Monday 8 October 2012

CIKGU SITI


Kenangan indah dan manis yang tak akan saya lupa sampai bila-bila. Sepanjang hayat saya, saya tidak pernah mempunyai hubungi seks dengan cikgu saya apatah lagi cikgu yang lain dari bangsa saya. Namun, pengalaman semasa saya dibangku sekolah ini adalah satu-satunya memori yang tersimpan dalam hati saya sehingga hari ini.

Bagi mencukupi kuota 10% pelajar bukan bumiputera di sekolah berasrama penuh, saya salah seorang yang terpilih dari sekian banyak. Selepas PMR saya dihantar ke sebuah sekolah berasmara penuh. Dalam sekolah ini, hampir semua pelajar adalah pelajar Melayu dan saya adalah pelajar Cina tunggal dalam kelas saya. Walau bagaimapun, saya tidak mempunyai masalah dalam pergaulan saya dengan rakan sekolah mahu pun guru kelas saya, khususnya Cikgu Siti Mastura, seorang guru yang berkulit putih dan manis.

Cikgu Siti, seorang wanita Melayu dalam lingkungan umur 35 tahun adalah seorang graduan yang berkaliber. Caranya mengajar banyak menarik minat peljar dalam kelas saya. Beliau serious dengan pengajarannya tetapi, hatinya lembut bagai sutera. Walaupun banyak budak kelas saya yang malas, tetapi Cikgu Siti akan terus memberi rangsangan dan dorongan kepada mereka sehinggakan hari ini pelajar kelas kamilah yang paling ramai ke univeristi.

Cikgu Siti tinggal lebih kurang 5km dari sekolah. Selain bertindak sebagai "form teacher" saya, beliau juga guru penasihat Kelab Kerjaya. Pada suatu petang, saya bersama rakan-rakan lain berada di sekolah dan Cikgu Siti ada aktiviti petang. Kebetulan pada jam 4.30 petang, kami semua habis aktiviti kami dan saya berjalan keluar dari kelas. Dari jauh saya nampak Cikgu Siti berjalan keluar dari bilik guru. Bila berpapasan Cikgu Siti bertanya mengenai aktiviti kelas kami.


Petang Jumaat itu saya dan kawan-kawan baru saja selesai latihan bolasepak. Saya hanya memakai track bottom dan t-shirt serta kasut sukan. Badan berpeluh dan tekak terasa cukup haus. Saya dan Cikgu Siti berpandangan. Cara dia melihat saya seperti lain macam saja dan saya pun tertarik dengan pandangannya itu. Sebenarnya bukan hanya saya, pelajar-pelajar dan cikgu lelaki pun tertarik dengan kecantikan Cikgu Siti. Tapi sayangnya Cikgu Siti sudahpun berkahwin.

" So, Alan, would you like to join me for a drink at home? I have something need your help at home." Cikgu Siti menegur saya.

"No problem teacher, I am free now. Afterall, I need a drink badly." Pada masa itu tekak saya sungguh kering dan kehausan kerana baru habis berlatih di padang.

"Then jump into my car, I need to change and get something ready at home too."

Tanpa lengah saya pun membuka pintu dan masuk ke dalam kereta Honda Civicnya. Dalam keretanya, bau air wangi menonjolkan kewanitaannya. Saya suka bau air wanginya yang begitu "sexciting". Semasa dia memandu kereta, kadang kala dia tersentuh tangan saya semasa ingin menukar gear dan saya jadi begitu gelisah. Dalam perjalanan 5km itu, sempat kami berbual dan saling mengenali diri masing-masing dengan lebih detail lagi.


Baru kutahu Cikgu Siti ini sebenarnya mempunyai seorang suami seorang usahawan. Dia mempunyai seorang nak perempuan yang berumur lima tahun tetapi tinggal dengan neneknya. Kebelakangan ini, suaminya jarang balik dan menurut Cikgu Siti suaminya ada perempuan lain di ibu kota. Suaminya adalah kawan baiknya waktu di universiti dulu. Suaminya berketurunan cina dan memeluk islam waktu mereka berkahwin. Kerana itu dia tertarik dengan saya sejak melihat pertama kali di sekolah. Dalam hati saya, saya tertanya-tanya apa sebenarnya yang dikehendaki oleh Cikgu Siti.

Selepas sampai ke rumah bungalow setingkatnya, dia kata orang gajinya ambil cuti dan tidak akan balik selama dua hari. Oleh kerana esok adalah week end, dia rasa bosan seorang diri di rumah . Dia meminta saya membersihkan daun-daun kering di bawah pokok di halaman rumahnya sementara dia terus masuk ke bilik air dan mandi.


Saya sempat menjengok bilik tidurnya . Biliknya kemas dan teratur. Saya minat wanita yang kemas dan teratur. Tanpa lengah saya terus menyapu semua daun-daun kering dan mula membakar daun-daun kering tersebut. Saya mula berpeluh dan baju yang saya pakai basah dengan keringat. Kerana kepanasan yang membuka baju yang saya pakai.


Dengan badan berpeluh dan tekak dahaga saya terus ke dapur untuk dapatkan minuman, dan disana, Cikgu Siti telah menyiapkan minuman sejuk bagi saya. Dia hanya memakai short dengan T shirt labuh. Dari jauh saya terbau perfumenya dan saya jadi agak excited. Dia pun menghulurkan gelas air itu, dan saya terus minum. Semasa saya minum, saya nampak dia sedang memerhatikan tubuh saya yang berpeluh itu.

Cikgu Siti terus menghulurkan saya tuala dan menyurug saya pergi mandi dalam bilik air dalam bilik tidurnya. Semasa saya masuk ke bilik itu terasa dingin kerana pendingin udara sudah terpasang. Saya terus keringkan peluh saya dengan tuala dan masuk ke dalam bilik mandi. Semasa saya masuk ke bilik mandi, sengaja saya tidak mengunci pintu itu dan membiarkan runag lebih kurang setengah kaki terbuka.


Cikgu Siti sebenarnya memang tengah memerhati saya mandi. Dari air mukanya saya tahu cikgu saya ini nak sesuatu, tetapi saya juga terasa takut kerana saya tidak pernah mengadakan sex dengan wanita Melayu, malah seorang cikgu pula. Semasa saya basahkan badan dan tengah menyabun badan saya, Cikgu Siti masuk ke bilik dan katanya nak serahkan shampoo kepada saya. Saya menutup mata dan menghulurkan tangan untuk mengambil shampoonya. Saya terasa tangannya dan tiba-tiba, dia terus mendekati saya dan melepaskan pakaiannnya.



Saya rasa teruja dengan tingkah Cikgu Siti tapi saya masih berasa takut. Cikgu Siti mula mandikan saya sambil tangannya menyabun badan saya. Kemudian tangannya bergerak ke bawah dan memegang batang saya yang mula mengeras. Dilurut-lurutnya batang saya hingga kulup yang menutupi kepala pelir saya terbuka. Cikgu Siti menggulung kulit kulup hingga tersangkut di bahagian takok kepala. Cikgu Siti menyabun dan menggosok-gosok bahagian kepala yang berwarna merah. Kemudian bahagian batang, telur dan bulu-bulu yang baru tumbuh di tundun saya juga disabunnya.


“Besar dan panjang juga penis kamu ni Alan,” Cikgu Siti bersuara. Saya hanya mengangguk sahaja.

“Untunglah kamu belum bersunat, kalau bersunat rugilah saya...” Cikgu Siti bersuara lagi. Saya benar-benar tak faham dengan kata-kata Cikgu Siti itu tetapi saya tak berani bertanya.

Batang saya mejadi semakin keras bila dibelai dan dipegang-pegang oleh Cikgu Siti. Batang saya sudah mengembang ke ukuran maksima. Tidaklah terlalu panjang, hanya sekitar enam setengan inci saja. Saya pernah mengukurnya dengan kayu pembaris satu waktu dulu. Semasa menyabun badan saya, dia merapatkan badannya ke badan saya seperti sedang merangkul. Dia menggeserkan buah dadanya ke badan saya menjadikan saya cukup berghairah. Kepala batang saya mula kembang penuh dan berdenyut-denyut dan saya memberanikan diri mendakap dan memeluk Cikgu Siti.

Badan kami melekap rapat. Bukit kembar di dadanya itu terasa keras tapi kenyal. Melihat kepada badannya dan buah dadanya yang masih kencang tidak ada yang menyangka Cikgu Siti telahpun berusia 35 tahun. Sekali imbas Cikgu Siti kelihatan seperti wanita berusia akhir 20-an. Di pangkal pahanya yang putih bersih kelihatan bulu-bulu hitam yang dipangkas rapi menghiasi tundunnya yang tembam membengkak. Dengan tubuhnya yang putih macam wanita cina itu, tompokan hitam yang sejemput itu kelihatan sungguh indah dan seksi. Bagi pelajar yang sedang membesar seperti saya ini pemandangan di pangkal paha Cikgu Siti amat mempesona. Batang pelir saya mendadak keras seperti kayu.


Saya tidak tahan lagi lalu saya memeluk dan mengucup bibir Cikgu Siti. Sambil berkucup saya meraba celahan paha Cikgu Siti. Saya membelai bulu-bulu yang menghiasi tundunnya itu dan meraba belahan yang merekah. Terasa faraj Cikgu Siti sudah basah. Bila jari saya bergerak ke sudut bahagian atas dan menyentuh daging kecil seperti kacang, tiba-tiba Cikgu Siti mengerang. Bila saya mengulanginya lagi erangan Cikgu Siti makin kuat dan dia merapatkan kedua belah pahanya. Jari saya tersepit antara dua batang paha yang gebu.


Dengan penuh mesra Cikgu Siti memegang dan melancap batang saya sehingga saya tak dapat bertahan lagi. Saya kegelian bercampur sedap. Kesedapannya berganda-ganda dibandingkan bila saya sendiri yang melancap. Batang saya terasa makin keras dan air nikmat mula mengumpul di pangkal batang saya. Bila-bila masa boleh memancut keluar.

“Cikgu, saya nak keluar.”

Aku terperanjat. Cikgu Siti merapatkan mukanya ke batang saya dan dalam hanya beberapa saat terpancutlah sperma saya membasahi muka Cikgu Siti yang memerah. Cairan pekat warna putih itu meleleh di pipi dan hidung Cikgu Siti. Cikgu Siti menjilat cairan berlendir yang meleleh ke pinggir mulutnya. Dia hanya tersenyum memandang saya yang keletihan dengan lutut yang lemah.

“Banyaknya sperma kamu. Kalau kamu pancut di dalam saya boleh bunting ni, Alan.” Cikgu Siti bersuara perlahan.


Cikgu Siti mencapai batang saya yang mulai mengendur. Dengan lembut dia mengusap batang saya yang masih bersisa air mani. Dengan penuh mesra dan kasih sayang Cikgu Siti mengucup bahagian kepala yang mula menyorok ke dalam kulit penutup. Cikgu Siti tersenyum dengan mata bercahaya.
 

Kami berdua mandi dan saling sabun menyabun. Selepas bersihkan badan, kami terus keluar dari bilik mandi dan dia bedakkan badan saya. Saya juga terbau badannnya yang bersih dan itu menjaidkan saya lebih stim lagi. Selepas keringkan badan, kedua kami dalam keadaan telanjang dan kali ini saya boleh melihat tubuhnya dengan jelas.

Buah dadanya sederhana besar tetapi putingnya hitam walau kulitnya putih. Putingnya kecil sikit dari buah anggur tetapi berdiri tegak ke arah saya. Di bawah dadanya, tidak terdapat sebarang parut atau kedut kulit perutnya sama seperti anak dara yang tidak pernah hamil. Di bawah pusatnya terbentang satu tapak padang yang penuh dengan permadani hitam yang memenuhi padang enak tersebut.

Di antara semak hitam yang penuh dengan bulu kerinting, wujudnya satu alur yang penuh dengan aliran air kasih yang tidak terputus alirannya. Dia terus baring diatas katilnya dengan mengangkat kedua kakinya sedikit sehingga terkangkang. Wah, indah betul pemandanagn farajnya yang begitu seksi sekali.

Inilah kali pertama saya melihat kemaluan perempuan. Kemaluan wanita Melayu milik cikgu saya sendiri. Secara naluri saya mendekati taman yang dihiasi bulu-bulu hitam tersebut. Saya raba-raba tundun yang membengkak tersebut dan jari-jari saya membelah sepasangbibir tebal kemerahan. Terasa jari saya basah dan spontan saya mencium jari saya. Ada bau yang segar dan memberahikan. Ingin menikmatinya lebih lagi maka saya mendekatkan muka saya ke celah kangkang Cikgu Siti. Saya tempelkan hidung saya ke lurah yang merekah dan menghirup aroma yang semerbak.


Bau faraj Cikgu Siti sungguh segar kerana baru saja dicuci dan di sabun. Dan akhirnya lurah merekah serta kelentitnya yang membengkak merah saya cium. Saya sedut aroma kemaluan Cikgu Siti yang segar dalam-dalam. Aroma inilah yang sangat saya rindui. Aroma inilah yang saya idam-idamkan. Aroma kemaluan seorang cikgu yang cantik.

Puas menikmati aroma faraj Cikgu Siti saya mula menjilat bibir-bibir tebal tersebut. Tak terkecuali biji kelentitnya yang merah dan kenyal menjadi habuan lidah dan mulut saya. Cikgu Siti mula mengerang dan cairan hangat berlendir makin banyak keluar membasahi lurahnya yang merkah. Saya jilat cairan payau tersebut dan telan. Makin di jilat makin banyak cairan berlendir itu keluar. Makin dijilat makin kuat Cikgu Siti mengerang. Inilah kali pertama saya jilat faraj wanita. Saya hulurkan lidah saya dan buat putaran ke atas punatnya yang merah itu. Dia pun terus mengerang dan menarik-narik rambut saya. Saya lakukan seperti yang pernah saya lihat dalam video lucah.

Permainan di taman rahsia memang seronok. Saya mereggangkan paha Cikgu Siti dan mulai membuka bibir kemaluannya. Saya berikan sentuhan kecil di kelentit dengan hujung lidah saya. Cikgu Siti mengerang lagi sambil memegang kepala saya. Jari tengah saya mulai menggerudi lubang kemaluannya, sementara lidah saya putar-putar di sekeliling kelentit Cikgu Siti. Saya juga menghisap-hisap kelentitnya, hujungnya saya tarik-tarik dengan bibir, sambil jari saya bermain-main di lubang kemaluannya. Cikgu Siti mengangkat-ngangkat punggungnya kegelian.

"Ahhhhhhh....deeper...oh yes....deeper.....I like it Alan...."

" I am licking you. Ooooh so nice teacher...you are sweet....."

"Don’t stop. I need you.. need you badly inside there....”

Saya terus menjilat dan menggigit lembut bibir faraj bahagian dalam. Sambil menjilat tangan saya bermain dengan lubang dubur Cikgu Siti. Jari saya meraba-raba dan kadang-kadang menjolot lubang buntutnya. Cikgu Siti kegelian dan mengeliat badannya kiri kanan. Bila bertambah geli dia melentikkan badannya hingga melengkung ke atas. Makin rapat pula muka saya dengan taman rahsia yang memberahikan itu. Batang pelir saya sudah keras dan cairan licin makin banyak membasahi bahagian kepalanya.


Muka Cikgu Siti makin menjadi merah dan cara dia bernafas yang pendek-pendek itu memperlihatkan Cikgu Siti sudah berada pada tahap ghairah dan nafsu puncak. Dia mula merengek dan mengemis supaya saya memulakan perjuangan nafsu penuh nikmat. Nafas saya sendiri sudah amat berat dan batang saya sudah tak sabar-sabar ingin memasuki sasarannya.


Saya sengaja ingin berlama-lama walaupun saya sendiri sudah tidak tahan. Saya ingin menyeksa Cikgu Siti. Saya lakukan seperti yang pernah saya lihat dalam video. Muka saya masih berleluasa di pangkal pahanya. Saya embam muka saya ke lurah yang telah lama banjir. Mulut saya memperoleh kenikmatan yang tiada tara kala mengunyah dan memainkan bibir saya pada bibir kemaluannya. Cikgu Siti pun semakin menggila gerakannya apalagi bila lidah saya mengorek-ngorek isi kemaluannya. Nikmat sekali rasanya. Kelentitnya yang menyembul kecil menjadi sasaran lidah saya. Cikgu Siti seperti tidak lagi dapat mengawal dirinya. Tangannya meramas-ramas cadar dan mulutnya terbuka lebar. Nafasnya tidak teratur. Cairan panas makin banyak keluar dari celah bibir kemaluannya. Saya sedut dan minum sepuas-puasnya cairan cinta itu.
 

“Alan, masukkan batang awak.” Cikgu Siti meminta.

“Tak boleh cikgu. Cikgu orang melayu, batang saya tak bersunat.” Aku menjawab bodoh.

“Siapa cakap tak boleh?” Cikgu Siti bertanyaku.

“Kawan saya budak melayu cakap perempuan melayu hanya boleh berkahwin dengan lelaki yang bersunat saja.” Jawabku bersahaja.

“Kamu ni lurus bendul, suami saya pun tak bersunat kerana itu saya suka kamu. Saya menyukai batang yang tak bersunat saja.” Cikgu Siti menjelaskan dan saya makin bersemagat.

“Sekarang bolehlah saya masukkan batang kulup saya dalam lubang cikgu?”

“Cepatlah, saya dah tak tahan ni. Saya memang dah lama mengidam batang ada kulup.”

“Cikgu ada kondom?” Saya bertanya. Bimbang juga kalau terpancut di dalam boleh menyebabkan Cikgu Siti hamil.


“Saya tak suka kondom, saya alergic dengan latex. Kalau kamu pakai kondom saya tak dapat merasai foreskin awak dalam vagina saya,” jawab Cikgu Siti dengan suara berirama nafsu.

Bagaikan mendapat lampu hijau saya terus masukkan batang saya yang tidak bersunat itu ke dalam farajnya. Mungkin Cikgu Siti sudah menelan pil pencegah hamil sebelum ini. Beruntung sungguh saya kerana dapat merasai lubang burit perempuan melayu. Cikgu Siti yang cantik lawa dan seksi. Bukan senang nak merasai lubang melayu, apalagi perempuan yang memakai tudung.

Semasa kepala merah saya mula menyentuh barangnya, Cikgu Siti terus mengerang. “Ooohhh.. babe, so nice..... go slow..... I like it...."

"Teacher, let me taste you slowly. It is so good to feel your pussy.... down there."

"Common babe.... go on. I cant stand it any more."


Cikgu Siti memandang ke arah saya sambil membuka pahanya lebih luas dan merayu supaya saya memasukkan barang saya ke dalam barang dia. Keadaan Cikgu Siti yang terkangkang itu sungguh membangkitkan nafsu muda saya. Nampaknya Cikgu Siti sudah tak mampu menunggu lagi. Bibir farajnya yang sudah terbuka dan mengemut-ngemut itu siap sedia untuk menelan batang saya yang keras.

Waktu itu, saya tak tahan lagi dan terus membenam batang saya secara perlahan-lahan. Mulanya dengan seinci, bahagian kepala mula terbenam. Tarik separuh dan tekan lagi masuk dua inci. Cikgu Siti mula menonggekkan punggungnya dan separuh batang saya terbenam. Cikgu Siti mula menggoyangkan punggungnya dan saya menekan lebih kuat dan batang saya terus masuk secara penuhnya. Lubang Cikgu Siti sungguh sempit, terasa otot-otot dinding farajnya mencengkam erat batang saya. Bila saya menekan terasa kulup kulup saya tertolak ke belakang. Kepala pelir saya yang sudah terbuka meluncur masuk ke dalam lorong yang hangat dan sempit. Terasa sungguh geli, enak dan lazat bila batang saya mula diramas-ramas oleh dinding faraj Cikgu Siti.

Dikala batangku sedang terbenam dalam lubang nikmat Cikgu Siti, saya meniarap di atas badan nya dan memeluk badan berkulit putih bersih itu. Saya menghisap tetek kenyalnya bagaikan bayi yang sedang menyusu, sekali-kali saya gigit-gigit kecil di putingnya, dan memainkan ujung-ujung lidah berputar di sekeliling putingnya. Lidah saya juga turun bermain di belahan antara dua bukit kembar tersebut. Berganti ke arah kiri dan kanan tubuhnya. Saya mengangkat lengan Cikgu Siti dan mula memainkan hujung lidah saya di pangkal lengannya terus di ketiaknya yang bersih tak berbulu. Saya sedut dalam-dalam aroma ketiaknya yang sungguh segar. Cikgu Siti seperti meronta-ronta kegelian bila lidah saya menari-nari di kulit ketiaknya.


Secara perlahan saya mula mendayung. Habis sudah seluruh batang kemaluan saya terbenam ke liang nikmat. Selanjutnya dengan lancar aksi sorong tarik berjalan lancar. Makin lama makin asyik terasa. Memang luar biasa kemaluan Cikgu Siti, begitu lembut, hangat dan mencengkam. Ingin rasanya berlama-lama dalam liang kemaluannya. Semakin lama semakin dahsyat saya membenamkan batang saya sampai Cikgu Siti menjerit tak kuasa menahan kenikmatan yang menjajahnya. Hingga akhirnya Cikgu Siti diamuk histeria sambil meramas ganas rambutnya sendiri. Wajahnya memerah seakan segenap pembuluh darahnya terpenuhi, hingga mulutnya mengerang kuat. Kiranya Cikgu Siti tengah mengalami puncak orgasme yang merasuki segenap hujung syarafnya.

Melihat Cikgu Siti yang longlai saya memperlahankan gerakan. Saya menarik nafas dalam-dalam supaya kegelian pada kepala pelir sedikit berkurang. Mungkin kerana saya sudah memancutkan mani di bilik mandi tadi maka saya mampu bertahan. Jika tidak sudah lama mani saya terpancut kerana terlampau nikmat batang saya diramas-ramas oleh dinding faraj Cikgu Siti.
 

Selang beberapa waktu tenaga Cikgu Siti mulai pulih. Kemutan demi kemutan mula terasa pada batangku yang sedang terendam. Cikgu Siti mulai berghairah lagi. Kali ini dia mendorong badan saya hingga terbaring telentang di atas tilam. Cikgu Siti mencelapak di atas badan saya. Dia duduk mencangkung di atas badan saya dan memegang batang saya yang masih keras dan berlendir. Cikgu Siti merapatkan lubang kemaluannya ke kepala pelir dan menurunkan secara perlahan badannya. Jelas sekali terlihat kepala merah kepunyaan saya mula membelah sepasang bibir yang sedang ternganga merah. Pelan-pelan kepala dan batang zakar saya terbenam ke dalam lubang hangat. Sekarang Cikgu Siti sedang berkuda di atas saya. Dia mula mengambil peranan aktif sementara saya hanya bertahan. Badannya mula digerakkan naik turun dan pemandangan yang sungguh indah bila lubang merah sedang mengulum batang keras.

Memang benar-benar syurga dunia. Gerakan Cikgu Siti sungguh memberi kenikmatan pada saya. Lubangnya yang mencengkam itu menjepit erat batang saya. Bila Cikgu Siti menurunkan badannya maka kulit kulup saya ikut tertolak ke pangkal memberikan kelazatan yang teramat sangat kepada kepala pelir saya yang terbuka dan terloceh. Bila dia menaikkan badannya maka kulit kulup saya ikut tertarik ke hujung dan menutup bahagian kepada yang sensitif itu. Gerakan-gerakan yang sungguh sedap dan lazat.

“Aaahhh... sedapnya batang belum sunat. Kulupnya menggaru lubang saya. Aahhh... sedap.” Cikgu Siti bersuara terengah-engah.

Cikgu Siti melajukan gerakannya. Dia mengerakkan badannya ke hadapan dan ke belakang. Setiap kali bongkah kelentitnya bergeser dengan batang saya, air nikmatnya melimpah keluar membasahi batang saya dan dia mengerang kesedapan. Cikgu Siti makin mempercepatkan gerakan naik turun dan saya melihat wajahnya bertukar meringis seperti sedang menahan derita (sebenarnya dia sedang klimaks) menjadikan saya lebih teruja.

 

"Aaaaah....babe......so nice.....hold on.... I am cuming........”

Saya pun pada ketika itu sudah tak mampu bertahan lagi. Saya lonjakkan badan saya ke atas hingga seluruh batang pelir saya terbenam hingga ke pangkal. Bulu-bulu di tundun saya menyapu bibir kemaluannya yang basah. Gempa berlaku, badan saya bergegar dan gunung berapi memuntahkan laharnya. Tujuh das saya melepaskan peluru nikmat ke rahim Cikgu Siti. Cikgu Siti juga sepertinya siap sedia menyedut benih-benih saya. Tiap kali saya menembak terasa pangkal rahim Cikgu siti berkerut seperti sedang menyedut. Macam ada alat vacuum yang mengisap-isap. Badan saya terasa mengejang tiap kali mani memancut. Hingga akhirnya tubuh saya rasanya langsung tak bermaya, tenaga saya tersedut sehabis-habisnya.

Cikgu Siti rebah ke tilam di samping saya. Saya memeluk badannya yang lembut. Saya kucup bibirnya yang basah warna merah muda. Cikgu Siti memejamkan matanya menikmati lazatnya berhubungan kelamin. Kali ini Cikgu Siti telah meratah lelaki muda muridnya sendiri. Saya sendiri pun merelakan diri saya diratah.


Saya tidak balik ke asrama petang itu. Cikgu Siti telah menelefon warden asrama meminta izin saya bermalam di rumahnya. Dua hari saya bercuti di rumah Cikgu Siti. Sepanjang hari dan malam kegiatan kami hanya makan dan melakukan seks. Cikgu Siti memuji kehandalan saya dan dia amat menyukai batang saya yang berukuran enam setengah inci ini. Katanya batang saya sama besar dengan batang suaminya tetapi batang saya lebih keras. Cikgu Siti menggemari kulit kulup saya yang lebih tebal dari kulup suaminya. Katanya kulit kulup yang tebal sedap dihisap dan digigit-gigit. Rasanya kenyal macam menggigit ‘chewing gum’. Katanya lagi kulup yang tebal akan menggulung batang pelir dan menyumbat padat lubang farajnya. Justeru itu rasanya berkali-kali lebih nikmat berbanding batang bersunat. Kerana itu Cikgu Siti menggilai batang tak bersunat dan sayalah menjadi pilihannya bila suaminya jarang pulang ke rumah.


Saya sendiri pun merelai mengisi kekosongan hidup Cikgu Siti. Sepanjang dua tahun saya bersekolah di situ hampir setiap minggu saya akan menemani Cikgu Siti di rumahnya. Dan pastinya ganjaran seks menjadi habuannya. Hubungan terlarang antara cikgu melayu dengan muridnya berbangsa cina. Cikgu perempuan melayu yang menyukai batang cina yang tidak bersunat.

Kami berpisah bila aku menyambungkan pelajaran ke universiti. Tapi bila cuti semester aku akan mengunjungi Cikgu Siti. Cikgu Siti makin menyukaiku kerana batangku bertambah besar dan panjang bila aku bertambah dewasa. Berkali-kali Cikgu Siti melarang bila aku bercadang untuk bersunat kerana kekasihku sekarang adalah seorang gadis melayu.

Kata Cikgu Siti bersunat bukan merupakan rukun berkahwin dalam Islam. Kerana itu perkahwinan tetap sah walaupun si lelaki tidak bersunat. Cikgu Siti ingin benar agar isteriku nanti akan benar-benar menikmati hubungan seks seperti yang dia nikmatinya sekarang.

Sekarang aku berada di persimpangan. Aku dalam dilema. Calon isteriku menyuruh aku bersunat sebelum kahwin sementara Cikgu Siti beria-ia melarangnya. Mungkin aku ada idea, aku akan merayu calon isteriku untuk mencuba dulu batangku yang belum bersunat pada malam bulan madu, kalau dia tidak merasa puas dengan persembahan saya baru saya akan bersunat. Dan lagi kekasihku ini adalah calon doktor. Biar dia saja yang menyunat batang saya. Tapi saya percaya dan yakin dengan persembahan saya di atas ranjang, pasti tidak mengecewakan. Cikgu Siti telah memberi testimonial tentang itu....

1 comment:


  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Sudahlah tu bang...Dah tak tahan dah ni..
    Sabar sayang... sikit lagi ni..
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete