Saturday 6 October 2012

KENANGAN DI TIOMAN


Pada penghujung tahun lepas aku telah membawa isteriku pergi bercuti ke Pulau Tioman selama seminggu. Kami menyewa sebuah chalet di sebuah resort terkemuka di sana. Selama di sana aku dan isteri mengikuti pelbagai aktiviti yang menarik yang telah diatur oleh resort tersebut. Siang kami menyelam melihat ikan-ikan yang jinak di air yang jernih. Waktu malam kami menghadiri majlis barbeque yang diadakan di tepi pantai.

Suatu peristiwa yang tidak boleh dilupakan ialah sewaktu aku dan isteriku menginap di chalet yang berhadapan dengan laut. Secara kebetulan pula chalet itu kembar dua dan yang tinggal di sebelah ialah pelawat asing dari Afrika Selatan. Walaupun baru mengenalinya dia sudah mesra dengan kami. Lelaki kulit hitam yang kami kenali sebagai Bob itu pandai bertutur melayu loghat Indonesia kerana dia bekerja di Kalimantan.

Suatu malam dia telah mempelawa kami untuk makan malam di tempatnya. Kami menerima pelawaannya. Malam itu kami bertiga makan daging bakar yang dipanggang di hadapan chalet. Sambil makan kami berborak-borak pelbagai topik.

Biniku yang berpakaian agak seksi malam itu mengikuti perbualan kami dan menyampuk sekali sekala. Sambil berborak kami makan dan minum. Dalam cuaca malam yang dingin dan penuh damai itu tak terasa waktu berjalan. Hingga pukul 12.00 malam perbualan kami masih rancak.


Cerita dan cerita akhirnya masuk ke topik seks. Bagiku biasa saja bila orang dewasa berbual walaupun sedikit janggal. Biniku agak tersipu-sipu dan diam sahaja tetapi dari raut wajahnya dia juga tertarik mendengarnya.

“Bob, awak dah pernah main dengan orang Asia ke?” soalku.

“Dah tetapi bukan orang Melayu tetapi orang Indonesia,” jawabnya.

“Awak pula bagaimana?” Tanya Bob.

“Saya hanya biasa dengan isteri saja,” Jawabku pendek.

“Bagus, awak suami yang setia. Awak punya penis agaknya berapa saiz?” Tanya Bob kepadaku.

“Saiz Asia, biasalah anggaran 5.5 inci panjang,” jawabku.

“Awak punya saya rasa lebih besar daripada saya punya,” sambungku lagi.

“8½ inci!” Bob menjawab.

“”Wow, sudah tentu perempuan puas bila kena,” kataku sambil menjeling pada biniku. Isteriku hanya tersenyum.


“Entahlah, saya rasa biasa saja maklumlah saiz vagina bangsa kami pun agak besar,” kata Bob.

“Tetapi ketika saya main dengan orang Indonesia dulu, menjerit juga dia,” sambung Bob sambil dengan hilaian ketawa kami berdua.


“Sakit ke?” tiba-tiba isteriku menyampuk dengan perasaan ingin tahu.

“Bukan sakit, sedap…” Bob menjawab sambil tergelak.


“Awak tak nak cuba?” kataku sambil berpaling pada biniku.

“Abang jangan nak bergurau,” kata biniku cemberut.

“Mati Ana nanti kena sula,” sambungnya.

“Mana ada butuh yang boleh kasi mati, kasi sedap adalah,” kataku.

Kami ketawa.

“Bob, awak sudah ke rasa puki orang Melayu?” kataku.

“Belum, tapi kalau ada peluang sudah tentu mau,” Bob menjeling pada biniku.

Biniku sudah nampak resah kerana kami berdua memandang padanya, lebih-lebih lagi Bob yang terus merenung belah celah kangkang biniku yang mengenakan seluar ketat itu.

“Abang tak cemburu ke?” kata biniku.

“Rasa cemburu letak ke tepi,” jawapku.

“Yang penting Ana mau,” sambungku lagi.

Aku Lihat Bob sudah naik nafsu syahwatnya. Bonjolan di celah kangkangnya turut mengambarkan perasaannya itu.

Biniku diam saja sambil itu matanya merenung ke celah kangkang Bob penuh makna. Nafsunya naik dan dari raut wajahnya ingin juga ia nak cuba.

“Awak pernah lihat penis yang besar?” soal Bob pada biniku.

Biniku menggeleng kepada. Bob melurut sambil memegang penisnya dari luar seluar pendeknya. Jelas sekali bentuk batang yang sungguh besar dan panjang. Bob terus membuka zip seluarnya dan terkeluarlah butuhnya yang king saiz itu. Biniku tergamam melihatnya.

“Wooo! Besarnya pelir, bang. Lihat bang, belum bersunat,” katanya sambil memandang aku tercengang-cengang.

“Tak sangguplah Ana bang! Tak muat ni. Koyak nanti,” kata biniku resah.

“Cubalah dulu nanti baru tahu,” kataku.

Aku menarik biniku lalu mengucup bibirnya di depan Bob. Mataku memberi isyarat pada Bob yang duduk tidak jauh. Bob lalu berdiri dan mendekat. Dia terus meramas peha biniku yang masih di ribaanku.

“Ooohhh…!!!” keluh biniku.

Bob menarik perlahan seluar ketat biniku hingga terlucut habis. Sambil itu aku melepaskan kucupan. Biniku menelentang di ribaanku. Aku tanggalkan baju biniku sambil menjilat di seluruh badannya di bahagian atas. Bob pula mula menjilat peha hingga ke celah kangkang biniku.

“Wow! Sedapnya… bang!!!” biniku merintih bila Bob menjilat kelentitnya.

Aku pula memainkan perananku dengan menjilat dari telinga hingga ke buah dada biniku. Aku nyonyot-nyonyot putingnya dan lidahku putar-putarkan agak lama di situ. Biniku menggeletar kesedapan. Rengekkannya kian menjadi.

“Sedapnya bang… lagi… ooohhh…!”

Aku lihat lidah Bob begitu ligat menjilat puki biniku. Ditusuknya lubang puki biniku dengan jarinya sambil lidahnya menari-nari di atas kelentit. Kira-kira 10 minit adengan ini berlalu. Dan sudah dua kali biniku kliamaks sambil mengerang panjang.

“Ooohhh….sedapnya…”

Kami bertiga sudah jauh menyelam ke alam kenikmatan seks. Masing-masing sudah terangsang berat.

“Ana! Sekarang giliran kami pula,” aku mengarah biniku.

Dia pun bangun dan membuka seluarku sambil aku berdiri dan membuka baju. Bob turut berbuat demikian. Kini kami bertiga bertelanjang bulat. Biniku terus menghisap pelirku beberapa detik. Kemudian ia menoleh ke arah Bob yang setia menunggu giliran di sisi. Biniku menarik batang pelir king saiz Bob ke arah mulutnya. Dia tidak terus menghisap tapi membelek-belek batang keras Bob seketika.


“Hitam, besar dan panjang. Tengok bang, belum bersunat… ada kulup,” biniku bersuara teruja.

Biniku bermain-main seketika dengan batang besar Bob. Kelihatan urat-urat seperti cacing melingkari batang pelir Bob. Ana mengusap kulup Bob. Ditarik dan ditolak hingga kepala merah ganggsa itu terbuka dan tertutup. Bagi Ana inilah pertama kali dia berhadapan secara langsung dengan pelir lelaki dewasa yang belum berkhatan.

“Boleh ke batang belum bersunat masuk dalam lubang Ana?” Biniku bertanya sambil menoleh ke arahku.

"Apa salahnya. Ana rasa dulu pasti sedap,” jawabku tersenyum.

Ana mencium seketika kepala licin itu dan kemudian menjelir lidahnya dan menjilat kepala pelir Bob. Puas menjilat biniku langsung memasukkan batang hitam itu ke dalam mulutnya. Dia mengulum dan mengisap bernafsu. Ana terangsang dengan batang Afrika yang pertama kali dijumpainya.

“Ohh!! Enak sekali..” keluh Bob.

Aku bergerak ke belakang biniku dan mengarahkannya supaya menonggeng. Kemudian aku mula memasukkan batang butuhku perlahan ke lubang puki biniku. Lubangnya sudah lama basah dan banjir. Tak sukar bagiku untuk membenamkan batang ukuran Asia ke dalam lubang Ana. Memang pun batang inilah selama ini yang menyelam dalam lubang hangatnya.

“Oh! Abang…. sedapnya !!!!!” erang biniku menerima tusukanku.

Aku menggoyangkan badan dan berdayung beberapa minit. Sambil itu biniku masih menyonyot pelir besar Bob. Bila aku lihat butuh Bob sudah cukup tegang dan bersedia untuk dilabuhkan aku mencabut pelirku dan menjauh dari pantat biniku.

Kini tiba giliran Bob untuk mendayung. Biniku berbaring di lantai. Mukanya agak resah menantikan tusukan butuh yang besar itu. Bob merapatkan batang pelirnya ke puki biniku. Kepada butuh besar itu digesel-geselkannya pada rekahan puki biniku. Kemudian pelahan-lahan dia menekan.

“”Oohh…! Pelan-pelan bang… rasa nak koyak ni.” kata biniku.

Aku lihat batang butuh itu memenuhi lubang puki sehingga begitu sendat sekali. Pada mulanya Bob agak sukar untuk memasukkannya tetapi kerana lubang puki sudah licin akibat tusukan aku tadi maka akhirnya masuk juga butuh besar itu ke dalam lubang puki. Tetapi batang butuh yang panjang itu tidak habis masuk semuanya. Aku lihat ada kira-kira dua inci yang tinggal.

“”Aahhh… sedap bang. Oohhh…besarnye… enakkk!!!” erang biniku.

Bob mula menyorong dan menarik batang butuhnya dan di kala ini suara biniku umpama histeria tak keruan. Matanya terbeliak ke atas dan ia mengigit bibirnya keenakan. Aku belum pernah melihat ia berkeadaan begitu ketika kami bersetubuh. Inilah kenikmatannya yang sungguh tak terhingga.

“Aahhh… sedap bang. Sedapnya bang….” itu saja yang dapat diucapkannya.

Tidak pernah aku melihat biniku berkeadaan demikian. Ia sungguh nikmat. Matanya terbeliak ke atas. Pelir Bob yang besar itu terus tenggelam timbul di puki biniku. Tidak kesemua batang butuhnya masuk. Kukira masih berbaki dua inci. Bila ia menekan erangan biniku kian meninggi. Kurasa kepala butuh besar itu menerjah pangkal rahim biniku.

“Oh abang nikmatnya butuh besar ni! Oh! Sedapnye!” kata-kata itu masih keluar dari mulut biniku.

Bob mendayung kian laju menyebabkan biniku teriak keenakan sambil kepalanya bergeleng kiri dan kanan. Aku lihat batang hitam itu bagaikan ular tedung sedang menggerudi lubang merah biniku. Buih-buih putih menempel pada batang hitam. Melimpah air lendir keluar dari lubang Ana.

“Ahhhh… Laju bang, sedap batang butuh besar. Sedapnya bang butuh tak bersunat… oohh!”

Biniku terketar-ketar, badannya mengejang. Kakinya bagaikan sedang menendang angin. Pahanya bergegar dan suara raungan kuat keluar dari mulutnya. Aku rasa biniku sedang mengalami orgasme yang paling hebat.


“Oh my god! I am cuming!!!!!”Kata Bob.

Akhirnya Bob juga sampai ke hujung pelayaran. Dia memancutkan air maninya yang sangat banyak di dalam rahim biniku. Badan Bob mengejang dan dia menghentak kuat punggungnya ke pangkal paha biniku. Seluruh batangnya tenggelam bila dia melepaskan air nikmatnya.


“Banyaknya air… hangat,” biniku bersuara tertahan-tahan.

Aku kemudian mengarahkan pelirku yang masih keras ke mulut biniku untuk dihisap. Beberapa minit biniku mengulum dan terpancutlah air maniku ke dalam mulut biniku.

“”Ahhhhhh! Enaknya sayang!” kataku.

Bob yang duduk disofa memerhatikan kami hanya tersenyum. Batang pelirnya yang sungguh gagah sudah separuh layu.

“Wah! Sungguh enak puki Melayu ni ye? Amat sempit sekali,” katanya sambil mengelap kepala butuhnya dari bekas air mani yang tinggal.

“Saya belum pernah rasa puki yang sesempit ni,” sambungnya lagi.

“Bagaimana Ana?” aku bersuara pada biniku.

“Sungguh enak sekali bang. Batang belum bersunat itu memang dahsyat,” jawap biniku sambil mengenakan pakaiannya.

Kami bertiga kemudian duduk semula disofa dan tidak lama itu aku dan biniku pun bermohon untuk balik ke chalet kami yang berada di sebelah. Aku benar-benar letih dan terlena dengan nyenyaknya malam itu.


Keesokanya aku bangun lambat. Biniku tak ada di chalet kami. Aku ke dapur dan melihat keluar melalui tingkap, tiada kelibat Ana. Aku keluar dan meninjau ke chalet sebelah. Terlihat selipar Ana di luar chalet Bob. Aku mengintip melalui celah tingkap. Astaga… biniku sedang mengerang dan terkangkang luas menikmati batang besar Bob. Kedua insan hitam putih yang sedang bertelanjang bulat itu sedang menikmati kelazatan berasmara. Rupanya biniku sudah ketagih batang Afrika…

2 comments: