerja Ismail kerana cara kerjanya cermat, hasilnya memuaskan dan bayaran yang dikenakan amat berpatutan.

Apa tujuan Encik Adam nak pasang alat ni?" tanya Ismail pada rakannya Adam.

"Saya sekadar mahu tahu dan kepastian. Saya tak suka menuduh atau membuat sangkaan buruk. Tetapi hati saya kurang sedap bila memikirkannya," jawab Adam.

Adam kemudiannya menceritakan bahawa ada jiran-jiran bercakap-cakap tentang isterinya Nurul Najwa bermain kayu tiga bila dia outstation. Kata mereka ada lelaki sering mengunjungi rumah Adam sewaktu ketiadaannya. Adam memerlukan bukti kukuh sebelum dia bersemuka dengan Nurul. Dia tidak mahu menuduh isterinya tanpa asas. Baginya dia masih mempercayai kesetiaan isterinya itu.

Sebagai pengedar barangan runcit dan keperluan rumah, Adam 38 tahun kerap meninggalkan rumah. Biasanya dia berada di luar kawasan antara seminggu hingga dua minggu. Sementara Nurul, 35 tahun adalah surirumah sepenuh masa. Dulu Nurul Najwa berkerja sebagai perunding kecantikan tetapi behenti atas kehendak sendiri setelah mendapat anak kedua.


Sebagai perunding kecantikan, Nurul pandai menjaga kesihatan dan kecantikan dirinya. Sungguhpun usianya telah 35 tahun tetapi kelihatan seperti 27 atau 28 tahun. Jiran-jirannya mengagumi Nurul Najwa yang pandai merawat diri. Kadang-kadang bila berkumpul dan bertemu di rumah jiran yang mengadakan majlis kenduri maka Nurul akan diminta untuk memberi nasihat atau petua penjagaan diri.


Biasanya bila Adam balik dari kerja mengedar barang dagangannya, dua atau tiga hari dia berada di rumah. Di samping berkubang dengan Nurul, dia juga mengemaskini akaun dan mengira duit serta pesanan. Kadang-kadang van yang digunakannya dihantar ke pusat servis untuk dibaikpulih. Kehidupan mereka kelihatannya tenang dan Nurul pun nampak gembira. Ekonomi mereka walaupun tidak mewah tapi kehidupan mereka senang. Rumah mereka banyak juga barang-barang perhiasan dan elektronik.

Adam tidak begitu gembira sejak kebelakangan ini bila dia mula mendengar gosip tentang isterinya. Untuk bertanyakan secara langsung kepada Nurul dia tidak sampai hati. Dia bimbang gosip-gosip itu hanya rekaan semata-mata. Walaupun dia tidak mempercayainya tapi cerita-cerita itu mengganggu emosinya. Perasaannya menjadi tidak tenang dan tenteram. Bila berjumpa rakan-rakan dia cuba menunjukkan wajah ceria seperti tidak ada apa yang berlaku sungguhpun hatinya berkecamuk.


"Bagaimana nak pasang benda ni?" tanya Ismail kepada Adam.


"Tak apa, awak cakap nak repair lampu. Awak pasang tempat yang strategik sikit. Saya bayar tapi ingat kerja ni rahsia tahu!" Adam meperingat Ismail.

"Okay. Kalau begitu saya akan pergi pasang sendiri." Jawab Ismail. Biasanya Ismail akan membawa pembantu bila dia melakukan kerja-kerja elektrik.

Adam beritahu dia akan keluar outstation mulai lusa dan dijadualkan balik 10 hari kemudian. Dia berpesan kepada Nurul bahawa rakannya Ismail akan datang ke rumah untuk memasang dan memperbaiki lampu di bilik tidur mereka. Nurul pun mengenaili Ismail kerana itu dia tidak mengesakinya apa-apa.

"Saya akan serahkan hasilnya bila awak balik nanti. Tapi awak datang ambik kat sinilah dengan saya sendiri," pesan Ismail kepada Adam.

Apabila melihat hasilnya, Adam macam tidak percaya. Pertamanya Nurul yang pemalu sanggup melakukan kerja terkutuk seperti itu. Gambar-gambar yang diambil waktu siang amat jelas. Gambar yang diambil pada waktu malam tak menampakkan apa-apa sebab lampu dipadamkan. Cuma nampak bayang-bayang dan kelibat orang bergerak-gerak saja.

Nurul ternyata gemar telanjang. Kelihatan seorang lelaki India masuk ke bilik. Ketinggian lelaki India itu lebih kurang 5' 6". Umur agaknya dalam lingkungan 40-an sebab perutnya agak buncit dan ada sedikit uban putih di sebelah kiri-kanan kepalanya. Lelaki India itu terus memeluk Nurul. Cara perlakuan mereka menunjukkan keduanya sudah kenal lama. Pakaian Nurul dilondehkan. Kemudian lelaki India juga menanggalkan baju dan seluarnya. Kedua-duanya berbogel.


Lelaki itu mencium dan mengucup Nurul. Nurul merangkul tengkok lelaki yang besar dantinggu itu. Sambil mengucup Nurul, tangan lelaki India itu merayap dan mengusap tetek, pinggang dan punggung Nurul. Kemudian lelaki India memeluk Nurul dari belakang. Mereka masih berdiri. Senjata lelaki itu belum kelihatan dalam gambar. Ramas-ramas berlaku. Dan Nurul mula memaut-maut badan lelaki tersebut. Amat ketara perbezaan kulit kedua insan tersebut. Si lelaki hitam legam sementara wanitanya berkulit putih bersih.

Kemudian lelaki tu memainkan jari-jari tangannya ke celah kangkang Nurul. Kelihatan kaki Nurul bergoyang-goyang dan kakinya dikangkang. Kemudian Nurul berpaling lalu memaut kuat-kuat lelaki India tu. Lelaki India itu menolak Nurul ke katil dan dengan tangkas menindih Nurul. Dia mengangkat kaki Nurul ke atas bahunya. Tangannya kemudian meramas tetek Nurul. Kedua-dua nya bertelanjang bulat. Tetek Nurul tegang memanjang. Kelihatan tangan Nurul cuba memegang batang lelaki India itu tetapi tangannya tidak sampai.


Lelaki India yang menindih Nurul mula mencium muka Nurul. Bibir Nurul yang merah dikecup dan dijilat mesra. Nurul membalas dengan menggigit manja ulas bibir yang hitam dan tebal itu. Kemudian lelaki tersebut mencium tengkok dan cuping telinga Nurul. Nurul meronta-ronta kegelian tapi lelaki India itu memeluknya kemas.


Badan Nurul meliuk lintuk bila lelaki tersebut mula menjamah teteknya yang kenyal. Bila putingnya yang telah mengeras diisap-isap oleh lelaki tersebut badan Nurul mengeliat dan bergoyang-goyang. Kelihatan seperti Nurul kegelian tetapi menikmati isapan dan nyonyotan di kedua gunung kembarnya.

Beberapa minit mereka berpeluk mesra. Kemudiannya Nurul menolak badan lelaki tersebut hingga telentang. Nurul membalikkan mukanya ke arah pahak lelaki India tersebut sementara bahagian pahanya di bahagian kepada lelaki itu. Nurul separuh meniarap menghadap batang zakar lelaki tersebut yang sudah terpacak dengan tegangnya.

Nurul meraih batang hitam yang besar dan panjang tersebut. Ukurnnya lebih dari tujuh inci dan gemuk. Tangan Nurul yang kecil mula melancap batang keras. Jelas kelihatan bahagian hujung kepalanya yang kembang masih terbungkus kulup. Nurul bermain-main dengan menggerakkan tangannya ke atas dan ke bawah. Nurul memokuskan matanya kepada kulit kulup yang terbuka dan tertutup. Agak lama Nurul bermain-main cara demikian. Agaknya Nurul geram dengan batang hitam yang tidak bersunat tersebut.

Sementara lelaki India itu bermain dengan taman rahsia Nurul. Taman rahsia yang dirawat rapi dengan bulu-bulu yang dipangkas pendek menjadi habuan lelaki tersebut. Kelihatan seperti lelaki tersebut sedang menjilat dan mengulum faraj Nurul. Pinggul Nurul terangkat-angkat bila lidah lelaki India tersebut menjilat kelentitnya.

Puas melancap batang keras itu tiba-tiba saja Nurul merapatkan mukanya dan menjilat kepala yang sudah terbuka. Kepala licin itu dijilat-jilatnya. Beberapa waktu kemudian batang keras itu telah berada dalam mulut Nurul. Nurul menjilat dan mengisap batang keras yang besar tersebut. Mengerang-erang lelaki India tersebut kerana kesedapan Nurul mengisap batannya.

Agaknya lelaki India tersebut sudah tidak tahan lagi lalu dia mengalihkan sikit badan Nurul. Sekarang Nurul terlentang melintang katil. Kaki Nurul berada di atas bahu lelaki Indiai tu. Kelihatan farajNurul kemerahan dan kembang. Tembamnya. Tersengih burit Nurul bagaikan kerang yang terbuka cengkerangnya.

Kemudian lelaki India itu perlahan-lahan menghalakan batangnya yang keras ke celah kangkang Nurul. Kepalanya yang sudah terbuka itu ditalakan ke arah rekahan merah yang basah di pangkal paha Nurul. Jelas kelihatan batang lelaki tersebut sungguh lebar dan panjang. Sedikit demi sedikti batangnya masuk ke dalam cipap Nurul kemudian di tarik. Lepas tu disorong perlahan-lahan. Kemudian kelihatan punggung Nurul bergerak-gerak.

Lepas itu, sorong-tarik semakin laju. Batang besar dan panjang itu terbenam hingga ke pangkalnya. Nurul mengayak-ayak punggungnya kiri kanan. Kangkang Nurul sudah basah dan sorong tarik makin kuat. Lama juga adegan sorong tarik berlangsung. Kemudian batang lelaki tu ditarik keluar. Batang itu dihalakan ke jubur Nurul. Lelaki India itu cuba menekan tapi tetap juga tidak masuk. Entah macam mana batang lelaki itu di masukkan semula ke dalam cipap Nurul. Muka Nurul kelihatan berpeluh dan matanya pejam celik. Kaki Nurul melingkari pinggang lelaki India itu. Teteknya tegang sakan. Diramas kuat-kuat oleh lelaki itu.

Kemudian, lelaki itu mendayung makin laju kira-kira 5 minit rasanya. Nurul kelihatan macam orang mabuk. Mulutnya mengerang dan menjerit nikmat. Dia menggoyang-goyang badan sambil memaut badan lelaki India tu. Selepas beberapa minit sorong-tarik yang kuat dan laju tu kelihatan Nurul mengejang. Perutnya macam orang tengah exercise, sementara lelaki tu terus mengepam cipap Nurul.
Nurul kelihatannya susah mengalami orgasme.

Kemudian, lelaki itu mendongak ke atas sambil mengetap gigi. Badannya mengejang dan tersentak-sentak. Rasanya lelaki India itu telah melepaskan benih-benihnya ke dalam rahim Nurul. Mereka puas nampaknya. Mereka berdua tersadai sekejap kira-kira dua minit. Kemudian lelaki India itu mengeluarkan batangnya yang terkulai tetapi masih kelihatan lebar. Nurul memegang dan mengusap batang lelaki itu.


Sebelum bangun Nurul meramas batang yang terkulai tersebut sambil mengucup mesra bahagian hujung kulupnya dan tersenyum manja. Lepas itu Nurul mencium lelaki India itu lalu bangun mencapai pakaian. Lelaki itu mengenakan pakaiannya dan beredar.


Khabarnya Adam dan Nurul berpeang besar selepas adegan mesra degan lelaki India tersebut ditunjukkan kepadanya. Sejak itu pasangan tersebut telah berpindah daripada taman perumahan tersebut.

No comments:

Post a Comment