Monday 8 October 2012

KENANGAN INDAH DI KUNDASANG


Lucy Estela Kitingan, gadis cantik keturunan Kadazan yang berasal dari negeri di bawah bayu, Sabah sering mengajak aku bercuti ke kampungnya di Sabah. Tiap kali aku bersua dengannya pasti dia mengajak aku berkunjung ke tempatnya. Aku selalu memberi alasan kerja hingga belum mampu menerima ajakannya itu.

Aku mengenali gadis Kadazan beragama kristian itu sudah lama. Sejak kami sama-sama belajar di IPTA hingga sudah bekerja. Kebetulan kami bekerja di tempat yang sama selepas memperoleh segulung ijazah maka kami mengambil keputusan untuk menyewa sebuah apartmen yang tidak jauh dari tempat kerja kami.

Lucy kerap menceritakan betapa indah dan damainya daerah Kundasang yang dingin. Daerah di kaki Gunung Kinabalu itu amat sesuai untuk bercuti sambil berehat melepas lelah dan menghilangkan segala ketegangan di tempat kerja.

Akhirnya aku menerima pelawaan Lucy. Aku mengambil cuti seminggu dan terbang ke Sabah. Setibanya di lapangan terbang Kota Kinabalu, aku dan Lucy disambut oleh keluarganya. Kami dibawa ke rumahnya di kaki Gunung Kinabalu. Memang cantik perkampungan Lucy.

Setibanya di rumah, satu per satu anggota keluarganya dikenalkan, sampai pada adikknya yang masih bersekolah menengah bernama Bobi. Aku terpana waktu Bobi menyalamiku. Ia kelihatan biasa-biasa saja, tapi aku merasa jantungku demikian berdebar. Remaja itu sangat sopan waktu berkenalan denganku. Ia kacak, atletis, dengan tinggi sekitar 170 cm, dan yang terpenting dia seksi.

Pada hari kedua aku berada di Kundasang, Lucy mengarahkan adiknya membawa aku ke sebuah tasik yang sungguh indah. Hanya ku dan Bobi saja ke sana kerana Lucy ada hal lain yang perlu dilakukannya. Tasik yang dikelilingi pokok-pokok rendang itu sungguh damai. Airnya jernih dan dingin. Bobi mengajakku mandi-manda di tasik tersebut. Ada beberapa keluarga lagi yang sedang berkelah dan mandi-manda di tasik yang bening tersebut.

Aku berenang ke sana ke mari bersama Bobi. Puas berenang kami berehat seketika di tepi tasik. Kami membuka bekalan yang kami bawa sambil minum. Secara tak sengaja aku menoleh ke paha Bobi dan aku terperanjat melihat kemaluannya terjulur keluar melalui seluar pendek yang dipakainya. Mungkin Bobi tidak menyedarinya. Secara curi-curi aku memerhatikan kemaluan Bobi yang berwarna coklat itu. Aku tidak dapat menahan gejolakku pada Bobi ketika kulihat zakarnya yang panjang dengan kulup menjulur keriput. Aku begitu bernafsu menyentuh zakarnya dengan lembut.

Bobi hanya berkomentar singkat, “Ah, Kak Ani nakal,” katanya sambil memegang tanganku sopan.

“Bobi, burungmu masih punya kulup ya?” godaku, walau aku tahu kebanyakan orang Kadazan yang beragama kristian tidak disunat.


“Ya kak, di sini orang lelaki tak bersunat,” katanya meyakinkanku sambil tersenyum. Secara perlahan dia menarik batang zakarnya yang terkeluar tadi masuk ke dalam seluar yang dipakainya.


Aku mengangguk, seakan-akan memahami penjelasannya. Kalau di kampungku budak-budak sekolah umur lapan atau sembilan tahun sudah bersunat. Tiba-tiba di hatiku aku merasa seperti ada getaran. Secara automatik pula kemaluanku terasa berdenyut. Kemutan-kemutan lembut yang membuat aku serba tak kena. Aku agak hairan kenapa ghairahku tiba-tiba membakar diriku. Perasaan seperti ini tak pernah aku alami sebelum ini. Takkanlah dengan melihat batang kemaluan remaja Kadazan itu menyebabkan aku menjadi gelisah dibakar nafsu.


Perasaan aneh ini tidak juga reda walaupun masa berlalu. Bayangan batang zakar remaja Kadazan itu masih berlegar di benakku. Keinginan untuk meneroka lebih jauh mengusik perasaanku. Keinginan menatap kepala zakar yang bergerak perlahan keluar dari kelongsong kulup meluap-luap. Aku tergoda dengan batang kemaluan lelaki dewasa yang belum bersunat.

Aku mengajak Bobi ke sebuah chalet kecil di pinggir bukit. Cuaca hari itu sungguh cerah tapi udaranya tetap dingin dan nyaman. Selepas mendaftar di kaunter dan dilayan oleh seorang penyambut tamu yang cantik dan manis aku menarik tangan Bobi ke arah bilik bernombor 103. Pintu kubuka dengan kunci yang diberi oleh penyambut tamu yang ramah tadi. Chalet tersebut mempunyai sebuah bilik besar dengan katil kelamin yang luas. Terasa sungguh selesa di dalam bilik itu.

Aku merangkul badan Bobi. Bobi senyum saja ketika tanganku mulai meraba puting susunya. Aku tambah nekat melihat reaksinya yang pasrah. Kuangkat bajunya, lalu kupelukkan tanganku melalui bawah tengkuknya sehingga kedua tanganku bebas memainkan kedua puting susunya yang kurasakan mengeras. Bobi kemudian mengusap-usap kedua tanganku. Aku makin nekat. Kutarik ia menghadapku, lalu aku melabuhkan ciuman yang menggetarkan ke pipi dan mulutnya. Lidahnya ikut menari-nari bermain dengan lidahku.

“Bobi, kamu mau bermesra dengan kakak,” kataku memintanya.


Bobi mengangguk dengan mata terpejam. Rupa-rupanya Bobi sudah benar-benar terangsang saat itu. Kufikir, inilah ketikanya aku menakluki remaja dari Sabah ini. Perlahan kukecup lagi kening dan pipinya. Kutelusuri badannya dengan bibirku, perlahan, penuh penghayatan, mulai lehernya yang berpeluh, kemudian kedua puting susunya, lalu aku menurunkan kecupan mesraku ke arah perutnya yang menunjukkan kekekaran ototnya, lalu ke arah pinggangnya. Bobi menggeliat geli, tapi tetap menikmati sentuhan mesraku itu.

“Kak, apa yang ingin kakak lakukan?” tanya Bobi lembut dengan suara sedikit bergetar.


“Ehm.. kakak ingin berkongsi kemesraan dan kehangatan bersamamu,” tegasku.

Aku menarik perlahan seluar yang dipakainya. Celana dalamnya sungguh kecil sehingga jelas kelihatan bulu-bulu penghias kemaluannya merebak keluar. Lalu dengan masih tetap memakai celana dalam kucium sekitar zakarnya. Tonjolan lelakinya kelihatan begitu nyata. Bau smegmanya merebak bercampur bau keringatnya membuatku semakin bernafsu dan penasaran.

Aku bangkit dan menarik pakaiannya, sehingga ia berbogel. Kuminta ia menjulurkan kakinya ke bawah sambil berbaring di pinggir katil dan mengangkangkan pahanya. Bulu kakinya yang merebak tumbuh di sekitar paha dan zakarnya itu menambah gairahku. Zakarnya tampak tegang, tapi kepalanya masih terkulum kulup. Ah, zakar yang sempurna. Dengan panjang sekitar 6 inci, zakar itu nampak begitu mempesona.

Aku raih batang zakar remaja Kadazan itu. Terasa hangat di telapak tanganku. Spontan aku jilat bahagian bawah batang zakarnya. Bobi mengeliat dan kurasakan sepasang pahanya bergetar.

“Emm, ahh,” terdengar suara Bobi perlahan.

Kemudian ketika kulupnya kusentuh dengan hujung lidahku, tangannya terkapai-kapai mencari pegangan. Tanganku menarik kulupnya ke arah belakang zakarnya, hingga kepalanya yang merah dan besar itu keluar. Kulihat ada smegma di sisi bawah kepala zakarnya, dan dengan tisu basah kuelap kepala zakarnya itu beberapa kali, dengan penuh kelembutan. Bobi meregang-regangkan badannya, merasa geli dan nikmat. Lalu dengan pantas kukulum lagi zakarnya, dan kumainkan lidahku menggentel zakarnya.

“Oh... kakak, Bobi ahh.. ehmm,” ia betul-betul tidak sanggup berkata-kata lagi ketika merasakan kulumanku.


Butir-butir keringat memercik di paha dan selangkangannya, dan telapak kakinya terasa mengepit bahukuku. Mukaku yang berada di celah pangkal pahanya terus melayan batang muda itu. Mulutku naik turun sambil sepasang bibirku mengepit kemas batang keras tersebut. Lidahku pula menari-nari di kepala zakarnya yang terloceh. Paha Bobi makin kuat bergetar.


“Kakak, Bobi rasa nak keluar,” katanya.

Rupanya Bobi sudah mencapai puncak nikmatnya. Aku terus mengulum dan menarikan lidahku di zakarnya. Bahagian kepalanya yang sensitif itu menjadi sasaran lidahku. Badannya mengejang, batang zakarnya terasa lebih keras dan kepalanya berdenyut-denyut.

“Kak... dah nak keluar ni...” Bobi bersuara mengerang.

Crit.. crit.. crit.. kurasakan luncuran segumpal sperma hangat masuk ke kerongkonganku. Cepat kuteguk curahan sperma Bobi yang berikutnya, yang berikutnya, terus, terus, terus, aduh, begitu banyaknya, sampai kemudian aku menjilatkan lidahku pada titisan terakhirnya. Ah, betapa nikmatnya cairan kental yang berbau hamis itu. Rasa yang sangat kusuka.

Bobi terbaring terlentang kepenatan. Matanya terpejam menghayati kenikmatan yang dilaluinya tadi. Bagiku pertarungan sebenar belum lagi bermula. Aku sengaja mengeluarkan sperma Bobi supaya dia mampu bertahan lebih lama sebentar nanti. Aku tahu kepala zakar yang tak bersunat lebih sensitif. Jika tidak pandai mengendalikannya maka dalam masa beberapa minit pasti terpancut bila diramas dan dikemut oleh lubang faraj. Aku tidak ingin perkara ini berlaku.

Aku membiarkan Bobi mengumpul kembali tenaganya. Dia terbaring terlentang. Aku memeluk badannya sementara tanganku bermain dengan zakarnya yang kelihatan layu. Aku lancap dan bermain dengan kulit kulupnya. Aku tolak ke pangkal memperlihatkan kepalanya yang licin. Dengan jari aku mengusap-ngusap kepala coklat kemerahan itu.

Selang beberapa minit Bobi mula kembali segar. Badanku dirangkul kemas dan bibirnya yang tebal itu sekarang menempel di bibirku. Aku dapat merasakan bibir kenyal itu mengelus sekitar bibirku juga deru nafasnya pada wajahku. Bobi merangsangku dengan mengulum bibirku, mataku terpejam menikmati cumbuannya, lidahnya terus mendorong-dorong memaksa ingin masuk ke mulutku. Mulutku pun pelan-pelan mulai terbuka membiarkan lidahnya masuk dan bermain di dalamnya, lidahku secara refleks beradu karena dia selalu mengacah-ngacah lidahku seakan mengajaknya ikut menari. Aku terpaksa menahan nafas kerana mulut tok batin berbau busuk.

Puas mecumbuiku, Bobi mula menarik bajuku. Aku faham kemahuannya dan aku membantu membuka bajuku. Bila saja bajuku terlepas dari badanku maka terdedahlah buah dadaku yang tegak memuncak bagi Gunung Kinabalu. Aku sememangnya tidak memakai bra selepas mandi di tasik tadi. Kemudian seluar separuh lututku ditarik ke bawah mendedahkan paha dan kemaluanku. Mulut remaja Kadazan itu mula berlegar di pangkal payudaraku. Putingnya yang berwarna merah jambu sebesar kelingking dihisap dan dinyonyot. Aku kegelian.

Puas menyusu bukit kembarku, mulutnya perlahan-lahan turun mencium dan menjilat perutku yang rata dan terus berlanjut makin ke bawah menuju ke taman rahsiaku. Kaki kananku di angkat, selepas itu dia mengulum ibu jari kakiku dan juga menjilat tapak kakiku. Rasa geli dan nikmat menjalar ke seluruh urat sarafku. Pandai pula remaja belasan tahun ini menaikkan nafsuku.

Bobi mula menjilat pahaku yang putih nan mulus, makin lama makin ke atas hingga liang kewanitaanku terjilat oleh lidahnya yang agak kasar permukaannya. Gerakan lidah Bobi di bibir kemaluanku menerbitkan arus kenikmatan. Apalagi ketika lidahnya menemukan biji klitorisku dan disedut-sedut oleh lidahnya hingga aku pun mengeliat dan melonjak nikmat.

Bobi seperti seorang profesional, dia amat cekap membangkitkan nafsuku. Bobi makin menyeksaku dengan mengulum dan menjilat kelentitku. Aroma kemaluanku disedut dalam-dalam. Mungkin aroma segar kemaluanku amat diminatinya. Batang hidungnya direndam berlama-lama dalam lurah merekah kepunyaanku yang makin basah. Agaknya Bobi ingin berlama-lama menikmati aroma kemaluanku. Aku tahu farajku segar kerana aku membasuhnya dengan rapi sewaktu aku berendam di tasik tadi.


Setelah hampir 10 minit lamanya farajku disedut oleh remaja Kadazan itu dan aku bagaikan terbang di awangan. Tanpa aku sedari kepala Bobi yang berada di kelangkangku kuramas-ramas. Ada getaran di pahaku dan dari rongga farajku mengalir keluar cairan panas. Cairan berlendir yang hangat itu langsung dijilat dan ditelan habis oleh Bobi hingga kering tak berbaki. Tubuhku makin lemah dan tak berdaya setelah cairan yang keluar dari lubang farajku makin banyak.

Terangsang dengan tundunku yang membukit dan berbulu jarang serta aroma segar yang keluar bersama cairan lendir hangat, Bobi makin ganas bertindak. Badanku yang polos diperhati dengan mata penuh nafsu. Aku dapat melihat batang zakar Bobi makin tegang. Kepalanya yang licin mula keluar dari sarungnya. Batang tak bersunat itu mengusik perasaanku. Tak sabar rasanya aku ingin menikmatinya.


“Kak, boleh masuk sekarang?” Bobi meminta izin.

“Kakak sedang menunggunya,” jawabku memberi izin.

Bobi menghampiriku yang sedang terlentang di atas tilam empuk. Bobi merangkak di celah pahaku yang terkangkang. Dicelapak tubuhku. Kedua kakiku direnggangkannya dan diletakkan di bahunya. Batang zakarnya ditempelkan pada lurah farajku, lalu dengan jarinya dibuka bibir farajku lebar dan dimasukkan kulupnya ke dalam lubang farajku. Bermulalah adegan sorong tarik. Mula-mula bahagian kepala yang terbenam, kemudian ditarik dan ditekan lagi hingga separuhnya terbenam dan lama-lama keseluruhannya terbenam. Aku menjerit kenikmatan bila kepala zakarnya menyentuh pangkal rahimku.

Torpedo remaja Kadazan mula menyelongkar farajku yang masih rapat dan sempit. Aku pasti kulit kulupnya pasti terdorong ke pangkal bila dia menekan batangnya di lorongku yang sempit. Aku yakin kepala zakarnya pasti sudah terloceh bila dia menekan kuat. Bobi pasti merasai geli dan sedap bila batangnya aku kemut dan ramas-ramas dengan otot farajku.
Payudaraku yang ranum, terbungkus kulit yang putih bersih mula diratah oleh mulutnya, dikulum, disedut dan digigit putingnya. Batang zakarnya dibiarkan terendam dalam lubang farajku. Aku makin lama makin mengeliat mengikuti irama permainannya. Tubuh Bobi kemas mendakap badanku. Aku juga merangkul badannya yang belum lagi matang sebagai lelaki dewasa.

“Lubang akak sedap, sempit dan hangat. Akak juga pandai kemut,” Bobi mula bersuara selepas mulutnya sibuk di payudaraku.

Aku sendiri tak menyadari bila aku kemut batang zakarnya. Ada rasa nikmat bila batang Bobi menggaru-garu dinding terowong syurgaku dengan batang kulupnya itu. Makin laju batang pelir Bobi bergerak makin terasa sedap dan nikmatnya. Beberapa ketika Bobi mendiamkan saja gerakannya. Batangnya dibiarkan terendam dalam lubang farajku. Kemudian dengan gerakan perlahan dia menarik zakarnya lalu ditekan ke dalam lagi seakan ingin menikmati himpitan lorong sempit yang bergerigi itu. Aku ikut menggoyangkan pinggul dan memainkan otot farajku mengimbangi jolokannya. Reaksiku membuatkan Bobi semakin mengganas mengepam lubang sempitku. Aku seperti berada di langit ketujuh dan terlupa segala-galanya.

Bobi kemudian merubah posisi. Tanpa melepaskan zakarnya di kemaluanku, dia bangkit mendudukkan dirinya, maka sekarang secara automatik aku berada di atas pangkuannya. Dengan posisi ini butuhnya terbenam lebih dalam pada farajku, semakin terasa pula otot pelirnya yang berurat itu menggaru-garu dinding kemaluanku. Tok batin merebahkan dirinya dalam posisi terlentang dan aku sekarang sedang berkuda di atas badannya. Kembali aku menggoyangkan badanku, kini dengan gerakan naik-turun. Mata Bobi pejam celik keenakan dengan perlakuanku, mulutnya sibuk melumat payudaraku kiri dan kanan secara bergantian membuatkan kedua benda itu penuh bekas gigitan dan air liur. Tangannya terus menjelajahi lekuk-lekuk tubuhku, mengusap punggung, pantat, dan paha.

Gerakan badanku naik turun makin pantas. Makin laju gerakan makin sedap rasanya. Mungkin kerana gelojoh batang zakar Bobi tercabut dari lubang buritku. Aku memandang ke arah paha remaja itu. Zakar Bobi tegak kaku berlumuran lendir. Kepala zakar Bobi kelihatan terloceh dan kulupnya tersangkut di takuk kepala. Kulit kulup itu berkedut-kedut melingkari batang zakar seperti cincin. Tanpa aku sedari aku merapatkan pahaku ke paha Bobi. Lubang farajku yang ternganga merah aku turunkan merapati kepala yang terloceh itu. Aku rendahkan badanku hingga kepala bulat mula menyelam ke dalam lubang merah berlendir.
Aku rendahkan lagi badanku. Kepala bulat terbenam. Seretak dengan gerakanku ke bawah, Bobi menaikkan punggungnya ke atas dan keseluruhan batang kecoklatan itu terbenam ke dalam terowong nikmatku. Aku menjerit kesedapan.

Aku kembali menggerakkan punggungku naik turun makin pantas. Kali ini aku berhati-hati agar batang zakar Bobi tak terlepas lagi dari lorong syurgaku. Aku rasa seperti disula dan sulaan tersebut sungguh nikmat. Aku terbayang bila aku kembali kembali ke kampung melihat datukku mengopek kelapa mengguna lembing. Kedudukanku sekarang persis seperti orang mengopek kelapa. Kulup Bobi yang terpacak seperti lembing dan farajku sekarang seperti kelapa yang sedang dikopek. Kopekan ini sungguh lazat dan nikmat.

Tak lama kemudian aku rasa badanku bergetar. Aku percepat goyanganku dan melajukan gerakan naik turun. Hingga akhirnya mencapai suatu ketika dimana tubuhku mengejang, degup jantung mengencang dan pandangan agak kabur lalu disusul erangan panjang serta melelehnya cairan hangat dari farajku. Aku mengalami klimaks teragung dan cairan nikmat yang hangat menyiram kepala kulup remaja dari Sabah ini. Serentak itu Bobi juga melajukan gerakannya dan bersama dengan erangan kuat Bobi menyemburkan benihnya ke rahimku. Pangkal rahimku terasa hangat dengan beberapa kali tembakan nikmat keluar dari kepala kulup Bobi. Aku jatuh terjelepuk di dada Bobi. Batangnya masih bertapa dalam lubang farajku.


“Pandai Bobi melayan kakak. Kakak sungguh puas. Bobi macam dah biasa.” Tanyaku ingin kepastian.

“Memang dah biasa, kak.” Jawab Bobi tanpa berselindung.

“Dengan girlfriend?” Tanyaku ingin tahu.

“Bukan dengan girlfriend, tapi dengan Kak Lucy.”

“Dengan Kak Lucy?”

Aku memang terkejut. Apakah Bobi hanya bergurau. Lucy tidak pernah bercerita dengan pengalaman seksnya.

“Kak Lucy yang mengajar saya.”

Tak kusangka rupanya kawanku Lucy adalah guru seks kepada adiknya sendiri. Aku malas bertanya lebih lanjut. Pastinya bukan sekali Bobi berasmara dengan Lucy. Dari gayanya aku yakin Bobi memang kerap melakukan seks dengan kakaknya itu.

Aku pulang ke semenanjung dengan kenangan yang amat indah. Seindah pemandangan cantik Gunung Kinabalu. Pengalamanku dengan Bobi di Kundasang menyebabkan aku merindui zakar tak bersunat yang masih utuh kulit kulupnya. Aroma smegma itu sungguh membangkitkan nafsuku...

No comments:

Post a Comment